globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště
 
14.4.2010 v 13:59
Prosím o vyplnění jednoduché ankety o výcviku na cvičišti v autoškole.
Pokud budete přispívat do fóra držte se prosím tématu, díky.

edit: Děkuji všem za dosavadní příspěvky, ostatní pište dále. Vy kteří jste v autoškole absolvovali nácvik intenzivního brzdění a úhybných manévrů klidně napište i o jakou autoškolu se jednalo, ostudu jí tím určitě neuděláte.

edit 2: jelikož už jsem se k tomu vyjadřoval na jiném vláknu pro jistotu sem zkopíruji svůj příspěvek, aby i ti co si myslí že je autoškola neošidila byli v obraze:

Pánové (a dámy) když už je o tom řeč. Každá autoškola je ze zákona povinna mít schválenou zpevněnou cvičnou plochu - autocvičiště kde musí být zajištěno, aby tam nemohli vjet jiná vozidla tzn. žádné veřejné parkoviště ani škvárové hřiště apod. Ze zákona je autoškola povinna provádět min. 2x45min. výcviku na takovémto cvičišti, ze zákona je autoškola povinna mimo jiné provádět nácvik intenzivního brzdění a úhybných manévrů. Na všechno se v praxi s prominutím sere.

Jediné co s tím můžeme dělat je do takové autoškoly která neprovádí výcvik podle zákona vůbec nechodit, nebo tento výcvik vyžadovat a v případě, že nebude prováděn upozornit kompetentní úřady. Pokud si necháme donekonečna s.rát na hlavu a budeme ochotni platit za službu kterou nedostaneme tak se nikdy kvalita výcviku v autoškolách nezmění. Upozorňujte na to mladší kolegy kteří do autoškoly teprve půjdou a při rozšiřování požadujte odpovídající služby. Autoškola je od toho aby vás něco naučila a ne aby vám vystavila řidičák!!!


Naposledy editováno 03.03.2011 06:10:28
Anketa: jak probíhal výcvik na cvičišti v autoškole?
na žádném cvičišti jsem nebyl
57%
275
místo cvičiště jsme zkoušeli základní jízdní úkony např. na parkovišti kde byl přístup i jiným vozidlům
19%
93
autoškola měla zajištěné cvičiště bez účasti jiných vozidel - prováděli se jen základní jízdní úkony
13%
63
autoškola měla zajištěné cvičiště bez účasti jiných vozidel - prováděli se ji složitější jízdní úkony, jízda mezi kuželi, ovládání moto v min. rychlosti, intenzivní brzdění, úhybný manévr
6%
31
jiná možnost - napište příspěvek
4%
20
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

20.5.2010 v 14:20 | Nahoru | #121
Kdyz uz to tady probirate, mam dotaz na vas profiky na A bez omezeni kdyz zadny jiny A nemam je predepsano 13 hodin. Vas nazor zda to staci? Me to prijde hrube malo a to se nemusim ucit krizovatky.

Dalsi dotaz meni se nejak dramaticky chovani masiny pro 90km/h oproti 50km/h? Mam to ke zkouskam 4 hodinky a mam obavu, ze za mesto se nepodivam zvlast kdyz clovek nesmi jeden den ject vic jak 2 hodinky a to se tezko dostava za mesto a zpet

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

20.5.2010 v 18:53 | Nahoru | #122
Jj 13 vyuč. hod je zákoné minimum, pak si můžeš jízdy připlatit, otázkou je jestli u té samé aš... To že tě nevezme při výcviku za město taky o něčem svědčí - šup ven okresky zatáčky - správný nájezdy, pohled, hlava, akcelerace, brzdění, dálnice aspoň tachometrových 140 - 150km/h a pak to o čem je tohle tohle téma - znova cvičák brzdění na "krev" uhybný manévry, zvětšení náklonu v zatáčce brzdění v zatáčce unik do terénu smyk předního kola.

Tohle všechno by sis měl v kvalitní aš alespoň zkusit a dobrý učitel by ti měl vysvětlit jak na to a jak to potom sám můžeš trénovat. Kdo tohle neabsolvuje hned zčerstva dopadne jako já - vyjezdí se, myslí si že už to "umí" pak třeba sem tam krizovka a trocha nejistoty, dobrá půjdu do motoškoly a tam po deseti patnácti letech ježdění nakonec zjistí že má zažitý špatný návyky a jezdí vlastně blbě, bojí se klopit bojí se brzdit atd., pak se to špatně odnaučuje. Jestli máš jízdy v autoškole jen po městě doleva doprava tak je mi tě líto (i toho pána za tebou). Ale dá se to doučit - viz dřívější PM

abych odpověděl na otázku: chování mašiny se samozřejmě mění, ale snad ne zas tak dramaticky, no možná dramaticky při brzdění - brzná dráha totiž narůstá čtyřnásobně a ve velký rychlosti to nechce tak dobře zatáčet jako v 50ti - smysluplná teorie o chování stroje, vliv tech. parametrů, trocha fyzikáních zákonitostí, něco k bezpečnosti atd. by také měla být součástí výuky v autoškole

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

23.5.2010 v 17:16 | Nahoru | #123
Ale zase kdyz budeme tohle vsechno v aš dělat .. tak k tobe nebudeme jezdit na cvicne kurzy

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

23.5.2010 v 19:16 | Nahoru | #124
Toho se fakt nebojim. Z ankety jasne plyne jak to ve vetsine autoskol probiha. A jestli se neco zmeni tak to bude trvat minimalne nekolik let. Ty kurzy jsou navic o trochu necem jinem nez vycvik v autoskole. I se sebelepsim pristupem ucitele se to v as stejne nezvladne nejak extra natrenovat. Na kurzu uz kazdy jezdi na sve motorce a pokousi se priblizit k limitum moznosti. Ale ani tak to k bezvadnemu zvladnuti stroje nestaci. Je potreba to trenovat ale zaklad je vedet jak. Spis mam pocit ze si lide pletou kurz jizdy s nejakou bigbrother show. Na kurz se nejezdi koukat ale jezdit...

Naposledy editováno 23.05.2010 19:26:20

1 reakcí na tento příspěvek anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

25.5.2010 v 19:49 | Nahoru | #125
MATY2: jak se ti povedla víkendová akce ? ... mimochodem, potřebuju info od odborníka ... od kolika let může jezdit spolujezdec na motorce ? Je tam nějakej limit ? .. v autě na předních sedadlech je to snad 12 let a min. 150cm. Jak je to u motky ???

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

25.5.2010 v 20:34 | Nahoru | #126
Na motorce jsem seděl asi 5 minut den před prvními jízdami a byl to simson od strejdy.
Do autoškoly jsem přišel, sedl na Jawu 350 a vyrazili jsme do Vítkovic na náměstí a dále pak do centra Ostravy. Po 30 minutách mi borec řekl, že je vidět, že už jsem na motorce jezdil, že to mám v ruce
Ještě pár jízd jsme dali a šel jsem na zkoušky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

27.5.2010 v 08:39 | Nahoru | #127

JirikM>MATY2: jak se ti povedla víkendová akce ? ... mimochodem, potřebuju info od odborníka ... od kolika let může jezdit spolujezdec na motorce ? Je tam nějakej limit ? .. v autě na předních sedadlech je to snad 12 let a min. 150cm. Jak je to u motky ???



12 let a musi dosahnout na stupacky

P.S. pedofile

Naposledy editováno 27.05.2010 08:39:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

27.5.2010 v 08:44 | Nahoru | #128

Skalik>12 let a musi dosahnout na stupacky

P.S. pedofile



Blbe

Tak to si dceruška počká ještě 11 let a 9 měsíců

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

27.5.2010 v 09:06 | Nahoru | #129

JirikM>Blbe

Tak to si dceruška počká ještě 11 let a 9 měsíců


Tak mě napadá jak ověřujou těch 12 let když děcko nemá občanku?

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

27.5.2010 v 11:37 | Nahoru | #130
V sajdě se teoreticky smí vozit i batole... Jinak těch 12let a nohy na stupačkách. Kdyby se v tom někdo šťoural tak věk dítěte zjistí, já ho mám třeba v op.

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

31.5.2010 v 13:22 | Nahoru | #131
Tak moje autoškola byla moje podzimní černá můra. Já nikdy neseděla před tím ani na babetě, ale autem jezdila denně 23 let a instruktor zkonstatoval, že je to v poho. Při prvních jízdách se mně ptal, jestli jezdím aspoň na kole nebo lyžuji. No lyžovat umím a kolo i když nejezdím, taky umím "uřídit", tak prý to je super a hned bez cvičiště do provozu. Ukázal mi kde jsou světla, blinkry, chcípák a houkačka, nastartoval a říká jeďte, a já že nevím, jak se háže rychlost, trochu vykulil oči, ale i tak mně hnal do provozu, řek jen že jedna je dolů, zbytek nahoru a neutrál mezi jedna a dvě. Já chvilku uvažovala o tom, jak hodím neutrál z trojky..... O ovládání motky jediné co mi řek bylo, že se neřídí řídítkama. A já uvažovala že čím asi, tak že se musím naklonit mi bylo jasné, ale že bych tím řídila motorku??? No pro mne hororová první dvouhodinová jízda, tak jsem se třepala, že jsem si připadala jak tatramatka a kudy jsme jeli, si do teď nepamatuji. Celou autoškolu jsem si nebyla jistá, jestli tu motorku řídím já, nebo on. A i když jsem dělala jízdy, tak jsem si myslela, že mi komisař nějak pomáhá, protože motka většinou jela kam jsem chtěla Pravda připlatila jsem si 6 hodin, jinak bych to nedala. A až za dlouhých zimních večerů při čtení Dokonalé jízdy na motocyklu, jsem pochopila co dělá setrvačnost s koly a ještě když jsem to říkala drahému, proč mi neřek, že když zatlačím dopředu do řídítek levou rukou (točím tedy doprava) motorka točí doleva, bylo to pro mně jako objevení Archimedova zákona. A on mi sundal ve sklepě (ne to ne) kolo z rychloupínáku, musela jsem ho chytnout dvěma rukama, on zatočil a prý mám zkusit s ním otočit....ono to nešlo, pořád se to vracelo do rovna, resp na opačnou stranu....A tak dle mého je důležité cvičiště i vysvětlení chování motky .....
Teď už mám za sebou cca 1000 km ale učit se budu ještě dlouho....brzdit, pomalá jízda, překážka....Noooo trochu jsem se rozepsala

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

4.6.2010 v 12:42 | Nahoru | #132
Já musím bohužel konstatovat celkovou nespokojenost.
Velký A jsem dělal letos, v 31 letech, tedy po 13 leté zkušenosti v autě. Ovšem na motorce odježděno celkem 0,0 prd. Na velký vúbec nic.

S minimální informační průpravou hned první jízda do odpoledního pražskýho provozu. Cvičnej prostor, nebo dopravní hřiště škola prostě neměla. Jízd naprosté minimum, tuším že 7,8 hodin. Jak jen to šlo, hned mě nacpal ke zkouškám. Protože jsem na motorkářích obdobná témata sledoval, požádal jsem instruktora (když už jsem to měl trošku v ruce) o lekce "krizovýho brždění" a obdobný, advanced techniky. Se slovy "snad se nechceš vyválet" jsem byl ale odmítnut.

Takže jediný řešení: Svoje první cesty s mášou plánuju na cvičný hřiště, kde si hodlám zaplatit to, čemu se mi nedostalo a co cítím, že je třeba doplnit. Vím, že se na mě šetřilo, vím, že bych se mohl domáhat zákoného minima, ale ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

4.6.2010 v 21:51 | Nahoru | #133

stráťa>
Tak mě napadá jak ověřujou těch 12 let když děcko nemá občanku?


Jednuduše kolik je 2010 - 1998 = 12
náš rok rok narození výsledný věk

(reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

4.6.2010 v 22:13 | Nahoru | #134
Woxmen> Ještě prosím objasni jak jsi přišel na to že se to dítě narodilo v r. 98 když ještě nemá tu občanku?

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

10.9.2010 v 12:56 | Nahoru | #135
Dělám si zrovna neomezený A, po letech kdy jsem na ničem jednostopým moc neseděl je to docela boj, zvyknout si že je ta mašina těžší než simák nebo fichtl, jinak se chová a musím počítat s její váhou a setrvačností.Pravda nahlásil jsem panu instruktorovi že mám papíry na vše i na tank z vojny, jen to A mi schází a že bych chtěl to omezený A, abych mohl jezdit na svý starý číze. Povídal, ať si raději udělám hned velký A, abych se za pár let nemusel automotoškolit znovu kdybych třeba pořídil něco většího. Myslím že měl pravdu. První hodina - odvezl mě na cvičiště, vysvětlil co kde na mašině je, jak co zabírá, řazení, otáčky a pak jsem myslel že mě nechá kroužit a osmičkovat a kličkovat abych si na ten stroj zvykl. Kdepak! Ještě jsme si ukázali jak zvedat spadlou motku když je na padákách a i když se položí úplně. Pak řekl nasedat, vlezl si za mně a začalo cvičišťový bludiště. Rozjezdy, zastavování, brždění, řazení, osmičky, jízda na jedničku, poté i na dvojku, podřazování,osmička pomalu na jedničku, osmičky rychleji na dvojku, správný koukání do zatáček, zrcátka. Rozjíždění do svahu. Pak druhá hodina už na silnici mimo město, kde je menší provoz ale je členitá, kopcovatá, zatáčky, serpentiny, křižovatky, železniční přejezdy. Náklony v zatáčkách, řazení.Řazení...sem tam se mi stane že zařadím obráceně mám li kolem sebe nějakej frmol - dań za to že nemám zažitý dnešní řazení jednička dolu ale obrácený. Naštěstí nemusím až tolik řešit předpisy po letech ježdění se vším možným , ono mi dává dost zabrat řešit co a jak s tou motorkou. Zatím mi instruktor hlavu ani ruce neurazil, ale asi musí sem tam pěnit když se seknu v řazení nebo mi mašina cukne při přeřazení. Jo, taky v praxi zkoušíme to zdánlivě opačný zatáčení.Nejdřív jsem se toho bál, že vylítnu do škarpy, prostě mi to nešlo do hlavy, ale díky pár ukázkám mýho instruktora jsem si ověřil že to fakt funguje a zkouším to používat. Tož, vzhůru do dalších hodin. Trochu se obávám komisaře (kdo ne že) když jsem před lety dělal papíry na autobus, měl jsem pěknýho pošuka a rapla. Kluka co jel předemnou tak vynervoval, že se celej rozklepal, zastavil, utekl od volantu a jízdu nedokončil. Komentoval to komisař slovy - voni blbče, já vám tady simuluju cestující, nebo snad budete vozit busem balíky slámy? Tak, další adept za volant. Bylo to před dvaceti rokama, ale dodnes mi z toho dusna v autobuse není nejlíp.

1 reakcí na tento příspěvek anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

28.6.2011 v 23:59 | Nahoru | #136
Tehle tejden dodělaný An (nebo A21 nebo co) a teda hrůza.

Z třinácti jízd jsem měl sedm, protože instruktor "neměl čas", což úplně chápu, protože neměl problém přijít o deset minut pozdě protože se vybavoval se slečnou kterou předtím učil auto, a o tom mi zkrátit hodinu. Vlastně všechny hodiny byly stylem "začneme pozdě, skončíme dřív", krom toho se mi furt sral do řízení (modelová situace - chci se rozjet, pouštím spojku a přidávám plyn, ale spojka zůstane zmáčknutá protože ji týpek drží. týpek si toho všimne, pustí spojku, motorka chcípne a týpek začne řvát co dělám, že mi to chcíplo.)

Sral mě tak moc, že jsem ho chtěl z tý motorky shodit a přejet, ale s motorkou se blbě couvá, takže bych to musel udělat na kruháči ...

Jo, cvičák samozřejmě nic, vyhýbání se věcem samozřejmě nic, popis kdy mám používat kterou brzdu a co se stane když zabrzdím v náklonu nic, dálnice nic, okresky nic. Bál jsem že, ze tu závěřečnou jízdu neudělám, protože kdybych s ním musel mít ještě jednu hodinu, tak ho už fakt zabiju.

(reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

29.6.2011 v 04:48 | Nahoru | #137
Rychlkokurz... Jelikož jsem pred 25 lety jezdil 3 roky na 50cm3 k ziskani neomezeneho ridicaku stacilo 7 hodin '7x45 minut' na motorce s instruktorem a myslim 5x teorie autoskole (technicka priprava, zdravotak, 3x zkousejte si testy na pocitaci...).

Zadne cvičiště, pred autoskolou stala 600cm3, oblict vestu a jedem. Jiz při první jizde 'zaradte nejvyzsi rychlostni stupen a jedem 90' bylo mi to celkem fuk, ale koukal jsem jako blazen... Pri 90km/h s chlapem jako hora za sebou, neznaje co masina dokaze kdyz trochu vic pridam nebo zabrzdim o nejakem uhybnem manevru ci intenzivnim brzdeni ani nemluvim, jsem ale moc jistoty necitil...

A za 5,25 hodin vyjizdek kdy jeste tu pulhodinku zabrala technicka priprava a teorie takze za 5 hodin na silnici mam neomezenou. A ted co? Ted se teprve jit nekam skutecne ucit.

Kdyz budeme ale trochu objektivní, platil jsem 4800,- (díky té 50cm3). Co taky chtit vic, za tyhle prachy, ale to intenzivni brzdeni a uhybny manevr by mel byt naprosty zaklad cim by meli zacinat to je fakt.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

29.6.2011 v 07:23 | Nahoru | #138
Ofcodlak> bylo to jako ze 7x45min nebo 7x90min?

NickCarter> Holt jiny kraj, jak to ze u nas z 50ccm rozsirovat nelze a musim delat plny vycvik 13h?

(reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

29.6.2011 v 09:39 | Nahoru | #139
Maty_Kolin> Zaclo to s tim, ze to bude 13x45, ale bylo to 7x45, spis min, pac typek mel naplanovany hodiny tak aby byly presne 45 minut (jeden zak od 1100, druhej od 1145, dalsi od 1230) takze i kdyby nechodil pozde, tak nez se clovek oblece, vynda motorku, atd, stejne to tech 45 minut neni.

No uz planuju ze se stavim u Tebe v koline, pac jinak tu asi nepreziju. Akorat jdu ted najit nejaky parkoviste na zakladni trenink, abych do toho kolina dojel

Naposledy editováno 29.06.2011 09:39:56

(reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

30.6.2011 v 07:20 | Nahoru | #140

Maty_Kolin píše: NickCarter> Holt jiny kraj, jak to ze u nas z 50ccm rozsirovat nelze a musim delat plny vycvik 13h?



Pri zapisu bylo zhodnoceno ze platim 6000, ale kdyz zacal kurz podival se instruktor na muj ridicak a rika, vzdyt vy muzete platit mene a bylo... nedoslo mi ze to znamena i mene hodin na motorce, ale co uz ted ;)

(reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

30.6.2011 v 18:50 | Nahoru | #141
autoskolu jsem delal minuly rok, na auto a moto do 25 kw, hodinu jsem na byl na treninkovem parkovisti, jezdil, rozjizdel se, zastavoval, brzdil, proste takovy ty zaklady ovladani, druhou hodinu jsme se projizdeli po okrskach, zadny svetla, prednosti atd, druhej den krizovatky na okrskach, a potom uz klasika mesto se vsim vsudy :) s autem to bylo podobny, akorat mu po 5 min na cvicaku doslo, ze muzem jet rovnou do mesta :D...tak jsme jeli :D

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

26.8.2011 v 17:02 | Nahoru | #142
Rok 2004 - Dělal jsem auto + moto do 25kW. Odseděl jsem si tuším 3x45min na trenažeru auta (projekce před čumák, pedály, volant řazení, prostě trenažer), pak asi 15 minut na nepoužívanym parkovišti (nebyla to určitě plocha autoškoly, ale každopádně tam nebyly jiný auta/lidi), kde se testnul rozjezd, couvání, parkování + ovládání auta (světla, blinkry, stěrače, ...) následoval výjezd mimo Plzeň, pak parkování na okraji města. Další hodinu už se jezdilo po městě. V průběhu výcviku jsem jel i dál po okreskách, cca 30km (1x45 minut).

Motorka byla poněkud jináč - řekl jsem, že na moto umim, vytáhla se Jawa 350, proběhlo vysvětlení (jedna je dolu, blinkry, světla, ...) a pak se jelo skrz město ven a první lekce byla opět venkov. Se slovy "Na moto Ti to jde mnohem lépe" skončil jakejkoliv výcvik na moto a už se jen jezdilo po městě. Je ale fakt, že na motorce jsem se cítil dobře a uměl jsem na ní mnohem líp než v autě (a to jsem neměl předtim žádnej řidičák).

Dneska by mi ale rozhodně nevadilo, kdyby se učilo víc - krizový brždění, chování na písku/štěrku/mokru, obratnost v nízký rychlosti apod. Minimálně kvůli tomu, že provoz se za těch pár let docela dost změnil a dneska se tyhle vědomosti hodí. Zase ale kdo by platil víc, že? Teď budu asi rizšiřovat na neomezenou a mym cílem je mít řidičák, nevyžaduju mít zkušenosti (to bude tim, že chci fakt jen řidičák, ne velkou motorku )

EDIT: Hlas padnul na "Jiná možnost", protože na trenažeru snad nikdo z mých známých nebyl a já to považuju za celkem zajímavý a možná i užitečný.

Naposledy editováno 26.08.2011 17:03:34

anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

29.8.2011 v 12:19 | Nahoru | #143
Motorkovej trenazer (ten od hondy) je mozna hezka a zajimava hracka, nicmene s realnym ovladanim motorky to nema skoro nic spolecneho. Do anekety jsem ho nezaradil, protoze trenazer nemuze plnohodnotne nahradit vycvik na realne motorce.

2 reakcí na tento příspěvek anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

8.12.2011 v 18:35 | Nahoru | #144
autoškoláci možná se to tu psalo, ale zajímá mě na co na cvičišti posadíte třeba čtyřicetiletého úplného začátečníka, který jezdil maximálně jízdní kolo? Když si přišel pro velké áčko.
Když si vzpomenu na svoje první metry (a koordinaci plynu+spojky) jsem rád, že šlo o simsona (i s nim se zadařila nechtěná jízda po zadnim). Je vůbec možné posadit tele jako jsem byl já třeba rovnou na šestikilo? Neprorazí plot cvičáku?

(reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

8.12.2011 v 19:21 | Nahoru | #145
bledemon> Rovnou šestka - ale prvních pár koleček po cvičišti jedu s ním abych mohl zasáhnout kdyby se mu to "splašilo", jakmile vidím že žák zvládá plyn a spojku s citem (většinou stačí tak 20min trénovat rozjezd-zastavení-otočka-slalom) tak potom už si žáček krouží po cvičišti sám. Jakmile má motorku trochu v ruce tak vyrážíme na silnici. Před ukončením výcviku znovu na cvičák trénovat ostrý brzdy úhybný manévry náklony atp.

(reakce na) anketa: kvalita výcviku v autoškolách - cvičiště

10.12.2011 v 14:44 | Nahoru | #146
bledemon> já se rozhoduji podle toho, jestli má žák už nějaké zkušenosti či ne. Většinou začneme na něčem slabším a pak na šestce. Jinak pro ty chytré - jezdím s žáky, co nemají nic, celkem 14x45 minut, z toho první hodinu na AC pro základní úkony (a to na slabší motorce) a pak provoz (mimo město, pak město) a před zkouškou úkony na AC jak psal MATY (pomalá jízda, slalom, osmičky, brzdění, vyhýbání), takže žák odjede stanovený počet hodin na motorce, na kterou si dělá papíry.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist