globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: drzsm+FCR39MX tryskování
11.7.2010 v 17:01
Ahoj, laboruju tedkon delší dobu s tryskováním, potřeboval bych radu, když zašroubuju šroub bohatosti směsi uplně dovnitř a motorka přesto nechcípne, co to znamená? sem bohatej? a kterym rozměrem je lepší jít dolů/nahoru jestli zmenšit Pilot(idle,slow,volnoběžná-synonyma) Jet nebo zvětšit Pilot Air Jet? a když budu bohatej i v hlavním okruhu a nemůžu hýbat s Main Air Jet(fixní díra) mám zmenšit Main Jet nebo se snažit to ochudit polohou jehly v zářezu?
Nyní mám nastavení FCR39MX s obohacovačem(ACV)
Main jet 165
Main Air jet pevně daná a neznámá(prostě díra)
Pilot jet 42
Pilot air jet 70
JD red jehla na 4 zářezu
šroub dvě otáčky ven, při vytočení přes čtyři chcípá, při zašroubování dovnitř stále běží
Při deceleraci nestřílí do výfuku i přes to že to má obohacovač by mělo, takže předpokládám že jsem bohatej, ale furt lepší než chudej a podpálit píst nebo ventil....A co by se mohlo stát při dlouhodobym provozu motoru na bohatou směs?
Motorka startuje se sytičem,bez něj studená nechytá, jinak startuje okamžitě.
Pokud by měl někdo zkušenosti s laděním FCR, prosim o radu

Uzavřeno 02.03.2011 v 16:01 uživatelem PRETORIAN88

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:15 | Nahoru | #1
cuzz kamo tak uz jsi se do toho pustil ?? To ze ti to nestrili do vyfuku je znamka toho ze smes je bohata.Vetsinou to strili do vyfuku kdyz je smes chuda coz ma prave za nasledek jak jsi jiz psal podpaleni ventilu a vubec celkove vetsi teploty motoru
Bohata smes ma zase za nasledek tmavou svicku pri akceleraci motor nechce do otacek tezkopadnej chod motoru

Jinak moje nastaveni na tom MIKUNI TM je

jehla na 3 zarezu
162
45
70
sroub jeden a cvrt otacky ven po zasroubovani na doraz

Naposledy editováno 11.07.2010 17:18:12

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:21 | Nahoru | #2
čus , no hele, byl to voser, ale nakonec sem to sestavil, projel, jede to jak drak, na dvojku plynem se to chce zvedat, ale právě nevim jak s timhle...čim mám hnout abych to správně ochudil...jo a nevíš jestli to teda má chcípnout když zašroubuju šroub dovnitř?
[img]

Naposledy editováno 11.07.2010 17:29:06

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:29 | Nahoru | #3
Mozna bych bejt tebou sel s tryskou main jet jeste o neco dolu.Ta 165 me prijde doost velka.Ale zase pozor na to cislovani kazda znacka to ma trosku jinak tryska mikuny 120 odpovida trysce dynojetu 128. Keihin 172 odpovida mikuny 146 Ja jsi ted nejsem uplne jistej s tim sroubem ale myslim jsi ze po zasroubovani na doraz motorka nechcipla

Jo a jeste sem se te zapomel zeptat mas tam na tom i tem ladak a filtr ???

Naposledy editováno 11.07.2010 17:31:45

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:32 | Nahoru | #4
ok, asi s tou hlavní pudu dolů no....a kůli těmhle bordelům v číslování jedu jenom v Keihinech...takže nemá chcípnout jo...tak uvidíme no, zítra to rozeberu a zkusim to doladit, asi bych měl měnit vždycky jenom jednu věc ne? abych z toho nebyl zmatenej co?
ale je to jako peklostroj...sousedův pes se málem posral když sem přidal.

Naposledy editováno 11.07.2010 17:33:43

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:35 | Nahoru | #5
jj, je tam díra 3x3 palce pod sedlem, KN filtr, laděnej výfuk,
večer udělám video a hodim to na youtube a sem abys to viděl, ale na živo je to fakt peklo...

Naposledy editováno 11.07.2010 17:38:21

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:40 | Nahoru | #6
No ja jsi opravdu nejsem jistej ale myslim jsi ze po zasroubovani toho regulacniho sroubu to nechciplo.Urcite zkus tu trysku dat mensi pak to projet to poznas kdyz ti to bude pri deceleraci strilet do vejfuku jako prase a celkove budes mit vetsi teploty tak je to zase moc chudy hlavne jsi na to dej opravdu bacha abys nepodpalil ty ventily Kdyztak jeste pak mrkni na svicku jestli bude bila vis prece jsem ti posilal foto jak jsem to mel ja Volnobeznou mas dobrou ?? volnobeh je v cajku ??

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:45 | Nahoru | #7
jj, svíčku skouknu...no volnoběh jako takovej drží dobře, žádný dušení nic, šroubek sem právě nastavil na 2 otáčky ven kdy se mi to zdálo nejživější na plyn, a když bych měl otáček víc než 3,5 tak to značí že bych měl použít větší Pilot jet(píšou v návodu u šroubu), tedkon mám 42.
nevíš co tim šroubem reguluješ? jestli benzín, vzduch nebo už směs?

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:45 | Nahoru | #8
myslim jsi ze ta volnobezna PILOT JET je doost mala na to ze tam mas filtr a ladak pouziva jse 45 nekdy i 47,5

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:50 | Nahoru | #9
když já mám zas Pilot Air jet jenom 70tku....tak nevim , jestli třeba nejsem bohatej jenom v hlavnim okruhu...mám Pilot Jet 45 v krabičce a přijde mi ještě Pilot Air jet 100...no zítra zavolám tam k nám do servisu aby mi změřili bohatost a nějak to naladim snad, hlavní okruh je nejspíš bohatej protože to vůbec nestřílí při deceleraci, ale nevim jak poznám bohatej volnoběžnej okruh...

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:51 | Nahoru | #10
ale jinak ta Pilot jet 42 je podle návodu od JD kitu pokud mám otevřenej výfuk, takže nevim...

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:53 | Nahoru | #11
Jestli myslis sroubek ktery je u motorove strany ze spodu difuzoru tak vzduch

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:55 | Nahoru | #12
je to voser, kéž by to byla stříkačka

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 17:57 | Nahoru | #13
Ty na to mas urcite ten TJUUUUnigovej sroubek vid Abys nemusel porad vyndavat karburator A bohatou volnobeznou smes zase poznas ze zase motor jde jako nepravidelne a strili narozdil od chude ktera strili pri deceleraci.Bohata volnobezna strili proto ze motor jse hlti benzinem a nepravidelne spaluje proto to obcas streli

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 18:01 | Nahoru | #14
mám tjuningovej no ale je to pohoda s nim, nemusim rozebírat motorku kůli jednomu nastavení.....tak já si myslim že ten volnoběžnej mám nastavenej možná i dobře....protože volnoběh nestřílí, nekolísá a vypadá nastavenej dobře...při akceleraci se nedusí takže pumpička taky nastavená dobře asi, jenom ten hlavní okruh prostě nestřílí, takže s tim budu muset něco udělat....

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 18:04 | Nahoru | #15
No ted bych to poradne projel jako hodne pod plynem kouknul bych na svicku jakou ma barvu a zkusil bych jit s tou tryskou o neco dolu a zase zkusil projet zkousel decelerovat nasledne akcelerovat a opet mrknul na svicku. Upozornuju ze jakmile to zase bude strilet pri deceleraci mooooc je to taky spatne a je to chudy

drzsm+FCR39MX tryskování

11.7.2010 v 18:06 | Nahoru | #16
jj, projedu to, uvidíme, to je jasný, navíc když mám obohacovač tak to zas příliš střílet nesmí...ale četl jsem že správně nastavenej karbec střílí i když má obohacovač, takže budu muset ochudit hlavní okruh no....no nic, dík za rady ...já du udělat video

drzsm+FCR39MX tryskování

12.7.2010 v 14:07 | Nahoru | #17
ze včerejška, pořád to bylo bohatý, dneska sem to přetryskoval na chudší a jede to mnohem líp...ve středu mi to změřej na brzdě a zjistěj lambdu tak uvidíme

drzsm+FCR39MX tryskování

12.7.2010 v 22:04 | Nahoru | #18
Super Delas mi radooost VELIKOOOOU

drzsm+FCR39MX tryskování

14.7.2010 v 22:53 | Nahoru | #19
Pánové, chtěl jsem se Vás zeptat? Kde se dá koupit nějakej tenhle lepší karbec pro DRZ4000SM a za kolik? A to je včetně trysek a nějakého příslušenství nebo je to holý a musí se vše dokoupit. Docela by mne to zajímalo???

drzsm+FCR39MX tryskování

15.7.2010 v 10:55 | Nahoru | #20
Já ten svůj koupil na eBay ale dávej si pozor kerou verzi kupuješ, lepší je sehnat novější MX a taky musí mít odmontovatelnou kapličku na plynový lanka, ten můj to neměl a vcházel se tam dost špatně, musel sem ho trochu ořezat jinak na Thumpertalk.com maj přesně to co scháníš, i s tryskama a adaptérem, přírubou atd...ale ještě lepší tryskování je JD ale to se tam dá taky koupit

drzsm+FCR39MX tryskování

16.7.2010 v 21:00 | Nahoru | #21
No a ještě dotaz. Když se to osadí tímto karbcem, o kolik to přidá na výkonu??? Už jste to měl s tímto karbcem někdo na brzdě??? Pořád mě to totiž hlodá. Jestli drz prodat a koupit nějaké ostré supermoto od Husquarny nebo KTM. Od Husky a Husaberga mne každej odrazuje, že by mne to finančně sežralo. No a pak zbývá už jen nějakí KTM 450 nebo 525, ale tomu taky moc nevěřim. DRZ je více méně skoro bezúdržbová jen ty koníky jí chybí. Na okruhu se s ní jezdí skvěle, ale jakmile narázíte na nějakého motárdistu kterej tam má 60 kobyl, tak na rovince mi hnedka nadělí. JInak bych s ní byl maximálně spokojen.

Tak co radíte??? Prodam a koupit něco silnějšího??? Nebo to vyřeší tenhle lepší karbec???

Díky za jakoukoli odpověď

drzsm+FCR39MX tryskování

17.7.2010 v 00:22 | Nahoru | #22
no zrovna včera sem to přivezl z brzdy, max. točivý moment změřili 40,3Nm při 6350ot a max. výkon 42HP při 8735ot....což je oproti stock 35HP docela rozdíl...motorka se chová uplně jinak, maximálka se zvedla, chod je celkově klidnější ale výkonější v celym spektru, na dvojku se chce stavět....ale stálo to dost peněz, takže je to na tobě...já mám rád DRZ protože vim že se mi to nerozsype a nemusim po sto metrech měnit olej, nehodlám s tim závodit, ale na trať si zajedu rád a když mi to nandá KTM tak si z toho nic nedělám, protože mě těší to že já jsem mu schopnej vůbec stačit na to že on má třeba dvojnásobnej objem a já mu stačim je spíš jeho ostuda ale DRZ prostě nikdy ostrý motard nebude, má měkkej předek, je celkově těžká a motor prostě neni našláplej jako ostrý motardy, ale já mám DRZ rád a v budoucnu si pořídim ještě ostrýho motárda ale DRZ nikdy nedám....je to na tobě, zvol si svůj osud kdybych prodal DRZ a přidal k tomu prachy co sem do toho nacpal, sehnal bych hezkýho ostrýho motárda jako CRF, RMZ atd. nebo FS650,450, LC4660SMC atd...ale ty si zase vyžádají větší investice do provozního materiálu...je to těžký co?

drzsm+FCR39MX tryskování

18.7.2010 v 07:03 | Nahoru | #23
No si docela odvaznej kdyz se poustis do pretryskovani motorky jen tak v garazi.... ma se to delat na brzde.... Ja to ted mel v Mlady Boleslavi u Vitycha pac sem si tam dal koncovku a K N filtr a cukalo to v nizkych otackach... Sesteloval mi ventily a trysky doladil na brzde...dokonce tam ted mam mensi nez origo... Ale jdu jeste jednou na Brzdu aby se to overilo ze s tim delal to co nasliboval....Ale kazdopadne to jede lip

drzsm+FCR39MX tryskování

18.7.2010 v 11:59 | Nahoru | #24
tak většina lidí si to dělá doma v garáži a žádná věda to neni,brzda je výdobytek moderní doby a karburátor je historicky už strašně starej a lidi to ladili podle základních pouček a šlo to taky, naučíš se pár věcí nebo si stáhneš manuál na ladění jako já a jsi schopnej to docela obstojně odladit...mě když změřili lambdu tak jediný co prej udělali je že dali jehlu ze 4týho na 3tí zářez aby trochu ochudili tu oblast 1/8-3/4 plynu, jinak to prej nebylo vůbec třeba upravovat....a podle lambda grafu je to uplně v poho...fakt, žádná věda.....
jinak nevim jestli to víš ale BSR36 co je v DRZ fakt strašně tu motorku limituje...rovnotlaký karburátor už tak je špatnej počin, ale že to má v sobě zařízení který omezuje zdvih šoupátka na 1 až 3 převodový stupeň(hlídáno TPS kabelem a CDI) je prostě už pomalu zločin...motor vůbec nedostává to na co je vůbec stavěnej...a sem rád že sem BSR vyhodil protože to byl fakt umíráček...ještě vyhodim stávající CDI a dám jiný vačky a možná dám těsnění pod hlavu z Ečka protože pak teprv bude motor ve stavu na jaký byl konstruován...

Naposledy editováno 18.07.2010 12:10:36

drzsm+FCR39MX tryskování

19.7.2010 v 20:44 | Nahoru | #25
no panove, ale mam dotaz. Jaky je rozdil v oznaceni vykonu v PS a HP. Napsali jste ze s tim lepsim karbcem jste na brzde namerili 42HP, Ja tam mam kn, ladak a dynojet a na brzde namereno 40PS.

drzsm+FCR39MX tryskování

20.7.2010 v 09:32 | Nahoru | #26
1PS = 0.98632HP....ale důležitý je že já těhle hodnot dosahuju v menších otáčkách takže je to rozdíl...a navíc koně nějsou důležitý pro zrychlení, zrychlení rovná se kroutící moment kterej mám 40,3Nm při 6350ot takže je to o dost živější....navíc tam budou různý zkreslení protože to každej měřil někde jinde atd...

Naposledy editováno 20.07.2010 09:37:58

drzsm+FCR39MX tryskování

24.7.2010 v 19:02 | Nahoru | #27
No a 1 hp = 0,7355 kW. což teda znamená, že tam máš 30,891KW s tím lepším karbcem, jestli počítám správně, je to tak? Nebo se pletu?

drzsm+FCR39MX tryskování

27.7.2010 v 20:53 | Nahoru | #28
pocitas spravne

drzsm+FCR39MX tryskování

29.7.2010 v 22:28 | Nahoru | #29
tak nakonec to skončilo s tryskováním takhle:
Karbec FCR 39 MX s obohacovačem (ACV)
MJ 160
MAJ pevná díra, nevim
PJ 42
PAJ 70
Jehla: červená JD kit, 3tí zářez
šroub směsi ZipTy jeden a půl otáčky ven, Merge pružina akcelerační pumpičky(nahrazuje O-ring mod)
dále: 3x3mod, KN filtr, PAIR odstraněn, výfuk Sisneros speed works MRD
ověřeno na brzdě, lambda absolutně v pořádku(grafy můžu pro zájemce dodat), jako zástřel pro ostatní myslim dobrý, jinak jde převzít tryskování třeba z Thumpertalk.com atd...

jo a kdyby někdo chtěl nějaký trysky tak mi něco zbylo, sou nepoužitý.

Naposledy editováno 29.07.2010 22:33:36
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 MotoJaryn 27 13.9.2023 v 10:04 Bludevil
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM gros11 13 10.7.2023 v 14:26 Jenik789
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 10 11.7.2022 v 20:41 Karel33
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM Stepan23 1 1.7.2022 v 10:02 Pedl


TOPlist