PROBOHA NESTARTUJTE NA TO MOTORKU! Po zimě je ten benzín celý zvodnatělý, zkažený, hnije, divně smrdí a vůbec, navíc některým třeba i několikrát zamrzl!
Takový benzín vám zcela spolehlivě odpálí svíčky, válce, klikofky, ojnice a tak, nedejbože po startu uvidíte ve vejfucku pár kapek vody - no to je konec, voda vám prošla celým motorem!
Ještě že jsme tady my, staší a zkušení, abychom vám poradili. Třeba já.
Tak šup šup s bandaskama do nejbližší Shellky na výkonný V-Power, starej benál vylejt, já se pak zastavím, abych vás toho ošklivého, zkaženého benzínu zbavil, abyste jednou omylem ten hnus nepoužili.
Vím, jsem hodný a obětavý. Termín a místo, kam se mám pak pro ten zkažený a zcela nepoužitelný benál stavit, mi hažte do PM.
Naposledy editováno 25.02.2010 17:28:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jarní starty: jedině čerstvý benzín !!!
1 reakcí na tento příspěvek Jarní starty: jedině čerstvý benzín !!!
[url= imageshack snad[/url]
Naposledy editováno 01.03.2010 13:02:04
Riddick>skyair> To je ta sračka bílá, která ucpávala karburátory a vstřiky, neuvěřitelná směs sraček... Dojelo na to mraky kluků, kurňa ty fotky né a né tu udržet
Já jich měl v kompu spoustu, jenže jsem to pročistil a všechno z dílny z loňska je pryč. Setkal jste se s tím někdo dřív než loni? Já to předloni neznal ale loni jsem to viděl aspoň 1x do týdne. Snad dostanu od Ústavu paliv a maziv odpověď co to vlastně je.1 reakcí na tento příspěvek Jarní starty: jedině čerstvý benzín !!!
1 reakcí na tento příspěvek Jarní starty: jedině čerstvý benzín !!!
Včera jsem najel 200km z toho prvních 100 to bylo na podzimní benál.
Můžu říct že sem pak dal čerstvej a rozdíl jako svině, zvuk najednou začal být více explozivního charakteru, motor táhl tak o 20% více ....
Skutečně rozdíl co jsem nečekal, já bych si tedy starej benál do motorky nedal
1 reakcí na tento příspěvek Jarní starty: jedině čerstvý benzín !!!
Během pěti minut se v garáži nedalo moc dobře dýchat - starý benzín je fakt mrcha, bacha na to
Naposledy editováno 02.03.2010 12:25:48
Katana>Někteří zřejmě nevědí jaký jsou dnes benzíny kurevstva, obsahují biosložku která si sedne a nadělá mraky problémů, není problém díky tomu odkráglovat motor. Potom najdete v karburátoru, palivovým ventilu a v celým palivovým systému bílou sračku co smrdí jako hnůj. Zrovna minulej týden jsem řešil XJR 1300 který majitel po zimě nastartoval, tahle sračka po vypnutí motoru zamezila palivovýmu ventilu aby se dovřel, stejně jako jehlovým ventilům (plováku) a cca 5 litrů benzínu proteklo do filtru a motoru (zjistil až druhej den, když se po baráku šířily benzínový výpary). Celá olejová náplň (která byla nová) se musela vyměnit. Na zimu se doporučuje natankovat 100 okt benzín, ten tu biosložku nemá. To co píše PetrXX zní jako dobrej vtip ale některé už starej benzín stál dost peněz. Majitelů stříkaček se to zas až tak moc netýká, výjma toho nabrat na zimu 100okt.
Nesmíš tankovat levné palivo na Unicornu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jarní starty: jedině čerstvý benzín !!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jarní starty: jedině čerstvý benzín !!!
CSholka>RZhanal> Ale to ses v té garáži musel zavřít, ne?
Jo byl tam zavřenej.A nepřej si vidět co tam dělal.
1 reakcí na tento příspěvek Jarní starty: jedině čerstvý benzín !!!
Jinak koukam ze nam roste v Havirove pekna omladina CSholka