globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kontrola skutečného výkonu
27.5.2010 v 22:35
Čau, chci se zeptat, jestli má někdo zkušenost s tím, že by mu třeba po dopravní nehodě policie chtěla přeměřit skutečnost výkonu. Jakože bych měl třeba SV 650 a v techničáku 25 kW, ale ve skutečnosti 52 kW a stala by se třeba nehoda (nebo i jiný případ) a byla by potřeba přeměření skutečného výkonu.
Jestli to tu už bylo, tak se omlouvám, ale po půl hodině jsem nic o tomto nenašel...
Díky

Tomáš

Kontrola skutečného výkonu

27.5.2010 v 22:47 | Nahoru | #1
Treba
1
2
3
, resilo se vickrat.
Zaver: Vykon se merit nebude hledaj se certifikovany skrtici dily. Jo je to riziko, ale spousta lidi tak jezdi. Pri vaznejsi nehode se na to urcite prijde a bude to jak kdybys nemel papiry. U lehcich veci ti to muze projit.

Co bych ti doporucil ja. Zatim by ti mohlo 25kw stacit. Sam vidim ze ted mam o neco vice rozumu jak v 18 pred 4 lety. A jsem rad ze jsem neco neomezenyho nemel v 18 v ruce.

Naposledy editováno 27.05.2010 22:56:58

1 reakcí na tento příspěvek Kontrola skutečného výkonu

27.5.2010 v 22:58 | Nahoru | #2
a co když mě někdo sestřelí, já za to nebudu moct, ale třeba pojišťovna se bude chtít z toho vyvléknout a tak mi nechaj prohlídnout motor (jestli tam ta škrtící sada je) a zjistí, že ne... Toto se řešilo hodněkrát, ale u nehody to probíhá jak? -> Kdyby ta motorka byla ještě pojízdná, tak bych dojell na ní dom (popřípadě by mě ji někdo dodávkou dovezl) a já bych si tam doma dal škrtící sadu...

(reakce na) Kontrola skutečného výkonu

27.5.2010 v 23:04 | Nahoru | #3
kefi> Tak to uz kalkulujes s tim ze tam nebude zadne zraneni a jednoznacne se dohodnete na vine. A nebudete volat policajty. Pri takovym tukanci by se asi stejnak vykon neresil. Pri necem vaznejsim opravdu nebudes mit moznost s tim sachovat. To ze se pojistovna chce vyhnout placeni je jasne. Povozejte klidne na sirsi gume oproti TP.

V 17cti bych tohle neresil. Jezdil 25kw. Chapu ze kdyz ma nekdo 20 a uz ma odjezdino tak uz mu 25 nestaci ale neni se kam hnat. Ja chtel zacit na ninje 250 i kdyz mi uz bylo 21 ale nebyly v bazaru k prodeji tak jsem to vzdal.

Naposledy editováno 27.05.2010 23:34:09

Kontrola skutečného výkonu

27.5.2010 v 23:09 | Nahoru | #4
tak jsi v řiti! prostě neodpovídající paramtry techničák vs. moto. jako když nadejcháš desetinu promile, tak to taky odskáčeš i když za to jasně nemůžeš. je to bud a nebo. jezdi se staženou prdelí nebo počkej pár let na A21 a myslim, že 25 kw rozhodně nic zahambůjícího neni.

Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 01:31 | Nahoru | #5
taky mám o krapet víc než je v techničáku, ale problém je, že když jsem jezdil předtím na aprilii s 22kw, tak by pro mě byla kawa akorát těžší a možná i nudnější(ten dvoutakt by při stejným výkonu prostě plavil víc...) než aprilka(výhoda by byla jen v provozních nákladech).. Je to takový zvláštní no, přesedlal bych akorát na mašinu která má o 100kg víc ale silnější by byla jen o 3kw, takže vlastně minimální ne-li zanedbatelnej posun... Prostě musím doufat že mě nikdo nesundá, nebo to budu mít drahý...přemejšlel jsem o dorazu na plynu, že bych si to stáhnul třeba na 35kw nebo 45kw, ale pak jsem došel k závěru, že by to vlastně bylo k hovnu...

Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 08:52 | Nahoru | #6
Tohle už bych vůbec neřešil Když se nad tim zamyslim, tak určitě dobrejch 70% motorek vo má v TP 25kW je otevřená, takže žádná výjimka nebudeš Samozřejmě že je to v případě nehody hodně velký riziko, ale při běžnym ježdění se není čeho bát

Si věm mě, jezdim v provozu už skoro 4 roky, najeto mám několik desítek tisíc km (to počítám celkově - včetně toho co mám najeto v autě) a policajti mě za tu dobu stavěli při běžný silniční kontrole jen jednou

Takže asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 12:50 | Nahoru | #7
kefi: na takovy masine nemam co delat tak to nedelej. Zivot a zdravi mas jen jedno tak na to mysli a ty tri roky snad s 25kw vydejchas a aspon se naucis poradne jezdit a resit dopravni situace pak muzes vymeslet jak jezdit rychle na silny masine. Je tady spousta podstatne starsich chlapu nez ty a jezdej transalpy s 50 konema a zadnej problem nemaj

(reakce na) Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 15:22 | Nahoru | #8

Skalik>kefi: na takovy masine nemam co delat tak to nedelej. Zivot a zdravi mas jen jedno tak na to mysli a ty tri roky snad s 25kw vydejchas a aspon se naucis poradne jezdit a resit dopravni situace pak muzes vymeslet jak jezdit rychle na silny masine. Je tady spousta podstatne starsich chlapu nez ty a jezdej transalpy s 50 konema a zadnej problem nemaj



Transalpa si taky nekupuješ na okruh že?....to už je ale o stylu...

Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 15:47 | Nahoru | #9
Silent hill: no ono i kdyz nekoho sunds ty tak to muzes mit sakra drahy, kdyz na tobe pojistovna bude vymahat lecebny vylohy a jeste treba vychcanka kterej se na tobe bude chtit hojit na bolestnem atd tak to muze byt i likvidacni...

Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 17:34 | Nahoru | #10
Asi to vyřeším tak, že si koupím nějaký SVčko a nechám si ho zavřít... aspoň budu jezdit víc na spotřebu... ohledně rychlosti by to těch 150Km/h mohlo dat, ne? (kvuli treba predjizdění na dalnici). Jinak při nehodě by policie asi nehleděla na to, jestli jsem to otevřel já, nebo někdo jiný, že? Kdybych ji koupil s 25kW v tp, ale otevřenou, tak bych mohli mít i tak průser, i kdybych řekl, že jsem to nevěděl... že?

Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 17:37 | Nahoru | #11
navíc těch otevřených (podle TP) je na inzerátech víc a hezčí kousky... třeba tato: http://www.motoinze...403271-sv-650-s.html

Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 17:38 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 17:46 | Nahoru | #13
17000km, hehehe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kontrola skutečného výkonu

28.5.2010 v 22:08 | Nahoru | #14

Fidži.V-Strom>17000km, hehehe

Myslíš že je to stočené... jak vidím ten origo držák PSz, tak bych tomu i věřil...

(reakce na) Kontrola skutečného výkonu

29.5.2010 v 01:26 | Nahoru | #15

kefi>Myslíš že je to stočené... jak vidím ten origo držák PSz, tak bych tomu i věřil...

Ne já tomu nevěřím. Ale jestli je to stočené nebo ne bych řekl až po prohlídce. Co mě taky dost zaráží je, že píše olej ještě na 3000km. Tzn. další výměna ve 20000km. Buď to měnil po 5tkm. nebo po 10tkm. což je spíš pravděpodobné a což je taky prasárna.

1 reakcí na tento příspěvek Kontrola skutečného výkonu

30.5.2010 v 22:53 | Nahoru | #16
Kua, ty se asi docela vyznáš... až budu vybírat za půl roku, tak ti dám vědět a kdyžtak si nechám poradit...

(reakce na) Kontrola skutečného výkonu

20.6.2010 v 08:53 | Nahoru | #17
Ahoj. Ja bych prave potreboval poradit opak. Motorka jde teprve na prihlaseni zde, ale v papirech ma 25kw, ale zjistil jsem, ze je otevrena, tak bych se chtel zeptat, zdali lze nejak zaridit, aby v malem TP byl uveden spravny udaj. Diky za info
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist