1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
MedWed>SABATH> tak Warrior bez tlumice by asi ty slecny spis lekal, nez lakal :D
ja bych to spis zkusil rozdelit-motorka by mela zustat motorkou a slecna slecnou...,ze...,a jestli se to te dotycne nelibi-jeji problem a ne muj a me masinky...1 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
Cuba_VTX>tedka tuto zimu se taky chystam na nejaky upravy... tak sem celkem tesim az to zase na jare vytahnu
jedou jsou to upravy, pak to zas prodavas, pak zas upravujes, takze jsem velmi zvedavej, s cim na jare vyjedes
SABATH>ale myslim ze jsme trochu odbehli od tematu co chtel vedet Šotek,je to myslim tezka otazka,bud chce powercr.a musi se smirit s jeho vlastnostmi ktere jsou + - stejne a nebo ad se poohledne po jine kategorii ....,holt jak rikam-clovek nemuze mit vsechno
ja cruisera mam a vim, o cem jizda na nem je, takze je mi jasny, ze kdyz vezmu ostrou zatacku tak budu brousit, jde mi jen o konkretni poznatky jednotlivych majitelu. samo nechci zavodit se sportama, o to mi vubec nejde.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
Šotek>jedou jsou to upravy, pak to zas prodavas, pak zas upravujes, takze jsem velmi zvedavej, s cim na jare vyjedes
to ja taky mozna na buse jinak sem te videl ja nechces zavodit se sportama... nice - antibes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
Cuba_VTX>to ja taky mozna na buse jinak sem te videl ja nechces zavodit se sportama... nice - antibes
ja nechtel zavodit, jen jsem drzel tempo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
Šotek>ja nechtel zavodit, jen jsem drzel tempo
treba tohle by pro tebe nemuselo byt spatny...[img]
1 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů
4 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů
BadBady>ahoj Šotku,jak vidím, tak jsi už protřelý jezdec a tomu těžko radit,VTX 1300 jezdíš a VTX 1800 ( C) je v podstatě to samé akorát o trochu těžší,o hodně větší zátah a výkon, brzdy mě osobně vyhovují, M1800 - super stroj dost podobných parametrů ale už trochu future... a je to velká motorka...z tebou uváděných asi nejrobustnější,na 2. místě VTX 1800(myšleno "C") a na závěr nejmenší a nejlehčí Warrior(tím není myšleno výkonově),všechny tě určitě uspokojí a tak si myslím,že roli bude hrát spíš než vlastnosti, to co se ti líbí víc a hlavně ...podle tvé figury na čem se budeš nejlépe cítit...pokud jsi trochu habán, tak ten Warrik, ač je to úžasnej stroj, je přece jen trošku malej... , co se týká servisních intervalů tak to bys asi nejlépe našel v manuálech konkrétních typů ale odvážím se říci že to bude podobné,všechno jsou to moderní a špičkové stroje,trvanlivost gumy asi záleží na tobě ale obecně (majitelé prominou) se říká že Warrik ji sežere asi nejdříve...Já osobně mám na VTX 1800 metzellera 880 cca 12000 km a vypadá dost v pohodě(trochu za to tahám ale závodník rozhodně nejsem)to je prostě individuální. Nevím jestli jsi tohle chtěl číst ale když čtu ty odpovědi výše, tak se obávám že moc nového se asi nedovíš ,co se týká střelců kteří tak haní naše cruisery...někdo na ten svůj adrenalin musí jet 250 a někdo ho má i v mnohem nižších rychlostech...zatáčet se na těch našich opravdu dá ale nemůžeš míchat jablka s hruškama...to jako bys chtěl porovnávat F1,Rally,Trucky...všude si to piloti užívají i když každý jinde a jiným způsobem...a neviděl ani neslyšel jsem že by se srovnávaly vzájemně mezi sebou... ,zvláštní kolik netolerantnosti,zesměšňování a nerespektu je právě mezi námi...jak s oblibou říkali určití lidé kdysi..."kdo nejde s námi,jde proti nám..." omlouvám se za dlouhý psaní...už se to nestane
SOUHLASBadBady>ahoj Šotku,jak vidím, tak jsi už protřelý jezdec a tomu těžko radit,VTX 1300 jezdíš a VTX 1800 ( C) je v podstatě to samé akorát o trochu těžší,o hodně větší zátah a výkon, brzdy mě osobně vyhovují, M1800 - super stroj dost podobných parametrů ale už trochu future... a je to velká motorka...z tebou uváděných asi nejrobustnější,na 2. místě VTX 1800(myšleno "C") a na závěr nejmenší a nejlehčí Warrior(tím není myšleno výkonově),všechny tě určitě uspokojí a tak si myslím,že roli bude hrát spíš než vlastnosti, to co se ti líbí víc a hlavně ...podle tvé figury na čem se budeš nejlépe cítit...pokud jsi trochu habán, tak ten Warrik, ač je to úžasnej stroj, je přece jen trošku malej... , co se týká servisních intervalů tak to bys asi nejlépe našel v manuálech konkrétních typů ale odvážím se říci že to bude podobné,všechno jsou to moderní a špičkové stroje,trvanlivost gumy asi záleží na tobě ale obecně (majitelé prominou) se říká že Warrik ji sežere asi nejdříve...Já osobně mám na VTX 1800 metzellera 880 cca 12000 km a vypadá dost v pohodě(trochu za to tahám ale závodník rozhodně nejsem)to je prostě individuální. Nevím jestli jsi tohle chtěl číst ale když čtu ty odpovědi výše, tak se obávám že moc nového se asi nedovíš ,co se týká střelců kteří tak haní naše cruisery...někdo na ten svůj adrenalin musí jet 250 a někdo ho má i v mnohem nižších rychlostech...zatáčet se na těch našich opravdu dá ale nemůžeš míchat jablka s hruškama...to jako bys chtěl porovnávat F1,Rally,Trucky...všude si to piloti užívají i když každý jinde a jiným způsobem...a neviděl ani neslyšel jsem že by se srovnávaly vzájemně mezi sebou... ,zvláštní kolik netolerantnosti,zesměšňování a nerespektu je právě mezi námi...jak s oblibou říkali určití lidé kdysi..."kdo nejde s námi,jde proti nám..." omlouvám se za dlouhý psaní...už se to nestane
Moc dík za příspěvek k tématu, jsi spís výjimka velikostně moc nevyčnívám, takže malá mi žádná z výše zmíněných mašin určitě nebude. láká mě nejvíc ten warrior, kvůli řemenu a s tím spojené nižší váze. VTX je krásný, ale jak už jsem někde psal, vypadá stejně jako moje 1300 a asi bych rád něco jinačího, jestli budu pořizovat jinou mašinu
1 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
nakonec budu ještě rád, když si nechám VTX
Šotek>BadBady>tak já to doma zatím jen tak jako nastínil, že by mohl nastat čas, kdy bych vyměnil mašinu. no a vzhledem k tomu, že za necelé 2 měsíce čekáme přírůstek to nemělo zrovna valnej ohlas
nakonec budu ještě rád, když si nechám VTX
sem si to myslel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
Naposledy editováno 24.07.2010 08:58:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
Jestli máš na mysli toho Hummera, tak nedělám. To bych si ho nemohl koupit. Jestli máš rád vyjímečné věci, tak to jsme dva. Nikdy bych nechtěl nějakou tuctovku co má každej, ale netvrdím, že to co mám je nejlepší. Prostě to mám protože to chci. Tečka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
BadBady>ahoj Šotku,jak vidím, tak jsi už protřelý jezdec a tomu těžko radit,VTX 1300 jezdíš a VTX 1800 ( C) je v podstatě to samé akorát o trochu těžší,o hodně větší zátah a výkon, brzdy mě osobně vyhovují, M1800 - super stroj dost podobných parametrů ale už trochu future... a je to velká motorka...z tebou uváděných asi nejrobustnější,na 2. místě VTX 1800(myšleno "C") a na závěr nejmenší a nejlehčí Warrior(tím není myšleno výkonově),všechny tě určitě uspokojí a tak si myslím,že roli bude hrát spíš než vlastnosti, to co se ti líbí víc a hlavně ...podle tvé figury na čem se budeš nejlépe cítit...pokud jsi trochu habán, tak ten Warrik, ač je to úžasnej stroj, je přece jen trošku malej... , co se týká servisních intervalů tak to bys asi nejlépe našel v manuálech konkrétních typů ale odvážím se říci že to bude podobné,všechno jsou to moderní a špičkové stroje,trvanlivost gumy asi záleží na tobě ale obecně (majitelé prominou) se říká že Warrik ji sežere asi nejdříve...Já osobně mám na VTX 1800 metzellera 880 cca 12000 km a vypadá dost v pohodě(trochu za to tahám ale závodník rozhodně nejsem)to je prostě individuální. Nevím jestli jsi tohle chtěl číst ale když čtu ty odpovědi výše, tak se obávám že moc nového se asi nedovíš ,co se týká střelců kteří tak haní naše cruisery...někdo na ten svůj adrenalin musí jet 250 a někdo ho má i v mnohem nižších rychlostech...zatáčet se na těch našich opravdu dá ale nemůžeš míchat jablka s hruškama...to jako bys chtěl porovnávat F1,Rally,Trucky...všude si to piloti užívají i když každý jinde a jiným způsobem...a neviděl ani neslyšel jsem že by se srovnávaly vzájemně mezi sebou... ,zvláštní kolik netolerantnosti,zesměšňování a nerespektu je právě mezi námi...jak s oblibou říkali určití lidé kdysi..."kdo nejde s námi,jde proti nám..." omlouvám se za dlouhý psaní...už se to nestane
Zdar BadBady: s tím Warrikem máš pravdu, třepu se kolik najedu na pneu, konkrétně na zadní. Warrik pneu žere neskutečně. Už jsem četl příspěvek borce, kterému zadní pneu vydržela 2600 Km. Nevím jestli to bylo způsobeno jeho jízdou a nevím co to byla za pneu. V každém případě si jí šetřím, už jen kvuli její pořizovací hodnotě. Říkám si, že mi musí vydržet aspoň celou sezónu, nějakých deset tisíc a to budu hodně spokojenej.
Naposledy editováno 24.07.2010 17:44:55
1 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
Ok, tak ať Ti dělá samou radost. Mě do toho naštěstí žena nekecá.
Naposledy editováno 25.07.2010 09:04:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 | radekigi | 1 | 6.4.2024 v 09:05 kokoška. |
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 | ferabill | 18 | 5.4.2024 v 16:22 Obdélník |
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 | 1Bandit | 4 | 23.11.2023 v 19:46 1Bandit |
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 | Kritix | 22 | 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK |
M1800R výfukový systém bez Lambda s... Suzuki M1800 IntruderR | Andy_Joyful | 9 | 22.9.2023 v 01:50 pkkaca |