globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro
 
12.7.2010 v 17:05
Zdravím mam 125 vzducháče a bojím se jezdit v těchto vedrech motor de po chvilce výkonnostně dolu a je rad že udrží volnoběh. Našel sem na internetu chladiče oleje pro vzducháče 125 pitbajky ale nedokážu si představit tu montáž můžete mi prosím někdo poradit dik.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:07 | Nahoru | #1
125ccm vzducháčů jezdí celá afrika... nebál bych se toho, pokud to netůruješ a nestojíš dlouho na místě tak je to v pohodě. Mám litrový vzducháč a tomu je to putna...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:08 | Nahoru | #2

illMedvědGuzzin>125ccm vzducháčů jezdí celá afrika... nebál bych se toho, pokud to netůruješ a nestojíš dlouho na místě tak je to v pohodě. Mám litrový vzducháč a tomu je to putna...



medvědův vzducháč se uchladí i na místě pohyby do stran

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:09 | Nahoru | #3

illMedvědGuzzin>125ccm vzducháčů jezdí celá afrika... nebál bych se toho, pokud to netůruješ a nestojíš dlouho na místě tak je to v pohodě. Mám litrový vzducháč a tomu je to putna...



nebo o tom jenom nevíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:11 | Nahoru | #4

FiZzeR>nebo o tom jenom nevíš



o tom bych sakra věděl

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:11 | Nahoru | #5
Když jedeš opatrně a nestáváš někde v kolonách, tak se to dá...s tou výkonností je to i o tom, že horkej letní vzduch se víc rozpíná, takže do směsi ti jde málo kyslíku a pak to tolik nevalí

(reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:12 | Nahoru | #6

illMedvědGuzzin>o tom bych sakra věděl



kecáš, v době kdy projektovali guzzu tak ještě nebyl vynalezen teploměr

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:13 | Nahoru | #7
z toho si nic nedelej me se v tomhle prehriva i vodou chlazena sestka

(reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:14 | Nahoru | #8

FiZzeR>nebo o tom jenom nevíš



Mě úplně hořej nohy na Ducati, mít to válce jak ta druhá italská plečka, tak na tom nevydržím A co teprve BMW, v těhle vederech jezdím v pantoflích, to by mi snad opálilo prsty na nohou

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:17 | Nahoru | #9
Díky za uklidnění ale mam teprve 600km po výbrusu nechci to přidřít a je 125 a nechci jezdit 50km/h abych ji netočil :D

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:18 | Nahoru | #10
Me se vzdycky z babety v tehle vedrech staval moped vybavenej motorem se zhavici svickou.
Proste to chciplo az po vypnuti kohoutu a spotrebovani paliva v karburatoru.
Chcipak na riditkach byl k nicemu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:20 | Nahoru | #11

Axel>medvědův vzducháč se uchladí i na místě pohyby do stran



Ten se pohybuje do stran, protože mu je zima

(reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:26 | Nahoru | #12
molof> pokud ten motor nemáš v tom rámu, co se zobrazuje u tvojeho profilu, tak se mu nic nestane. Já mám taky vzducháč, taky starej a taky litra, a jediný co se štihrá, jsou moje nohy. provozní teploty těchto motorů jsou kolem 120 C, takže pokud je chladí vzduch, jenž má 45 C, je to dobrý, ne? Si myslim teda...

edit: písmeno

Naposledy editováno 12.07.2010 17:28:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:28 | Nahoru | #13

S.i.i.i.s.a>Ten se pohybuje do stran, protože mu je zima



to nevim, jak ho nastartoval, tak sem myslel, že chce z rámu utéct možná se s touhle geometrií necítí, asi by chtěl delší přední vidlici

(reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:31 | Nahoru | #14
Axel> Ja vím, taky mě to docela překvapilo, když jsem poprvé viděl Guzzi

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:32 | Nahoru | #15
V sobotu jsem najel 89km a pohoda. Devadesátkou jsem svištěl furt a žádnej pokles výkonu! Průměrná rychlost vyšla 65,8 km/h.

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 17:52 | Nahoru | #16
Tak super dik všem a jestli to zadřu mate mě na svědomí

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 18:38 | Nahoru | #17
Kamos mel na XRku olejovej chladic a chladilo mu to asi o 10 stupnu. Hodne si to chvalil nez masinu prodal. Mrkni tady .Ja jsem mu tam ty dva sroubky varil. V tomhle pripade je to lepene coz taky staci. Instalace byla taky jednoducha. Je to prakticky jenom bypas na olejove hadici. Hodne

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 18:48 | Nahoru | #18
třeba XVSo má tepelnou pojistku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 20:12 | Nahoru | #19
MartasUS> Jo vypadá to pěkně ale ale jak je to udělany v motoru ja žadnej vyvod nebo hadici na olej nemam

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 21:19 | Nahoru | #20
Já mám strach, abych neuvařil Varana, až pojedu na GG, pokud to vyjde

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 21:22 | Nahoru | #21
co bych měl říkat já, s přívěsem (motorka, přívěs a dva lidi celkem kolem 750kilo) sme jeli včera z Jeseníku na Hradec a boty měl rozpálený jak pětník - olej naštěstí kolem 100, v kopcích vytočená dvojka, to je pak zkouška motoru nějaký ježdění nalehko to ta motorka ani nemůže cejtit - spíš kolony mi přijdou jako mor pro vzducháče, tam se to hřeje fest :(

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 22:21 | Nahoru | #22
V tom dnešním hicu jsem i já pozoroval že moje FMX 650 nemá tak rovnoměrný chod jako při 20ti stupních celsia. A to v různých režimech, volnoběh, poloplyn, plné kule...
No uvidím co to udělá až se ochladí - jestli se to vrátí zpět k rovnoměrnému chodu, ale tady to asi za pár dní už nikdo moc číst nebuce.

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 22:45 | Nahoru | #23
varan se ti neuvari dyt má na chladicu vetrák a rekni me kolikrát ti tam skocilo 5 carek?

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 23:30 | Nahoru | #24
mě přijde, že to topí pořád stejně, ani olej moc nežere nevim jak ty starší XJ bez chladiče oleje, u mě ok.
jen v když jedu v pořádnym dešti, tak se jí nechce moc do otáček a nedrží pořádně volnoběh a vůbec to působí jako kdyby to nebylo ohřátý. Ta voda jí nedělá dobře

1 reakcí na tento příspěvek Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 23:33 | Nahoru | #25
dneska jsme 3x kvůli stání v koloně (2x) a předjíždění (1x) uvařili 1.4 16V protože nám blbne ventilátor

(reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 23:38 | Nahoru | #26

Tafi.>dneska jsme 3x kvůli stání v koloně (2x) a předjíždění (1x) uvařili 1.4 16V protože nám blbne ventilátor



mě u 15 let stará laguny - auto s píčou ve znaku, strašný mrdky - i v těchlech vedrech nepřeleze teplota přes polovinu ať jezdim kde chci

sorry, ale musel jsem si rejpnout

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

12.7.2010 v 23:57 | Nahoru | #27
Mam Virago 250, rok výroby 90, dvou válec chlazenej vzduchem, v prodlouženym víkendu sem najel 500 km, jeli jsme ve dvou, dvakrát delší trasu 160 km po dálnici průměrně asi 115 za hodinu a nevšiml jsem si žádnýho poklesu výkonu, i když i v ty rychlosti je cítit že je fakt dusno a ten vzduch neni studenej, šahal jsem několikrát za jízdy na válce a zdálo se to v pohodě..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

13.7.2010 v 01:04 | Nahoru | #28

molof>MartasUS> Jo vypadá to pěkně ale ale jak je to udělany v motoru ja žadnej vyvod nebo hadici na olej nemam



Musi tam nejaka bejt. Co je to za

Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

13.7.2010 v 01:30 | Nahoru | #29
GRISO 1100 vklidu...Vedro,nevedro furt to jede...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vzduchem chlazené motory a dnešní vedro

13.7.2010 v 12:16 | Nahoru | #30

whoode>varan se ti neuvari dyt má na chladicu vetrák a rekni me kolikrát ti tam skocilo 5 carek?



Když je 35°, tak někdy ve městě a v sobotu v Něměcku na Šumavě, kopec 13% stoupání a tak 6km slouhej To jsem jel ještě naloženej
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist