Naposledy editováno 30.06.2010 23:11:41
To chceš jezdit po předním ???
hele, brzdy jsou poplatné době, viz r.v.99
neštelovatelné vidle (kdo ví jaký mají útlum) atd....
V normálním ježdění po cestách bych teda neřekl že tu šestku neubrzdíš...
Závodit s tím asi faaakt nechceš...
Abys pak neměl opačný problém, že bude zase přebržděná.
Každou motku když pořádně zamáčkneš, pošleš na přední kolo, i babetu..
Jestli to nebude rukama.
Dej tam měkčí gumy, radiální pumpu a uvidíš.
možná budou brzdiče pasovat z novějšího modelu, nebo z H900.
1 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
1 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
kdyz sem koupil svyho horneta 2001, tak sem taky byl trosku zklamanej z ucinku brzd na predku.
No ale vyresil sem to k docela spokojenosti velmi jednoduse a zadarmiko (este doufam, ze to nejak negativne neovlivnuje funkci).
1) Vysrouboval jsem vzdalenost packy od riditka na nejvyssi level - brzdim dvema prsty a mam tak vic sily na pritazeni packy k riditku
2) Uchyceni packy na riditku jsem posunul vic vlevo od rukojeti. Tim sem ziskal vetsi paku.
3) Otocil jsem uchyceni packy trosku nahoru, packa se zvedla, coz mi umoznilo lepe vyuzit sily prstu,ktere ju pritahuji k rukojeti.
Mozna sou to blbosti,co jsi uz i vyzkousel a nebylo ti to na nic, ale v seznamu nahore je nemas a me to bez investice financni prineslo znacny narust brzdovyho ucinku. Predtim sem to dvema prsty tlacil vsi silou a nejak to nebylo ono, tedka to jeste s docela rozumnou silou postavim na predni.
1 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
Hiffson>Určitě neorigo desky. Závodní atd.
Tohle tema jsem uz kdysi resil, ale na muj vkus toho moc nepadlo.
Zajimala by me konkretni doporuceni na desky na horneta. A to prave na takove, ktere vykazuji zvyseny brzdy ucinek klidne za cenu nizsi zivotnosti.
Naposledy editováno 01.07.2010 09:41:21
vsh>Tohle tema jsem uz kdysi resil, ale na muj vkus toho moc nepadlo.
Zajimala by me konkretni doporuceni na desky na horneta. A to prave na takove, ktere vykazuji zvyseny brzdy ucinek klidne za cenu nizsi zivotnosti.
na suchu urcite brzdi dobre "racing" karbonove desky, ale vubec nebrzdi na mokru. takze to bych do beznyho provozu nedal. jinak treba EBC HH... ale origo nissin funguji OK, brzdi, na mokru super a vydrzi...
2 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
illMedvědGuzzin>každý bublifuk s frézkou ti vyrobí redukci na montážní body třmenů - takže spíš vymysli jaké třmeny by sis představoval a pak si nech udělat tu redukci. Na ebay seženeš třeba zlatý Bremba, jetý začínaj kolem 100€ za pár
Zlatý Bremba
2 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
...ale vzhledem k tomu ze za rok bude posilhavat minimalne po 919 hornetu, tak bych se na to asi vykaslal:)
Naposledy editováno 01.07.2010 09:50:19
1 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
Stev: no zalezi jakej prumer ma hornet, ale kdyby to sedlo tak by to bylo asi nejjednodussi..
té přední brzdy stříknout chechtáků
Až potom Ti tady můžeme poradit naprosto
konkrétní věci
Bratr kdysi na Horníka 6 (model 00) vrazil
nové pancíře + desky AP racing a za
3 litry se mu podařilo docílit znatelného
zlepšení.
Pokud by ti to bylo pořád málo, dokoupíš si
radiální pumpu + páčku a pokud by ti ani toto
nestačilo, vysypeš se holt do třmenů.
Taky záleží, jak jsou ty pancíře, co tam máš,
staré. Já sundaval z Fároše 5 let staré pancíře
a oproti těm novým co sem osazoval to už byly
měkké žumpy.
Ahoj Aleš.
3 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
illMedvědGuzzin>
vidle+horní a spodní brýle z TL1000S - 5500,-
šestipístky z TL z Usa - 2400,-
přední kolo z GSXR - ty jo kolem 4500,-
kotouče nevím, ty si Kačka sehnala sama
osa předního kola - 450,-
řidítka - asi 1200,-
To je celkem slušná cena za komplet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
illMedvědGuzzin>v zimě jsem páchal na SV přední vidle:
vidle+horní a spodní brýle z TL1000S - 5500,-
šestipístky z TL z Usa - 2400,-
přední kolo z GSXR - ty jo kolem 4500,-
kotouče nevím, ty si Kačka sehnala sama
osa předního kola - 450,-
řidítka - asi 1200,-
podle slov majitelky se to konečně chová jako motorka
nj, jenže oproti sériovejm vidlím z SVčka je i hornet skalnatě tvrdej
(edit: soudím že právě vidle byly hlavním důvodem tohodle upgradu...)
Naposledy editováno 01.07.2010 11:31:12
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | Včera v 15:23 lenkochal |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 34 | Včera v 09:16 Kohlstein |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |