globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Virago 535 - rezerva
 
27.10.2007 v 11:13
Zdar chlapi,
poraďte, jak vyčistit elektroventil přepínání rezervy. Co všechno se musí vyndat? Není potřeba předtím koupit nějaké nové těsnění? Díky moc za rady!!!

Virago 535 - rezerva

27.10.2007 v 11:41 | Nahoru | #1
Tuhle moto neznám, ale v nějakym testu psali že je ten ventil někde zespodu takže jak se na něj dostane třeba bahno tak nefunguje a mělo by stačit vyčistit. Ale jak řikám nikdy sem to na vlastní oči neviděl, jen co sem slyšel..

Virago 535 - rezerva

27.10.2007 v 12:49 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

27.10.2007 v 14:30 | Nahoru | #3
kolodejik> No to zoxidovalo každýmu koho znam a má Virago starší než 10 let, já sem to taky dělal, no neni to nic pěknýho to vyndavat, musíš si tam pak dát raději imbusy, to se dobře montuje, a ten zadní šroub se dá vyndat dlouhou 10kou zprava mezi výfukama, jinak bahno a tak s tim podle mě nemá nic společnýho, je to prostě oxidace z vlhkosti no, normálně vypust benzen, vyndej to celý, odpoj kabely a rozeber to, pak stačí to jenom rozhejbat na tom magnetu ten díl co mačká na membránu, těsnění by měla být v pohodě pokud je nezničíš při rozebírání, jinak kohoutek ani rozebírat myslim neni třeba, a pak to ještě nějak promaž aby to zase hned nezarezlo, ale uznejte 535káři, že by bylo lepší se tam vohnout a přepnout to ručně než se s tim půl dne dělat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

27.10.2007 v 15:41 | Nahoru | #4
DMC.motobiker> Díky moc za radu. Jen mi není jasný, jak to teď dostanu ven, když tam ty imbusy ještě nemám Musím sundat komplet tu malou nádrž, abych se na to dostal? Tam jsou zespodu podle mě dva křížáky a ta 10 (na tu jak říkáš se lze dostat dlouhou 10 mezi výfuky). Ale co ty křížáky? Na ty podle mě nemáš šanci se dostat bez demontáže nádržky. A až to sundám, nebude potřeba nový těsnění? Díky ještě jednou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

27.10.2007 v 16:01 | Nahoru | #5
kolodejik> Těsnění určitě bude v pohodě, u mě teda bylo, jak říkam když ho nechtěně nezničíš, ale nádrž nevindavej, jde to i bez toho, já sem to dělal tak že sem co nejvíc přizvednul mašinu aby kyvka byla co nejdál a pak sem vzal z goly ten násuvnej křižák a narval jsem ho mezi to a šrouboval jsem to 8čkou klíčem asi 2 hodiny, nebo zezačátku to jde i malou ráčnou povolit, ale musíš mít takovou co se ti tam vejde no, mě se to povedlo bez demontáže nádržky, a pak už tam dej ty imbusy a utáhneš to za minutku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

28.10.2007 v 19:52 | Nahoru | #6
DMC.motobiker> Tak jsem to dnes sundal dle tvých rad a povedlo se Ventil jsem rozebral, sice jsem tab žádný bordel nenašel, ale stejně jsem střeva vyčistil. Problém byl podle mě v tom, že ta membrána zůstala přilepená na tom okraji orvoru a pružinka ji neodlepila a tudíž průchod zůstal uzavřený. Sice potom nechápu, jak jsem mohl vyjet nádrž do mrdi, ale to nevadí... Snad to bude dobrý. Až to vyzkouším, dám vědět. Zatím díky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

28.10.2007 v 20:10 | Nahoru | #7
kolodejik> *yes* *yes* *yes* Jsem rád že se ti to povedlo bez zbytečnýho rozebírání půlky mašiny, no u mě tam taky žádný nečistoty nebyly, jenom to bylo zaoxidovaný, a membrána byla v pohodě, ale ten ventil co jí přitlačuje zareznul a magnet ho už nedokázal otevírat, jinak dřív sem najel tak 130 a šup k benzině, ted ujedu něco kolem 200 Km a na rezervu přepínam tak kolem 155 Km, záleží na tvym stylu jízdy, ale určitě tak hrozně jako já nejezdíš tak těch 200 Km bys měl najet určitě pokud ti to už funguje... Hodně štěstí a taky at ti ještě přeje počasí abys to mohl alespon vyzkoušet, protože zima je hrozná věc! *no*
Pak teda dej ještě kdyžtak vědět jak to dopadlo... :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

4.11.2007 v 10:56 | Nahoru | #8
DMC.motobiker>Tak jsem to sice vyčistil, dal tam pěkně nerezový imbusy, ale všechno na h.... protože to pořád nefunguje =o Nalil jsem cca 2 litry benzínu a mašina jede i na přepínač v poloze ON. Vlastně je jí jedno, kde přepínač je, prostě bere benzín úplně do mrdi a nezastaví na rezervě. Nechápu to, nevím Asi se budu řídit podle ujetých km :(
Ale díky za pomoc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

4.11.2007 v 12:00 | Nahoru | #9
kolodejik> U mě to byl opačný problém, že tam vždycky rezerva zůstávala a nešlo to na ní přepnout, takže sem najel málo, ted mi to ale fachá tak jak má, ale i přesto se řídim podle tacho, vždycky to vynuluju a nejpozději do 200 Km jedu zase dočepovat, rezerva je pro mě jenom informativní věc, ale jinak ted když tam máš ty nerez imbusy, tak se ti to bude už příště dobře rozebírat, alespon jedna výhoda ne? :thmubup:
Jinak víš co mě ještě napadlo, že ten ventil co má přitlačovat membránu je trochu zarezlej a i když ho magnet pustí a má to být zavřený, tak on se nevrátí až dokonce a ta membrána zůstaně třeba jenom 0.3 mm otevřená a už to saje jako by nic, jinak by se to ale stávat nemělo, takže jedině ho můžeš zkusit ještě rozebrat a vyčistit a pořádně rozhejbat, nebo se s tim budeš muset naučit jezdit jak to je. :/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

4.11.2007 v 12:31 | Nahoru | #10
DMC.motobiker> Promiň malej dotaz- psal si o tom že bez rezervy (jestli sem to zprávně pochopil) najedeš 130 km a jedeš tankovat. Jakej máš rok výroby a kolik se ti vejde do nádrže i s rezervou?

Mám s rezervou stejnej problém ale najedu 200km a pak bych potřeboval přepnout na reservu = takže teď nevim jestli vždycky jezdim i na reservu (ventil je stále otevřený bez ohledu na přepínač reservy)a nebo je ventil zavřený a nejde otevřít.
Po 200km tankuju tesně přes 9 litrů když jedu v klidu a asi 10,5 když ji pouštim žilou (samý předjíždění, prudký rozjezdy,zatáčky a kopce ) R.V. 1996

(reakce na) Virago 535 - rezerva

4.11.2007 v 15:25 | Nahoru | #11
Budwi535virago> No myslel jsem to tak že ještě když mi nefachala rezerva, tak jsem najel těch 130 a raději sem šel tankovat, protože rezerva tam vždycky zůstala a nešla vypustit...

Jinak mam XV535 2YL r.v. 1995, jezdim jako prase, pořád na plnej kotel, pořád předjíždim, mačkam s toho prostě maximum, žere mi to tak 5.5L/100Km, na rezervu přepínam asi po 155 - 165 Km, k benzině jedu když najedu 200, maximálně 210 Km a tankuju mezi 10 - 11 Litry a dávam plnou, jestli ti to pomůže...

Jinak pokud najedeš na plnou 200 Km a vejde se ti tam 10.5 Litru, tak podle mě ti určitě všechno funguje jak má a vyjíždíš nádrž dosucha... :thmubup:

2 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - rezerva

24.6.2015 v 19:25 | Nahoru | #12
Aj za som sa zaradil medzi tých čo neprepína rezervu........ ventil bo počuť zreteľne cvakať,rozobral som ventil podla rád D.M.C.či článok od Bugfoot-a. Špinu som nemal, sitká čisté, ventil cvakal vpoho, membrána zdala sa trochu prilepená,(však vraj 5 r.stála) .Ked som skúšal po vložení do nádrže tak veľmi,naozaj veľmi málo tieklo,až netieklo.V praxi sa to potvrdilo nesalo....Mám pocit ako keby pružinky nevládali dostatočne neodtiahli membránu,pritom nevyzerala stvrdnutá.Druhý krát to zatiaľ nechcem rozoberať lebo tesnenie k nádrži je dosť otlačené, no a nenašiel som či sa dá zohnať v obchode,takisto ako obdlžníkovú membránu.Skúste mi poradiť. Vdaka

(reakce na) Virago 535 - rezerva

24.6.2015 v 19:46 | Nahoru | #13
Dračica> Najdi si uživatele kocour1, ten to dělal, nebo nehledej, je to tady...

(reakce na) Virago 535 - rezerva

28.6.2015 v 19:04 | Nahoru | #14
Dračica> Díky ,všetko som prečítal, rozobral ako bolo dané a i nadalej netečie benzín z rezervy resp veľmi málo podľa vývoduz ventilu....... elektomagnet je na 100% funkčný, vyskúšal som ho, ked bol vytiahnutý z nádrže. neviem kde som spravil chybu. zatial nosím malú bandasku pre prípad.

Virago 535 - rezerva

20.7.2015 v 10:04 | Nahoru | #15
A tady jsi byl?

Naposledy editováno 20.07.2015 10:06:10

1 reakcí na tento příspěvek Virago 535 - rezerva

20.7.2015 v 18:45 | Nahoru | #16
Dělal to kocour1, v profilu má i to vlákno, který kvůli tomu založil...
tady...

Naposledy editováno 20.07.2015 19:45:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

1.7.2020 v 00:06 | Nahoru | #17
Doplněk po pěti letech...

Jednoduchý test ventilu rezervy (po koupi nebo i jindy) u XV 535.
1/ Nech přepínač na ON a odpoj hadičku vedoucí od ventilu k čerpadlu. Vypusť skrz ni benzín (pochopitelně nedělat s plnou!!). Až přestane téct, měl bys být na rezervě.
2/ Přepni přepínač na RES. Pokud benzín znovu poteče, je ventil OK. Pokud ne, jsou 2 možnosti
a/ ventil neotevírá
b/ ventil nedovírá a nádrž je prázdná.
V obou případech opravit.

Naposledy editováno 01.07.2020 00:07:13

(reakce na) Virago 535 - rezerva

1.7.2020 v 00:16 | Nahoru | #18
Gewo> Test:

Jsi chytrý? Ano: 2 body Ne: 0 bodů
Jsi hezký? Ano: 1 bod Ne: 0 bodů

Vyhodnocení

3 body: Jsi chytrý a hezký.
2 body: Jsi chytrý, ale nejsi hezký.
1 bod: Nejsi chytrý, ale jsi hezký.
0 bodů: Nejsi chytrý ani hezký.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Virago 535 - rezerva

1.7.2020 v 00:48 | Nahoru | #19
Gewo> Čumím jak puk, mám všecky tvoje knížky

(reakce na) Virago 535 - rezerva

18.7.2020 v 11:19 | Nahoru | #20

maco píše: Gewo> Čumím jak puk, mám všecky tvoje knížky



Tak to jsi na tom lépe než já... mám jen dvě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist