1 reakcí na tento příspěvek Laďáky a stříkačka
takže:
1) myslim si ze filtr a koncovka nerozhodi smes vic nez kolik jsou odchylky uz od vyroby...
2) strikacka si s tim poradi v jedne ze dvou rezimu ve kterem pracuje vstrikovani K1, ve druhem uz nikoliv (akcelerace - ridi se uhlem otevreni klapky - z toho je evidentni ze podle natoceni klapky nepozna kolik jde dovnitr vzduchu)
Naposledy editováno 17.05.2010 12:24:06
1 reakcí na tento příspěvek Laďáky a stříkačka
2 reakcí na tento příspěvek Laďáky a stříkačka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky a stříkačka
illMedvědGuzzin>jak pravil Assassin, na tohle téma jsou tu propsaný megabajty... a je to pořád to samé dokola.
takže:
1) myslim si ze filtr a koncovka nerozhodi smes vic nez kolik jsou odchylky uz od vyroby...
2) strikacka si s tim poradi v jedne ze dvou rezimu ve kterem pracuje vstrikovani K1, ve druhem uz nikoliv (akcelerace - ridi se uhlem otevreni klapky - z toho je evidentni ze podle natoceni klapky nepozna kolik jde dovnitr vzduchu)
Naposledy editováno 17.05.2010 12:46:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky a stříkačka
Woko_O>chtelo by to vahu vzduchu..
Tato je ideální,a přidá i nějakého koníka
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Laďáky a stříkačka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďáky a stříkačka
[img]
Jurawood>mondeo.fordclubs.org/elektronika/cidla/e-MAF.htm
Asi jsi nepochopil můj příspěvek,samo že vím co je váha vzduchu.Bylo to myšleno z prdele,aby řeč nestála.
2 - koncovka a filtr vždy rozhodí nastavení motoru (méně či více to je náhoda)
3 - lambda orig. je nízkorozsahová, takže jen mizivé korekce
4 - proč vyndavají váhu a předělávají to podle motorek když motorky mají taky měření vzduchu?
to co děláš je pouze věcí náhody ,třeba to bude fungovat ale ve většině případů se bez přídavného počítače neobejdeš (programovat orig. jednotku beru jako běžně neřešitelné)