globalmoto_kveten





Téma: Kvalita koyo lozisek na kliku
 
3.6.2010 v 12:41
Ahoj. Jen se chci zeptat. Dělal jsem ložiska na klice u svého sx 250 a to větší valeckove u zapalování jsem dal Koyo. Cena asi 1200 u brumly. Ještě mi tam něco dolazoval kamarád ze Sette a volal mi že prý tyhle ložiska jsou na hovno. Že má zkušenosti že tak po 2-10 mth jde zase do háje. A že se pod to podepíše i ten druhý mecháňa co tam byl. Máte s tím někdo podobnou nebo jinou zkušenost? Máte ho někdo v motorce? Někde tady jsem naopak četl že někdo ho chválil? A v jedné ložiskarne mi kdysi tvrdil že japonská trojice NTN, NSK a KOYO dělá fakt top ložiska. Že tam ten materiál je.

Kvalita koyo lozisek na kliku

3.6.2010 v 12:56 | Nahoru | #1
To nevým mám ložiska na klice NSK a jedno mi zlobý trochu se ozívá tak je budu měmit ale nevým jaké tam dát ale zatím jezdím

Kvalita koyo lozisek na kliku

3.6.2010 v 13:40 | Nahoru | #2
KOYO dává je dost výrobců i do prvovýroby společně s NTN

Kvalita koyo lozisek na kliku

3.6.2010 v 13:45 | Nahoru | #3
Je to jak říkáš koyo nsk ntn je hodne podobny a kvalitni lozisko ja mam koya na klice na cr 250 06 ted sezonu a v pohodě a předtím tam byli taky. NTN je zase plná převodovka. Jediny co jsem chtel aby na nich bylo made in japan. Oni se bouchaji treba i v polsku a tvrdej ze si ta firma kvalitu hlida, ale kdyz uz jen porovnas treba napis na lozisku: made in poland je snad nejakou fixou a made in japan je vyjiskreny. Co dává ktm jako originál?

Kvalita koyo lozisek na kliku

3.6.2010 v 19:02 | Nahoru | #4
KOYO jsou špička mezi ložisky, takže tvoje obavy jsou podle mě zbytečné.
Vždycky se ale může stát, že narazíš na nějaký vadný kus - my dáváme do motokárových TM ložiska SKF, protože KOYa se špatně shání, vydrží klidně celou sezónu, ale už se nám taky stalo, že venkovní kroužek podélně prasknul po jednom závodě.

Kdybys měl takhle řešit každou součástku v motoru, tak se z toho asi zblázníš.

Naposledy editováno 03.06.2010 19:19:59

Kvalita koyo lozisek na kliku

4.6.2010 v 19:56 | Nahoru | #5
Kdyz sem mel rozdelany svoje WR vsechny loziska v motoru byla KOYa takze si nemyslim ze by meli byt nejake spatne je pravda ze 3 sem menil (ale jen jedno bylo opravdu nutne) ale mam uz tak trochu babicku - 02

Kvalita koyo lozisek na kliku

3.7.2010 v 22:21 | Nahoru | #6
ja davam do motoru koyo nebo all balls a je to v poho

Kvalita koyo lozisek na kliku

6.11.2011 v 00:25 | Nahoru | #7
Vím že už je to starší téma,ale nechci kvůli tomu zakládat zase nový, narazil jsem u Brumly na dvě varianty ložiska, jsou označeny C3 a C4, liší se i cenou.Jaký je mezi nimi rozdíl?
http://www.brumla.co...ko-kliky-yz125-86-10

Naposledy editováno 06.11.2011 00:25:34

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita koyo lozisek na kliku

6.11.2011 v 08:16 | Nahoru | #8
čislo C3, C4 je axiální vůle ložiska, přičemž C4 je myslím větší vůle - na větší otáčky ( možna to řikam blbě a je to naopak )

Ono to je skoro jedno co tam dáš..

(reakce na) Kvalita koyo lozisek na kliku

6.11.2011 v 08:27 | Nahoru | #9

sasaa_ píše: čislo C3, C4 je axiální vůle ložiska, přičemž C4 je myslím větší vůle - na větší otáčky ( možna to řikam blbě a je to naopak )

Ono to je skoro jedno co tam dáš..



jo,je to tak,je tak označená vůle-čím větší otáčky a teplota-tím se dává větší vůle.na kliku dej C3. C4 je tak na dakar...

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita koyo lozisek na kliku

6.11.2011 v 11:56 | Nahoru | #10
Jsou to dobré ložiska.Neslyšel jsem na nich křivého slova.Já jsem je měl v altíku v autě a vydržely 230000Km.Teď tam jsou nějaké slovenské a začínají pískat.

Při kolika MTH se ty ložiska na klice mění?

(reakce na) Kvalita koyo lozisek na kliku

6.11.2011 v 12:02 | Nahoru | #11

Milos125 píše: Jsou to dobré ložiska.Neslyšel jsem na nich křivého slova.Já jsem je měl v altíku v autě a vydržely 230000Km.Teď tam jsou nějaké slovenské a začínají pískat.

Při kolika MTH se ty ložiska na klice mění?



většinou se mění když se mění ojka,nebo když se dělá něco většího a půlí se motor.......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist