Prosím pokud možno o inteligentní diskuzi....
Naposledy editováno 27.04.2010 14:36:19
re 2: Dobré gumy by tě měly varovat dopředu (tj. jsou neklidnější nebo i klouznou, ale ne tolik aby to nešlo vybrat)
Ještě jednou edit. Omlouvám se, špatně jsem to pochopil. Myslíš zřejmě na hraně plochy gumy ne na hraně její přilnavosti. Tak to fakt nevím jak se pozná. Řekl bych, že standardně tě na hranu gumy motorka nepustí (tj. budeš dřív drhnout stupačkama nebo výfukem).
Naposledy editováno 27.04.2010 14:47:42
1 reakcí na tento příspěvek Maximální náklon & maximální nájezdová rychlost
Protože na okruhu podle mě prostě zkoušíš nájezdovou rychlost pořád a pořád a pořád a pořád a pořád ... Dokud nedostaneš cit pro zařazenej stupeň a otáčky, v jakých se máš pohybovat.
Mimo okruh to musíš odhadnout a nebo stejným způsobem nacvičit.
artili>ahoj,nejsem žádnej velkej okruhovej střelec,ale ptáš se na věc,na kterou není žádná jasná odpověď...brzdný body jsou na okruhu jasně daný,navíc co pilot,to styl,,někdo jde tvrdě na brzdy před zatáčkou a do apexu povoluje a pak už zase plnej,jinej to odbrzdí tvrději,do zatáčky plácne s motorkou na bok bez brzd a do apexu "dojede" se zavřeným plynem a pak už zase full gas...někdo kopíruje vnitřní stranu zatáčky,někdo se drží před zatáčkou do poslední chvíle venku,pak jen škrtne vnitřní stranu zatáčky a zase naproti na vnějšek a rychle pryč..určitě spousta kluků co okruhy jezdí ti napíšou další možný varianty a třeba i popřou moje verze.,ono stejně vetšina zatáček má jen jedno možný spravný řešení průjezdu,ale pak je to o pilotovi,kam až mu strach dovolí zajít v brzdným bodě,náklonu v zatáčce,rychlosti průjezdu atd..tohle chce prostě jezdit a trénovat,víc v tom nevymyslíš..prostě začít tempem který ti vyhovuje a cejtíš se bezpečně a pak zrychlovat a posouvat brzdný body..a co se týče poznání hrany gumy,na okruhu jsi vesměs pořád na hraně,,no a občas i za ní,ale to poznáš 100%
Asi tak
1 reakcí na tento příspěvek Maximální náklon & maximální nájezdová rychlost
Naposledy editováno 27.04.2010 14:59:35
1 reakcí na tento příspěvek Maximální náklon & maximální nájezdová rychlost
Z toho vlastně vyplývá, že to je jen na tobě a jestli fakt nevíš tak navštívit školu na okruhu.. Ty už ti řeknou co a jak..
Edit k bodu brždění: Dokavaď tě to nevynese ven, tak jsi před bodem a je to OK..
Naposledy editováno 27.04.2010 15:07:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Maximální náklon & maximální nájezdová rychlost
Pritel CBR>Co se týká těch pevně danejch bodů podle čeho je určím ? (Když poletím 100km v hodině tak je to rozdíl jak když poletím 200km/h ->Delší doba brždění ) Navíc každá zatáčka je jiná
Žádnou radu na tohle neuslyšíš !!! Musiš jezdit a posouvat brzdné body Jezdit a jezdit
nikdo nepijede na okruh a po přečtení nějake knihy tam nepráskne 2:15 !! Všechno je o terninku
Naposledy editováno 27.04.2010 15:24:17
gorkin>Žádnou radu na tohle neuslyšíš !!! Musiš jezdit a posouvat brzdné body Jezdit a jezdit
nikdo nepijede na okruh a po přečtení nějake knihy tam nepráskne 2:15 !! Všechno je o terninku
Spousta kamosu se zlepsilo, kdyz jim nejaky tipy dal zkusenejsi borec. Ja mam treba problem ze mam rychlost dlouho v zatacce stejnou, misto jen v nejpomalejsim miste. Ale to je vec hlavy. S posouvanim brzdnych bodu to je samo pravda. Taky to chce co nejdriv akcelerovat, v tom mam taky rezervy. To cely je v podstate moje ztrata na rychlejsi, na rovince se pokazit moc neda (jedine zapomenout nizky otacky na vyjezdu) a ve vrcholu zatacky jsem rychlej stejne jako ostatni.
A jezdit a jezdit plati.