karbce mám rozdělany bude čištění, nechce se vytočit po razantním přidání plynu,tak potřebuji ty otáčky
jo je to rok 91>
1 reakcí na tento příspěvek Transalp XL600V karburátory ????
Motodata udávají šroub směsi 2,25ot. Nastavení plováků 7mm, jo a nastavuje se to, když sou rozdělaný ;) tak to omrkni. Jo a kdovíjaký tam sou trysky? Motodata udávají 128/130. Volnoběh 1200-1400ot/min.
1 reakcí na tento příspěvek Transalp XL600V karburátory ????
2 reakcí na tento příspěvek Transalp XL600V karburátory ????
-
Dokonce nechápu, jak může zadní část motoru víc trpět :rolleyes: , sem to měl celý rozdělaný a konstrukčně je to stejný, tj. mazivo na kliku de stejně z jednoho místa a dokonce do "zadní" ojnice snad dřív, trysky na ostřik olejem, k nim taky vede potrubí zhruba stejně dlouhý.
A přesto se to nejdřív přidře vzadu :puke:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Transalp XL600V karburátory ????
Ale natočení šroubů volnoběhu do výchozí polohy nemá příliš smysl - to je poloha, od které se má začít ladit, ne ta, ve které to má skončit! A zvláště u starých motorů může být výsledná poloha dost jinde.
1 reakcí na tento příspěvek Transalp XL600V karburátory ????
Ale tim se dostavame k dalsi velmi dulezite vice a to je sestelovani skrticich klapek, tak aby obe davali stejne vzduchu.
Obcas je potreba vse nekolikrat opakovat, nez se dosahne optimalniho nastaveni.
Trysky v karbcich se lisi nejen podle r.v., ale hlavne podle zeme urceni a vykonove verze TA.
Nekde sem mel tabulku.... ale tu uz ted asi bohuzel nemam.
Minuly jaro jsem to delal u svyho TA, ale ted uz mam jiny moto se vstrikama :)