globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto
Zdravim, začínám na motorkách , a chtěl sem se zeptat jestli je hornet ta správná volba, od známých sem slyšel že an Hornetu-naháči hodně fouká a raději bych si měl koupit kapotu... prosím o rady a ne o přiblblé kecy..!!
Předchozí
1 2
Následující

Moto

3.6.2010 v 19:36 | Nahoru | #1
Hornet
sv 650s
Fazer

Je tady o nich napsano dost

Moto

3.6.2010 v 19:37 | Nahoru | #2
Jeto naháč tudiž fučí jeto logicke bez štitku tak do 130 pak uz to zacina tahat hlavu ramena když se neohneš..... Jinak sršen na začatek je pohoda bike. zalaží co a jak chces jezdit co se ti líbí. Polokapoty jsou praktičtější...
Jinak si neco procti v profilech atady na foru neco urco najdes..... jeto tu porad dokola

Naposledy editováno 03.06.2010 19:41:27

3 reakcí na tento příspěvek Moto

3.6.2010 v 19:40 | Nahoru | #3
Tady můžeš číst. Jestli je ti 17,tak si kup 125-tku a jezdi. Hornet chyby neodpouští(citace kamaráda.který ho má).

Moto

3.6.2010 v 19:41 | Nahoru | #4
já bych se toho zas tak nebál, znatelně nepohodlný je to až za 170kou, takže jestli nejsi vyloženě rovinostřelec, tak by ti to vadit nemělo
mě se polokapoty nelíbí, protože oproti Nku působí dost kleštěným dojmem

Moto

3.6.2010 v 19:47 | Nahoru | #5
FZ6, jízda na něm se mi opravdu páčila.I když pro začátečníka nevím nevím.

bleha>Tady můžeš číst. Jestli je ti 17,tak si kup 125-tku a jezdi. Hornet chyby neodpouští(citace kamaráda.který ho má).



dobrý moudro kamaráda.

Jinak fučí na všem na něčem víc na něčem míň zatni zuby a jeď. Já to mám bez plexi a napohodu aspoň mám o plochu míň co by muchy mohly posrat

2 reakcí na tento příspěvek Moto

3.6.2010 v 19:50 | Nahoru | #7
No zase takový začátečník nejsem, začínal sem na simsonu, pak sem měl krosinu 250, a ted jawu 250 , sice bez papíru ale co..

1 reakcí na tento příspěvek Moto

3.6.2010 v 19:50 | Nahoru | #8
Monte Monte...V sedmnácti na Horneta ?? Jinak myslím,že Hornet idealní volba,je to Honda.Budeš-li se k němu chovat slušně,odmění se ti a vyjíždka buda jedna velká radost

Moto

3.6.2010 v 19:51 | Nahoru | #9
Jestli jezdis sam najdes si svoje tempo jestli s kamosema co jezdi na zmrzlinach tak to budes mit horsí...

bleha>Tady můžeš číst. Jestli je ti 17,tak si kup 125-tku a jezdi. Hornet chyby neodpouští(citace kamaráda.který ho má).



S tím, že Hornet chyby neodpouští tak docela nesouhlasim Asi ale věc názoru řekl bych, že to je dooost hodná motorka a pro začátečníky vhodná

(reakce na) Moto

3.6.2010 v 19:52 | Nahoru | #11

777>Monte Monte...V sedmnácti na Horneta ?? Jinak myslím,že Hornet idealní volba,je to Honda.Budeš-li se k němu chovat slušně,odmění se ti a vyjíždka buda jedna velká radost



Moje slova a zkušenosti

Moto

3.6.2010 v 19:52 | Nahoru | #12
No já bych být tebou na začátek koukl spíš na něco jako je GS 500, CB 500, ER-5.

Naposledy editováno 03.06.2010 19:53:34

Moto

3.6.2010 v 19:57 | Nahoru | #13
hornet je z 600 nahacu ,nejvic hodna sestka do 10Tot nudna ajestli uz neco ma najte vi jak se radi brzdi nemel by vtom byt problem pokut nebude davat hnedka fulgaz.
proc furt nejake GS500 a jim podobne????

Naposledy editováno 03.06.2010 19:58:26

Moto

3.6.2010 v 20:04 | Nahoru | #14
Jaky si to na Hornetu uděláš, takový to máš Motorka na dlouhý léta, oproti pětistovce, která pochopitelně za chvíli nestačí a stejně člověk začne čumět po něčem živějším, rychlejším

2 reakcí na tento příspěvek Moto

3.6.2010 v 20:27 | Nahoru | #15
Hoj, ja bych se jen docela primlouval za nahace... zaprvy mi prijdou hezci nez polokapoty, zadruhy neriskujes popraskany plasty, az ji polozis... a hlavne prave proto, ze na tom fouka :) Mel bych uz mit o neco chladnejsi hlavu nez Ty, minimalne kvuli veku, a taky mam cuky zkouset, co to umi... ten vitr Ti to tolik nedovoli, minimalne na delsi trate.

Jinak bych z tech vyse psanych bral asi FZ6, ale v Nku :) SVcko me sice lakalo taky, ale 4val mi prisel pro zacatek vhodnejsi.

(reakce na) Moto

3.6.2010 v 20:49 | Nahoru | #16
k temu hornetovi, pred jeho koupi jsem 5 let motorku nemel a predtim jen jawu 350 a presto se mi to od zacatku zdalo jako velice hodna motka, motor je velmi linearni a kouse to tak leda na jednicku v male rychlosti po meste, kdyz zavira-otviram plyn
Jinak mi to prijde porad jako pohodicka. Az pomalu nuda.
Ronic> No,nevím jestli je lepší drhnout mouchy ze sebe než z kapoty

1 reakcí na tento příspěvek Moto

3.6.2010 v 21:18 | Nahoru | #18
Záleží na tom, co se ti líbí. Na Hornetu začíná kámoš a pořád začíná - dobrá volba ale při vyšší rychlosti nepříjemný vítr. Já začínal na CBR900RR a naprostá spokojenost. Vyber starší kousek do 40tis a uvidíš. Tato motka jen tak neomrzí.

monte72>No zase takový začátečník nejsem, začínal sem na simsonu, pak sem měl krosinu 250, a ted jawu 250 , sice bez papíru ale co..



no takže si kup to, na čem se ti pojede nejlíp, ni? na Hornetu sem nejel, SV má narozdíl od FZ6 koule, ale sem s Yamahou spokojenej

(reakce na) Moto

3.6.2010 v 21:55 | Nahoru | #20

PájaYamaha>Ronic> No,nevím jestli je lepší drhnout mouchy ze sebe než z kapoty

Jak se pozná veselej motorkař ?
-

-

-
Má ještě se strachy klepající mouchy rozpláclý na hrudi

Prim>Hoj, ja bych se jen docela primlouval za nahace... zaprvy mi prijdou hezci nez polokapoty, zadruhy neriskujes popraskany plasty, az ji polozis... a hlavne prave proto, ze na tom fouka :) Mel bych uz mit o neco chladnejsi hlavu nez Ty, minimalne kvuli veku, a taky mam cuky zkouset, co to umi... ten vitr Ti to tolik nedovoli, minimalne na delsi trate.

Jinak bych z tech vyse psanych bral asi FZ6, ale v Nku :) SVcko me sice lakalo taky, ale 4val mi prisel pro zacatek vhodnejsi.

S tím začátkem teda musím nesouhlasit. Měl jsem tu čest dávat dohromady rozbitý xjčko (kámoš si ho pučil a nedopadlo to) a žádnej med - na kapotách se rozbijou obvykle plasty tak, že jdou svařit a je to, případně to není zas tak drahý vyměnit. Na naháču se omlátí všechno a to všechno je viditelný, takže pak jebačka s každou krytkou a škrábancem...

Stewe>no takže si kup to, na čem se ti pojede nejlíp, ni? na Hornetu sem nejel, SV má narozdíl od FZ6 koule, ale sem s Yamahou spokojenej



SV ma koule mi to nejak neprinde ale prijemna motka na zacatek stale se ucim
jinak tez fichtl tri pule pak nejaka petistovka v autoskole potom dluuuuho nic a sv a pohoda.... ale asy ctyrval je vhodnejsi na zacatek i kdys esvo jede taky pekne hladce,,, jase kdysik taky rozhodovalmezi hornetem a esvem - pak byla dobra cena na esvo a vyhralo. a aji tak nejak vic semi líbi.
edit Aha ty mas S2... to je ten nižsí vykon?

Naposledy editováno 03.06.2010 22:30:12

Moto

3.6.2010 v 23:20 | Nahoru | #23
To se musíš rozhodnout sám...
Pokud ti jde o to bejt hustokrutostřelec a jezdit kule hlavně po rovince, kup si kapotu, pokud tě budou bavit spíš zatáčky, tak můžeš mít klidně i naháče a foukání ti bude jedno...

(reakce na) Moto

4.6.2010 v 06:13 | Nahoru | #24

notomas>Záleží na tom, co se ti líbí. Na Hornetu začíná kámoš a pořád začíná - dobrá volba ale při vyšší rychlosti nepříjemný vítr. Já začínal na CBR900RR a naprostá spokojenost. Vyber starší kousek do 40tis a uvidíš. Tato motka jen tak neomrzí.


Jestli je mu 17,tak může na 900RR zapomenout.HOrko těžko totiž najde s 25 Kw alespoň v T.P
--VinCenzo--> Mel jsem na mysli spis polozeni pri manipulaci, kdy se teoreticky na nahaci nemusi nic moc stat, zatimco plasty by to asi odnesly... Kazdopadne s tim, co mam zatim nalitano budu drzet zobak a soupat nohama :o)

(reakce na) Moto

4.6.2010 v 08:21 | Nahoru | #26

ulixes>S tím, že Hornet chyby neodpouští tak docela nesouhlasim Asi ale věc názoru řekl bych, že to je dooost hodná motorka a pro začátečníky vhodná



Jasně Hornet je honďoučká motorka.Taky sem s ní začínal.Odpostila mi kde co.

(reakce na) Moto

4.6.2010 v 09:39 | Nahoru | #27
Prim> při té manipulaci to bude jak říkáš, ale jinak je na naháči vidět každej pád jaxviňa
monte72> Pro začátek určo lepší FZ6,nebo Sršeň.Do 6-7tisíc jsou to mrtvolky,takže máš spoustu času si to očuchat a postupně,jak se budeš cítit jít s otáčkama dál,protože nahoře už to jede moc pěkně SV má oproti nim dost silnej spodek,takže může připravit horkou chvilku a vůbec V2 je citlivější na pilotáž,ale to se mi na měm moc líbí

(reakce na) Moto

4.6.2010 v 11:28 | Nahoru | #29
To je fakt Yamaha a Honda jsou mrtvolky do 7 tisíc a Suza SV 650 je mrtvá z výroby.
Pjercak> ne to je ta jiná modelová řada. Rozdíl od klasickýho Fazera FZ6 je ten, že má jinou masku, kyvnou vidlici a jinak konstruovanej podsedlovej rám, jinak má 72 kW stejně jako ty předtím, nicméně yamaha se snažila nabídnout i jinou výkonovou třídu, mám za to, že 54kW a mnozí si z toho hnedle udělali S2 ikdyž nejde o model S2. Takhle sem si to přebral já...

jinak SV sem srovnával s FZ6, proto sem napsal, že má koule, ale jen proti fazeru...panimáješ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist