globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS500e versus Kawa ER5
17.5.2010 v 15:55
Čaues jezdci :) , Do mého užšího finále se probojovaly tyhle dvě motorky a už jen váhám kterou .Jedna je vodník , druhá vzduch , jedna má zadní kotouč druhá buben ,jedna centrální odpružení druhá zase 2 tlumiče.Výkonově bych řekl že jsou takřka na stejno. Jinak cena bude kolem 30 000 kč , rok kolem 2000. Tak babo raď :) .
Anketa: GS 500e ---- ER5
gs500e
33%
41
ER5
67%
85
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

19.5.2010 v 18:49 | Nahoru | #91
byttebou takse zamerim na cb500 tahne stech nejlip

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

19.5.2010 v 19:17 | Nahoru | #92
obě motky maj něco do sebe záleží co od nich čekáš při ceně 30 kolíků bude větší výběr GSek než ER5 vyzkoušel jsem obě a šel bych spíš do ER 5 ale má dražšší díly než GSo což je nevýhoda jedna z mála ale rozhodnout se musíš ty držim palec

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

19.5.2010 v 19:48 | Nahoru | #93
x-neo-x> na to že to má v předu jen jeden kotouč a vzadu ten buben tak to brzdí poměrně slušnemyslím ER-5

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

19.5.2010 v 20:46 | Nahoru | #94
Já hlasuju pro ER-5... Měl jsem ji skoro dva roky a je to parádní motorka,která nikdy nezklame...

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

19.5.2010 v 20:47 | Nahoru | #95
Ohledně těch brzd, jako buben taky svůj účel plní, co by ne, je pravda, že je snažší na údržbu a levnější, ale u toho gsa ty brzdy mají jak dobrej účinek, tak jsou taky dobře dávkovatelný. A destičky na to stojí něco málo přes 400,-. Ty goldfreny i když černí, tak vydrží (kór na zadku) dlouho...

Co teda upřímně závidím ER5 jsou ty stavitelný vůle ventilů. Naposledy, když sem je na GSu měřil, tak sem je měl naštěstí v normách, ale počítám, že dostat ty podložky ven bez přípravku nebude taková sranda, navíc pak buď brousit nebo kupovat... No nějak to vymyslím.

E: odkaz.

Naposledy editováno 19.05.2010 21:03:00

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

19.5.2010 v 21:00 | Nahoru | #96
Kawa je nepochybně hezčí (rám na GS500 se moc nepovedl) a zadní buben můžeš bez problémů zablokovat i ve 140km/h (vlastní zkušenost). Řešil jsem stejné dilema a nakonec si vybral Kawu. Rozhodně jsem nelitoval a dokonce s ní pobil kapotovanou verzi GS, která měla menší maximálku.

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

19.5.2010 v 22:17 | Nahoru | #97
Je to jasné KAWA vede je to prostě trošku retro motka a proto krásná a navíc motor použila Kawa na všech typech biků

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

20.5.2010 v 07:57 | Nahoru | #98
ani jednu, kdyz petikilo, tak hondu cb 500, mel jsem ji, tak vim o cem je. er5 a gs500 se na ni zdaleka nehrabou. z petistovek ma nejlepsi zpracovani, vykon a nejdospelejsi vzhled...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

20.5.2010 v 10:03 | Nahoru | #99
No já tu svoji koupil za 30tis Měla/stále má svých pár vad na kráse, jako promáčklou nádrž (už mám novou, jen ji přidělat), prasklý držák spz (už je svařen), naprasklej padák (svaří se jak k tomu bude čas) a to co mě solidně nakrklo a já si toho všiml až při hlubším zkoumání - budíky z úplně jiný motky (snad někde seženu za slušnou cenu). Ale jinak je ok a než bude bráchovi 18 tak ji nevyměnim Max. okolo 165kmph, víc ani ťuk, ale to zatim stačí.

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

20.5.2010 v 11:14 | Nahoru | #100

r.bure>ani jednu, kdyz petikilo, tak hondu cb 500, mel jsem ji, tak vim o cem je. er5 a gs500 se na ni zdaleka nehrabou. z petistovek ma nejlepsi zpracovani, vykon a nejdospelejsi vzhled...



TO jo, ale z tyhle trojky je nejdrazsi. Za 30 tacu by koupil leda nakej pomlacenej vrak. Cili podle vetsiny pritomnych prisetsrit aspon 10 tacu, koupit ER5. Anebo 20 a CB.

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

20.5.2010 v 11:15 | Nahoru | #101

majlo>No já tu svoji koupil za 30tis Měla/stále má svých pár vad na kráse, jako promáčklou nádrž (už mám novou, jen ji přidělat), prasklý držák spz (už je svařen), naprasklej padák (svaří se jak k tomu bude čas) a to co mě solidně nakrklo a já si toho všiml až při hlubším zkoumání - budíky z úplně jiný motky (snad někde seženu za slušnou cenu). Ale jinak je ok a než bude bráchovi 18 tak ji nevyměnim Max. okolo 165kmph, víc ani ťuk, ale to zatim stačí.



Od 140 na ni stejne neprijemne fouka, i se stitkem, takze podle myho je celkem jedno, zda je do 170 nebo 185 Navic tacho o neco premeruje, ve srovnani s GS ale o malo.

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

20.5.2010 v 11:32 | Nahoru | #102
[img]

možná že je cb o něco silnější, ale mrkněte se na průběh kroutícího momentu, er-5 nemá žádnej propad jako cb

Naposledy editováno 20.05.2010 11:35:14

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

20.5.2010 v 22:58 | Nahoru | #103
Kawasaki power

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

20.5.2010 v 23:16 | Nahoru | #104
A to prej jsou hondy nudný stroje

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

21.5.2010 v 07:57 | Nahoru | #105
Já jsem s gskem spokojená kámoška má cbčko a taky spokojenost!

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

21.5.2010 v 12:00 | Nahoru | #106
já jsem se taky rozhodoval mezi ER-5 a GSkem,co jsem tak slyšel,tak obě moto mají svoje pro a proti,takže jsem to nechal osudu a vybíral podle toho co bylo zrovna k mání. Pak přišla nabídka, kterou by byl hřích nevzít, protože za ty prachy bych asi lepší nepořídil,a výsledek takovej,že mně stojí v garáži GS

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

21.5.2010 v 12:11 | Nahoru | #107

špilas>Vybal sem GS. Kolem 30 tis je jich vetsi vyber...na ER5 bys musel trochu doplatit..abys mel nejakej slusnej vyber. Jinak kawa je vykonejsi..ale GS se mi proste libilo vic a nemenil bych. Jako vicemene petikilo jako petikilo...nejaka ta kW uz mě nevytrhne. Rozdíl GPZ500 (60 koní) vs GS(46 koní) určitě znatelný je...ale proste az budu chtit vetsi vykon, tak koupim uplne jinou kubaturu. Jinak s GS jezdim od 3,8l při rychlostech (50/90) až po 5,5l když jdu plnou palbu...což si myslím, že jde:)



Co si mám představit pod pojmem "plná palba" ????

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS500e versus Kawa ER5

21.5.2010 v 12:43 | Nahoru | #108
Proč všichni řešej zadní brzdu? ...Já na ni na Buse ani na ZZRku ještě ani nesáhl (teda pokud nestojím v kopci na semaforu).

(reakce na) Suzuki GS500e versus Kawa ER5

21.5.2010 v 16:26 | Nahoru | #109

Cooker>Proč všichni řešej zadní brzdu? ...Já na ni na Buse ani na ZZRku ještě ani nesáhl (teda pokud nestojím v kopci na semaforu).



Moje rec!

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

25.5.2010 v 15:30 | Nahoru | #110
Neměl někdo z vás problém s otáčkoměrem u er5 ??Něco se naskytlo ale prej nefunkční otáčkoměr (myslíte že je to drahá sranda ) ??

Suzuki GS500e versus Kawa ER5

31.5.2010 v 12:52 | Nahoru | #111
Hotovoooo , Nakonec jsem koupil gs 500e v super stavu. Docela mne překvapilo jak vypadala.Jinak jezdí to zatím v pohodě
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist