globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: test powercruiserů
ahoj, sháním porovnání mezi VTX 1800, XV 1700 Warrior a M 1800. zajímá mě vše, hlavně jak se to dá klopit do zatáček, s VTX 1300 neustále brousím stupačky i výfuky taky servisní intervaly, spotřeba pneu atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

22.7.2010 v 23:07 | Nahoru | #61
SABATH> tak Warrior bez tlumice by asi ty slecny spis lekal, nez lakal :D

(reakce na) test powercruiserů

22.7.2010 v 23:11 | Nahoru | #62

MedWed>SABATH> tak Warrior bez tlumice by asi ty slecny spis lekal, nez lakal :D

ja bych to spis zkusil rozdelit-motorka by mela zustat motorkou a slecna slecnou...,ze...,a jestli se to te dotycne nelibi-jeji problem a ne muj a me masinky...

1 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů

22.7.2010 v 23:16 | Nahoru | #63
ale myslim ze jsme trochu odbehli od tematu co chtel vedet Šotek,je to myslim tezka otazka,bud chce powercr.a musi se smirit s jeho vlastnostmi ktere jsou + - stejne a nebo ad se poohledne po jine kategorii ....,holt jak rikam-clovek nemuze mit vsechno

(reakce na) test powercruiserů

22.7.2010 v 23:53 | Nahoru | #64
MedWed>
Mě je celkem jedno jak dlouho se ten či onen model prodává. Jde o to, že si kosak72 honí triko jak je to skvělá motorka, že jí nikdo nemá a pod. (Já bych si nekoupil ani jednu.)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 10:29 | Nahoru | #65

Cuba_VTX>tedka tuto zimu se taky chystam na nejaky upravy... tak sem celkem tesim az to zase na jare vytahnu


jedou jsou to upravy, pak to zas prodavas, pak zas upravujes, takze jsem velmi zvedavej, s cim na jare vyjedes

(reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 10:33 | Nahoru | #66

SABATH>ale myslim ze jsme trochu odbehli od tematu co chtel vedet Šotek,je to myslim tezka otazka,bud chce powercr.a musi se smirit s jeho vlastnostmi ktere jsou + - stejne a nebo ad se poohledne po jine kategorii ....,holt jak rikam-clovek nemuze mit vsechno


ja cruisera mam a vim, o cem jizda na nem je, takze je mi jasny, ze kdyz vezmu ostrou zatacku tak budu brousit, jde mi jen o konkretni poznatky jednotlivych majitelu. samo nechci zavodit se sportama, o to mi vubec nejde.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 10:41 | Nahoru | #67

Šotek>jedou jsou to upravy, pak to zas prodavas, pak zas upravujes, takze jsem velmi zvedavej, s cim na jare vyjedes



to ja taky mozna na buse jinak sem te videl ja nechces zavodit se sportama... nice - antibes

(reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 11:25 | Nahoru | #68

Cuba_VTX>to ja taky mozna na buse jinak sem te videl ja nechces zavodit se sportama... nice - antibes



busu doporucuju :D
sice to neni takovej kockolap jako Warrior... ale kdyz se s tim naucis zit, tak je to taky dost prijemna masina :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 12:28 | Nahoru | #69

Cuba_VTX>to ja taky mozna na buse jinak sem te videl ja nechces zavodit se sportama... nice - antibes


ja nechtel zavodit, jen jsem drzel tempo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 13:51 | Nahoru | #70

Šotek>ja nechtel zavodit, jen jsem drzel tempo

treba tohle by pro tebe nemuselo byt spatny...

[img]

(reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 14:00 | Nahoru | #71
SABATH> to mi pripomina film ,,motorkari,, nebo jak se ta silenost jmenovala

1 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů

23.7.2010 v 14:03 | Nahoru | #72
jj kup si busu

(reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 14:06 | Nahoru | #73

adahaya>jj kup si busu



[img]

4 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů

23.7.2010 v 14:15 | Nahoru | #74
ahoj Šotku,jak vidím, tak jsi už protřelý jezdec a tomu těžko radit,VTX 1300 jezdíš a VTX 1800 ( C) je v podstatě to samé akorát o trochu těžší,o hodně větší zátah a výkon, brzdy mě osobně vyhovují, M1800 - super stroj dost podobných parametrů ale už trochu future... a je to velká motorka...z tebou uváděných asi nejrobustnější,na 2. místě VTX 1800(myšleno "C") a na závěr nejmenší a nejlehčí Warrior(tím není myšleno výkonově),všechny tě určitě uspokojí a tak si myslím,že roli bude hrát spíš než vlastnosti, to co se ti líbí víc a hlavně ...podle tvé figury na čem se budeš nejlépe cítit...pokud jsi trochu habán, tak ten Warrik, ač je to úžasnej stroj, je přece jen trošku malej... , co se týká servisních intervalů tak to bys asi nejlépe našel v manuálech konkrétních typů ale odvážím se říci že to bude podobné,všechno jsou to moderní a špičkové stroje,trvanlivost gumy asi záleží na tobě ale obecně (majitelé prominou) se říká že Warrik ji sežere asi nejdříve...Já osobně mám na VTX 1800 metzellera 880 cca 12000 km a vypadá dost v pohodě(trochu za to tahám ale závodník rozhodně nejsem)to je prostě individuální. Nevím jestli jsi tohle chtěl číst ale když čtu ty odpovědi výše, tak se obávám že moc nového se asi nedovíš ,co se týká střelců kteří tak haní naše cruisery...někdo na ten svůj adrenalin musí jet 250 a někdo ho má i v mnohem nižších rychlostech...zatáčet se na těch našich opravdu dá ale nemůžeš míchat jablka s hruškama...to jako bys chtěl porovnávat F1,Rally,Trucky...všude si to piloti užívají i když každý jinde a jiným způsobem...a neviděl ani neslyšel jsem že by se srovnávaly vzájemně mezi sebou... ,zvláštní kolik netolerantnosti,zesměšňování a nerespektu je právě mezi námi...jak s oblibou říkali určití lidé kdysi..."kdo nejde s námi,jde proti nám..." omlouvám se za dlouhý psaní...už se to nestane

(reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 14:18 | Nahoru | #75

BadBady>ahoj Šotku,jak vidím, tak jsi už protřelý jezdec a tomu těžko radit,VTX 1300 jezdíš a VTX 1800 ( C) je v podstatě to samé akorát o trochu těžší,o hodně větší zátah a výkon, brzdy mě osobně vyhovují, M1800 - super stroj dost podobných parametrů ale už trochu future... a je to velká motorka...z tebou uváděných asi nejrobustnější,na 2. místě VTX 1800(myšleno "C") a na závěr nejmenší a nejlehčí Warrior(tím není myšleno výkonově),všechny tě určitě uspokojí a tak si myslím,že roli bude hrát spíš než vlastnosti, to co se ti líbí víc a hlavně ...podle tvé figury na čem se budeš nejlépe cítit...pokud jsi trochu habán, tak ten Warrik, ač je to úžasnej stroj, je přece jen trošku malej... , co se týká servisních intervalů tak to bys asi nejlépe našel v manuálech konkrétních typů ale odvážím se říci že to bude podobné,všechno jsou to moderní a špičkové stroje,trvanlivost gumy asi záleží na tobě ale obecně (majitelé prominou) se říká že Warrik ji sežere asi nejdříve...Já osobně mám na VTX 1800 metzellera 880 cca 12000 km a vypadá dost v pohodě(trochu za to tahám ale závodník rozhodně nejsem)to je prostě individuální. Nevím jestli jsi tohle chtěl číst ale když čtu ty odpovědi výše, tak se obávám že moc nového se asi nedovíš ,co se týká střelců kteří tak haní naše cruisery...někdo na ten svůj adrenalin musí jet 250 a někdo ho má i v mnohem nižších rychlostech...zatáčet se na těch našich opravdu dá ale nemůžeš míchat jablka s hruškama...to jako bys chtěl porovnávat F1,Rally,Trucky...všude si to piloti užívají i když každý jinde a jiným způsobem...a neviděl ani neslyšel jsem že by se srovnávaly vzájemně mezi sebou... ,zvláštní kolik netolerantnosti,zesměšňování a nerespektu je právě mezi námi...jak s oblibou říkali určití lidé kdysi..."kdo nejde s námi,jde proti nám..." omlouvám se za dlouhý psaní...už se to nestane

SOUHLAS

test powercruiserů

23.7.2010 v 15:24 | Nahoru | #76
hele a co treba V ROD? je to takovej krizenec. styl pro kozeneho dedka a pritom to neni takove priplacle ale ma to i trochu sportovni nadech. mluvim jen o pocitu ze vzhledu,vlastnosti neznam. jen napad na rozvireni diskuze.. hayabusa je cestak,sportak a vse v jednom ale trochu asi mimo misu pocem ty prahnes

(reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 16:21 | Nahoru | #77

BadBady>ahoj Šotku,jak vidím, tak jsi už protřelý jezdec a tomu těžko radit,VTX 1300 jezdíš a VTX 1800 ( C) je v podstatě to samé akorát o trochu těžší,o hodně větší zátah a výkon, brzdy mě osobně vyhovují, M1800 - super stroj dost podobných parametrů ale už trochu future... a je to velká motorka...z tebou uváděných asi nejrobustnější,na 2. místě VTX 1800(myšleno "C") a na závěr nejmenší a nejlehčí Warrior(tím není myšleno výkonově),všechny tě určitě uspokojí a tak si myslím,že roli bude hrát spíš než vlastnosti, to co se ti líbí víc a hlavně ...podle tvé figury na čem se budeš nejlépe cítit...pokud jsi trochu habán, tak ten Warrik, ač je to úžasnej stroj, je přece jen trošku malej... , co se týká servisních intervalů tak to bys asi nejlépe našel v manuálech konkrétních typů ale odvážím se říci že to bude podobné,všechno jsou to moderní a špičkové stroje,trvanlivost gumy asi záleží na tobě ale obecně (majitelé prominou) se říká že Warrik ji sežere asi nejdříve...Já osobně mám na VTX 1800 metzellera 880 cca 12000 km a vypadá dost v pohodě(trochu za to tahám ale závodník rozhodně nejsem)to je prostě individuální. Nevím jestli jsi tohle chtěl číst ale když čtu ty odpovědi výše, tak se obávám že moc nového se asi nedovíš ,co se týká střelců kteří tak haní naše cruisery...někdo na ten svůj adrenalin musí jet 250 a někdo ho má i v mnohem nižších rychlostech...zatáčet se na těch našich opravdu dá ale nemůžeš míchat jablka s hruškama...to jako bys chtěl porovnávat F1,Rally,Trucky...všude si to piloti užívají i když každý jinde a jiným způsobem...a neviděl ani neslyšel jsem že by se srovnávaly vzájemně mezi sebou... ,zvláštní kolik netolerantnosti,zesměšňování a nerespektu je právě mezi námi...jak s oblibou říkali určití lidé kdysi..."kdo nejde s námi,jde proti nám..." omlouvám se za dlouhý psaní...už se to nestane


Moc dík za příspěvek k tématu, jsi spís výjimka velikostně moc nevyčnívám, takže malá mi žádná z výše zmíněných mašin určitě nebude. láká mě nejvíc ten warrior, kvůli řemenu a s tím spojené nižší váze. VTX je krásný, ale jak už jsem někde psal, vypadá stejně jako moje 1300 a asi bych rád něco jinačího, jestli budu pořizovat jinou mašinu

1 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů

23.7.2010 v 18:40 | Nahoru | #78
tomu rozumím Šotku, já po Warrikovi koukal taky ale jsem "bachroň" a byl jsem na tom jak "medvěd na koloběžce" ,co se týká svezení..nenašel jsem na něm chybu a pro v uvozovkách sportovnější jízdu je to super mašina,tím jak je lehkej je to pocitově ještě větší fičák... a řekl bych že i ty stupačky má možná oproti VTX trochu výš(ale to nevím jistě) nakonec moje ledvinka do toho taky promluvila...Warrik se jí moc líbil ale když se posadila za mě tak žádné nadšení z pohodlí...a to je mrňavá a štíhlá ,tvému uvažování rozumím...život chce změnu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 20:11 | Nahoru | #79
BadBady>tak já to doma zatím jen tak jako nastínil, že by mohl nastat čas, kdy bych vyměnil mašinu. no a vzhledem k tomu, že za necelé 2 měsíce čekáme přírůstek to nemělo zrovna valnej ohlas
nakonec budu ještě rád, když si nechám VTX

(reakce na) test powercruiserů

23.7.2010 v 21:22 | Nahoru | #80

Šotek>BadBady>tak já to doma zatím jen tak jako nastínil, že by mohl nastat čas, kdy bych vyměnil mašinu. no a vzhledem k tomu, že za necelé 2 měsíce čekáme přírůstek to nemělo zrovna valnej ohlas
nakonec budu ještě rád, když si nechám VTX



sem si to myslel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

24.7.2010 v 08:52 | Nahoru | #81
Hummer> Intrůderů je už na tu naší malou zemičku už celkem dost, to že se prodává jak housky na krámě asi vypovídá o tom, jen že je to určitě kvalitní motorka. Nicméně bych si jí osobně nekoupil. Už proto, že jich je hodně. Osobně jsem zažil dobu, kdy u paneláku stálo 40 škodovek 105. Nicméně vlákno začalo u jiného tématu a skončilo někde v řiti. Někteří borci tady v začátku tvrdili, že tento druh motorek umí jezdit jen rovně. Samozřejmě, že všichni vycházeli ze své dlouholeté zkušenosti. A pokud si myslíš, že to je mé honění trika, tak Tě potom upřimně lituji. Pěkná barva, neděláš u silnic?

Naposledy editováno 24.07.2010 08:58:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

24.7.2010 v 10:05 | Nahoru | #82
kosak72>
Jestli máš na mysli toho Hummera, tak nedělám. To bych si ho nemohl koupit. Jestli máš rád vyjímečné věci, tak to jsme dva. Nikdy bych nechtěl nějakou tuctovku co má každej, ale netvrdím, že to co mám je nejlepší. Prostě to mám protože to chci. Tečka.

(reakce na) test powercruiserů

24.7.2010 v 11:10 | Nahoru | #83
BadBady>

(reakce na) test powercruiserů

24.7.2010 v 16:54 | Nahoru | #84
Hummer> Taky mám rád vyjmečné věci a taky nejsem na tom finančně tak abych jimi oplýval. Nemám rád tuctové věci proto si myslím, že ten můj Warrik, aspoň tedy pro mne není tuctová věc. Pro někoho jiného možná jo, pro mne ne. Jelikož se při dnešní situaci a ještě při dětech taková věc před manželkou hodně blbě obhajuje. Možná víš o čem mluvím. Proto ať si každej jezdí na tom na co má. Já jsem dosáhl svého snu a jsem zato hodně rád.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

24.7.2010 v 16:58 | Nahoru | #85

BadBady>ahoj Šotku,jak vidím, tak jsi už protřelý jezdec a tomu těžko radit,VTX 1300 jezdíš a VTX 1800 ( C) je v podstatě to samé akorát o trochu těžší,o hodně větší zátah a výkon, brzdy mě osobně vyhovují, M1800 - super stroj dost podobných parametrů ale už trochu future... a je to velká motorka...z tebou uváděných asi nejrobustnější,na 2. místě VTX 1800(myšleno "C") a na závěr nejmenší a nejlehčí Warrior(tím není myšleno výkonově),všechny tě určitě uspokojí a tak si myslím,že roli bude hrát spíš než vlastnosti, to co se ti líbí víc a hlavně ...podle tvé figury na čem se budeš nejlépe cítit...pokud jsi trochu habán, tak ten Warrik, ač je to úžasnej stroj, je přece jen trošku malej... , co se týká servisních intervalů tak to bys asi nejlépe našel v manuálech konkrétních typů ale odvážím se říci že to bude podobné,všechno jsou to moderní a špičkové stroje,trvanlivost gumy asi záleží na tobě ale obecně (majitelé prominou) se říká že Warrik ji sežere asi nejdříve...Já osobně mám na VTX 1800 metzellera 880 cca 12000 km a vypadá dost v pohodě(trochu za to tahám ale závodník rozhodně nejsem)to je prostě individuální. Nevím jestli jsi tohle chtěl číst ale když čtu ty odpovědi výše, tak se obávám že moc nového se asi nedovíš ,co se týká střelců kteří tak haní naše cruisery...někdo na ten svůj adrenalin musí jet 250 a někdo ho má i v mnohem nižších rychlostech...zatáčet se na těch našich opravdu dá ale nemůžeš míchat jablka s hruškama...to jako bys chtěl porovnávat F1,Rally,Trucky...všude si to piloti užívají i když každý jinde a jiným způsobem...a neviděl ani neslyšel jsem že by se srovnávaly vzájemně mezi sebou... ,zvláštní kolik netolerantnosti,zesměšňování a nerespektu je právě mezi námi...jak s oblibou říkali určití lidé kdysi..."kdo nejde s námi,jde proti nám..." omlouvám se za dlouhý psaní...už se to nestane



Zdar BadBady: s tím Warrikem máš pravdu, třepu se kolik najedu na pneu, konkrétně na zadní. Warrik pneu žere neskutečně. Už jsem četl příspěvek borce, kterému zadní pneu vydržela 2600 Km. Nevím jestli to bylo způsobeno jeho jízdou a nevím co to byla za pneu. V každém případě si jí šetřím, už jen kvuli její pořizovací hodnotě. Říkám si, že mi musí vydržet aspoň celou sezónu, nějakých deset tisíc a to budu hodně spokojenej.

Naposledy editováno 24.07.2010 17:44:55

1 reakcí na tento příspěvek test powercruiserů

24.7.2010 v 18:29 | Nahoru | #86
myslim, ze warrior ti je najblizsie. podvozok ma najlepsi a aj co sa tika testov choprov pre yamaha. obutie je idealne aj vyzorovo na rozdiel od vtx 180ka v zadu. suza ma sice vyzorovo best, 240ku ale zasa porovnanie suzi 1500, lepsie sedi ta mladsia,a ta ma ako warrior obutie. honda ma vzadu na kivke 2 tlmice a to uz nie je najfunkcnejsie. iba doplnim ze na warriku 210 od metzeleru lepsie vyzera, ale hlavne este lepsie sedi. mne dunlop d220 9000km,teraz mam metzelera 210 pocitam tak do 10000km. ale potom idem do 2-zmesovky. a co sa tyka vykonu papierovo je najslabsi. ja som sa rozhodoval medzi warriorom a m1800. a dal som prednost dizajnu, mensej vahe nad vykonom. ale nehovorim ze je naj... kazdemu sa paci a vyhovuje nieco ine.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

24.7.2010 v 18:47 | Nahoru | #87
kosak72>
Ok, tak ať Ti dělá samou radost. Mě do toho naštěstí žena nekecá.

(reakce na) test powercruiserů

25.7.2010 v 08:48 | Nahoru | #88
Hummer> Také mi do toho žena nekecá, chtěl jsem jen říct, že motorka je v rodině na žebříčku investic až na posledním místě. A já do této investice investoval nemalou částku. Kdyby mi žena do toho kecala, tak jezdím na třindě. Tímto nechci znevažovat Jawu 350, taky jsem na ní začínal, beru to jen jako poměr ceny.

Naposledy editováno 25.07.2010 09:04:27

(reakce na) test powercruiserů

25.7.2010 v 08:59 | Nahoru | #89
dsi1> Zdar, já jsem obul na jaře novou sadu Continental Road Attack. Mám zatím najeto něco kolem 5000 tisíc km a díval jsem se, že nějak už zadní pneu nebezpečně ubývá, tak doufám, že do konce sezóny vydržím. Uvidím kolik na ní najedu a potom asi zkusím pneu od někoho jiného. Napiš mi prosím bližší údaje o té 210 od Metzelera. Máš sadu a na kolik vyjde. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) test powercruiserů

25.7.2010 v 09:03 | Nahoru | #90
kosak72> no letos to budeš mít dost těžký s výdrží zadní gumy...hezký léto,jezdit se dá skoro pořád ,jinak musím říci že -moc pěkná barva na Warrikovi ,ten zadní válec je mi nějak povědomej,něco podobnýho jsem měl kdysi na drakovi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 radekigi 1 6.4.2024 v 09:05 kokoška.
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 ferabill 18 5.4.2024 v 16:22 Obdélník
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 1Bandit 4 23.11.2023 v 19:46 1Bandit
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 Kritix 22 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK
M1800R výfukový systém bez Lambda s... Suzuki M1800 IntruderR Andy_Joyful 9 22.9.2023 v 01:50 pkkaca


TOPlist