globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování za studena
27.5.2010 v 15:52
Zdravím všechny, už delší dobu mám problém se startováním za studena. Studenou motorku nastartuju a hned chcípne, podruhé to samí a potřetí už normálně sepne sytič a motorka běží bez problémů. Když se zahřeje a startuju tak je to už bez problémů. Všem moc děkuju za radu

Startování za studena

27.5.2010 v 17:02 | Nahoru | #1
jestli chytne tak bych to neřešil

Startování za studena

27.5.2010 v 20:24 | Nahoru | #2
kdyz jsem dneska vyjizdel z práce tak jsem taky startoval a když už na po třetí nechytla tak jsem zjistil že mám vyplej chcípák nebo ji zkus trochu podržet ve votáčkách cca 3000 pak už ti nechcípne když tam budeš mít benzín

Startování za studena

27.5.2010 v 20:32 | Nahoru | #3
Zkoušel jsi seřídit ten sytič?

3 reakcí na tento příspěvek Startování za studena

27.5.2010 v 20:43 | Nahoru | #4
to asi nepůjde seřídit sytič když ho to nemá

(reakce na) Startování za studena

27.5.2010 v 20:56 | Nahoru | #5

MG>to asi nepůjde seřídit sytič když ho to nemá



(reakce na) Startování za studena

27.5.2010 v 21:15 | Nahoru | #6

MG>to asi nepůjde seřídit sytič když ho to nemá


Pokud vím, tak to má automatický sytič a ten se taky nějak seřizuje, když je pořeba... Ale jen jsem to tady četl, zatím jsem to nepotřeboval.

Naposledy editováno 27.05.2010 21:39:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za studena

27.5.2010 v 21:43 | Nahoru | #7

MG>to asi nepůjde seřídit sytič když ho to nemá



By me zajimalo jak by jsi bez neho nastartoval :D to vis,ze to ma sytic,jen je automaticky.Taky bych zkusil ten sytic nechat seridit,je to zakladni nejjednodussi cesta.

1 reakcí na tento příspěvek Startování za studena

27.5.2010 v 21:58 | Nahoru | #8
tak jednoduchá ta motorka zas není

sytič si představuju u karburátoru jako kanálek s tryskou kterej nějakým čudlíkem otevřu a tím udělám směs sytou neboli bohatší

automatický sytič nemá čudlík ale něco třeba elektrickýho co za mě tím čudlíkem tahá

a protože nemáš karburátor tak tam ten sytič není ale ona si trošíčku přídá plyn a víc nastříkne paliva neb je to "stříkačka"
(pro ty co to budou odborně komentovat, tak to samo může být ještě složitější a to za pomocí různej obtokových ventilů,čidílek,magnetků,cíveček,bimetalů aaa řídících jednotek )

nebude to uplně odborný:
zapnu klíček a řídící jednotka se zeptá:
- čidla teploty motoru
- čidla teploty vzduchu
- čidla tlaku vzduchu v sání
- čidla tlaku atmosferického vzduchu
- čidla polohy klikového hřídele
- čidla polohy vačky
- čidla polohy plynu
- čidla tlaku oleje
- čidla hladiny oleje
- čidla stojanu
- čidla spojky
- čidla zařazené rychlosti
- čidla rychlosti
- čidla polohy motorky
- čidla imobilizeru

můžu nastartovat? a čidílka řeknou jo von fakt chce nastartovat tak mu to dovolíme ale je zima a stojíme na stojánku a........ tak natoč tolik % plynu a stříkni tolik % paliva a dej tolik % předstihu a na tak dlouho než ....nám bude teplo

uf
-

Naposledy editováno 27.05.2010 22:18:42

(reakce na) Startování za studena

27.5.2010 v 22:19 | Nahoru | #9

MG>tak jednoduchá ta motorka zas není

sytič si představuju u karburátoru jako kanálek s tryskou kterej nějakým čudlíkem otevřu a tím udělám směs sytou neboli bohatší

automatický sytič nemá čudlík ale něco třeba elektrickýho co za mě tím čudlíkem tahá

a protože nemáš karburátor tak tam ten sytič není ale ona si trošíčku přídá plyn a víc nastříkne paliva neb je to "stříkačka"
(pro ty co to budou odborně komentovat, tak to samo může být ještě složitější a to za pomocí různej obtokových ventilů,čidílek,magnetků,cíveček,bimetalů aaa řídících jednotek )

nebude to uplně odborný:
zapnu klíček a řídící jednotka se zeptá:
- čidla teploty motoru
- čidla teploty vzduchu
- čidla tlaku vzduchu v sání
- čidla tlaku atmosferického vzduchu
- čidla polohy klikového hřídele
- čidla polohy vačky
- čidla polohy plynu
- čidla tlaku oleje
- čidla hladiny oleje
- čidla stojanu
- čidla spojky
- čidla zařazené rychlosti
- čidla rychlosti
- čidla polohy motorky
- čidla imobilizeru

můžu nastartovat? a čidílka řeknou jo von fakt chce nastartovat tak mu to dovolíme ale je zima a stojíme na stojánku a........ tak natoč tolik % plynu a stříkni tolik % paliva a dej tolik % předstihu a na tak dlouho než ....nám bude teplo

uf
-


No tady se bavíme hlavně o tom, že ten automatický sytič jde také seřizovat. To on potřebuje vědět...

Naposledy editováno 27.05.2010 22:20:11

(reakce na) Startování za studena

27.5.2010 v 22:26 | Nahoru | #10

StiefTomas>By me zajimalo jak by jsi bez neho nastartoval :D to vis,ze to ma sytic,jen je automaticky.Taky bych zkusil ten sytic nechat seridit,je to zakladni nejjednodussi cesta.



..no mám K1 s manuálním sytičem. NIKDY jsem na něj ani nesáhl, ani když byly 3st nad nulou, motka chytla na první otáčku a volnoběh si bez protestů vždy hezky držela.. Ne zvýšený, ale prostě ta stříkačka si sama udrží nastavený volnoběh, mám ho asi na 1200 ot/min, a tolik si drží zahřatá i totálně promrzlá, zatím, musím zaklepat

2 reakcí na tento příspěvek Startování za studena

27.5.2010 v 22:30 | Nahoru | #11
Komu se povede seridit automatickej sytic na K5 ma muj neskonalej obdiv a celozivotni zasobu piva

Startování za studena

27.5.2010 v 22:30 | Nahoru | #12
jo protože nemáš sytič ale jen symbolickou páčku, kterou trošíčku přidáš plyn, je to stejný jako když se utáhne to ruční kolečko , motorka si dělá to co chce sama viz postup

(reakce na) Startování za studena

27.5.2010 v 23:20 | Nahoru | #13

Black>Komu se povede seridit automatickej sytic na K5 ma muj neskonalej obdiv a celozivotni zasobu piva


Ok, takže já to na tom fóru někde najdu. Za to pivo to stojí...

Startování za studena

28.5.2010 v 10:00 | Nahoru | #14
nehledej na foru ale radši v manualu

ještě v případě ISC by asi o principu sytiče šlo diskutovat ale ISC tam taky není

Startování za studena

28.5.2010 v 10:05 | Nahoru | #15
seřídit jde úplně v pohodě, seřídil jsem ho i na kámošovo stockový K6 která si ho nesepla dostatečně, tudíš to stačilo přitáhnout aby za něj zatáhla víc a to by mohl být problém i tady........
Myslím že to tak bude jelikož ta K6 dělala to samý

Naposledy editováno 28.05.2010 10:08:06

(reakce na) Startování za studena

28.5.2010 v 10:10 | Nahoru | #16

Black>Komu se povede seridit automatickej sytic na K5 ma muj neskonalej obdiv a celozivotni zasobu piva



mozna by ses divil, ale tahle ridici jednotka uz je "hacknuta" je k ni dispozici "boot loader" a kupa programku od nsdsencu co to udelali.. tzn nastavit cokoliv je uz mozne primo v jednotce... takze mozna budes potrebovat spoustu piva:)

1 reakcí na tento příspěvek Startování za studena

28.5.2010 v 11:02 | Nahoru | #17
Chlapi díky... Pokud Black dodrží slovo, zvu Vás na kalbu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za studena

28.5.2010 v 11:31 | Nahoru | #18
BlackSabbath> u mě to budeš mít levný, stačí mi tak 5 piv

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za studena

28.5.2010 v 11:53 | Nahoru | #19

GRASSEL>BlackSabbath> u mě to budeš mít levný, stačí mi tak 5 piv


Na množství tak moc nezáleží, dodavatelem je Black...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za studena

28.5.2010 v 12:08 | Nahoru | #20
BlackSabbath> já myslel že jste příbuzný když jste oba černý

(reakce na) Startování za studena

28.5.2010 v 12:12 | Nahoru | #21

GRASSEL>BlackSabbath> já myslel že jste příbuzný když jste oba černý


To vůbec...Já jsem jen černý Sabbath...Co je on, to je jeho věc...

1 reakcí na tento příspěvek Startování za studena

28.5.2010 v 12:14 | Nahoru | #22
to GRASSEL: Kde bych našel ten "sytič"?

(reakce na) Startování za studena

28.5.2010 v 12:51 | Nahoru | #23
madmarty> tam kde je mechanismus plynu odklop nádrž, zahejbej plynem a pokud to hned nepochopíš tak bude chyba jinde

Startování za studena

28.5.2010 v 13:19 | Nahoru | #24
šikovnej kluk, díky

1 reakcí na tento příspěvek Startování za studena

28.5.2010 v 16:29 | Nahoru | #25
black vam dá uplný PRD

proces startu při daných teplotách:
ECM provede natočení sec klapek a prim klapek na tyto hodnoty:
(a samo že to čidla poznají a upraví % paliva)

-5 C 1500-2000 ot/35 sec
15 C 1500-2000 ot/17 sec
25 C 1500-2000 ot/11 sec

jestli chcete sytič tak si kupte jinou motorku, protože pořád jen seřídíte volnoběh při nízkých teplotách

(reakce na) Startování za studena

28.5.2010 v 21:42 | Nahoru | #26
MG> hele já vím že to není sytič ale když se s někým bavím nazívám to jako spousta lidí sytičem................
To už by bylo hodně velký slovíčkaření a jde tady o účel. Všichni víme o čem se baví.

1 reakcí na tento příspěvek Startování za studena

30.5.2010 v 16:36 | Nahoru | #27
Hm jestli tě zajímají domácí laborace s výsledkam asi, možná, snad, tak tady pokračuj a jestli to má fungovat, tak servis

(reakce na) Startování za studena

30.5.2010 v 18:49 | Nahoru | #28
samil1976>

Startování za studena

30.5.2010 v 19:23 | Nahoru | #29
Jeste ze mam na Ducati kouzelni tlacitko pod plynem a ne automat byt mam strikacku taky

Startování za studena

30.5.2010 v 19:55 | Nahoru | #30
přítelkyně si koupila gsx 750R rv 2002 a měla stejnej problém
sám to lehce seřídíš
odklopíš nádrž, jak už bylo řečeno, zahejbáš plynem, uvidíš mechanizmus se dvěma šrouby,
jedním štěluješ volnoběh a druhým sytič,
pár minut laborací a vše ok
stupeň zručnosti - to zvládne každý tele
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36002 Dnes v 08:03 Kubik19
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist