Téma: Zvěř na cestách

6.7.2010 v 17:51
Tak po posledním víkendu mám zážitků že jich za celou svou řidičskou praxi tolik nemám.

Při cestě na moravu v pátek 2.7.2010 jsem ( jednak přišel o noty za rychlost) svištil takle kolem půl desáté večír za Mor. Třebovou na studenou loučku v cca 150Km/h zahlíd jen stín jak mi jde pod přední kolo a šupem jsem byl asi půl metru ve vzduchu. Díky bohu že na rovině a s plným knedlíkem bo jsem trefil zajíce. Ani jsem se neuprd v tom fofru, z análu klika že jsem tlačil plnej céres a jel rovně. Trošéc jsem se akurát proletěl, což na zmrzlině není optimální ale ustál jsem. Díky bohu za gyroskopické efekt točících se kol. Bejt v tu chvílu na brzdě nebo hůř v zatáčce tak jsem žral šutry ze škarpy... Mazel OK a já jen decentně otřesen ze zážitku.

Další následovalo v pondělí dyž jsem se vracel domů, mastím takle po hradecký dálnici jen tak na pohodu (do 250km/h) , blížil jsem se v dálce k autu tak jsem vylehl ze zákrytu abych nemusel moc brzdit a v cca 220km/h se mi mihnul před přilbou nějakej malej fták (asi špaček nebo nějaká malá sviňa) a najednou šupa do ramena jak kladivem a málem sem šel na držku. Sundalo mi to pravej pazour ze řidítek a v tém fofru vám řeknu nic o co by jeden stál. Fotky modrýho ramena sem cpát nebudu, ale peří seškrabuju z kombi ještě včíl. Asi nemusím říkat jak su vděčné za ramení chrániče, ale co je podstatnější ! bejt to vo 10 čísel vejš a jen maličko vlevo tak mi fták svým tělem utlačuje mozek a ani bych se o totok nemohl podělit.

Takže borci, ani dyž má jeden pocit že nikoho neohrožuje a že nemůže udělat chybu, tak vám ta chyba ve formě dotěrného hmyzu, což tendle fták pro mě byl, příjde do lajny sama.

Flejm ve smyslu že si za to můžu sám si prosím odpusťte. Totok má bét jen připomínka že nepředvídatelná okolnosť je zkrátka nepředvídatelná a možete bét šoféři třeba jak cyp.

Takže nechť dycánko došmatláte do cílové destinace...
Anketa: Už jste někdy trefili ftáka na mašině?
ne
27%
jo
73%
1 2

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvěř na cestách

6.7.2010 v 21:54 | Nahoru | #31

seikos>va 150 trefíš zajíce, ve 220 ptáka a pak ti ještě vezmou papíry za rychlost. Jestli by náhodou nebylo dobré se nad sebou trochu zamyslet

..jedna věc je dělat ptákoviny a druhá se s tím ještě chlubit...

1 reakcí na tento příspěvek Zvěř na cestách

6.7.2010 v 22:20 | Nahoru | #32
Nevim co proti těm čopristům máte
Sem snad nikdy neviděl fotky rozbouranýho čopera.
Holt si jezděj to svoje a nemůžem jim to brát
Ikdyž mě by ta pohodová jízda nebavila.
V Českém ráji jsem se nalepil za jednoho a ten i s baťůžkem jel pořád 50.Ani o chlup víc.
Nějak jsem neměl potřebu ho předjíždět,ale držet se za nim dýl,tak bych usnul asi.

6.7.2010 v 23:19 | Nahoru | #33

rancher> ..jedna věc je dělat ptákoviny a druhá se s tím ještě chlubit...

nojo, já si nevšiml že on je vlastně pražák. Tak teď už to chápu

7.7.2010 v 09:10 | Nahoru | #34
Na motorce jsem měl zatím štěstí a těsně minul srnomuta, ale s plechovkou pár zářezů na pažbě mám, nejhorší byl srnec, co jsem ho sestřelil v nějakých 160 - předek auta vypadal jak po zásahu granátem - celá maska, haubna, všechny chladiče, světla, oba blatníky, čelní sklo. U plechovky je to jasný - rozumně brzdit a držet směr, nemá cenu to strhnout a zrakvit se někde ve škarpě o strom, nebo mostek. Kámošce sem to říkal několikrát a stejně zazmatkovala, strhla to a auto šlo přez boudu na mostku přez zábradlí do potoka - naštěstí jen pár modřin a škrábanců, ale auto na totálku. Jenže na motorce žádná rada není, je to prostě o štěstí.

7.7.2010 v 12:17 | Nahoru | #35
rancher> No rozhodně nemá jít o chlubení ( není se čím chlubit) jen mi šlo o to sdělit že i svižný cestovní tempo může mít následky který jeden ani nevidí. Nečekám tu nějakou chválu nebo naopak pranýřování za to co dělám a jak jezdím, šlo mi jen o podělení se i o ty méně veselý zážitky.

7.8.2010 v 21:20 | Nahoru | #36
Ondrero> Myslím, že za tohle hodně můžou číňani. Vyrábějí kopie Haryků co vážej skoro 200 Kg a dávají do toho stopětadvacítky motory. To aby si to mohli koupit mladý kluci co maj na to řidičák. Když si na to pak sednou dva i s bagáží tak to jede pomaleji než fichtl.
Na druhou stranu právě v Českým ráji stojí za to se pokochat krajinou a nedivím se, že jsi neměl potřebu předjíždět.

9.8.2010 v 18:24 | Nahoru | #37
Co se týče té zveře tak za všechny roky co jezdím sem nic netrefil,ale tuten rok si to vybírám Trefil sem dva ptáky.Jednoho do helmy,druhého do kapoty.Pak se mi vrhla po kola veverka.A nejhorší byla kočka a ještě byla ke všemu černá,která se mi vrhla pod kola.Měl sem co dělat abych to ustál Myslím si,že by to už tuten rok stačilo...

2 reakcí na tento příspěvek Zvěř na cestách

8.4.2024 v 06:15 | Nahoru | #38
Takže obdiv všem nesmrtelným řezačům a hlavně cyklistům, co to z kopce ještě rozšlapou.
Po setmění jsem už viděl hodně zajíců ve strouhách, srnek stojících na silnici, přebíhajících prasat. Ale nikdy to nevyskočilo přímo pod kolo z křoví.

8.4.2024 v 18:13 | Nahoru | #39
PetrTravel> Ty si dobrý nekromancer, téma je stará 14 rokov I keď samozrejme je to večne živé, čo sa nedá povedať o jednej mačke, ktorá mi vletela pod koleso. Našťastie iba zadné, takže som to ustál, mačka na tom po narýchlo vykonanej trepanácii lebky bola horšie. Srnka (a vlk) mi už prebehli cez cestu, ale pár metrov predo mnou, predným som nabral iba nejakého zajka, zlomil mi blatník a ušiel. Sviňa.

11.4.2024 v 23:46 | Nahoru | #40

seikos píše: va 150 trefíš zajíce, ve 220 ptáka a pak ti ještě vezmou papíry za rychlost. Jestli by náhodou nebylo dobré se nad sebou trochu zamyslet

přesně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvěř na cestách

11.4.2024 v 23:49 | Nahoru | #41

PetrTravel píše: Včera mi skočila srnka přímo před motorku. V lesíku mezi Blanskem a Těchovem. Z lesa přes svodidla. Naštěstí nezůstala stát. Vzal jsem za brzdy, co to šlo a minuli jsme se o pár centimetrů. Byla už tma, po 22h. Budu na to ještě dlouho vzpomínat.

tvl, tak po 22 hod jedu lesem tak šede, bo té zvěře, co běhá je hafo........

17.4.2024 v 10:45 | Nahoru | #42

Romário.CBR píše: tvl, tak po 22 hod jedu lesem tak šede, bo té zvěře, co běhá je hafo........

Ani v šedesátikilometrové rychlosti nemáš šanci něco udělat, když ti srnka vběhne přímo pod kolo.