Nyní mám nastavení FCR39MX s obohacovačem(ACV)
Main jet 165
Main Air jet pevně daná a neznámá(prostě díra)
Pilot jet 42
Pilot air jet 70
JD red jehla na 4 zářezu
šroub dvě otáčky ven, při vytočení přes čtyři chcípá, při zašroubování dovnitř stále běží
Při deceleraci nestřílí do výfuku i přes to že to má obohacovač by mělo, takže předpokládám že jsem bohatej, ale furt lepší než chudej a podpálit píst nebo ventil....A co by se mohlo stát při dlouhodobym provozu motoru na bohatou směs?
Motorka startuje se sytičem,bez něj studená nechytá, jinak startuje okamžitě.
Pokud by měl někdo zkušenosti s laděním FCR, prosim o radu
Uzavřeno 02.03.2011 v 16:01 uživatelem PRETORIAN88
Bohata smes ma zase za nasledek tmavou svicku pri akceleraci motor nechce do otacek tezkopadnej chod motoru
Jinak moje nastaveni na tom MIKUNI TM je
jehla na 3 zarezu
162
45
70
sroub jeden a cvrt otacky ven po zasroubovani na doraz
Naposledy editováno 11.07.2010 17:18:12
[img]
Naposledy editováno 11.07.2010 17:29:06
Jo a jeste sem se te zapomel zeptat mas tam na tom i tem ladak a filtr ???
Naposledy editováno 11.07.2010 17:31:45
ale je to jako peklostroj...sousedův pes se málem posral když sem přidal.
Naposledy editováno 11.07.2010 17:33:43
nevíš co tim šroubem reguluješ? jestli benzín, vzduch nebo už směs?
Tak co radíte??? Prodam a koupit něco silnějšího??? Nebo to vyřeší tenhle lepší karbec???
Díky za jakoukoli odpověď
jinak nevim jestli to víš ale BSR36 co je v DRZ fakt strašně tu motorku limituje...rovnotlaký karburátor už tak je špatnej počin, ale že to má v sobě zařízení který omezuje zdvih šoupátka na 1 až 3 převodový stupeň(hlídáno TPS kabelem a CDI) je prostě už pomalu zločin...motor vůbec nedostává to na co je vůbec stavěnej...a sem rád že sem BSR vyhodil protože to byl fakt umíráček...ještě vyhodim stávající CDI a dám jiný vačky a možná dám těsnění pod hlavu z Ečka protože pak teprv bude motor ve stavu na jaký byl konstruován...
Naposledy editováno 18.07.2010 12:10:36
Naposledy editováno 20.07.2010 09:37:58
Karbec FCR 39 MX s obohacovačem (ACV)
MJ 160
MAJ pevná díra, nevim
PJ 42
PAJ 70
Jehla: červená JD kit, 3tí zářez
šroub směsi ZipTy jeden a půl otáčky ven, Merge pružina akcelerační pumpičky(nahrazuje O-ring mod)
dále: 3x3mod, KN filtr, PAIR odstraněn, výfuk Sisneros speed works MRD
ověřeno na brzdě, lambda absolutně v pořádku(grafy můžu pro zájemce dodat), jako zástřel pro ostatní myslim dobrý, jinak jde převzít tryskování třeba z Thumpertalk.com atd...
jo a kdyby někdo chtěl nějaký trysky tak mi něco zbylo, sou nepoužitý.
Naposledy editováno 29.07.2010 22:33:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Výpustný šroub protíká Suzuki DR-Z400 SM | gros11 | 13 | 10.7.2023 v 14:26 Jenik789 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Suzuki drz 400 sm výfuk Suzuki DR-Z400 SM | Stepan23 | 10 | 11.7.2022 v 20:41 Karel33 |
Problém s volnobehem Suzuki DR-Z400 SM | Stepan23 | 1 | 1.7.2022 v 10:02 Pedl |