globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Laďák x výkon
18.6.2010 v 22:17
Zdravím, dneska jsem namontoval laďák (Creptus, zvuk parádní) ale je teď sršeň takový línější a hůř jde do otáček. Takže se chci zeptat, co s tím. Seřídit směs nebo ještě něco? A kolik asi tak za to vypláznu? Pojedu za mechanikem ale chci se už tady předem trochu informovat, díky.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Laďák x výkon

18.6.2010 v 22:32 | Nahoru | #1
objednej se na brzdu, přikup filtr.
tuším, že máš ještě karbec, tak jim to nahlaš i s aktuálním osazením

edit: koupil jsi něco udělané přímo na tvého horneta?

Naposledy editováno 18.06.2010 22:32:53

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

18.6.2010 v 22:37 | Nahoru | #2
Laďák je dělaný přímo na horneta a je to karbec

(reakce na) Laďák x výkon

18.6.2010 v 22:42 | Nahoru | #3
Eddie666> a prodejce ti nedal náhled, jak by se ti měla změnit křivka?

třeba ke scorpionům ho dávají (nebo aspoň dávali)

Laďák x výkon

18.6.2010 v 22:43 | Nahoru | #4
to je divný, koncovka dělaná na danej model by neměla nijak radikálně rozhodit výkon, jen upraví zvuk ne? jiná věc je pak KNko,svody atd...

Laďák x výkon

18.6.2010 v 22:45 | Nahoru | #5
mariano-> Ne nedal, ale dal mě slevu a k tomu zdarma tlumící vložku No mě se to zdá línější v celém spektru otáček.

Naposledy editováno 18.06.2010 22:46:15

Laďák x výkon

18.6.2010 v 22:50 | Nahoru | #6
A to jsem ještě zvědavý co to udělá se spotřebou

Laďák x výkon

18.6.2010 v 23:04 | Nahoru | #7
To je zajímavý, kámoš udělal doma laďák z druhýho originál vejfuku co k tomu dostal a po namontování zjistil že to s tim jede líp. S karbcema ani filtrem nic nedělal, teď je to ve vršku teprve peklo na zemi. No a ke všemu se mu povedl i zvuk, zní to jak formule 1.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

18.6.2010 v 23:11 | Nahoru | #8
Sojky-> toto má taky brutální zvuk, bolí mě z toho uši a po nastartování v garáži řinčelo sklo ve vratech To jsem přesně chtěl No a bez koncovky to byl taky nářez jen ze svodů ale ten výkon...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

19.6.2010 v 00:31 | Nahoru | #9
Eddie666> tomu nevěřim že by creptus udělal vejfuk ze kteryho by bolely uši. Jinak k tvýmu dotazu. Koupit dynojet a odladit na brzdě.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

19.6.2010 v 06:31 | Nahoru | #10
s otevrenym laufem to to bez doladeni pojede dycky hur,co se spodniho spektra otacek tyce.ja sem zhodil vyfuk a ostal sem hledet jak to bylo znat.

(reakce na) Laďák x výkon

19.6.2010 v 07:11 | Nahoru | #11

Robinsson>Eddie666> tomu nevěřim že by creptus udělal vejfuk ze kteryho by bolely uši. Jinak k tvýmu dotazu. Koupit dynojet a odladit na brzdě.



Tak si přijeď poslechnout....
Jinak většina laděných koncovek lehce ubere na spodku a trošku se zvýší vršek.Dávat otevřený KN je předsudek,výsledek je kolikrát daleko horší než s origo filtrem. Ladit se dá s pomocí commanderu,ale investice do starýho horneta ohledně získání pár koníků navíc je nesmysl.

2 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

19.6.2010 v 10:16 | Nahoru | #12

Ladit se dá s pomocí commanderu,ale investice do starýho horneta ohledně získání pár koníků navíc je nesmysl.

Já jsem dal laďák jen čistě kvůli zvuku, investovat do Dynojetu, filtrů apod. se mě moc nechce, budu rád když dosáhnu odladěním podobného průběhu jak na origo koncovce, pokud je to možné. Teď je to opravdu strašně líný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

19.6.2010 v 10:23 | Nahoru | #13
Eddie666> No tak si holt zapomel ze ceske Ladaky nejsou ladaky ale RVACE a toho si docilil..Na ladak si musis priplatit a jit hledat jinam pak nebudes becet ze to nejede..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

19.6.2010 v 12:42 | Nahoru | #14

Eddie666>Já jsem dal laďák jen čistě kvůli zvuku, investovat do Dynojetu, filtrů apod. se mě moc nechce, budu rád když dosáhnu odladěním podobného průběhu jak na origo koncovce, pokud je to možné. Teď je to opravdu strašně líný



Bez commanderu nenaladíš.....

1 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

19.6.2010 v 12:52 | Nahoru | #15
Zdravím, pokud je to karburátorová verze, je potřeba dojet na seřízení a to téměř vždy. O motorů, které jsou stříkačky toto odpadá.

(reakce na) Laďák x výkon

19.6.2010 v 12:54 | Nahoru | #16

Robinsson>Eddie666> tomu nevěřim že by creptus udělal vejfuk ze kteryho by bolely uši. Jinak k tvýmu dotazu. Koupit dynojet a odladit na brzdě.



Ale ano, takové koncovky, hlavně vy stylu GP Jinak k tomu co jsi napsal, dynojet není třeba dokupovat. To je krok, který se dělá až u výměny celé výfukové soustavy.

(reakce na) Laďák x výkon

19.6.2010 v 12:55 | Nahoru | #17

Motomaniak>s otevrenym laufem to to bez doladeni pojede dycky hur,co se spodniho spektra otacek tyce.ja sem zhodil vyfuk a ostal sem hledet jak to bylo znat.



I s doladěním to ve spodku pojede hůře, protože lepší krouák od spodu dělá právě utlumení (přepážky) u originálních koncovek. Vršek je vždy lepší.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák x výkon

19.6.2010 v 12:58 | Nahoru | #18

z-x-r>Eddie666> No tak si holt zapomel ze ceske Ladaky nejsou ladaky ale RVACE a toho si docilil..Na ladak si musis priplatit a jit hledat jinam pak nebudes becet ze to nejede..



To by mě zajímalo, kdy ty se už probereš Laděné koncovky je jen pojem. Jsou laděné svody a otevřené koncovky. Stav se na kafe a probereme to, protože tady píšeš bludy. To že připltiíš desítky tisíc za světovou značku neznamená, že dostaneš laděnou koncovku. Dostaneš stejně otevřenou koncovku jako od jakéhokoliv jiného výrobce. Zkus si někdy vzít například Akrapovič koncovky pro R1 a podívej se skrz a pak něco tady povídej.

Ach jo, ty jsi fakt nenapravitelný. Ale chápu, máš špatnou zkušenost...

(reakce na) Laďák x výkon

19.6.2010 v 12:59 | Nahoru | #19

verybusy>Bez commanderu nenaladíš.....



Čau, tady taky nejde o ladění v pravém slova smyslu. Tady jde o upravení směsi a celkové sřízení. Na to Commander není třeba

Laďák x výkon

19.6.2010 v 13:06 | Nahoru | #20
Zdarec saly, je to seřízení složité? udělá mě to mechanik v průměrně vybavené dílně s brzdou?

Laďák x výkon

19.6.2010 v 13:20 | Nahoru | #21
Ano, udělá. Není to nic strašného Ale on je taky technik a technik. Ne každý kdo má brzdu umí seřizovat. Raději si sežeň reference, je to vždy lepší. Bohužel musím končit. Kdyby něco, jsem na 775649111.

Laďák x výkon

19.6.2010 v 13:27 | Nahoru | #22
tak díky saly a všem ostatním taky, snad se to povede vyladit, jinak zvuk teda brutal, doporučuju Creptus!! Hned jak bude čas hodím videjko na profil, tož se když tak kuknite

Laďák x výkon

19.6.2010 v 19:59 | Nahoru | #23
Nemáš zač Hlavně že jsi spokojený. Mám prosbičku, můžeš mi pak video poslat na mail: salavec@creptus.cz ? Moc díky...

Laďák x výkon

19.6.2010 v 21:21 | Nahoru | #24
Já hodil na H6 taky pana Creptuse a pohoda... Ba bych řekl, že se mi zlepšil i spodek... Vrch sto péro, ale dojem mi říká, že s tím spodkem to je možná placebo efekt... :)

Jinak kamarád rozřezal Yoshimuru nebo jak se to píše z důvodu zkrácení a vevnitř bastl největší... Jak kdyby to dělal učeň.. Možná neměl štěstí na kus...

Laďák x výkon

19.6.2010 v 22:59 | Nahoru | #25
Thopr-> No spodek mám teda horší, takže pojedu na seřízení, jinak vrch je stejný, předtím jsem dal maximálku 220 km/h a tu jsem teď dal i s laďákem. No ale ten zvuk za to stojí, každý se teď ohlídne
saly.pce-> no jasně, píšu si

Naposledy editováno 19.06.2010 23:12:17

Laďák x výkon

19.6.2010 v 23:27 | Nahoru | #26
nejde o to, že budeš mít lepší maximálku, ale že ji rychleji dosáhneš, protože na vrchu je výkon lepší...to je velký rozdíl.

Laďák x výkon

20.6.2010 v 02:12 | Nahoru | #27
saly.pce-> no já jsem to myslel tak, že kdyby mi poklesl krouťák i ve vysokých otáčkách, tak tu maximálku jako předtím nedám, zdálo se mě to víš takový povadlý i na vrchu. Ale tak zkoušel jsem dnes trošku palbu se dvěma cebrama v buchlákách a šlo to, neujeli mě (doufám že jeli na plno )

Laďák x výkon

20.6.2010 v 13:30 | Nahoru | #28
zdar Eddie 666! Prosím tě na kolik tě vyšel ten Creptus? Plánuju laďák a jak říkáš má parádní zvuk. To bych taky potřeboval

2 reakcí na tento příspěvek Laďák x výkon

20.6.2010 v 13:57 | Nahoru | #29
Vítěr-> nazdar, no tak především se podívej na jejich stránky , jinak měl jsem za něho dát i s poštovným 4750 Kč, a v případě nedodržení termínu dostat slevu, termín dá se říct splnili (18 dní to trvalo, což není hrozné) a slevili mě na 4300 Kč a ještě jsem k tomu dostal zdarma tlumivku (300 Kč), takže opravdu velká spokojenost ( pokud si nespletli objednávku ) A ten zvuk, když jedu na 3000 ot. tak to duní až mě uší zaléhají, když jedu nad 9000 tak mám zas pocit že jedu na formuli

(reakce na) Laďák x výkon

20.6.2010 v 15:44 | Nahoru | #30
Eddie666> Neboj se, nespletli, pro nás je prostě spokojenost zákazníka na prvním místě
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist