Tak k věci, snad se mnou budete mít ještě strpení :) ... měřim 175 cm, bude s tim nějakej problém? Chtěl bych silniční, radši jetou, aspon mě nebude tak mrzet když jí položim. Libí se mi Honda CBR 125 R, Cagiva Mito 125 a Honda NSR 125 R. Jak je to u nich s výkonem? Je mi jasný, že to nebudou žádný "rakety", ale v porovnání s ostatníma 125 ...
Recenze jsem pročetl, z toho mi vyšly tyhle 3 motorky, spíš by mě zajímaly nějaký postřehy ... na co bych si měl při výběru dát pozor apod.
A ještě jeden dotaz ... jak je to s otevřením na plný výkon a přitom aby mi zůstalo v papírech 11 kW? Je tam nějakej problém? Doporučení na někoho kdo to dělá, nejlíp v okolí Prahy by bylo? Samozřejmě je mi jasný, že když budu v nějaký bouračce a zjistěj to, tak to budou brát jako, že jsem jel na motorce na který nrmam papíry všechno to jde na mě.
Snad se mnou budete mít ještě nějakou trpělivost, všem dopředu děkuju za odpovědi.
Uzavřeno 20.12.2010 v 15:39 uživatelem _KeNnY_
Naposledy editováno 15.12.2010 22:54:01
Libí se mi Honda CBR 125 R, Cagiva Mito 125 a Honda NSR 125 R. Jak je to u nich s výkonem? Je mi jasný, že to nebudou žádný "rakety", ale v porovnání s ostatním 125 ...
ta pasáž je nějaká divná... CBR 125RRRR je čtyrtakt, kdežto Mito a NSR jsou nabroušený dvoutaktní pily který kurva jedou (hlavně Mito a RS)
PS: takovýhle témat je tu milión jedna, zkus hledat...
ta pasáž je nějaká divná... CBR 125RRRR je čtyrtakt, kdežto Mito a NSR jsou nabroušený dvoutaktní pily který kurva jedou (hlavně Mito a RS)
No tak ze by RS a Mito "kurva" jeli to bych netvrdil
Kup CBR 125 sice to vubec nejede, ale zase je vetsi pravdepodobnost ze nebudes porad opravovat jako u 2T
kup erjednapičovoe
Ma pravdu ten chlapec
Naposledy editováno 22.07.2010 21:41:48
2 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm
Romumím tomu dobře, že 4T nejdou otevírat? Omouvám se za takhle za hloupý dotaz, jsem uplný laik ... nechci hned jezdit nějak rychle, ale postupem času by mi to mohlo už připadat málo, ještě uvidim po jízdách ... navíc mě dost vylekaly některý recenze, kde popisovali jízdu ve dvou.
btw., R1 vidim tak za 5 let
// Jej tolik příspěvků najednou , já to pročtu a pak tenhle editnu, prominte.
Naposledy editováno 22.07.2010 21:47:32
E: a nebo jestli máš peníze a chceš 4T tak buď YZF a nebo Blatu a nebo novej 2T aprilii RS
Naposledy editováno 22.07.2010 21:50:49
Nevim kolik do toho chces investovat, ale Mito a RS uz budou vyhoneny hujdy, kup CBR a nemusis nic opravovat, kdyz sebou zrovna nekde neriznes o zem
1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm
Jinak už vim proč jsem v bazarech viděl tak málo otevřenejch 125 ... většinou jsem totiž koukal po CBR ... takže říkáte, že Mito/NSR/Aprilia jsou většinou otevřený v bazarech?
Mimochodem, tady se žádná reputace/THX/karma nepřidává? Mám na mysli do statistik ... abych nevypadal jako nevděčník :) ... na většině forech podobný věci jsou.
Naposledy editováno 22.07.2010 22:13:06
1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr silniční 125 ccm
frantas>No NSR se věčinou tušim otvírá na ňákých 17Kw a něco kolem 20, ale to je max. Mito je ještě výkonější, a nechci řikat něco co nemám opodstatněné, ale Mito bude jezdit přes 150Km/h řekl bych.. To NSR otevřené na ňákých těch 17Kw jezdí po rozhejbání 140, z kopce i lehce přes 150, ale to je už velký trápení.
viděl sem MITO co dalo i přes 200km/h ale neivm jakdlouho to ten motor vydržel1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr silniční 125 ccm
Ymps>Řeším teďkom podobný problém. Přecházím ze scootu na silniční motorku a co jsem zatím tak projezdil potencionální stroje, tak nejlepší na čem jsem zatím jel bylo mito! Fakt super zážitek! Zkoušel jsem i to CBR a popravdě oproti mitu fakt o ničem, ale když to vezmu z druhé stránky věci, ty náklady na provoz se nedají porovnávat, takže jsem stejně nalomený... kdybych měl ty finance jdu okamžitě do YZF, protože když jsem byl v showroomu, tak vypadá nejlépe! Prostě jako dospělá motorka a podle toho co jsem slyšel tak i jezdí skvěle (bohužel jsem se ještě nestačil svést). NSR se mi nelíbí pro svoje tvary... hold už má nějaký pátek a tomu odpovídá většinou i stav. Takže podle mě pokud máš prachy určitě jdi do té Yamahy, pokud škudlíš každou korunu CBR a pokud máš dobré zdroje financí a trochu technického umu určitě Mito
cbr jede skoro stejne jako YZF...a sněkdo řiká, že cbr si yzf potahá1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm
Dvoutakty
Aprilia RS 125
+ Nejrychlejší dváca na českym trhu
+ Vzhled mohutný motorky
+ Náhradní díly
- spotřeba při otevřený verzi (otevřená 7-8 l, zavřená 4-5)
- pokud narazíš na špatnýho majitele, poruchovost (doporučuju netahat z německa a vzít si s sebou ke koupi někoho, kdo tomu rozumí)
Honda NSR 125
+ Rychlosti nezařází, ale není ani pomalá .. cca 150
+ Celkem povedenej vzhled
+ Hafo starejch náhradních dílu
- to samí co u Aprilie
Cagiva Mito
+ Spolu s RS jedna z nejrychlejších
+ Dospělej vzhled
- To samí co RS a NSR
- Náhradní díly nejsou na každym rohu, přece jen už je to starší paní motorka
4 takty
Honda CBR 125
+ Spotřeba (okolo 3 litru)
+ Nenáročnost, odpustí hodně chyb
+ Nenáročná na opravu, spolehlivost
- Rychlost (když to potuníš tak 140 s větrem v zádech, z kopce a vopičákem s pádlem na zádech)
- Děsnej vzhled (ten se vážně nepoved ... strašně uzounká motorka)
Yamaha YZF 125
+ Spotřeba
+ Spolehlivost
+ Vzhled
- Rychlost
- Cena
------------------------------------------------------------------------
Sečteno podtrženo, já bych šel do kvalitního dvoutaktu, už jen proto, že se na tom naučíš zvládat trošku živější motorku, ale taky porozumíš motoru, až se v tom budeš hrabat (pokud nejsi manuálně zručnej, tak na 2T zapomeň)
Pokud budeš kupovat 2T, tak doporučuju sehnat zavřenou, na ujetý kilometry nehleď, stejně to dneska každej Franta stáčí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr silniční 125 ccm
_KeNnY_>Můžu se zeptat kolik tak dává otevřený Mito a NSR? Ta CBR mě láká asi nejvíc za ty pěníze ... našel jsem rok 2008 za 40000,- nepoloženou, pěknou (modrá metalíza ) od nějaký slečny xD. S tim, že v 18ti bych šel do silnější ... na druhou stranu, kdybych šel do Mita, tak by mi to mohlo vydržet dýl, že?
Jinak už vim proč jsem v bazarech viděl tak málo otevřenejch 125 ... většinou jsem totiž koukal po CBR ... takže říkáte, že Mito/NSR/Aprilia jsou většinou otevřený v bazarech?
Mimochodem, tady se žádná reputace/THX/karma nepřidává? Mám na mysli do statistik ... abych nevypadal jako nevděčník :) ... na většině forech podobný věci jsou.
E: pismenko
Naposledy editováno 22.07.2010 22:30:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr silniční 125 ccm
milan39>cbr jede skoro stejne jako YZF...a sněkdo řiká, že cbr si yzf potahá
No nevím CBR: 10 kW, 10,6 Nm, kompresní poměr 11 : 1, váha 127,3 kg
YBR: 11 kW, 12,24 Nm, kompresní poměr 11.2 : 1, váha 138 kg
Nemyslím si že 10 kilo bude takový rozdíl aby CBR protahalo YBR... navíc ty Kg se můžou srovnat s váhou jezdce.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm
1 reakcí na tento příspěvek Výběr silniční 125 ccm
Ymps>No nevím CBR: 10 kW, 10,6 Nm, kompresní poměr 11 : 1, váha 127,3 kg
YBR: 11 kW, 12,24 Nm, kompresní poměr 11.2 : 1, váha 138 kg
Nemyslím si že 10 kilo bude takový rozdíl aby CBR protahalo YBR... navíc ty Kg se můžou srovnat s váhou jezdce.