1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/477
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 175/477
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/477
xman7>A to si jako myslíte, že policajti si pamatujou kolik ma jaka číza žeber??? hmmm.... a na tk bych to udelal tak že bych tam poslal tatu kterej ma papiry na velkou ne?
Policajti nejsou všichni blbý. Ten trik s klikou a válcem 175 v karterech 125 je tak všeobecně známej, že už ho znaj i ti méně tupý policajti a ti bystřejší vědí kolik žeber mají napočítat.
Jeden člověk z Jawamánie byl svědkem toho, jak jednoho takového vysmátého puberťáka lapli policajti při silniční kontrole. Zastavaili ho policajti při silniční kontrole, hned před ním týpka na ČZ125. Kontrolovali doklady, pak se jeden z těch policajtů sehnul k té číze, spočítal žebra a pronesl "Máme důvodné podezření ze spáchání přestupku ... nepovolené úpravy čísla motoru nebo nepovolené úpravy motoru ... a trestného činu řízení vozidla bez patřičné skupiny řidičského oprávnění. Váš motocykl pošleme na znaleckou prohlídku." nebo tak nějak. Puberťák těžce protáhl hubu a byl v prdeli. Co se s ním dělo pak, už ten člověk neví, protože jeho silniční kontrola proběhla v pořádku, tak jel dál.
Předpokládám, že ten kluk je teď bez řidičáku a o spoustu peněz chudší.
2 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/477
Naposledy editováno 28.03.2010 20:59:22
tomsth>Sojky> tak to sis tam asi dovařil jedno žebro navíc, jsi mě tak zblbnul, že jsem to teď přepočítával podle fotky, a na 175/477 je jich fakt 8. 476 má o 7mm menší zdvih, což zvenku na válci dělá právě o to jedno žebro míň.
Já vim že jsem tě zblbnul, já tam mám totiž jedno žebro přidaný kvůli 215 ccm.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/477
MaraXJ>V minulosti mi nekdo radil taky figl prevrtat, 125 na prumer jako ma 175, cimz vznikne 150ccm, nicmene by mela mit stejny vrtani jako zdvih "ctverec" coz by melo mit prinos, ze to bude vic tocit a pujde to lepe do otacek. Zkousel sem to a jelo to celkem dobre.
No já měl převrtanou 125 ccm na 165 ccm ale píst nebyl ze stopětasedmy, měl jsem tam nějakej co jsem našel doma, tušim že byl z nějaký elektrocentrály. Ještě mám doma ten přebroušenej válec s pístem kdyby měl někdo zájem. Po tejhle úpravě to točilo skoro 10000 ot/min, jediná nevýhoda byla že se to při velkej palbě přidíralo.
Tyto 2 podmínky musí splnit zároveň, né jen jednu.
"do 125ccm" znamená zdvihový objem maximálně 125,000000 kubických centimetrů, tedy mililitrů, nikoliv přibližně 125ccm. ČZ175 má základní zdvihový objem 171,7ccm, MZ 150 má okolo 150.
171,7ccm není skoro 125ccm ani 150 není téměř 125. Ani na jednu z těchto motorek se řidičák A1 nevztahuje, ty spadaj až do skupiny A do 25kW.
Je to tak těžké pochopit? Prostě 125ccm a přes to nejede vlak!
Pokud nad někým s A1 na ČZ175 nebo MZ150 některý policajt přihmouří oko, je to jeho svévole. Podle předpisů mu má zabránit v další jízdě a poslat to do správního řízení za přestupek/trestný čin řízení motorového vozidla bez patřičné skupiny řidičského oprávnění, což je to samé jako řízení bez řidičáku. A za to je pálka jak svině a zákaz řízení čehokoliv a oko tam nikdo nepřihmouří.