globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: prosím poraďte k čemu to je?
8.7.2010 v 23:32
Ahoj všem. Můj problém se týká stroje CBR1000RR 05. Zajímalo by mne jestli by mi někdo byl schopen vysvětlit k čemu slouží selenoidní ventil podtlaku umístěný na levém boku motorky hned vedle zásobníku podtlaku a pojistkové skříně. V servisním manuálu jsem ho našel jako 'INTAKE AIR DUCT CONTROL SELENOID VALVE'. Tento ventil má nahoře na sobě štelovací kolečko které nevím k čemu je! Omylem jsem o něj zavadil při kabeláži a otočil ho někam a nevím jak má být nastaveno a na co může mít vliv.Za každou radu děkuju. ahoooj :)

prosím poraďte k čemu to je?

8.7.2010 v 23:42 | Nahoru | #1
solenoidní ventil podtlaku?? Ten Fároš má turbo??

podle mě se tim řídí přívod vzduchu v airboxu, ale radši bych se zeptal assasina...

Naposledy editováno 08.07.2010 23:43:09

1 reakcí na tento příspěvek prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 02:13 | Nahoru | #2
Kurfa, fároš s turbem

(reakce na) prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 06:43 | Nahoru | #3
Tafi.> nemám turbo ale ten ventil má každý RR na podtlaku k airboxu hádám ale turbo bych bral.

1 reakcí na tento příspěvek prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 08:23 | Nahoru | #4
ten ventil ovlada klapku v sani. nvsiml jsem si ze by se na tom ventilu dalo neco stelovat. proste jen v urcitejch otackach otevre sani na plnej prurez... melo by to teorticky tim privrenim zvetsit rychlost nasavaneho vzduchu... vireni smesi atd atd... ale podle me je to jen homologacni ficura, snizuje to hluk ze sani v otackach kde se meri. na okruhovkach se davaji saci roury laminatove bez klapky a ten ventil se komplet vyhazi (zaslepit podtlak) a jede to stejne nebo lip....

1 reakcí na tento příspěvek prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 10:16 | Nahoru | #5
hlavně by mě zajímala funkce, pohyb a chování té klapky

(reakce na) prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 10:17 | Nahoru | #6
assassin> tak paráda, dík moc za vysvětlení alespoň už jsem v obraze :)

(reakce na) prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 10:20 | Nahoru | #7

RIKORR>hlavně by mě zajímala funkce, pohyb a chování té klapky



viz co jsem psal.. oficialne by privreni prurezu melo zpusobit vetsi rychlost proudeni a tim lepsi plneni.. coz se v praxi vetsinou ukaze ze neni pravda (je to pred filtrem) a spis to vypada na omezeni hlucnosti v nizkejch otackach ....

promena dylka sani (tzn hrdla za filtrem) to uz je zase jina...

obvykle to bejva jen 2 polohy, zavreno-otevreno, otvira se to podle motorky, ale zhruba nekde kolem 4-5tis RPM.

Naposledy editováno 09.07.2010 10:21:10

1 reakcí na tento příspěvek prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 10:27 | Nahoru | #8
no já to mám otevřený, když motorka stojí, čekal bych to na místě zavřený a když otevře výfuková přívěra tak se otevře i tohle a to v otáčkách jak si uvedl vím, že u aut bylo i tzv. slepé střevo kvůli hluku, tak že jsem se zase něco nového naučil, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 10:33 | Nahoru | #9

RIKORR>no já to mám otevřený, když motorka stojí, čekal bych to na místě zavřený a když otevře výfuková přívěra tak se otevře i tohle a to v otáčkách jak si uvedl vím, že u aut bylo i tzv. slepé střevo kvůli hluku, tak že jsem se zase něco nového naučil, díky



mas to otevreny kdyz to stoji a vrci? kdyz to stoji a je to zdechly tak je to jasny, otevira to pruzina a do tech cca 4tis to drzi zavreny podtlak... kterej se ale ziska az po nastartovani. pro otevreni zmizi podtlak a otevre to pruzina.... tzn kdyz je system "rozbitej" tak je to trvale otevrene... lepsi varianta nez kdyby to podtlak oteviral a pri nefunkcnosti to bylo trvale zavrene...

Naposledy editováno 09.07.2010 10:35:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 10:40 | Nahoru | #10
assassin> jj, je to jak si psal zavřené při nastartování, s tou nefunkčností jen souhlasím, je to samý hejbátko

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 10:43 | Nahoru | #11

RIKORR>assassin> jj, je to jak si psal zavřené při nastartování, s tou nefunkčností jen souhlasím, je to samý hejbátko



zvlastni, bud to nemaka, nebo to ma honda trosku jinak ovladany nez suza:) kazdopadne na 1000rr 08 sem to odstranoval a jak ted lita:) (ted CEC2 1,46,9)

(reakce na) prosím poraďte k čemu to je?

9.7.2010 v 11:42 | Nahoru | #12
assassin> no nedalo mi to a šel jsem to zkusit, tak jsem to nahodil a zařadil a klapaka je otevřena, ale jak jsem přidal tak se zavřela, jen nevím, kdy se otevře tak roztočit jsem si to nedovolil

(reakce na) prosím poraďte k čemu to je?

21.7.2010 v 00:17 | Nahoru | #13

assassin>zvlastni, bud to nemaka, nebo to ma honda trosku jinak ovladany nez suza:) kazdopadne na 1000rr 08 sem to odstranoval a jak ted lita:) (ted CEC2 1,46,9)


Já jsem to na 06 dal taky do hajzlu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist