globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motobaterie
 
17.12.2007 v 15:12
Potřeboval bych vysvětlit rozdíl v těchto hodnotách baterií...
Napětí - 12V, kapacita - 8,6Ah, startovací proud - 190A(originál YUASA, 3570Kč)
Napětí - 12V, kapacita - 8,0Ah, startovací proud - 150A(náhrada Varta, 2170Kč)
Co vlastně ovlivňuje kapacita, a startovací proud baterie.Když jsou tyhle hodnoty nižší, tak baterie vydrží méně, hůře startuje...? :rolleyes: Osobně jsem vždycky kupoval baterii, s hodnotama, které jsou doporučené od výrobce.Ale v tomhle případě, je markantní rozdíl v ceně... :marod:

(reakce na) Motobaterie

17.12.2007 v 15:29 | Nahoru | #1
Thommasino>Neřešit, vyzkoušet, jezdit.. :P Moc to hrotíš, 40A není tolik.. :cool:

Motobaterie

17.12.2007 v 15:53 | Nahoru | #2
mno, startovaci proud je pro me docela dulezitej..

a protoze jsem v posledni dobe u 3 motr.vozidel s dobrou baterkou ani neotocil starterem, tak to docela resim..

Motobaterie

17.12.2007 v 16:13 | Nahoru | #3
přečti si něco na netu, třeba tady. Je tam napsaný vztah mezi kapacitou a startovacím proudem
http://www.perfektshop.cz/rady-a-typy/

Motobaterie

17.12.2007 v 16:29 | Nahoru | #4
Startovací proud je čistě o vnitřním odporu Aku. Je to dáno tvarem elektrod a plochou (plocha= kapacita baterie). Pokud je originál 8Ah kup tuto, pokud nezálaží na pěnězích a vejde se Ti 8,6Ah. použij tu.

Motobaterie

17.12.2007 v 18:09 | Nahoru | #5
Čím menší ma aku vnitřní odpor, tím větší dodá "startovací" proud.

1 reakcí na tento příspěvek Motobaterie

17.12.2007 v 18:18 | Nahoru | #6
Taky jsem jezdil na na dvěpade na baterku s udržovaqcího zdroje co se tam vůbec nehodila půl léta a startovalo to. Místo 9ah tam byla nějak okolo 4ah. Jenže potom stačí nechat zapnuté světlo nebo párkrát neuspěšnej start a nenastartuješ. Na svý bejvalí guzzině californii jsem měl místo 25 ah asi 12 ah a jezdila na ni přes dva roky. Takže bych takhle malej rozdíl neřešil. Co mě spíš zaráží jsou tvoje vysoké ceny co uvádíš u těch baterií. Loni jsem kupoval podobnou baterii, bezúdržbovou /ekvivalent gelové/ a platil jsem v yakomí okolo osmi stovek.

(reakce na) Motobaterie

18.12.2007 v 09:37 | Nahoru | #7
Vladimir>Taky jsem valil oči, na ty ceny... :( Ta moje se řadí mezi gelové, nebo ji teda tak uvádějí.Tak možná proto ta cena, nevím...



Ještě jsem našel jednu, která je kapacitně totožná s originál Yuasou, a za poloviční cenu... 1761Kč... :) I tak, je to ale dost... :/

Motobaterie

18.12.2007 v 10:26 | Nahoru | #8
http://81.2.209.82/w...?a=detail&d=1176
Zkus ve Sviadnově je prodejna u hřbitova.
Bral jsem tam vartu za rozumnou cenu.
Baterie bohužel podražily. Šla nahoru cena olova.

1 reakcí na tento příspěvek Motobaterie

18.12.2007 v 13:15 | Nahoru | #9
Tobě chcípla baterka na motce? Co si dělal prosim tě? Vždyť ji máš novou.

Motobaterie

18.12.2007 v 13:34 | Nahoru | #10
jojo, ceny sli hrozne nahoru.. pred 14dnama sem dal za obyc.Vartu do auta 2.400 (akcni cena)
hned ta o stupinek lepsi byla za 3.800neco.. :(

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motobaterie

18.12.2007 v 14:26 | Nahoru | #11
jerzy500>Nechcípla.Jsem ji vytáhl, mrknul co je to za typ, a jen jsem si zjišťoval ceny.No a u YUASY mi spadla čelist... :( Jaký typ, tam máš Ty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motobaterie

18.12.2007 v 15:10 | Nahoru | #12
Thommasino>Mám tam ještě originál olověnou klasiku, 12V, 11Ah.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motobaterie

18.12.2007 v 16:30 | Nahoru | #13
jerzy500>Myslel jsem typové číslo... ;)

(reakce na) Motobaterie

18.12.2007 v 21:50 | Nahoru | #14
Thommasino>A co tak zapnou icq? nechce se ti? Tak číslo na ní je CB10L-B2
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist