1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele GSXR 1000 (omezovač)
je to udelany tak ze maj omezovac otacek pro sestku nastavenej niz....
da se resit G-packem ...nebo lze udelat doma - z prevodovky vede svazek kabelu - (2-3) ze senzoru zarazene rychlosti - multimetrem se promeri mezi kterejma dratama se radi odpory spolecne s rychlostma (ja mam na 97 TL jen 2 draty ..novejsi TL a GSXR a spol maj jeden pro neutral zvlast) ....zmeri se jakej odpor odpovida 5ce a ten se tam naletuje natvrdo...pripadne lze udelat prepinac - origo vs odpor natvrdo....pripadne el. obovod ...kterej radi odpory stejne jak origo jen misto 6ky dava 5ku .....
...tenhle senzor pouziva i ridici jednotka pro urceni mapy vstrikovani (kazdej kvalt jina) .... a pokud se tam da 5ka napevno oblafne se i snizeni kroutaku u 1 a 2 ky .... coz suzuki pouziva.....
Ty o tom víš Assassine ještě něco víc?? dělal jsi to na té své motce??fuinguje to??
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele GSXR 1000 (omezovač)
mam dojem ze suza ukazuje na budiku 299 max ale toci se dal........ pokud nema prave omezovac... je to stejny jako kdyz zavre omezovac otacek na nizsi kvalt...akorat je nastavenej na nizsi otacky......
jestli naka suza ukazovala pres 300 tak byly podel me nejak predelany budiky.....
treba RSV ikazuje pres 300 normalne......
Dingo: da se to jet na kazde delsi rovince...aspon treba me gsxr1000 ukazovala 299 na kazdy rovince na stary plzensky..... to je hned....kdyby ses na tom svezl bude ti jasne ze to neni nic vyjimecneho....
http://www.gsxr-fieb...tml/gsxr-tuning.html
1 reakcí na tento příspěvek Pro majitele GSXR 1000 (omezovač)
GSX-R 1000 - RSV 1000R - CBR1000RR - BMW K 1200S - Ducati 999 - YZF-R1 (Kawa v době testu nebyla k dispozici)
Suzuki dosahuje na jedničku rychlosti 167 km/h! V jejím sedle je dosažení hranice 300km/h <strong>(299 na tachometru)</strong> jen otázkou několika dalších vteřin.
Ducati se ve 280 km/h číslice alibisticky nahradí 3 čárkami <strong>(---)</strong>