1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000
1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000
styl ježdění bude taky jinej....musíš brát tak že gsxr je supersport a Z je "rozpočtovej" naháč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000
jetam>a co od toho čekáš spíš??? bude to uplně jiný.. jinak se zatáčí na naháčích jinak na sportech.
styl ježdění bude taky jinej....musíš brát tak že gsxr je supersport a Z je "rozpočtovej" naháč
1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000
2 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000
Naposledy editováno 13.04.2010 21:30:07
Reálné hodnoty v Nm jsou níže na grafech vod pana Akrapoviče
Ale první generace Z1000 je na tom s krouťákem a jeho průběhem opravdu blbě měl jsem fungla a docela zklamání.
Naposledy editováno 13.04.2010 22:07:39
Jinak natankovan vazi 230kg ale pisou zeto nevadi tlumeni plysove ale vite ze ta vaha v pomalych zatackach je motor bez vybraci hladky ale jeto pry nejake nepohlavni nudne dyzajn roztristeny aje to docela velky Bike.
Naposledy editováno 13.04.2010 23:35:47
1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000
1 joule = 1 N·m
1 newton metre = 0.7375621 foot-pound force (often "foot-pound")
1 metre kilogram-force = 9.80665 N·m
1 centimetre kilogram-force = 98.0665 mN·m
1 foot-pound force (often "foot-pounds") = 1 pound-force foot (often "pound-foot") ≈ 1.3558 N·m
1 inch ounce-force = 7.0615518 mN·m
1 dyne centimetre = 10−7 N·m
Spis to bude X 1,36
68x 1,36 = 92,5nm Nevim treba se pletu uz je pozde... Kur*a moderni Litr uz musi jet ne, ale zame BMW K 1300
Naposledy editováno 14.04.2010 00:35:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000
Pjercak>... Kur*a moderni Litr uz musi jet ne...
No FZ1 (i starý Fazer) má o 20 koní více, to je hodně...
c.j.>No FZ1 (i starý Fazer) má o 20 koní více, to je hodně...
moderni litr s priskrcenym motorem ze stare zx9? zed je peknej ale asi nicim extra nevynika, CB1000R umi vsechno lip, uzasnej zatah "odspodu" ovladatelnost,brzdy..fakt bomba.. jen ten hmyzi vzhled kazdymu nesedne... FZ1 tak nejak podobne, s tim ze co ztraci dole o to vic koniku ma v otackach...
v realu bude z1000 proti gsxr750 jen "jina" urcite pocitove nepojede lip... o neco malo silnejsi v nizsich otackach a znatelne slabsi ve vyssich...
Jinak čím Kawa vyniká je ovladatelnost. Padne do ruky skvěle a působí lehonce. Velikostně je na naháče spíš menší. Brzdy ale podle mě zas podprůměr.
Naposledy editováno 14.04.2010 09:12:27
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |