paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přestup z GSXR 750 na Z1000
13.4.2010 v 19:19
Zdravim, zvažuju přestup z GSXRa 750 K1 na Z1000. Chtěl bych se zeptat jakej bude rozdíl v ovladatelnosti a zátahu motoru. A celkově za názory. Moc dík.

1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 19:21 | Nahoru | #1
bude to jiné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 19:23 | Nahoru | #2
c.j.> To já vim, ale jestli aspon zátah bude lepší :)

(reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 19:30 | Nahoru | #3

HansB>c.j.> To já vim, ale jestli aspon zátah bude lepší :)



Tak něco málo napoví graf

GSXR 750


Z1000

Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 19:36 | Nahoru | #4
nebo
GSXR 750


Z1000

Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 19:37 | Nahoru | #5
Odpspod pojede Z1000 logicky lépe, otázka, co od toho očekáváš.. On zrovna Zed mezi nahou konkurenci výkonově nezáří..

Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 19:46 | Nahoru | #6
Novej ZED 1000 je prej špica motorově !!!!!
Jen ta cena nové motorky !

Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 19:51 | Nahoru | #7
No je třeba to projet, jinak nic nezjistíš

1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 19:52 | Nahoru | #8
a co od toho čekáš spíš??? bude to uplně jiný.. jinak se zatáčí na naháčích jinak na sportech.
styl ježdění bude taky jinej....musíš brát tak že gsxr je supersport a Z je "rozpočtovej" naháč

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 20:32 | Nahoru | #9

jetam>a co od toho čekáš spíš??? bude to uplně jiný.. jinak se zatáčí na naháčích jinak na sportech.
styl ježdění bude taky jinej....musíš brát tak že gsxr je supersport a Z je "rozpočtovej" naháč

podle ceny novýho modelu moc rozpočtově nevypadá

(reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 20:33 | Nahoru | #10
ptaak> já novej model neberu v potaz beru starej , ten novější byl na tom trošku líp a ten nejnovější sem viděl ale nějak nezkoumal a nejel na něm ještě

Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 20:51 | Nahoru | #11
ještě jeden OT....kterej naháč není rozpočtovej? žil jsem v domnění že právě Zed není....

Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 21:00 | Nahoru | #12
CB 1000 R

1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 21:00 | Nahoru | #13

(reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 21:07 | Nahoru | #14
c.j.> no vypadá už od pohledu zajímavě

Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 21:15 | Nahoru | #15

Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 21:19 | Nahoru | #16
Bude to vic foukat, jinej posez, niz stupacky, nervoznejsi rizeni, lip se pojedou pomalejsi zatacky, pojede vic odspodu, nebude tak tocivej..uz me toho moc nenapada..

2 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 21:23 | Nahoru | #17
cože? Ten zeďák má jen 66 Nm??? Nějaká blbost, ne?

Naposledy editováno 13.04.2010 21:30:07

(reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 21:30 | Nahoru | #18
Riddick> tak tabulková hodnota u 750 je 78Nm a u 1000 je to tuším 110Nm kolik to je doopravdy na brzdě nevím

(reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 22:03 | Nahoru | #19
Riddick>Ty grafy jsou US, tedy nejsou v Nm ale v poblázněnejch librách na "něco"
Reálné hodnoty v Nm jsou níže na grafech vod pana Akrapoviče
Ale první generace Z1000 je na tom s krouťákem a jeho průběhem opravdu blbě měl jsem fungla a docela zklamání.

Naposledy editováno 13.04.2010 22:07:39

Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 23:29 | Nahoru | #20
Nez zeda radci fazera nebo to CB jinak MH brezen 2010 jinak nahac a super sport horni polovina tela mas rovneji ruce odsebe

Jinak natankovan vazi 230kg ale pisou zeto nevadi tlumeni plysove ale vite ze ta vaha v pomalych zatackach je motor bez vybraci hladky ale jeto pry nejake nepohlavni nudne dyzajn roztristeny aje to docela velky Bike.

Naposledy editováno 13.04.2010 23:35:47

1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000

13.4.2010 v 23:31 | Nahoru | #21


[img]

(reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

14.4.2010 v 00:23 | Nahoru | #22
Pjercak>grafy jsou přetištěné z anglie, tudíž opět nesmyslné udaje krouťáku v librách na stopu
VELMI!! orientační přepočet na Nm je děleno 0,66.

Naposledy editováno 14.04.2010 00:26:16

1 reakcí na tento příspěvek Přestup z GSXR 750 na Z1000

14.4.2010 v 00:29 | Nahoru | #23
Petardak to snad vidi ne??? dalsem totu bo tammma srovnani stema ostatnima nahacema
1 joule = 1 N·m
1 newton metre = 0.7375621 foot-pound force (often "foot-pound")
1 metre kilogram-force = 9.80665 N·m
1 centimetre kilogram-force = 98.0665 mN·m
1 foot-pound force (often "foot-pounds") = 1 pound-force foot (often "pound-foot") ≈ 1.3558 N·m
1 inch ounce-force = 7.0615518 mN·m
1 dyne centimetre = 10−7 N·m

Spis to bude X 1,36

68x 1,36 = 92,5nm Nevim treba se pletu uz je pozde... Kur*a moderni Litr uz musi jet ne, ale zame BMW K 1300

Naposledy editováno 14.04.2010 00:35:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

14.4.2010 v 07:27 | Nahoru | #24

Pjercak>... Kur*a moderni Litr uz musi jet ne...



No FZ1 (i starý Fazer) má o 20 koní více, to je hodně...

Přestup z GSXR 750 na Z1000

14.4.2010 v 08:54 | Nahoru | #25
u nahace je spis dulezitejsi kroutici moment nes potazmo kone a V-max ikdys niceho neninikdy dost

(reakce na) Přestup z GSXR 750 na Z1000

14.4.2010 v 09:03 | Nahoru | #26

c.j.>No FZ1 (i starý Fazer) má o 20 koní více, to je hodně...



moderni litr s priskrcenym motorem ze stare zx9? zed je peknej ale asi nicim extra nevynika, CB1000R umi vsechno lip, uzasnej zatah "odspodu" ovladatelnost,brzdy..fakt bomba.. jen ten hmyzi vzhled kazdymu nesedne... FZ1 tak nejak podobne, s tim ze co ztraci dole o to vic koniku ma v otackach...

v realu bude z1000 proti gsxr750 jen "jina" urcite pocitove nepojede lip... o neco malo silnejsi v nizsich otackach a znatelne slabsi ve vyssich...

Přestup z GSXR 750 na Z1000

14.4.2010 v 09:11 | Nahoru | #27
Já mám starýho Fazera a oproti Z1000, na který jsem najel dost má zátah neskutečnej. Z1000 má na litrovýho naháče naháče dost slabej spodek, jede až v otáčkách, což nemusí každýmu vyhovovat. Po přechodu ze sporta ti bude podle mě připadat slabá nahoře i dole. Pokud chceš skutečně změnu a pocit zátahu vyber jinýho naháče.

Jinak čím Kawa vyniká je ovladatelnost. Padne do ruky skvěle a působí lehonce. Velikostně je na naháče spíš menší. Brzdy ale podle mě zas podprůměr.

Naposledy editováno 14.04.2010 09:12:27

Přestup z GSXR 750 na Z1000

14.4.2010 v 11:22 | Nahoru | #28
srovnavaky v casopisech povyhrala ta Honda cb1000r
citace::: vypada jak z hmyzak a hornet tomu nerikaji ....
proc se skoro nikomu nelíbí a delaji ji v barve nazelenalého bahna .......

Naposledy editováno 14.04.2010 12:02:24

Přestup z GSXR 750 na Z1000

15.4.2010 v 17:18 | Nahoru | #29
Kámoš má z1000 ja mám gsxr750 a do dvěstě se mě drží (někdy).
Do vraceček se mu to lepe pokládá, určitě se vyplatí tam dát cross řidítka.
Jinak je to dobrá motorka .Ale že by mě na rozjezdu nasypal tak to ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 Eqwidirium 63 9.9.2024 v 20:16 kratkej01
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 Donadgger 0 6.9.2024 v 21:18 Donadgger
Typový list Suzuki GSX-R 750 Pawkahb750 26 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 Pawkahb750 1 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_


TOPlist