1 reakcí na tento příspěvek Creptus na yamahu
1 reakcí na tento příspěvek Creptus na yamahu
R1
FZ1
V Creptusu jsou ochotní, udělají Ti téměr co budeš chtít
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
janek gsx>Rider-Ozzi> bylo by to na fazera 04 pod sedlo asi stejne jak u te R1 jen mě zarazila ta cena co to stálo tebe
Možná jsem tě lehce mystifikoval. Obě ta videa jsou z Youtubu, pouze inspirační pro Tebe. Nejsou mé. Já jsem Hondista a Ducatista, ne Yamahista . Myslím si ale, že tam k tvojí zakázce budou přistupovat tak, jako kdyby to dělali pro sebe.
1 reakcí na tento příspěvek Creptus na yamahu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
saly.pce>Ahoj, co konkrétně tě zajímá???? Ptej se, na vše rád odpovím....jinak o kombinace Yamahy a našich konceovek ti hoděn poví i Corela91
a nepovim
1 reakcí na tento příspěvek Creptus na yamahu
Hele jednoduše. za málo peněz hooooodně muziky.. kvalita naprosto srovnatelná s konkurencí, nevidim žádnej rozdíl oproti výfuku za 10tis. Možná homologaci ale na tu to nejezdí - kolik výfuků na čr silnicích ji má?
Já jsem si nechal na zakázku udělat krátký race nerezový ovály s karbonovejma špičkama.. Po perfektní domluvě, jsem je v termínu dostal přesně takový jaký jsem chtěl.. vše sedí jak má a funguje na výbornou..
co se výkonu týče tak jsem max spokojenej v kombinaci s KN filtrem a odstraněnym katem jsem se dostal na parádních 171ps a 111Nm krouťáku což je na 6 let starou serii super.
Zvuk to má luxusní sportovní přesně jak jsem chtěl.. Na okruhu při větší zátěži mi pod prdelkou sem tam krásně hoří... (díky odstraněnýmu katu) Ale vše je na domluvě. není problém udělat tlumítka, nebo míň hlučný provedení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
2 reakcí na tento příspěvek Creptus na yamahu
Když ho tam dáš rozhodně nic nepokazíš.. vzal bych to pak ale raději na brzdu ať máš jistotu že vše funguje jak má...těch 500 už neni taková investice. kdyby se ti náhodou chtělo dál ladit věděl bych o commanderu za slušný peníze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
verybusy>Corela91> Zrovna nad tím dumám.Nasadím novej vejfuk,přívěra se odpojí,všechno v pohodě,ale filtr mám origo.Je opravdu znatelnej rozdíl,když tam dám víc propustný KNko????
To je velmi zásadní rozdíl...je třeba mít otevčený filtr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
Corela91>tak že by to přidalo nějaký koně říct nemůžu, ale někde to doporučujou vyměnit.. já ho tam má hlavně kvůli tomu že ho můžu pravidelně čistit a nemusim kupovat po x t. km novej..
Když ho tam dáš rozhodně nic nepokazíš.. vzal bych to pak ale raději na brzdu ať máš jistotu že vše funguje jak má...těch 500 už neni taková investice. kdyby se ti náhodou chtělo dál ladit věděl bych o commanderu za slušný peníze
Já chci taky commander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
saly.pce>To je velmi zásadní rozdíl...je třeba mít otevčený filtr
né vždy je to ku prospěchu každá motorka funguje jinak. A je to jen mylná informace kolující u nás že když dáš výfuk musíš dát zákonitě i filtr..
ale když už bude mít takovejhle zásah do výfukový soustavy tak bych ho tam dal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
Corela91>né vždy je to ku prospěchu každá motorka funguje jinak. A je to jen mylná informace kolující u nás že když dáš výfuk musíš dát zákonitě i filtr..
ale když už bude mít takovejhle zásah do výfukový soustavy tak bych ho tam dal
S tím samozřejmě souhlasím, ale jsou to spíše vyjímky Každopádně legrace byla, když jsem se bavil s mým ladičem a ten mi líčil, jak přjel někdo s novou R6 08, vše připraveno na výměnu koncovky a když tam dali koncovku nejmenovaného výrobce za 25 000 Kč, tak to vůbec nejelo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
saly.pce>S tím samozřejmě souhlasím, ale jsou to spíše vyjímky Každopádně legrace byla, když jsem se bavil s mým ladičem a ten mi líčil, jak přjel někdo s novou R6 08, vše připraveno na výměnu koncovky a když tam dali koncovku nejmenovaného výrobce za 25 000 Kč, tak to vůbec nejelo
Byla to R6 05 a slo jen o koncovku(i kdyz dost extremni)vypadala jak Rosiho replika,kratka a strasna dira. Pan uz mel filtr KN. S originalni koncovkou a KN bylo vse v poradku,lambda paradni,jakmile jsme dali otevrenou koncovku,dve obrovske diry v prubehu a lambda mistama vylitla az na 17:1. Po montazi tlumici vlozky signal z lambdy opet jak se seriovou koncovkou. . Rozhodlo se,ze se koncovka necha a namontuje se RapidBike a upravi se palivova mapa,mistama se pridavalo az 40% paliva ,ale motorka jede jak z praku.
Jinak neni v zadnem pripade nutnost davat propustnejsi filtr ke sportovnimu vyfuku(at uz jen ke koncovce a nebo komplet se svodama)
Naopak sportovni filtr si muzes dat klidne k origo vejfuku,alespon ho muzes cistit.
Tenhle tyden mi privezli z Yamahy ten samy model R6 a delala se kontrola vymeny koncovky (stejny vyrobce jak predesla R6,ale koncovka byla klasickej dlouhej oval)za original ,motorka byla s original filtrem a po vymene a kontrole lambdy,byla smes nepatrne chudsi,hlavne v pasmu nizkych otacek a malem TPS ve spicce ten rozdil byl minimalni. Vse bylo v toleranci,takze se nemusel davat zadnej commander,ale na druhou stranu,kdyby se dal,tak by se prubeh o dost zlepsil,hlavne pri akceledaci z nizkych otacek.
Kdyz uz si nekdo tyhle veci vymeni a clovek chce mit jistotu,tak je nejjednoduzsi dojet na brzdu a nechat si to prekontrolovat.
Naposledy editováno 14.03.2010 08:49:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Creptus na yamahu
Normálně ty bys mohl mít nějakou školu a vyučovat, dost lidem by to pomohlo