Téma: Výměna PDS kloubku
5.3.2010 v 11:31
Můžete mi někdo prosím napsat postup při výměně PDS kloubku u exc 450, kdo jste to již dělal? Mám doma nový kloubek, jen to tam dát. Děkuji.
1 reakcí na tento příspěvek Výměna PDS kloubku
Nevím jak moc na těsno je tam nalisován, ale co takhle ho šetrně vylisovat pomocí delšího šroubu skrz + kusu trubky a to samé i s novým dovnitř. Nevím ale podle mě je to nejšetrnější způsob
Můžu se zeptat jak dlouho vám trvalo vyndat PDSko? Já, po hodině začal proklínat člověka co to měl předemnou a nevyměnil, po druhé hodině jsem chtel jít do škodovky na lis a po třetí hodině koupit novou kyvku Pak jsem to vyndal... Kdyby měl ten kloubek jeste trosku vůle, tak šel vyndat
[img]
[img]
[img]
[img]
Ty voe..to je pěkná prasečina majkl..já měnil taky nedávno, ale vypadal ještě luxusně o proti tomuhle a to mám 04 rok a nikdo to nedělal..předemnou jezdec na silnicích..tak to je znát!Doporučuju si udělat na to šprcku(krytí) jak se dávají neoprény na př.vidlice!Já si to udělal ze staré duše a funguje to obdobně!kloubel vydrží o dost více!
Zdarvím. Pánové mám velký problém vyndat ten PDS kloubek ! Vypadá to že to ještě nikdo neměnil. Prvně sem se to pokušel vymlátit tak jak to bylo ale nehlo se to ani o kousek. Pak sem vyndal ty gufera kolem a znova sem se to pokušel vymlátit jak jen to šlo ale stejně nic ! Vůbec nechápu jak to tam mohl někdo dovnitř dostat A jinak jste všichni borci kteří jste to vytáhli ven ! To jako všechna čest Tak se ptám nemá někdo dobrej návod jak vytáhnout ?? Dík
[img]
[img]
[img]
[img]
[img]
[img]
2 reakcí na tento příspěvek Výměna PDS kloubku
Kladivo je dost velký Je to tam fakt fest nalisovaný a zkoušel sem to i nahřát ale zkusím to stou trubkou Jinak tady v těch obrázkách nademnou je jen ten samotnej kloubek bez těch konců na šroub a to by mě zajímalo jak se dají ty konce sundat ?
supermoto7>Kladivo je dost velký Je to tam fakt fest nalisovaný a zkoušel sem to i nahřát ale zkusím to stou trubkou Jinak tady v těch obrázkách nademnou je jen ten samotnej kloubek bez těch konců na šroub a to by mě zajímalo jak se dají ty konce sundat ?
to vypada ze jsou tam jen nalisovany, zkusit ncim tencim vyklepnout zevnitr...
ono to neni ani tak zalisovany ale zarostly.. kontakt dvou kovu s rozdilnym elektrochemickym potencialem.. vznika tam elektrickej clanek, ten spoj pritom zarusta do sebe.. spravne by se takovejhle spoj v konstrukci nemel vyskytovat.. to je takovej problem s hlinikem no.
ohrivani/chlazeni by mohlo pomoci ale opatrne s tim u toho hliniku.. on je to docela svina:)
muzem zkusit i vyrobit nakej stahovak, kdyz dodas rozmery, ale to vypada ze tam drzi fest ze to bude chtit kladivem:)
1 reakcí na tento příspěvek Výměna PDS kloubku
vylisovat tou trubkou celý, ty pouzdra jsou tam nalisovaný a jdou ven ztěží, já to vyklepal přes šroubovák zevnitř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna PDS kloubku
supermoto7> nechtělo by to prostříkat uvolňovačem šroubů nebo WDčkem ať se to trochu uvolní??
Lubin9> Tak že celé to pouzdro s tím kloubkem vytlouct přes trubku ven jak psal Assassin ? Kdybych to měl vyklepat šroubovákem zevnitř tak ten šroubovák 10x ohnu. Vypadá to jako kdyby to bylo celé v kuse odlitý a to pouzdro jako kdyby tam bylo přivařený Protože takový rany jaký sem tomu dával a ani o kousek se to nepohlo to prostě není možný ! To asi natřu na zeleno a hodím do kopřiv
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna PDS kloubku
juras> já pochybuju že by se ta kapalina dostala pod to nalisovaný pouzdro Ale už mě to taky napadlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna PDS kloubku
supermoto7> odnes to někomu na lis.. jako vytlačovací přípravek skvěle poslouží ořech z goly. z druhé strany to jen něčím podepřeš aby mohl vylézt ven.
Dělal jsem to poprvé taky kladivem, ale je to naprosto příšerná práce a už nikdy v životě to nechcu opakovat.
Na lisu to jde naprosto krásně, za 15s je po všem!
Dělal jsem to poprvé taky kladivem, ale je to naprosto příšerná práce a už nikdy v životě to nechcu opakovat.
Na lisu to jde naprosto krásně, za 15s je po všem!
hoši,řeknu vám,jak na to.chce to ceočko a udělat dovnitř toho ocelového kroužku pár krátkých svarů-ale s rozumem,at´ se neroztaví ten hliník,svar ten kroužek stáhne a lokální přehřátí naruší tu zarostlou oxidaci...
funguje to 100%,uvolňuju takhle ložiska už x-let...
Naposledy editováno 21.09.2010 21:18:28
funguje to 100%,uvolňuju takhle ložiska už x-let...
Naposledy editováno 21.09.2010 21:18:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna PDS kloubku
Vespa>Ja ti dam 15s.Kdyz moc tak 5s. A to jsi mi jeste zavazel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 12 | 18.3.2024 v 16:44 krokoš |
Smazat prosim KTM EXC 450 | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 14:20 Tutor |
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Tutor | 0 | 7.3.2024 v 13:59 Tutor |
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F | Musilll | 1 | 28.2.2024 v 18:54 Norous123 |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |