globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr silniční 125 ccm
 
22.7.2010 v 21:18
Zdravim, dneska jsem byl první den v autoškole na 125 ccm motorku. Je mi 16, takže nic silnejšího zatim nebude xD. Vim jak dokážou podobný dotazy naštvat když se neustále opakujou, hlavně moderátory ... taky moderuju na jednom většim foru, i když s jinym zaměřením. Console-Forum.net ... možná někdo zná :).

Tak k věci, snad se mnou budete mít ještě strpení :) ... měřim 175 cm, bude s tim nějakej problém? Chtěl bych silniční, radši jetou, aspon mě nebude tak mrzet když jí položim. Libí se mi Honda CBR 125 R, Cagiva Mito 125 a Honda NSR 125 R. Jak je to u nich s výkonem? Je mi jasný, že to nebudou žádný "rakety", ale v porovnání s ostatníma 125 ...

Recenze jsem pročetl, z toho mi vyšly tyhle 3 motorky, spíš by mě zajímaly nějaký postřehy ... na co bych si měl při výběru dát pozor apod.

A ještě jeden dotaz ... jak je to s otevřením na plný výkon a přitom aby mi zůstalo v papírech 11 kW? Je tam nějakej problém? Doporučení na někoho kdo to dělá, nejlíp v okolí Prahy by bylo? Samozřejmě je mi jasný, že když budu v nějaký bouračce a zjistěj to, tak to budou brát jako, že jsem jel na motorce na který nrmam papíry všechno to jde na mě.

Snad se mnou budete mít ještě nějakou trpělivost, všem dopředu děkuju za odpovědi.

Uzavřeno 20.12.2010 v 15:39 uživatelem _KeNnY_

Naposledy editováno 15.12.2010 22:54:01
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:22 | Nahoru | #1

Libí se mi Honda CBR 125 R, Cagiva Mito 125 a Honda NSR 125 R. Jak je to u nich s výkonem? Je mi jasný, že to nebudou žádný "rakety", ale v porovnání s ostatním 125 ...



ta pasáž je nějaká divná... CBR 125RRRR je čtyrtakt, kdežto Mito a NSR jsou nabroušený dvoutaktní pily který kurva jedou (hlavně Mito a RS)

PS: takovýhle témat je tu milión jedna, zkus hledat...

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:23 | Nahoru | #2
kup erjednapičovoe

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:27 | Nahoru | #3
úplnej začátečník a už bys to otvíral, nezapomeň že cbr125 neotevřeš, 2T je dražší na provoz i údržbu, takže je to jen na tobě, každýmu vyhovuje něco jinýho a každej ti doporučí co má/měl

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:37 | Nahoru | #4
mel sem NSR a myslim ze pro zacatecnika uplne v poho a stim otevrenim ony scejne skoro vsechny sou uz otevrene

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:40 | Nahoru | #5

ta pasáž je nějaká divná... CBR 125RRRR je čtyrtakt, kdežto Mito a NSR jsou nabroušený dvoutaktní pily který kurva jedou (hlavně Mito a RS)



No tak ze by RS a Mito "kurva" jeli to bych netvrdil

Kup CBR 125 sice to vubec nejede, ale zase je vetsi pravdepodobnost ze nebudes porad opravovat jako u 2T

kup erjednapičovoe



Ma pravdu ten chlapec

Naposledy editováno 22.07.2010 21:41:48

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:41 | Nahoru | #6
Určitě pokud seš začátečník, tak bych nad Mitem, nebo NSR vůbec nepřemejšlel, leda by bylo originál zavřený na 11Kw. CBR je jiná, na začátek řekl bych ideál, jezdí "zadarmo", akorád na tvou vejšku to nebude ono, ale myslím že kdyby člověk chtěl, tak by si zvyk. De spíš o to, že je to vůbec taková menší motorka na pohled, a věčí člověk by na ní asi mohl vypadat komicky Ikdyž sám mám asi 174 a v 16 bych šel do CBR Třeba i kdyby jenom na první rok, tak určitě. Jinak to že se CBR nedá otevřít tak uplně neplatí. Nejde to sice otevřít jako 2T ale i tak s tím něco malinko dělat jde. Kamarád má CBR (konec 2006, tedy karbec) a jezdilo mu asi 110km/h z kopce, když to dával do servisu na ventily, tak jim řek jestli by s tim něco neudělaly, a oni udělaly. Když je dobře, tak se to po rovině rozhoupe i na 140km/h, ale pořád se to nedá srovnávat ani s "napůl" otevřeným NSR

2 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:44 | Nahoru | #7
K tý pasáži s CBR ... když jsem to začínal psát, spíš jsem byl rozhodnutej pro CBR, ale během psaní jsem to tady ještě pročítal a padla mi do oka NSR a pak jsem si vzpomněl na Mito, nad kterou jsem nedávno taky uvažoval.

Romumím tomu dobře, že 4T nejdou otevírat? Omouvám se za takhle za hloupý dotaz, jsem uplný laik ... nechci hned jezdit nějak rychle, ale postupem času by mi to mohlo už připadat málo, ještě uvidim po jízdách ... navíc mě dost vylekaly některý recenze, kde popisovali jízdu ve dvou.

btw., R1 vidim tak za 5 let

// Jej tolik příspěvků najednou , já to pročtu a pak tenhle editnu, prominte.

Naposledy editováno 22.07.2010 21:47:32

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:46 | Nahoru | #8
neni pochyby

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:47 | Nahoru | #9
Jestli nemáš tolik peněz tak kup CBR levnej provoz,spolehlivost atd, ja mam 176 a myslim si ze bych moch mit i pár cm navíc Jinak jestli máš eníze tak kup MITO evo Ale za provoz dáš nejmíň dvojnásobek toho, co bys dal u CBR
E: a nebo jestli máš peníze a chceš 4T tak buď YZF a nebo Blatu a nebo novej 2T aprilii RS

Naposledy editováno 22.07.2010 21:50:49

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:49 | Nahoru | #10
Na 4T neni v podstatě co otevřít

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 21:53 | Nahoru | #11
4T jde otevrit, ale to by muselo byt zavreny nejakym dorazem na plynu treba na 9 KW, ale kdo by to zaviral kdyz to ma 11 KW? Nebo taky de 4T otevrit tak ze si koupis R1PYCOWOE
Nevim kolik do toho chces investovat, ale Mito a RS uz budou vyhoneny hujdy, kup CBR a nemusis nic opravovat, kdyz sebou zrovna nekde neriznes o zem

1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:05 | Nahoru | #12
Můžu se zeptat kolik tak dává otevřený Mito a NSR? Ta CBR mě láká asi nejvíc za ty pěníze ... našel jsem rok 2008 za 40000,- nepoloženou, pěknou (modrá metalíza ) od nějaký slečny xD. S tim, že v 18ti bych šel do silnější ... na druhou stranu, kdybych šel do Mita, tak by mi to mohlo vydržet dýl, že?

Jinak už vim proč jsem v bazarech viděl tak málo otevřenejch 125 ... většinou jsem totiž koukal po CBR ... takže říkáte, že Mito/NSR/Aprilia jsou většinou otevřený v bazarech?

Mimochodem, tady se žádná reputace/THX/karma nepřidává? Mám na mysli do statistik ... abych nevypadal jako nevděčník :) ... na většině forech podobný věci jsou.

Naposledy editováno 22.07.2010 22:13:06

1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:12 | Nahoru | #13
No NSR se věčinou tušim otvírá na ňákých 17Kw a něco kolem 20, ale to je max. Mito je ještě výkonější, a nechci řikat něco co nemám opodstatněné, ale Mito bude jezdit přes 150Km/h řekl bych.. To NSR otevřené na ňákých těch 17Kw jezdí po rozhejbání 140, z kopce i lehce přes 150, ale to je už velký trápení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:13 | Nahoru | #14

frantas>No NSR se věčinou tušim otvírá na ňákých 17Kw a něco kolem 20, ale to je max. Mito je ještě výkonější, a nechci řikat něco co nemám opodstatněné, ale Mito bude jezdit přes 150Km/h řekl bych.. To NSR otevřené na ňákých těch 17Kw jezdí po rozhejbání 140, z kopce i lehce přes 150, ale to je už velký trápení.

viděl sem MITO co dalo i přes 200km/h ale neivm jakdlouho to ten motor vydržel

1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:14 | Nahoru | #15
Řeším teďkom podobný problém. Přecházím ze scootu na silniční motorku a co jsem zatím tak projezdil potencionální stroje, tak nejlepší na čem jsem zatím jel bylo mito! Fakt super zážitek! Zkoušel jsem i to CBR a popravdě oproti mitu fakt o ničem, ale když to vezmu z druhé stránky věci, ty náklady na provoz se nedají porovnávat, takže jsem stejně nalomený... kdybych měl ty finance jdu okamžitě do YZF, protože když jsem byl v showroomu, tak vypadá nejlépe! Prostě jako dospělá motorka a podle toho co jsem slyšel tak i jezdí skvěle (bohužel jsem se ještě nestačil svést). NSR se mi nelíbí pro svoje tvary... hold už má nějaký pátek a tomu odpovídá většinou i stav. Takže podle mě pokud máš prachy určitě jdi do té Yamahy, pokud škudlíš každou korunu CBR a pokud máš dobré zdroje financí a trochu technického umu určitě Mito

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:15 | Nahoru | #16
Jinak Mito x CBR Určitě bych neřek že MIto ti vydrží dýl. Velká motorka je velká motorka, v 18ti stejně budeš chtít něco jinýho. Protože Mito ti bude "žrát" jako "šestka" a nikdy nebudeš 100% vědět jestli ti motor vydrží 1tis, nebo 10tis Km Toď muj názor teda..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:20 | Nahoru | #17

Ymps>Řeším teďkom podobný problém. Přecházím ze scootu na silniční motorku a co jsem zatím tak projezdil potencionální stroje, tak nejlepší na čem jsem zatím jel bylo mito! Fakt super zážitek! Zkoušel jsem i to CBR a popravdě oproti mitu fakt o ničem, ale když to vezmu z druhé stránky věci, ty náklady na provoz se nedají porovnávat, takže jsem stejně nalomený... kdybych měl ty finance jdu okamžitě do YZF, protože když jsem byl v showroomu, tak vypadá nejlépe! Prostě jako dospělá motorka a podle toho co jsem slyšel tak i jezdí skvěle (bohužel jsem se ještě nestačil svést). NSR se mi nelíbí pro svoje tvary... hold už má nějaký pátek a tomu odpovídá většinou i stav. Takže podle mě pokud máš prachy určitě jdi do té Yamahy, pokud škudlíš každou korunu CBR a pokud máš dobré zdroje financí a trochu technického umu určitě Mito

cbr jede skoro stejne jako YZF...a sněkdo řiká, že cbr si yzf potahá

1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:20 | Nahoru | #18
Hele takhle ... rozdělíme to do dvou skupin, nejznámějších motorek

Dvoutakty
Aprilia RS 125
+ Nejrychlejší dváca na českym trhu
+ Vzhled mohutný motorky
+ Náhradní díly
- spotřeba při otevřený verzi (otevřená 7-8 l, zavřená 4-5)
- pokud narazíš na špatnýho majitele, poruchovost (doporučuju netahat z německa a vzít si s sebou ke koupi někoho, kdo tomu rozumí)

Honda NSR 125
+ Rychlosti nezařází, ale není ani pomalá .. cca 150
+ Celkem povedenej vzhled
+ Hafo starejch náhradních dílu
- to samí co u Aprilie

Cagiva Mito
+ Spolu s RS jedna z nejrychlejších
+ Dospělej vzhled
- To samí co RS a NSR
- Náhradní díly nejsou na každym rohu, přece jen už je to starší paní motorka

4 takty

Honda CBR 125
+ Spotřeba (okolo 3 litru)
+ Nenáročnost, odpustí hodně chyb
+ Nenáročná na opravu, spolehlivost
- Rychlost (když to potuníš tak 140 s větrem v zádech, z kopce a vopičákem s pádlem na zádech)
- Děsnej vzhled (ten se vážně nepoved ... strašně uzounká motorka)

Yamaha YZF 125
+ Spotřeba
+ Spolehlivost
+ Vzhled
- Rychlost
- Cena

------------------------------------------------------------------------
Sečteno podtrženo, já bych šel do kvalitního dvoutaktu, už jen proto, že se na tom naučíš zvládat trošku živější motorku, ale taky porozumíš motoru, až se v tom budeš hrabat (pokud nejsi manuálně zručnej, tak na 2T zapomeň)
Pokud budeš kupovat 2T, tak doporučuju sehnat zavřenou, na ujetý kilometry nehleď, stejně to dneska každej Franta stáčí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:24 | Nahoru | #19
UnI> To jméno si nemám brát osobně doufám Jinak NSR otevřený na 17Kw si při střelbě veme do 6l/100Km Plně otevřený asi víc no..

(reakce na) Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:26 | Nahoru | #20
frantas> záleží, jestli stáčíš :)

Jo jinak kámoš má aprilku 2007 a žere mu otevřená 10l ... nesmíš to brát jako jasnou věc :)

(reakce na) Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:27 | Nahoru | #21

_KeNnY_>Můžu se zeptat kolik tak dává otevřený Mito a NSR? Ta CBR mě láká asi nejvíc za ty pěníze ... našel jsem rok 2008 za 40000,- nepoloženou, pěknou (modrá metalíza ) od nějaký slečny xD. S tim, že v 18ti bych šel do silnější ... na druhou stranu, kdybych šel do Mita, tak by mi to mohlo vydržet dýl, že?

Jinak už vim proč jsem v bazarech viděl tak málo otevřenejch 125 ... většinou jsem totiž koukal po CBR ... takže říkáte, že Mito/NSR/Aprilia jsou většinou otevřený v bazarech?

Mimochodem, tady se žádná reputace/THX/karma nepřidává? Mám na mysli do statistik ... abych nevypadal jako nevděčník :) ... na většině forech podobný věci jsou.

ber tot akto: bud CBR vo je vyrobeno v roce 2008, nebo NSR co bylo vyrobeno buhví kdy
E: pismenko

Naposledy editováno 22.07.2010 22:30:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:27 | Nahoru | #22

milan39>cbr jede skoro stejne jako YZF...a sněkdo řiká, že cbr si yzf potahá



No nevím CBR: 10 kW, 10,6 Nm, kompresní poměr 11 : 1, váha 127,3 kg
YBR: 11 kW, 12,24 Nm, kompresní poměr 11.2 : 1, váha 138 kg

Nemyslím si že 10 kilo bude takový rozdíl aby CBR protahalo YBR... navíc ty Kg se můžou srovnat s váhou jezdce.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:30 | Nahoru | #23
Uni: Sehnat v dnešní době kvalitní a zavřenou 2T je fakt problém...

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:32 | Nahoru | #24
A co 4V a 2V, myslím že rozdíl v motoru Honda, a Minareli by být mohl

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:35 | Nahoru | #25
Jo a tu váhu bych asi moc taky nebral moc vážně.. Mám papírovou 120, a navážil sem s plnou nádrží 110 A proč rejpete do 4T? 4T vždycky bude jenom 4T, ne žeby 2T byl něco extra, ale je něco víc

1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:35 | Nahoru | #26
frantas: souhlasím že rozdíl v motoru Honda a Minareli je... Minareli vydrží více, ale tohle jsou všechno jednovály... žádné 2V ani 4V

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:35 | Nahoru | #27
Kup si CBR stejne brzo budes kupovat vetsi masinu. Ona RS 150+ jede, ale nez se to rozkejve k necemu kloudnemu to je taky doba..

(reakce na) Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:36 | Nahoru | #28

Ymps>No nevím CBR: 10 kW, 10,6 Nm, kompresní poměr 11 : 1, váha 127,3 kg
YBR: 11 kW, 12,24 Nm, kompresní poměr 11.2 : 1, váha 138 kg

Nemyslím si že 10 kilo bude takový rozdíl aby CBR protahalo YBR... navíc ty Kg se můžou srovnat s váhou jezdce.

YBR má 11kw? to je mi novinka

(reakce na) Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:36 | Nahoru | #29
Ymps> záleží na ceně jakou chceš investovat ... když je motorka po generálce a je ježděná zavřená (po GO) tak myslim, ze je to lepsi nez otevrena. Třeba jako ta moje, kterou nahodou prodavam :D

Výběr silniční 125 ccm

22.7.2010 v 22:36 | Nahoru | #30
2T lépe jede, ale více žere a peněz bere
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist