Co víc dodat?Motor KTM, 6 rychlostí. dík za další dvoutakt!!!!!!
Naposledy editováno 09.07.2010 01:39:22
1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Spolehlivost husara:
Za spolehlivý považuju modely 04----08.
Koupil jsem novou 05 zhruba do 270hod bez problémů - potom mi odešli ložiska na klice - při skládání jsem si všimnul že soudruzi v KTM nesvrtali tlakový mazací kanál z filtru do karteru a dál na kliku, píst atd. Prostě to jelo do tý doby bez tlak. mazání a chlazení pístu - na DRUHÝ mazací okruh kdy píst pumpuje olej na důležitý místa.
Která motorka to má? - DUÁLNÍ MAZÁNÍ? - bohužel je to systém který už nestačil a byl doplněn tlakem. Přesto 270hod i bez tlaku.
Pro nedostatek času na obědnání dílů jsem jen měnil ložiska a vše ost. šlo zpět. Řekl jsem si že jestli to půjde, udělám test životnosti. Bohužel na 500mth jsem to utopil a ohnul ojnici. S touhle závadou kdy píst narážel do hlavy jsem kámoše táhnul 7km domů a pak jel 25km solo po asfaltu a dával tomu za uši - to jsem si myslel že tomu zas až tak moc nebude - jen to ťukalo.
Potom GO /rozleželo se mi to v hlavě a radši jsem to otevřel/- všechny ložiska, gufera, ojka, píst, nikasil 2x sací ventil a nějaký drobnosti.... Teď mám 730 hodin... mezitím jsem řešil anabázi s ojnicí která nebyla orig. a posrala se z toho fofru :).... A mě nasrala na max... ale co, jsem blbej a nedal jsem originál.... Takže znovu a lépe.
Co z toho plyne:
- Každá motorka vyžaduje údržbu/servis.
-je to hodně spolehlivá motorka pokud se v ní nešťourá ten kdo tomu nerozumí nebo nechce ušetřit. Pak taky že i mistr tesař se utne - viz soudruzi z KTM a šmejd z výroby. Jako třešničku na dortu vím o 550/04 která má spolehlivě přes 750hod. a je bez šáhnutí pod hlavu.
Stejně tak jsou spolehlivý i jiný motorky ... např ty starší KTM atd... jen těm novým hejblům jsem nepřišel na chuť právě kvůli poměrně velké konstrukční složitosti a zatím co jsem slyšel ne až takové spolehlivosti... ale to by měli napsat ti kdo jezdí ostrou dvouvačku a namotali aspoň 300 hodin ??
A i kdyby to něco vydrželo tak stříkačku bez start páky, ( i kdybych pominul nemožnost seřízení ventilů v domácích podmínkách) si doufám ještě dlouho nebudu muset koupit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
2 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
PetrTM>jen k tomu přímýmu vstřiku u 2T - třeba Aprilia to už dávno používá....u skůtru Ditech. Ale přece jen to vyžaduje pár součástek navíc (mimo jiné kompresor), což zvyšuje hmotnost.
ditech je asi jediná motorka s touhle technologií, pak to ještě vyrábí Bombardier a pak už zřejmě nikdo. na co tam je ten kompresor?
1 reakcí na tento příspěvek Novinky 2011-Husaberg 300 dvoutakt!!!Je to tady
Orientační ceny Husabergu 2011
TE 250 : 8 080 €
TE 300 : 8 280 €
FE 390 : 9 180 €
FE 450 : 9 280 €
FE 570 : 9 580 €
FX 450 : 8 880 €
FS 570 : 9 880 €
[img]
Naposledy editováno 15.11.2010 21:59:09