globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CBR 600F 1997
14.5.2010 v 01:58
Přesedlal jsem z Kawy na Hondu a potřeboval bych pár rad.
1. býv. majitel mi řekl, že rovně je benzin OFF, dolu puštěno a nahoru rezerva
Pádím si to po dálnici a začne cukat. Přepnu na rezervu a snaží se jen baterie.
V nádrži sucho. (A navíc jela kolem policie, ale pěkná policistka byla shovívavá:)
Čím to? Protéká benzín?

2. Jak se sundavá sedlo? Na kawě bylo na zámek, tady není

3. Dnes mi přestala ukazovat levá směrovka - vlastně jen kontrolka, směrovka bliká. Čím to?
Žárovka?

Odpovídejte, jako bych byl nováček:D Díky

Uzavřeno 20.06.2010 v 16:31 uživatelem noxi

CBR 600F 1997

14.5.2010 v 02:47 | Nahoru | #1
Odpověd je: JE TO HONDA!

Naposledy editováno 14.05.2010 02:48:46

CBR 600F 1997

14.5.2010 v 02:48 | Nahoru | #2
2*

Naposledy editováno 14.05.2010 02:49:01

2 reakcí na tento příspěvek CBR 600F 1997

14.5.2010 v 06:53 | Nahoru | #3
Asi tam máš špatný kohoutek, který nezavírá benzín, sedlo drží dva šrouby jsou pod bočními plasty, a to bude asi prasklá žárovka v přístrojovce(kup ji v mototechně 12V 3W stojí 15kč, v Hondě tě vyjde na 200kč katalogové číslo je 34907-KW3-003), ještě by to mohl být kontakt na žárovce, ale já už jsem je taky měnil, měl jsem je spálené i v podsvícení

CBR 600F 1997

14.5.2010 v 07:29 | Nahoru | #4
benzin je dolu pusteny, nahoru rezerva.. stredni poloha by mela byt PRI - tedy volny prutok do karburatoru, vhodne na startovani po delsi odstavce.. OFF pozice na kohoutu pokud vim neni... ale mozna se pletu

co se sedla tyce, to osobne povazuji za nejvetsi krpu na tehle motorce.. nema zamek, a dak tam nemuzes ani vozit nic co muzes bezne potrebovat - naradi, lekarnu, penezenku apod.. musi se shodit podsedlove plasty a odsroubovat 2 srouby kterymi je sedlo primontovane...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F 1997

14.5.2010 v 08:49 | Nahoru | #5
Ty vole jak můžeš z Kawy přejít na hondu???? .... ses někde praštil do hlavy????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CBR 600F 1997

14.5.2010 v 09:38 | Nahoru | #6

Cooker>Ty vole jak můžeš z Kawy přejít na hondu???? .... ses někde praštil do hlavy????



a? ja taky tak presel nejde mi o znacku, ale o konkretni motorku.. priste muze byt zase Yamaha, Ducati, Suzuka, Motokozza nebo kdovi co jineho.. ale je fakt ze Kawu mam v srdci tak nejak nejvic, jelikoz to byla moje prvni velka masina, a jednou se k ni urcite vratim (ZRX1100/1200 )

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F 1997

14.5.2010 v 10:15 | Nahoru | #7
cbr600f 97 PRI nemá, vodorovně je OFF ostatní sedí. Sedlo se fakt sundavá takhle debilně ale zas na druhou stranu ono pod něj není mc co dát, malá kapsa je z levého boku u baterky a další je před zadním světlem shora - tak na vestu

(reakce na) CBR 600F 1997

14.5.2010 v 10:23 | Nahoru | #8

Fugo>cbr600f 97 PRI nemá, vodorovně je OFF ostatní sedí. Sedlo se fakt sundavá takhle debilně ale zas na druhou stranu ono pod něj není mc co dát, malá kapsa je z levého boku u baterky a další je před zadním světlem shora - tak na vestu



no vidis, takze jsem se pletl.. v tom pripade se ale musim zeptat - vzdycky v garazi nechavam stat masinu i delsi dobu s benzinem na ON nebo RES, a nikdy nebyl s nicim problem - se startovanim, s tim ze by tekl ven a ztracel se, proste s nicim, ani po zime... muzou nejake problemy nastat, a nebo je to fuk, jestli to budu dal nechavat jak jsem zvykly a nebo to budu prepinat na off??

kdyz jsem mel sedacku dole, tak jsem tak zkousel co by se tam veslo, a lekarnicka, mobil, penezenka, cigara, kapesnicky a mala lahvicka s okenou by se tam nacpat daly.. nic vic tak nejak nepotrebuju vozit, a sere mne ze vzdy kdyz nekam jedu tak si musim brat minimalne ledvinku, a vetsinou batoh.. tohle je na ty motorce fakt nejdebilnejsi vec, vsak to nemohlo stat o tolik vic penez pri vyvoji, vymyslet to tak aby bylo sedlo na zamek...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F 1997

14.5.2010 v 10:29 | Nahoru | #9
mám pocit že to bude jako u každý jiný moto, prostě pokud je ventil OK a motor stojí tak není podtlak který potom ten ventil otevírá aby benzin tekl do karburátorů, takže pokud je ventil OK tak bych to klidně nechal na On, přítelkyně na to taky nesahá a je to stále na On.

Jo lékárna se pod sedačku vejde taky, ale tady je spíš problém v tom že se ta sedačka musí odšroubovat, na klíček ji má až F4, F3 to má bohužel takhle blbě, takže na píčovinky fakt tu ledvinku nebo malej tankvak.

(reakce na) CBR 600F 1997

14.5.2010 v 11:03 | Nahoru | #10

Fugo>mám pocit že to bude jako u každý jiný moto, prostě pokud je ventil OK a motor stojí tak není podtlak který potom ten ventil otevírá aby benzin tekl do karburátorů, takže pokud je ventil OK tak bych to klidně nechal na On, přítelkyně na to taky nesahá a je to stále na On.

Jo lékárna se pod sedačku vejde taky, ale tady je spíš problém v tom že se ta sedačka musí odšroubovat, na klíček ji má až F4, F3 to má bohužel takhle blbě, takže na píčovinky fakt tu ledvinku nebo malej tankvak.



no ja uz letmo premyslel jak to ojebat aby se ta sedacka dala sundavat.. nebo teda spis trochu nadzvedavat, hodit ji na nejaky maly pant, aby si ji nekdo neodnesl kdyby sla bez klicku sundat uplne .. klidne i bez zamku, jen na drobnosti jako minilekarnicka, penezenka, cigara, klice a tak, ktere muzu hodit do prilby a vzit sebou kdyz nekde zaparkuju.. pac batoh na zadech mi nevadi kdyz jedu na vylet, ale kdyz si jedu zaradit, tak je to opruz, to i ta ledvinka mi vadi..

Naposledy editováno 14.05.2010 11:04:04

(reakce na) CBR 600F 1997

14.5.2010 v 13:19 | Nahoru | #11
Cosmogagy> Jj, souhlasím. Kawa byla moje první
Díky za diskuzi. Mám ji teprve týden, tak se seznamujeme.
Ale čeho jsem si ještě všiml.
V TP je rok 1997, ale v roce 1997 už mají Cbrka jinou kapotáž. Z boku pod nádrží mám dva náfuky a dle ofic. fotografií má rok 97 zcela jinou kapotáž. Že by to byl přelom v tom roce?
Motor je v TP jako PC25.
TO je moto starší než jeho papíry?

(reakce na) CBR 600F 1997

14.5.2010 v 13:22 | Nahoru | #12
dennygsxr> Díky. Naštěstí jich mám dost. Sestřička dělala pro BOSH a pár se jich ke mně zatoulalo

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F 1997

14.5.2010 v 13:23 | Nahoru | #13
taky máme motor PC25 ale na štítku na rámu je PC31 viz profil ATABI to je F3, F2 má přední blinkry jako by integrované do kapot kdežto F3 je má na tyčkách tak jako zadní, zadní madlo u F2 je jakoby z trubky u F3 je to hliníkový odlitek atd.. až tak jsem to nezkoumal.

(reakce na) CBR 600F 1997

14.5.2010 v 13:55 | Nahoru | #14
Fugo> Koukal jsem a všude je PC25. V rámu, na štítku, v TP..

CBR 600F 1997

14.5.2010 v 15:15 | Nahoru | #15
Tohle je PC 31 = rok 9/96 - 9/98

[img]

CBR 600F 1997

14.5.2010 v 17:44 | Nahoru | #16
jj, přesně jak píšou, máš o generaci starší, do provozu šla asi až v roce 1997, tak proto ti to tak prodali. jinak je to jedno, kohout je u obou typů stejnej... a přepínání taky... jinak vodorovně je off - to na tý starý mrše vůbec nepoužívám... a ty polohy ti řekl správně...

1 reakcí na tento příspěvek CBR 600F 1997

14.5.2010 v 21:50 | Nahoru | #17
tvoja motorka je pc 25 znamejsia pod obchodnym nazvom
CBR 600 F2
bola vyrabana od roku 1991 do 1994
od roku 1995 prisla pc 31 cbr 600 F3
tvoja v ziadnom pripade nemoze byt 1996 a vyssie
prelomovy rok to tiez nie je lebo novsie modely su uplne
prepracovane motorom zacinajuc a brzdami konciac ide
o uplne novu motorku,nie je rozdiel iba v kapotazach

to co mas v TP je bezny skoro by sa dalo napisat podvod
lebo motorka sa v krajine kde sa doviezla-v tvojom pripade
cechy zapise ako rok vyroby 1997 ale v skutocnosti ide
o datum poslednej registracie v state odkial sa doviezla do ciech
tvoja cbrka je rok vyroby 1991 az 1994-v tychto rokoch bola tvoja
vyrabana

ale dovozca to prihlasil podla poslednej registracie v TP,
a vyzera to potom ako rok vyroby 1997.to sa robi vsade-aj u nas
kde sa dovezie nieco zo zahr.
aj pri autach to robia.
svinstvo je ze na to neupozornia kupujuceho.
co je ale jasne ze neurobia pretoze by ju tak draho potom nepredali.
podla vyrobneho cisla zistis rok vyroby v predajni honda,staci tam dojst
alebo telefonicky sa opytat.
tiez mozes pozriet na disky-rok je uvedeny na paprsku kolesa ide o dve cisla napriklad 91
ako rok vyroby 1991. atd
brzdove hadice plasty kapotaze zvnutra atd maju tiez uvedeny rok vyroby - samozrejme ak
su este povodne
tam tiez najdes datum

Naposledy editováno 14.05.2010 21:54:58

(reakce na) CBR 600F 1997

15.5.2010 v 07:07 | Nahoru | #18
hondaman1> Tak a znám pravdu. Díky
Mi to bylo pořád divné. SI vezměte, že místo roku 97 má 91, to je velký rozdíl.
Také podvody, no fuj. A ještě k tomu v Česku!? Nečekané

CBR 600F 1997

15.5.2010 v 15:47 | Nahoru | #19
mno přinejhoršim ji oblečeš do plastů 97-98 myslim, že by to celkem mělo až na madlo spolujezdce pasovat...

(reakce na) CBR 600F 1997

15.5.2010 v 20:48 | Nahoru | #20

dennygsxr>Asi tam máš špatný kohoutek, který nezavírá benzín, sedlo drží dva šrouby jsou pod bočními plasty, a to bude asi prasklá žárovka v přístrojovce(kup ji v mototechně 12V 3W stojí 15kč, v Hondě tě vyjde na 200kč katalogové číslo je 34907-KW3-003), ještě by to mohl být kontakt na žárovce, ale já už jsem je taky měnil, měl jsem je spálené i v podsvícení


Tak to nebyla žárovička, ale kontakt
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapalovací cívky Honda CBR 600F gogo25 2 11.5.2024 v 20:01 combust
Honda cbr600f cukání ve vyšších otá... Honda CBR 600F Novasek21 3 10.5.2024 v 20:36 Pawkahb750
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 23 8.5.2024 v 21:14 juri23
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.


TOPlist