globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Daytona 675 - majitelé sem!
4.3.2010 v 22:39
Daytonáři, potřebuju pomoct:( přívěra se mi chová divně a potřeboval bych, jestli by si někdo z vás dal tu práci a natočil mi na video, co dělá přívěra po otočení klíčku. Než to povezu do Prahy na servis, musím vyčerpat všecky možnosti a už jsem bezradný.
Ta moje se chová takhle:

Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

Daytona 675 - majitelé sem!

4.3.2010 v 22:50 | Nahoru | #1
neporadim ale dobry na reseni problemu natocit co to dela drzim palce at se to vyresi

1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!

4.3.2010 v 22:55 | Nahoru | #2
no já bych tu přívěru vyhodil.. tolik zbytečných kurvítek...

Zkoušel jsi z přívěry odpojit lanka a ručně ji nastavit do otevřené polohy? Jede to pak normálně?

Daytona 675 - majitelé sem!

4.3.2010 v 22:56 | Nahoru | #3
Tak nemám zkušenost,ale ruce máš pěkně zasraný .Je vidět, že nezahálíš a jaro se blíží.

1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!

4.3.2010 v 22:57 | Nahoru | #4
Přívěry na 4T.. taky totální kravina, jen kvůli zasraným emisním a hlukovým normám.. Výrobci se to snaží krýt bláboly, jak ože to přidá výkon v nízkých otáčkách, což bohužel není tak úplně pravda.. (u 2T to je něco jiného)

Daytona 675 - majitelé sem!

4.3.2010 v 23:02 | Nahoru | #5
Vůbec nevím o čem v tom videu mluvíš, ale máš pěkný hlas

1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!

4.3.2010 v 23:11 | Nahoru | #6
zapeklity problem prijde jako kdyby byla zasekla... pootocene nic nikde neni ne, na nic si nesahal...? zkus oddelat lanka a zahybat s ni, jak jde volne... pak se mrknout jeste na ten servomotorek... mrknout, jestli jsou dobre uchycena ta lanka a nekde se nevyhakla, nezasekla... tady kazda rada draha... nesetkal jsem se s tim... ja bych osobne zkousel a zkousel dal... dokavad by me opravdu nevytekly nervy... hlavne bych to cele rozdelal...to bude nejaka blbost ve vysledku... pak schvalne napis cim to bylo... drzim palce

Naposledy editováno 04.03.2010 23:12:13

Daytona 675 - majitelé sem!

4.3.2010 v 23:11 | Nahoru | #7
Asi to mas rozbyté

Daytona 675 - majitelé sem!

4.3.2010 v 23:14 | Nahoru | #8
taky to tak dlouho ladim :D dokud nevytecu dam si den pauzu a prijdu na to

Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 00:17 | Nahoru | #9
Ty přívěry sou oboje zavyslí jedna na druhý??propojený mezi sebou?? něco mě napadlo,ale nejde mi to do hlavy ..

1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 00:20 | Nahoru | #10
sem to blbě njapsal, to ze mě uděláte kokota. .. myslím jako jinak,než propojený lankama,, když jsou elektronický, jestli ta 1.tahá druhou?

2 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 01:56 | Nahoru | #11
Vim o tom naprostý kulový, ale náhodou sem teď neměl co dělat, tak sem se snažil něco najít a našel toto: návod Zkusil bych to, jestli s přívěrou jde volně otáčet, jestli není někde kouslá.
Na dalších stránkách stejného threadu ještě někdo popisuje, že s přívěrou jde otáčet volně, ale přesto popisuje závadu: The servo is "searching" 2-3 times and giving up. A jako údajné řešení je tam popsáno: "the limit switch wasn't getting back to zero fully even though the valve was open to the stop. aha the closing cable was too tight so even though the valve rotated to the stop the limit switch was thinking it hadn't (ergo the ECU was confused). Backed off the cable and good as new.
Akorát tomu moc nerozumim, ale závada má zřejmě spočívat v tom, že uzavárací lanko přívěry je příliš přitažené. Snad něco z toho pomůže... Každopádně tyhle kraviny na mašinách nemaj co dělat

Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 01:58 | Nahoru | #12
V neposlední řadě se můžeš registrovat a zeptat se na to rovnou a postnout tam to video, super řešení, není třeba vysvětlovat problém v angličtině

Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 07:23 | Nahoru | #13
Poslední věta je Super
Taák Kurvá Nevím
Mistře ať to dáš do kupy !!! držím palce to bude ňáka pítchovina !!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:39 | Nahoru | #14
Chotis> Dobře ty, no mělo by to bejt tim lankem moc našponovaným no. Mě i při tom videu se mi to zdálo že to něják moc rve no Ale jinak sem amater a ty každopádně dobrej hledač

1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:41 | Nahoru | #15
A jinak pro Rutana: Kdyžtak pošli to video tomuto člověku, MATES který v Praze dělá v Triumphu prodejce a sem chodí taky, tak to ho nejspíš znáš. A nebo na jejich email do obchodu, na to by mohl reagovat dřív a ukázat mechanikům tvůj záznam.

Naposledy editováno 05.03.2010 10:50:06

(reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:41 | Nahoru | #16

C.J.>no já bych tu přívěru vyhodil.. tolik zbytečných kurvítek...

Zkoušel jsi z přívěry odpojit lanka a ručně ji nastavit do otevřené polohy? Jede to pak normálně?



manuálně jsem s tím hýbal ale bez odpojených lanek a nic..bez rozdílu..vyzkouším.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:43 | Nahoru | #17

C.J.>Přívěry na 4T.. taky totální kravina, jen kvůli zasraným emisním a hlukovým normám.. Výrobci se to snaží krýt bláboly, jak ože to přidá výkon v nízkých otáčkách, což bohužel není tak úplně pravda.. (u 2T to je něco jiného)



nesouhlasím. zvětšujou krouťák ve spodku, což já hodně potřebuju pro stunt. S emisema to nemá co dělat, hluk možná, ale proč by snižovali hluk v nízkých otáčkách a zvětšovali při vysokých? to nedává smysl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:44 | Nahoru | #18

sooky>zapeklity problem prijde jako kdyby byla zasekla... pootocene nic nikde neni ne, na nic si nesahal...? zkus oddelat lanka a zahybat s ni, jak jde volne... pak se mrknout jeste na ten servomotorek... mrknout, jestli jsou dobre uchycena ta lanka a nekde se nevyhakla, nezasekla... tady kazda rada draha... nesetkal jsem se s tim... ja bych osobne zkousel a zkousel dal... dokavad by me opravdu nevytekly nervy... hlavne bych to cele rozdelal...to bude nejaka blbost ve vysledku... pak schvalne napis cim to bylo... drzim palce



nervy vytekly několikrát. přišel jsem o 17ku klíč, kterou jsem zahodil při jednom zkratu někam k sousedovi do zahrady:)))

(reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:46 | Nahoru | #19

PATYN>sem to blbě njapsal, to ze mě uděláte kokota. .. myslím jako jinak,než propojený lankama,, když jsou elektronický, jestli ta 1.tahá druhou?



přívěra je jenom jedna. to druhé je motorek, který ji ovládá taháním za lanka. Polohu otočení sleduje jenom ten motorek, na přívěře žádný senzor není pokud vím. takže jestli je přívěra ve správné poloze záleží pouze na nastavení lanek, motorek od ní žádnou zpětnou vazbu nemá. ale to by mělo být v pořádku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:48 | Nahoru | #20
RUTAN> Jo jinak když už tě tu vidim, tak ti bohůžel budu muset poslat nějáký fota moto po crash testu A ten tvůj chránič vejfuku byl krajně poddimenzován no, jak se dalo již čekat z jeho vzhledu. Vejfuk se mi sice odřel málo, ale ten chránič se do nej zapíchl takže je stejně hotovej Až to budu řešit tak ti to pošlu. Jinak normální padací špunty jsou zcela funkční

Naposledy editováno 05.03.2010 10:53:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:49 | Nahoru | #21

Chotis>Vim o tom naprostý kulový, ale náhodou sem teď neměl co dělat, tak sem se snažil něco najít a našel toto: návod Zkusil bych to, jestli s přívěrou jde volně otáčet, jestli není někde kouslá.
Na dalších stránkách stejného threadu ještě někdo popisuje, že s přívěrou jde otáčet volně, ale přesto popisuje závadu: The servo is "searching" 2-3 times and giving up. A jako údajné řešení je tam popsáno: "the limit switch wasn't getting back to zero fully even though the valve was open to the stop. aha the closing cable was too tight so even though the valve rotated to the stop the limit switch was thinking it hadn't (ergo the ECU was confused). Backed off the cable and good as new.
Akorát tomu moc nerozumim, ale závada má zřejmě spočívat v tom, že uzavárací lanko přívěry je příliš přitažené. Snad něco z toho pomůže... Každopádně tyhle kraviny na mašinách nemaj co dělat



díky, to je cenná rada, mrknu na to. Já už jsem toho zkusil tolik, že uvažuju moc složitě a ty jednoduché věci mi unikají.

(reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:51 | Nahoru | #22

simisim>A jinak pro Rutana: Kdyžtak pošli to video tomuto člověku, MATES který v Praze dělá v Triumphu prodejce a sem chodí taky, tak to ho nejspíš znáš. A nebo na jejich email do obchodu, na to by mohl reagovat dřív a ukázat mechanikům tvůj záznam.



už se řeší..video dostaly už dva servisy...
ale tohle nemá na závadu na CBR s blbě propojenými blinkry a kompletním chaosem v systému zapalování...to bylo fakt nejvíc:))

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 10:51 | Nahoru | #23

simisim>RUTAN> Jo jinak když už tě tu vidim, tak ti bohůžel budu muset poslat nějáký fota moto po crash testu A ten tvůj chránič vejfuku byl krajně poddimenzován no, jak jse dalo již čekat z jeho vzhledu. Vejfuk se mi sice odřel málo, ale ten chránič se do nej zapíchl takže je stejně hotovej Až to budu řešit tak ti to pošlu. Jinak normální padací špunty jsou zcela funkční



pošli, mrknu na to...
díky

(reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 11:03 | Nahoru | #24

RUTAN>díky, to je cenná rada, mrknu na to. Já už jsem toho zkusil tolik, že uvažuju moc složitě a ty jednoduché věci mi unikají.



A já tomu zas moc nerozumim, takže mi nic jinýho, než uvažovat jednoduše, nezbývá

(reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 11:04 | Nahoru | #25

simisim>Chotis> Dobře ty, no mělo by to bejt tim lankem moc našponovaným no. Mě i při tom videu se mi to zdálo že to něják moc rve no Ale jinak sem amater a ty každopádně dobrej hledač



Na netu je všechno, stačí mít čas, a ten já jako student zatím ještě občas mám...

Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 12:34 | Nahoru | #26
To co ti to dělá znám velmi důvěrně, máš špatně nastavené vůle lanek. Stoprocentní řešení je vzít diagnostiku a nastavit vůle správně. Jinak přijdeš o rozum.

1 reakcí na tento příspěvek Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 12:45 | Nahoru | #27
To chceš vízt do servisu k tomu vyzáblímu dementnímu dvoumetrovýmu pankáčovi ???? .... Stejně jsi to pokazil ty......pořád ti říkám, že máš v rukách nasraný ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 12:46 | Nahoru | #28
RUTAN> Nevím jak má přívěru přesně řešenou Triumph, ale bude to určitě hodně podobný s GSX-R. Přijde mi jako by přívěra zůstala úplně zavřená, max při tom posledním pohybu motorku se jen trochu pootevře. Odpojil bych lanka (u motorku, jak drží ty lanka u přívěry v tom plechu, tak buď nechat, nebo si zapamatovat délku závitu, aby pak byly stejně), pružina by měla uvést přívěru do polohy úpně otevřená a zkusil to. S největší pravděpodobností motor pujde vytáčet, volnoběh by měl taky držet, jen nebude mít takovou sílu od spodních otáček. Motorek by se měl bez lanek jen otáčet, protože ho nic nebude brzdit. Ozubený kolečka vypadají že jsou v pořádku. Budeš mít aspoň jistotu, že bude fakt něco s přívěrou a pak bych řešil dál nastavení. Nebo můžeš zatím zkusit lanka jen povolit, tím nic nezkazíš, podle toho zvuku ke konci, jak motůrek vydává ten zvuk, se znaží otočit, ale lanko už ho dál nepustí. K večeru zkusím něco vyčíst ještě z manuálu, abych byl v obraze...
Tady máš, jak funguje přívěra na mém GSX-R.


Naposledy editováno 05.03.2010 12:57:56

Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 12:51 | Nahoru | #29
Přívěra je ok, jen je špatně nastavená vůle lanek a k nastavení je potřeba uvést přívěru do určité polohy. Pak se nastaví vůle lanek, a mělo by to být ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Daytona 675 - majitelé sem!

5.3.2010 v 12:56 | Nahoru | #30
RUTAN> Mrkni na tohle video, jak má ty lanka volné, řekl bych až moc, ale funguje tak jak má.
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1180, 1181] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35401 Včera v 22:51 radi5
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 TheCorpse 2 7.4.2023 v 14:35 eda
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 tonyyzf125 15 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 nicooo 8 27.5.2020 v 14:53 nicooo
Triumph Daytona startovaní Triumph Daytona 675 djgas 13 26.4.2020 v 21:55 djgas


TOPlist