v jedné debatě tady se někdo zmiňoval, že lze dojet na motorce s prasklým spojkovým lankem. Podobný problém se řešil i na starém fóru.
Může mi někdo poradit jak na to? Né že bych to potřeboval, ale člověk nikdy neví....
1 reakcí na tento příspěvek Prasklé spojkové lanko - jak s touto závadou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklé spojkové lanko - jak s touto závadou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklé spojkové lanko - jak s touto závadou
1 reakcí na tento příspěvek Prasklé spojkové lanko - jak s touto závadou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklé spojkové lanko - jak s touto závadou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklé spojkové lanko - jak s touto závadou
Motorku nastartujes na neutral. Roztlacis ji na rychlost chuze (staci dva tri kroky) naskocis a natvrdo tam kopnes jednotku... pak normalne radis bez spojky a pred dojezdem ke krizovatce si najdes neutral a opakujes to. Cim tezsi motorka, tim hur, ale da se to. Horsi je to ve dvou, tam je synchronizace ctyr nohou pri roztlacovani dost problem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prasklé spojkové lanko - jak s touto závadou
1 reakcí na tento příspěvek Prasklé spojkové lanko - jak s touto závadou
Spojkové lanko jde použít z Jawy 350, akorát se musí trochu zkrátit...
Klobouček přesně pasne do spodní páky na spojkovém víku a do páčky dáš váleček s červíkem (musí sednou přesně na konec lanka), vůle se vymezí na stavěcím šroubu....
Takže celková cena opravy:
Lanko (pouze lanko, bez bowdenu) 21 Kč
Váleček s červíkem 10 Kč
Jezdil jsem s tím cca 7000 Km a pak jsem si z rozmaru koupil nové a toto vozím jako náhradní...
Jo, trutnove, někde jsem narazil na tvůj příspěvek o tom, že bys rád viděl 3 kufry na ER5tce...
Pořád o to stojíš ???