Téma: Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F
 
1.4.2010 v 16:40
Ahoj vsem.
Predem bych chtela rici, ze me opravdu zajima rozdil ve vykonu a chovani motorky a ne to, jestli je to kravina nebo neni. :)
Jaky ma zavreni motorky dopad na vykon? Jsou orezane vsechny kvalty nebo jen posledni dva? Chova se zavrena jinak?

Diky.

Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

1.4.2010 v 16:45 | Nahoru | #1
Záleží na tom jak je zavřená ... můžou jí chybět nějaký součásti motoru (myslim to vseobecne, gs 500 neznam), muze bejt omezena pres jednotku na otacky, na maximalku, apod ... ale tohle se tyka vseobecne motorek, nevim jak se zavira GS 500 F :)

Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

1.4.2010 v 18:48 | Nahoru | #2
je to v karburatorech

Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

1.4.2010 v 18:50 | Nahoru | #3
Škrtily se různě, ale vždy na otáčkách, ne? Do nějakých 8 tisíc. Ona pravá zábava s ní je tak od šesti tisíc, takže ti pak dřív ztratí tah. Ale radost by ti asi udělala kterákoliv, vyzkoušej si

Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

1.4.2010 v 18:53 | Nahoru | #4
Chování motorky to neovlivní, jenom výkon je nižší, t.z. že se bude motka pomaleji rozjíždět a nebudeš dosahovat maximálních rychlostí.
Ten nižší výkon bude znát na všech kvaltech.

Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

1.4.2010 v 19:09 | Nahoru | #5
rozdil je jednoduchy zavřena na te se neda jezdit a otevřena na te se da logicke ne

Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

1.4.2010 v 20:51 | Nahoru | #6
No já jsem nějaký šílený rozdíl nezpozoroval. Vytočit šla v obou režimech až na max, ale urdoušená ztrácela rychleji dech (už od 7 tisíc byl výkon konstantní a jela maximálně 150. Výhoda odškrcené je jenom v maximálce a v rozsahu použitelných otáček.

Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

1.4.2010 v 23:27 | Nahoru | #7
Teraz som synovi otváral GS-ko a rozdiel je v tom podľa toho čo som sa zviezol asi 30%.
Kupovali sme origo Dino+ KN a Viper en má už rok.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

2.4.2010 v 07:57 | Nahoru | #8
Ano, zapomnela jsem napsat. Ze se zavira soupatkem v karburatoru. :) Varianta urizla pet lahev nepripada v uvahu.

(reakce na) Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

2.4.2010 v 09:34 | Nahoru | #9
Meshca> Záleží na modelu, starší se škrtily jinak, modely od 2001 se škrtí šoupátkem a tryskama.

Více o tom jsem sepsal na svůj web:

http://homel.vsb.cz/~cie137

Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

2.4.2010 v 19:19 | Nahoru | #10
Hmm, já nevím, já jsem ji měla ze začátku zavřenou a pak jsem ji nechala otevřít a žádný zázrak se nekonal - ono taky těch 8 kW není nic moc

1 reakcí na tento příspěvek Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

7.4.2010 v 18:36 | Nahoru | #11
Funny -> 8kW není moc. 30% výkonu nahoru už je hodně ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

8.4.2010 v 07:52 | Nahoru | #12
vilem> hmm, když mě nestačí ani těch 30% výkonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

8.4.2010 v 08:08 | Nahoru | #13

Funny>vilem> hmm, když mě nestačí ani těch 30% výkonu



tak to pak nezbyva nic jinyho nez nasadit svitici cepicky na ventilky, s nima to pojede o 30kmh vic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

8.4.2010 v 09:20 | Nahoru | #14
Cosmogagy> co svítící čepičky - ale reflexní proužky na kola - a pak to bude teprve lítat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

8.4.2010 v 10:04 | Nahoru | #15

Funny>Cosmogagy> co svítící čepičky - ale reflexní proužky na kola - a pak to bude teprve lítat



z vlastni zkusenosti na pullitru - ty vykon nepridavaj, s tema se to lip klopi v zatackach

(reakce na) Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

8.4.2010 v 14:10 | Nahoru | #16

Cosmogagy>z vlastni zkusenosti na pullitru - ty vykon nepridavaj, s tema se to lip klopi v zatackach



tak to bych měla radši pořídit obojí - jak proužky, tak ventilky

Rozdil mezi zavrenou a otevrenou GS 500 F

15.4.2010 v 21:05 | Nahoru | #17
mluvíš o zavřené jako o moto s 25KW
pak je nesmysl nějaké upravy v převodovce atd takový věci se ve výrobě nevyplácí většinou je to v karbecech - pokud potřebuješ upravu nafot karbeci nebo je vindej a popiš řeknu ti je li to v tom nebo jinde

a k tomuto :
Hmm, já nevím, já jsem ji měla ze začátku zavřenou a pak jsem ji nechala otevřít a žádný zázrak se nekonal - ono taky těch 8 kW není nic moc

určitě to otevřeli ono je někdy potřeba upravit i to šoupátko ne jen vyhodit dorazy

Naposledy editováno 15.04.2010 21:05:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist