globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zbroušená(vyfrézovaná)silnice

30.5.2010 v 12:58
V době mého mládí se silnice nefrézovaly,teď jsem na jednu najel a nestačil se divit co podemnou začala mašina vyvádět.Smířil jsem se s tím že si ustelu,naštěstí byl úsek krátký.Poraďte začínajícímu starci:brzdit,přidat,nebo vyměnit gumy?

Uzavřeno 08.06.2010 v 18:49 uživatelem frko62
1 2 3

31.5.2010 v 22:48 | Nahoru | #61

31.5.2010 v 22:51 | Nahoru | #62

Bubrak ZX10R>To je asi stesti, ale jestli si to vzal naprimo, tak se to asi da. Znamej se rozstipal kdyz trefil dlazebni kostku na XJ900. Na moji motce sem mel vyhlej limec rafku kdyz kamos trefil obrubnik. Rafek si mel ok?

ráfek byl ok, holt víc štěstí než rozumu, koho by napadlo, že na vyvfrézovaný silnici ve městě budou kanály :)

1.6.2010 v 09:58 | Nahoru | #63
Jako na kolejích - mně se osvedčuje se s tím moc neprat - stejně jako při krizovce, zatnoot zuby, nechat se vest a opatrně upravovat směr - ruku z plynu a hlavně se pořádně modlit...už proto, aby ten nájezd na konci nebyl nějaká drsárna - i to se mi už stalo.

Horší než několikakilometrovej usek vyfrezovany silnice jsou takový ty díry "jedno to zahrabem" - jedeš si klídek cca 89,9km/h (standard) a najednou jsi na tankodroumu vyfrézovaných pásů jejichž umístění neodpovídá žádnému známému vzorci - pak mam pocit, že tam system nejyk musi byt, protože dira co vymetu mne katapultuje do jine, ketrou tim padem vymetu a ta mne.... Šílený! o značce si můžem jen zdát..

1.6.2010 v 12:05 | Nahoru | #64
taky se mi to stalo...nedalo se jet víc, než 30 a motka furt lítala sem a tam...hruza..

1.6.2010 v 12:29 | Nahoru | #65
Když nebudete mít přehuštěná kola, mělo by se na tom jet líp...

1.6.2010 v 12:34 | Nahoru | #66
tak s Vefrem se klidně nechá těch 100-120, nepřijde mi, že by ta motorka měla nějaké problémy....

1.6.2010 v 16:12 | Nahoru | #67
No je to peklo !!! Každopádně to hodně záleží, na čem jedeš a taky na čem to máš zrovna obuté ... Já to trefil vloni a jel na tom v dešti snad 30 km a to je teda fakt psycho ... ale za chvilku si člověk zvykne ... ono je to hodně taky i o psychice ... každopádně jsem to jel na VFRku a to má fakt krouťák jako kráva hozený hodně dole, takže tam by se fakt už nějaká ta chyba na plynu projevila ... ale zase jsem měl dobré gumy, takže v pohodě ... Chce to hlavně zachovat klid a nechat tu motorku, ať se s tím taky trošku popere sama a nenechat se rozhodit tím, že ta mašina má tendence různě ujíždět v těch drážkách do boků a nějak se to pokoušet na silu a na moc srovnávat ... ale je to teda vážně hnus, jako vyjeté koleje naplněné po okraj vodou ... to je taky papačka a poslední věc, co mě sere je ta spára vyplněná tou divnou černou gumovou hmotou na betonových dálnicích ... v dešti taky pošušňáníčko ...

1.6.2010 v 16:16 | Nahoru | #68
Frézovaná silnice je sviňa .. Ještě když je k tomu mokrá tak nejlíp si namlátit hubu

[img]

1.6.2010 v 16:57 | Nahoru | #69
U nás je 2 km vyfrézovaný úsek a já tam lítám jako na normálním asfaltu, jen to tak nehrotím do zatáček. 250 km/h se na tom dá jet jako by nic. Jako v nižších rychlostech do cca 150 cítím, jak mě to trochu vede. Možná, jestli má někdo galusky, tak to bude dělat bordel.

1.6.2010 v 17:37 | Nahoru | #70

frko62>ajaxv> Ty brďo práce mám tak do 150 jenom ta inspirace a snaha nějak opadla.Někdy v půli června máme rozjednaný sraz v M.Krumlově po 45letech z učňáku,chtěl bych tam samozřejmě na motorce tak doufám že u vás nefrézují.

Neboj, nefrézují, ale připrav si nervy na ty malé kostičky, je to jako tankodrom. Pokud to nebude 19-21. 6. tak dej zprávu.

1.6.2010 v 18:30 | Nahoru | #71
Asi jsem tady jediný, ale mně vyfrézovaná vozovka nějak zvlášť nevadí. Když jsem to poprvé potkal, tak jsem u nájezdu zpomalil, ale když jsem zjistil, že to docela drží, tak jsem se rozjel a nebyl problém. Koleje od kamionů nebo prázdná guma jsou mnohem otravnější, ale taky se z toho nezblázním. Maximálně zvýším těžiště, pokud mi připadá, že se motorka už moc vrtí. Ale asi je to z části způsobeno tím, jakého mám prcka .

Naposledy editováno 03.06.2010 01:47:02

1.6.2010 v 21:08 | Nahoru | #72
siroky gumy,tezka motorka a nemas problem s jizdou po vyfrezovanem useku 60km/h je to spise o pocitu nez,ze by jsi padal,protoze motka ma narozdil od auta kyvku a ta dela pocit,ze na tom spadnes,ale zdani klame

1.6.2010 v 21:23 | Nahoru | #73
Myslim ze to neni tak strasny, kdyz se jede do 50km/h, hlavne se hned neleknout...
Ale na rozbredlym asfaltu jsem si ale fakt malem kákl do kalhot.

David

1.6.2010 v 22:02 | Nahoru | #74
Záleží co maj za motorku. A taky kdo to frézoval, když tam jsou schody 5cm tak se po tom jede už hodně blbě. Mě to připomíná jízdu na poloprázdnejch kolech. Já jedu normálně, moc nepřidávám moc nebrzdím. Rovinky 70-80, zatáčky 60 a dá se to. Ale chce to uzký gumy.

2.6.2010 v 14:38 | Nahoru | #75
Aha, zajímavý, by mě nikdy nenapadlo že to je tak naprd, no snad žádnej takovej úsek nepotkám

1 reakcí na tento příspěvek zbroušená(vyfrézovaná)silnice

2.6.2010 v 16:56 | Nahoru | #76
taky mě to překapilo, motorka se chová jak na vodě, řeším to maximální opatrností a rychlost dle stavu...pokud je to čistý povrch, tak i svižnějc se dá jet, jestli už je to tam od loňska a je tam bordel nebo v dešti raději pomalejc, než endojet vůbec.

2.6.2010 v 20:20 | Nahoru | #77

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zbroušená(vyfrézovaná)silnice

2.6.2010 v 20:31 | Nahoru | #78
sv.Thunder> Ten roztomilý úsek byl u Strážnice ale dnes jsem tam jel už v pohodě,kobereček po celé délce.V Moravské ta půčovna motorek funguje?

3.6.2010 v 00:14 | Nahoru | #79

frko62>ajaxv> Tak trefils řiť na díru,ten sraz v Krumlově máme 19.6.Nedá se nic dělat,snad někdy jindy.

Tak se nedá nic dělat, šak to klapne příště

1 reakcí na tento příspěvek zbroušená(vyfrézovaná)silnice

3.6.2010 v 11:11 | Nahoru | #80
Nejdůležitější je prudce nemanévrovat, zpevnit na motorce celý tělo, nejvíc ze všeho ruce a co nejvíc korigovat kmitání řidítek aby vedly pokud možno rovnou stopu Čim větší kola, tim menší problém

3.6.2010 v 11:51 | Nahoru | #81
Paži> Nene minulé léto silnice z Batelova do D.Cerekve

3.6.2010 v 13:07 | Nahoru | #82

sharkis: Nejdůležitější je prudce nemanévrovat, zpevnit na motorce celý tělo, nejvíc ze všeho ruce a co nejvíc korigovat kmitání řidítek aby vedly pokud možno rovnou stopu

3.6.2010 v 13:12 | Nahoru | #83

1100Virago>Keith Code by ti vysvětlil, že s těma rukama je to přesně naopak Řídítka držet zlehka a motorka se srovnává sama.

S jeho radou bych byl tisíckrát v pangejtu .

3.6.2010 v 13:21 | Nahoru | #84
držet řidítka, s motkou se neprat a srát tam plnej

3.6.2010 v 14:56 | Nahoru | #85
nekvedlat s tím necukat bez velkýho plynu a kličkování a projedeš to v pohodě..

3.6.2010 v 15:42 | Nahoru | #86
Jo vyfrézovaná silnice to je sv*ně ... jednou jsem po tom musel jet asi 15km ale když se řidítka drží pevně, tak se dá jet i rychlejc bez nějakých problémů, ale pohodlný to zrovna není

4.6.2010 v 08:47 | Nahoru | #87
frko62> sem si myslel, že to bylo tam.
jo, co teda vím já.

4.6.2010 v 17:41 | Nahoru | #88
frko62> a já ti dneska mávám a ty nic, opisuješ si číslo na aleša a nic... co chceš půjčit za káru?teda za kolo? pořádnou motorku?

4.6.2010 v 20:25 | Nahoru | #89
sv.Thunder> No řeknu ti nic moc,dědina bokem Vídňa akorát myslivna(párkrát jsme tam byli na večeři)Registroval jsem ten provoz,na jedno auto 4 motky to by šlo.Fčil ti to dám po našém:tos ňa teda nasral,jedeš kolem mňa,máváš jak na prvního mája a nezastvíš.Mohl sis aspoň pohladit číňanku.Ten Aleš nefunguje,chtěl kamoš něco půjčit,že by jsme udělali vyjížďku po okolí s pražákama (sestřenice s manželem).Za to projetí kolem máš

6.6.2010 v 17:19 | Nahoru | #90
frko62> no furt lepší jak sudotomeřice.:oDD
Jel sem autem. A soěchals em nakupit jídlo pro dravou havěť co doma pěstuju.
Tak se omlouvám, já jen že sem tě zahlédl.
Navíc když jedeš neohlášený, tak ani žádné křupky doma nebyly.
já sem právě dost nepochopil, jak mu to funguje, tak jen zvědavost.Mno a tak teda je zvědavost ukojená a nemusím se dál pídit.