byl tam jednokrouzkovi pist (a po obvodu u privery mel malou dirku-original nepridelana) ale jak asi vite tak pegaso ma 2 kruhy , no tak jsem tam nechal dat vsechno originalni tj:2kruhovej pist ,nicasil atd adt
ke konci sezony jsem jel a zniceho nic mi to chciplo -dostal jsem to domu a vysypal jsem krozek z vyfuku , nicasilu nic nebylo (bohu dik) tak jsem rekl jo hol jsem ji maznul (a to touzivam plne syntetickej olej 1l/420kc)
ten pist: prasklej spodni krouzek a zalisovanej do horniho(spodni 1/2 ve vyfuku)
no tak jsem dnesni jaro nandal novou pistni sadu a rikal jsem jo poradne to zajedu a dam si pozor,
po ujeti sezony --letosni
delam mensi GO (loziska.novej lak atd) no a kouknu se vyustenim vyfuku z valce na pist a totalne me to nastvalo --to sami jako min rok ale s rozdilem ze horni krouzek byl ok ale spodni praskle a uhlej (to jsem zjistil pri sundani valce), ten ohyb mi udelal takovou paseku v nicasilu je budu rad kdyz mi to udelaji, tak prosim ty co maji RS jesli neni mozny jesli tam nemam valec z RS protoze uz to neni mozny
predem dikys za pomoc Vena
však nie je jasné, či tam je, alebo nie. Ak nie je, nebýva ani dierka. Problém by mohol
byť v tom:
1, buď tam tá prepážka bola a niekto ju pri oprave nikasilu odstránil a teraz je kanál široký /krúžok sa veľmi vysunie a narazí do hrany valca/
2, kanál je ok, ale pri oprave nikasilu len nebola dostatočne zrazená hrana a krúžok
zase naráža o hranu valca.
3, kanál a valec je ok, ale bol opačne založený piest, t.j. zámkami do výfukového kanála
4, prívera zachádza ďaleko a naráža do piestnych krúžkov /pozri, či nie je v prednej časti vyleštená/