globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...
30.6.2010 v 23:11
Zdarec. Opět se seru vývojařům a ajdženýrům ze země rýží, ale nevíte, jestli by nešly napasovat třeba jiné brzdiče na H6 rv 99 ještě 16" př kolo??? Mám opletené hadice, new kapalinu, vše perfektně ovzdušněno, desky origo Nissin a není to takové kousavé nebo jak bych to řekl... Jsou to obyč dvoupístky, tak mě napadlo, jestli by tam nešly dát nějaké 4 pístky? Třeba z RR900 nebo tak... Nejlépe aby pasovala rozteč na třmen... Má někdo nějaké rady? Nebo se na vše raději vykašlat a jezdit a vyměnit pak celou motku???

Naposledy editováno 30.06.2010 23:11:41
Předchozí
1 2
Následující

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

30.6.2010 v 23:37 | Nahoru | #1
jeste muzes menit pumpu, brzdice by taky sly treba jiny, ale je to o tom to vyzkouset, aby jsi pak neudelal upravy za dost penez a nebyl zklamanej..

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

30.6.2010 v 23:38 | Nahoru | #2
taky je dulezity mit ty brzdice a kotouce v dobrym stavu..

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

30.6.2010 v 23:40 | Nahoru | #3
tu na bazaru jsou asi 3 radialni pumpy na prodej, ale je to vetsi investice..

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

30.6.2010 v 23:46 | Nahoru | #4
Fakt máš ve předu 16ku?

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

30.6.2010 v 23:50 | Nahoru | #5
vyměnit pak celou motku....
To chceš jezdit po předním ???
hele, brzdy jsou poplatné době, viz r.v.99
neštelovatelné vidle (kdo ví jaký mají útlum) atd....
V normálním ježdění po cestách bych teda neřekl že tu šestku neubrzdíš...
Závodit s tím asi faaakt nechceš...
Abys pak neměl opačný problém, že bude zase přebržděná.
Každou motku když pořádně zamáčkneš, pošleš na přední kolo, i babetu..
Jestli to nebude rukama.
Dej tam měkčí gumy, radiální pumpu a uvidíš.
možná budou brzdiče pasovat z novějšího modelu, nebo z H900.

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

30.6.2010 v 23:54 | Nahoru | #6
jo no, ta motorka je nejak stavena, ja jsem menil taky za radialku a oproti tomu seriovymu blatu to je parada..

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 00:06 | Nahoru | #7
mrkni na bazar, je tam jedna PT a dve Bremba a mozna jeste jedna..

1 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 07:14 | Nahoru | #8
každý bublifuk s frézkou ti vyrobí redukci na montážní body třmenů - takže spíš vymysli jaké třmeny by sis představoval a pak si nech udělat tu redukci. Na ebay seženeš třeba zlatý Bremba, jetý začínaj kolem 100€ za pár

1 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 07:20 | Nahoru | #9
Do té motky co máš bych prachy nesypal, to si radši kup jinej stroj .... za mě vyhozený prachy ....

(reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 07:50 | Nahoru | #10
Ahoj,

kdyz sem koupil svyho horneta 2001, tak sem taky byl trosku zklamanej z ucinku brzd na predku.
No ale vyresil sem to k docela spokojenosti velmi jednoduse a zadarmiko (este doufam, ze to nejak negativne neovlivnuje funkci).

1) Vysrouboval jsem vzdalenost packy od riditka na nejvyssi level - brzdim dvema prsty a mam tak vic sily na pritazeni packy k riditku
2) Uchyceni packy na riditku jsem posunul vic vlevo od rukojeti. Tim sem ziskal vetsi paku.
3) Otocil jsem uchyceni packy trosku nahoru, packa se zvedla, coz mi umoznilo lepe vyuzit sily prstu,ktere ju pritahuji k rukojeti.

Mozna sou to blbosti,co jsi uz i vyzkousel a nebylo ti to na nic, ale v seznamu nahore je nemas a me to bez investice financni prineslo znacny narust brzdovyho ucinku. Predtim sem to dvema prsty tlacil vsi silou a nejak to nebylo ono, tedka to jeste s docela rozumnou silou postavim na predni.

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 08:00 | Nahoru | #11
...namaž to olejem...

1 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 08:24 | Nahoru | #12
Určitě neorigo desky. Závodní atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 08:39 | Nahoru | #13

Hiffson>Určitě neorigo desky. Závodní atd.


Tohle tema jsem uz kdysi resil, ale na muj vkus toho moc nepadlo.
Zajimala by me konkretni doporuceni na desky na horneta. A to prave na takove, ktere vykazuji zvyseny brzdy ucinek klidne za cenu nizsi zivotnosti.

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:28 | Nahoru | #14
já se zrovna včera vrhnul na čištění předního dvojpístku, no když jsem to rozdělal tak mi došlo proč mi to tak málo brzdí, prachovky žádný a pístky totálně zasraný a místy i trochu rzi, vyjížděl jen ten větší pístek a druhej skoro vůbec, no vyčistil jsem to a ted to brzdí parádně

Naposledy editováno 01.07.2010 09:41:21

(reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:33 | Nahoru | #15

vsh>Tohle tema jsem uz kdysi resil, ale na muj vkus toho moc nepadlo.
Zajimala by me konkretni doporuceni na desky na horneta. A to prave na takove, ktere vykazuji zvyseny brzdy ucinek klidne za cenu nizsi zivotnosti.



na suchu urcite brzdi dobre "racing" karbonove desky, ale vubec nebrzdi na mokru. takze to bych do beznyho provozu nedal. jinak treba EBC HH... ale origo nissin funguji OK, brzdi, na mokru super a vydrzi...

2 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:33 | Nahoru | #16
ty voe... pýstek. No to je moc

(reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:40 | Nahoru | #17
illMedvědGuzzin> neco jako tema kokupe kawi

(reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:41 | Nahoru | #18
illMedvědGuzzin> no co stane se, jestli sis všim tak tam to slovo je několikrát a jen jednou tam bylo ý (překlep)

Naposledy editováno 01.07.2010 09:42:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:43 | Nahoru | #19

illMedvědGuzzin>každý bublifuk s frézkou ti vyrobí redukci na montážní body třmenů - takže spíš vymysli jaké třmeny by sis představoval a pak si nech udělat tu redukci. Na ebay seženeš třeba zlatý Bremba, jetý začínaj kolem 100€ za pár



Zlatý Bremba

(reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:46 | Nahoru | #20

NickSlaughter>Zlatý Bremba



Brembama to začne, to by bylo abysme mu z Horneta neudělali italku. Další krok bude prodat horneta a koupit si něco co brzdí už z výroby

2 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:49 | Nahoru | #21
mno kdyz uz bych se zabejval timhle hornetem tak bych tam narouboval komplet predek z cbr...

...ale vzhledem k tomu ze za rok bude posilhavat minimalne po 919 hornetu, tak bych se na to asi vykaslal:)

Naposledy editováno 01.07.2010 09:50:19

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:52 | Nahoru | #22
4 pístky nissiny tam určitě nepůjdou když se koukám na fotku vidlice, leda s nějakou redukcí. Ale bez pumpy to nemá cenu. Já bych s tím nedělal nic jestli plánuješ koupit jinou

(reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:52 | Nahoru | #23

assassin>mno kdyz uz bych se zabejval timhle hornetem tak bych tam narouboval komplet predek z cbr...



přesně tak... vyřešilo by to víc much jednou ranou...
1) USD vidle
2) 17" ráfek
3) lepší brzdy
4) máčo efekt

(reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 09:53 | Nahoru | #24

assassin>mno kdyz uz bych se zabejval timhle hornetem tak bych tam narouboval komplet predek z cbr...



vtr by šlo líp, myslím že to je 41 mm a obešlo by se to bez brejlí

1 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 10:07 | Nahoru | #25
fizzer: ja myslel klasicky z cbr600f .. USD by uz mohl byt vetsi orisek.
Stev: no zalezi jakej prumer ma hornet, ale kdyby to sedlo tak by to bylo asi nejjednodussi..

(reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 10:28 | Nahoru | #26
assassin> pak je tady ale zásadnější otázka jestli by si pomohl

Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 11:14 | Nahoru | #27
Napiš kolik si opravdu představuješ do úpravy
té přední brzdy stříknout chechtáků
Až potom Ti tady můžeme poradit naprosto
konkrétní věci

Bratr kdysi na Horníka 6 (model 00) vrazil
nové pancíře + desky AP racing a za
3 litry se mu podařilo docílit znatelného
zlepšení.
Pokud by ti to bylo pořád málo, dokoupíš si
radiální pumpu + páčku a pokud by ti ani toto
nestačilo, vysypeš se holt do třmenů.

Taky záleží, jak jsou ty pancíře, co tam máš,
staré. Já sundaval z Fároše 5 let staré pancíře
a oproti těm novým co sem osazoval to už byly
měkké žumpy.

Ahoj Aleš.

3 reakcí na tento příspěvek Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 11:18 | Nahoru | #28
v zimě jsem páchal na SV přední vidle:



vidle+horní a spodní brýle z TL1000S - 5500,-
šestipístky z TL z Usa - 2400,-
přední kolo z GSXR - ty jo kolem 4500,-
kotouče nevím, ty si Kačka sehnala sama
osa předního kola - 450,-
řidítka - asi 1200,-

podle slov majitelky se to konečně chová jako motorka

(reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 11:29 | Nahoru | #29

illMedvědGuzzin>

vidle+horní a spodní brýle z TL1000S - 5500,-
šestipístky z TL z Usa - 2400,-
přední kolo z GSXR - ty jo kolem 4500,-
kotouče nevím, ty si Kačka sehnala sama
osa předního kola - 450,-
řidítka - asi 1200,-



To je celkem slušná cena za komplet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední třmeny- rada na zlepšení účinku...

1.7.2010 v 11:30 | Nahoru | #30

illMedvědGuzzin>v zimě jsem páchal na SV přední vidle:



vidle+horní a spodní brýle z TL1000S - 5500,-
šestipístky z TL z Usa - 2400,-
přední kolo z GSXR - ty jo kolem 4500,-
kotouče nevím, ty si Kačka sehnala sama
osa předního kola - 450,-
řidítka - asi 1200,-

podle slov majitelky se to konečně chová jako motorka



nj, jenže oproti sériovejm vidlím z SVčka je i hornet skalnatě tvrdej

(edit: soudím že právě vidle byly hlavním důvodem tohodle upgradu...)

Naposledy editováno 01.07.2010 11:31:12
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 Včera v 15:23 lenkochal
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 34 Včera v 09:16 Kohlstein
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist