globalmoto_kveten





Téma: Help..
 
18.4.2010 v 15:19
čest..chtel jsem se zeptat..kolik mam ředit Oleje když budu zajiždět?! Někteří mi říkají 1:35-1:40 s dobrým olejem a někteří 1:25 a pak postupně snižovat..Jak teda? a Mám tenhle olje.Dík za odpovědi xD


Help..

18.4.2010 v 15:29 | Nahoru | #1
1:50 prostě 100ml oleje do 5L benzínu

Naposledy editováno 18.04.2010 15:30:21

1 reakcí na tento příspěvek Help..

18.4.2010 v 15:36 | Nahoru | #2
Kolik predepisuje vyrobce? Tak o trosku vic

Help..

18.4.2010 v 15:58 | Nahoru | #3
Já jsem osmčkový motor zajížděl na 1:25 první nádrž, druhou už 1:30 a to až do nějakých 700 km, kdy jsem ubral na 1:40. Zajížděl jsem na stejný olej.

(reakce na) Help..

18.4.2010 v 16:41 | Nahoru | #4
Mrzout> No jenže já newím kolik předepisuje výrobce..to je dojeb..on jenom píše že mám dát jehlu o jedu drážku víš..xD

Help..

18.4.2010 v 17:14 | Nahoru | #5
To máš do tý čízy?Máš pístní čep na jehličkovým ložisku nebo na bronzovým futru.Jestli na jehlách,tak 1:30-1:40,ale když dáš víc nic se nestane.A pokud na bronz.futru tak klidně těch 1:25,tim nic nezkazíš.U brozn futra je potřeba víc oleje.

Help..

18.4.2010 v 17:52 | Nahoru | #6
Na tu první nádrž dej fakt těch 1:25. Jinak manuál uvádí pro zajíždění poměr 1:20, ale to bylo určené pro horší oleje typu M2T. Na zajíždění je ten tvůj olej až moc luxusní, dal bych nějaký kvalitní minerál jako Shell SX 2T, Motul MotoMix nebo Castrol TT. První náplň bych opravdu dal 1:25 a pak množství oleje v benzínu snižovat. Po zajetí (cca 2000 km), už tam pak můžeš bez problému lít ten olej, co máš v prvním příspěvku. Záleží jen jestli máš pístní čep na bronzovém futru tak max 1:40, pokud na jehlách tak cca 1:50 .

Naposledy editováno 18.04.2010 17:56:16

Help..

18.4.2010 v 18:36 | Nahoru | #7
Já osobně bych zajížděl na to, na co hodlám jezdit v budoucnu. Používat na záběh horší olej je podle mě přežitek a nevede k ničemu dobrému .

Help..

18.4.2010 v 19:17 | Nahoru | #8
To chceš dávat do té čízky ten Valvolajn? To je trošku vyhazování peněz bych řekl .
Ja tam dával M2T a jela jak cyp.Já zajíždel s tím M2T 1:25 a jak se to dá se říct zajelo tak sem dával 1:30 furt..sice to trochu dýmylo ale mě to nevadilo

Help..

18.4.2010 v 19:52 | Nahoru | #9
M2T je zase zbytečně nekvalitní olej.Budeš mít zakarbonovaný vejfuky jak prase,poteče ti nespálenej olej z vejfuků a mnoho dalšího nepříjemnýho.A na to jak je M2T nekvalitní je poměrně drahý.Nejlepší kompromis je Shell Advance SX 2T,Mogul TSF- i když ten neni nejlevnější (cca 200Kč/litr).Ten Valvolin je fakt zbytečný tam lejt.

1 reakcí na tento příspěvek Help..

18.4.2010 v 19:53 | Nahoru | #10
tak to newím jestli mám v bron.futru...ale ríkali v domě motocyklů že na tenhle olej jezdí i oni a že ještě v životě nezadřeli..Takže tenhle Valvoline a 1:25..dobráá..;) M2T je dobrý na mázání šroubků a ne na mázání válce

Help..

18.4.2010 v 19:55 | Nahoru | #11
Proč je Valvoline zbytečný tam lít?? Co je na něm špatného?

(reakce na) Help..

18.4.2010 v 19:59 | Nahoru | #12
Bubenik15> Tak motor si měl přece rozdělaný, tak víš, jak je uložený pístní čep ne ?

Valvoline je zbytečný pro zajíždění, kdy ho do motoru prostě musíš nalít hodně – je to takové „házení perel sviním“. Na zajetí postačí i levnější oleje, to se tady většina lidí snaží říct . Ikdyž jak koukám na jeho cenu, tak je v pohodě, je dokonce ještě levnější než Motul 510, co leju do ČZ já .
M2T fakt do nově udělaného motoru nelej, je to přežitek, ikdyž někteří se ho pořád zastávají – http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=85406&fid=17 .

1 reakcí na tento příspěvek Help..

18.4.2010 v 20:04 | Nahoru | #13
Jirin.sv> Ale tak nestalo by se nic ne?Prootže nechcu kupovat další olej..xD tenhle stál 200,- a další 2OO nemám takže kdybych tam nalil tenhle a 1:25 tak nezadřel bych ne?když tam i píšou že to je pro závodní motory..xD Jo a motor jsem měl rozdělaný a mám tam jehličkové ložiska..

(reakce na) Help..

18.4.2010 v 20:09 | Nahoru | #14
Bubenik15> Jo tak tady není co řešit, určitě nezadreš. Vklidu ho tam dej, jen nastav ten karbec, jak uvádí dokumentace .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist