globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobíjení
24.7.2010 v 13:18
Už se tady podobný problém řešil,ale vlákno nějak přestalo žít,
tak jelikož řeším podobný problém... děkuji za rdy


Moto přestalo dobíjet,nejdřív jsem vynil baterku,lup ta novou...
Za pár dní kukla tak začlo měření a nedávala skoro nic navíc Voltů ,
jen pár šušnů....
Tak sme do toho dneska vlítli, jedna z těch 18ti cívek je celkem upečená
a dokonce je tam i přerušené vinutí na ní,jeden drátek je cvaklej...
Naměřené hodnoty mezi fázemi byli 0.9 0.9 a 1.4
Což je kapánek větší odpor,přikládám to té jedné cívce,asi...
Pročistil jsem všechyn kontakty po cestě až do regulátoru,Kostka před ním je kapánek zapečená,ale kontakty stříknuty a vypadá že OK..
Po natočení začala dávat přes 13.4 Voltů,což by snad na dobíjení mohlo stačit...
Tak sem se chtěl zeptat jestli nevíte jestli tam ta jedna KO cívka může nadělat peklo?
Nový to bude asi batoh....
Takže přinejhorším z nějaké kulmy,ale uvidím...
Majitelé přede mnou to nějak neřešili
Až budu kupovat další stroj dám si tu práci s odstrojením.....


Dobíjení

24.7.2010 v 20:04 | Nahoru | #1
kamos ma 01 a resi ted to samy, zatim nevyndaval alternator, ale co sme zjistili, tak odpory jsou uplne v poradku, jen stridavy vystup je kolem 1-2V coz musi dat mnohem vic, tak to asi presto bude altik

baterka ma 12,5 , po nastartovani 12,2 a to tam je porad nezavisle na otackach

Dobíjení

24.7.2010 v 23:43 | Nahoru | #2
merisl si odpor vuci zemi? kolik dava naprázdno?

Dobíjení

25.7.2010 v 16:46 | Nahoru | #3
Po nastartování má dávat minimálně 13,5 jinak je to jasný....
Mě právě prve nedával skoro nic,jen malinko a to až po větším akcelu..

mikro : Měřil jsem jen fáze od altíku mezi sebou...

Elektrika není zrovna moje hobby,takže jsem dal pouze na radu přes telefon,
proto se ptám i tady...

Líná huba - holý neštěstí...

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení

26.7.2010 v 10:19 | Nahoru | #4
Proměř to podle tohodle diagramu motoride.sk/ . Jestli ses dobral k alternátoru a máš prošlehnutý vinutí, nech ho převinout. Taky mi to kdysi dělali a vyšlo to kolem 1500,- myslim. Novej díl je baťoh Jestli regulátor, mrkni sem www.ignitech.cz/ tady ho seženeš taky za rozumě.

(reakce na) Dobíjení

26.7.2010 v 18:14 | Nahoru | #5
Gal>

Dík chlape... Reg je v cajku,vinutí je prošlehlý ale dává celkem to co má,jen jde z jedné fáze větší odpor tak nevím jestli to neodpálí něco jinýho...

Do toho převinutí se nikomu moc nechce a s bouračky se ten věnec dá 1500 - 2 tácky taky sehnat,ale pokud to nezlikviduje nic dalšího a bude to fachčit tak bych to beřešil..

Jestli to ovšem bude tavit kostku před regem tak budu muset pořešit...

Dobíjení

27.7.2010 v 06:57 | Nahoru | #6
Bratr je přes elektriku a řikal, že by to v každym případě řešil, že to bude tavit. Doslova mi řek, že to může usmažit regulátor, ale my tam žádnou kostku mezi altíkem a regulátorem nemáme. Dál řikal, že jestli je prošlehnutý vinutí a stejně to dává co má, je na tom něco divnýho a někde něco hoří. Ale v podstatě nic dalšího než tu kostku a regulátor by to odstřelit nemělo, tak uvidíš. Kdysi mi to převíjeli na VT1100, to nikde sehnat nešlo jetý a nový byla děsná raketa. Takže jestli to seženeš, si šťasnej člověk

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení

28.7.2010 v 22:49 | Nahoru | #7
Dneska sem splašil člověka kterýmu to pošlu a převine mi to asi za dva tácky
Juchů...

Jinak co se týče zapalování,časování zápalek, a upgrade map motorů dělaj snad všechno

mrkněteIGNITECH

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení

28.7.2010 v 23:10 | Nahoru | #8

Emilio-GSX-R>Dneska sem splašil člověka kterýmu to pošlu a převine mi to asi za dva tácky
Juchů...

Jinak co se týče zapalování,časování zápalek, a upgrade map motorů dělaj snad všechno

mrkněteIGNITECH



dal bys mi na toho cloveka pls kontakt? nebo je to ignitech?

(reakce na) Dobíjení

29.7.2010 v 10:15 | Nahoru | #9
Bubrak ZX10R>

Jasně pošlu Ti ho do vzkazu..
Poslalmi to mejlem jeden týpek přímo z Ignitechu,
jde o pána který s nimi " spolupracuje " ,respektive se znají a
když se někdo někde poptá tak se dohazují na různé kšefty...

Jdu Ti hodit mobil na ten vzkaz

Dobíjení

29.7.2010 v 10:19 | Nahoru | #10
Emilio: diky moc

Dobíjení

7.8.2010 v 00:13 | Nahoru | #11
Tak hele nakonec zajimavy vyreseni - kamos vyndal stator a zjistil, ze draty co vedou z civek jsou po ceste (jeste u statoru tj pod vikem) speceny a vyzkratovany. Odrolil specenou izolaci, natahnul smrstovaci buzirku, a ted to funguje OK.

Napeti na volnobeh 14,4 az 14,7 , se svetlama 13,5 az 14,7 (dle otacek)

neni tech 14,7 moc ? ale myslim ze to ma byt mezi 13,5 az 15,5 ne? takze podle me to je ted OK

zustava otazka proc se ty kabely spekly

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení

7.8.2010 v 00:17 | Nahoru | #12
jo v tom clanku na motoride.sk je ze ma byt pod 14.8, takze 14,7 je v klidu

(reakce na) Dobíjení

8.8.2010 v 12:52 | Nahoru | #13
Bubrak ZX10R>
No jasný, má to běhat kolem 14,5 cca... bez světel atd...

Mě to právě dává jen 13,5 a vinutí je šlehlý to mám změřený,takže já musím převinout...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist