globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nechat při zazimování zařazený kvalt?
 
23.2.2010 v 00:06
Čáu chlapy. Tak se ke mě dostal jeden drb. Od kámoše jsem slyšel že je lepší při zazimování motorky nechat zařazenou rychlost. Prý kvůli pružince na neutrálu. Že se nenatahuje. Nebo cosi podobnýho říkal kamoš. Tak mě napadá. Je na tom něco pravdy.? Já si myslím že ne.

Naposledy editováno 23.02.2010 00:09:16
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 00:12 | Nahoru | #1
A neporadil ti taky vymontovat všechny ventilové pružiny? aby se zbytečně nemačkaly

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 00:21 | Nahoru | #2
Tak to už je fakt moc...

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 00:29 | Nahoru | #3
a co teprve hadice pod tlakem?

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 00:31 | Nahoru | #4
hoši já se z vás pose*u.... ta zima je fakt dlouhá

1 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 00:34 | Nahoru | #5
Hlavně to nedávej na stojánek, ten má taky pružinku.

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 00:37 | Nahoru | #6
.Větší blbost sem ežtě neslyšel..Jak už tu někdo psal,ta zima nám leze na mozek ale Fest

1 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 00:38 | Nahoru | #7
A nezapomen povolit všechny šrouby, aby se neunavovaly...

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 00:40 | Nahoru | #8
Ja nezimuju, mam leto cely rok. sorry za rejpnuti. ale s tou pruzinkou je to narez

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 00:50 | Nahoru | #9
Taky jsem to slysel, ale prave naopak....takze je to volovina oboji .

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 03:35 | Nahoru | #10

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 06:35 | Nahoru | #11
Chudák zakladatel threadu, kámoš mu pověsí nos na bulíka a ten to tu schytá za něj

Ale stejně si nemůžu pomoct...




1 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 06:44 | Nahoru | #12
celou zimu sem nestřílel, asi vyndám ze siga pružiny z úderníku a kohoutu
ni ve zlym...... občas napadaj různý lidi různý věci

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 07:17 | Nahoru | #13
To je zase vlákno...

1 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 07:22 | Nahoru | #14
To mi připomíná jednoho borca co si koupil Oktávku a považoval to za tak super káru, že s tím vyjel jen pár výkendů v létě, když bylo hezký počasí a přes zimu to postavil na špalky, aby se mu neničily tlumiče a pneumatiky. Dokonce nechával pootevřené dveře aby se mu neničilo těsnění Takže vlastně pořád jezdil se starou š120, kterou původně měla ta Oktávka nahradit, protože 120 měla příliš velkou spotřebu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 07:31 | Nahoru | #15

Dingo>A neporadil ti taky vymontovat všechny ventilové pružiny? aby se zbytečně nemačkaly


U jednobuchu si dáš 3. dobu a máš vystaráno,ale chudáci 4 válci,tam je to kurva neřešitelný problém! Past vedle pasti ty pyčo!
Jinak já mám kvalt dycky,mám garáž na kopci,aby mě to neujelo. Ideální je dát zpátečku.

Naposledy editováno 23.02.2010 07:32:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:07 | Nahoru | #16

prackarr>U jednobuchu si dáš 3. dobu a máš vystaráno,ale chudáci 4 válci,tam je to kurva neřešitelný problém! Past vedle pasti ty pyčo!
Jinak já mám kvalt dycky,mám garáž na kopci,aby mě to neujelo. Ideální je dát zpátečku.



Jo, no, zpátečka to jistí

Pro jistotu je taky dobrý založít pravý zadní kolo cihlou

Naposledy editováno 23.02.2010 08:10:49

1 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:19 | Nahoru | #17
já bych jí skladoval vzhůru kolama

(reakce na) Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:21 | Nahoru | #18

noend> Jo, no, zpátečka to jistí

Pro jistotu je taky dobrý založít pravý zadní kolo cihlou


Myslíš to pravý kolo,jo? To je jasný. Protože když nezaložíš to pravý,tak dojdeš do garáže a motorka v prdeli. Prvně to vypadá na krádež,pak jukneš ven,a motorka leží před garáží na boku. Pak jukneš zpětr,a zjistíš,že jsi po tmě místo kola motorky založil cihlou matčinu babettu.

(reakce na) Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:22 | Nahoru | #19

gsx goes to cbr>já bych jí skladoval vzhůru kolama


Hele,ty nemluv,ty se taky ptáš na dotazy,jak řemen.

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:23 | Nahoru | #20
To není sranda, nechat přes zimu zařazenou dvojku se doporučovalo u Jawetty - řazení dvojky je pružinou, řazení jedničky tahem lanka. Když necháš neutrál, tak je pružina furt napůl napnutá.
U jiných motorek je to samozřejmě nesmysl.

1 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:25 | Nahoru | #21
Si budu muset jít kurva překvaltovat.

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:34 | Nahoru | #22
no a co teprve pruziny ve vidlich a v centralu.. je potreba to povesit na popruhy do vzduchu (vzhuru nohama by je jeste mackala vaha kol) ...

1 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:36 | Nahoru | #23
Prý je taky dobrý na zimu otočit motorku vzhůru kolama

(reakce na) Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:50 | Nahoru | #24

piškot1>Prý je taky dobrý na zimu otočit motorku vzhůru kolama



Nebo to pověsit na zěď, na hřebík jako kolo

Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:57 | Nahoru | #25
nechavam tam trojku, riditka zatocene do leva, knoflik na blinkry do prava a zrcatka ohnu dolu. Potom kazdy den pootocim kola o 45* a to zadni protihodinovym rucickam a a predni s hodinvymi rucickami. Pres sedacku dam modrou deku s hnedymi kostickami a ruzovymi kvety /muzou byt i cervene/. A to je asi vsechno. Na jare se pak tesim ze strcim jenom klicek a vyletim jako raketa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 08:58 | Nahoru | #26

prackarr>Si budu muset jít kurva překvaltovat.



(reakce na) Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 09:03 | Nahoru | #27
MartasUSA> Ja si radši odnes motorku do čtvrtého patra, at se nenamáhá vůbec v té kose.

(reakce na) Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 09:07 | Nahoru | #28

Dave81>Hlavně to nedávej na stojánek, ten má taky pružinku.



A doprdele!!! Ted abych co nejdriv sehnal novou pruzinu!!!

1 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 09:21 | Nahoru | #29
souhlasím, že je to blbost , jinak malý rejpnutí: krosky se vždy nechávaj ve vzduchu, aby se nenamáhaly tlumiče [URL=

Naposledy editováno 23.02.2010 09:27:05

3 reakcí na tento příspěvek Nechat při zazimování zařazený kvalt?

23.2.2010 v 09:30 | Nahoru | #30
U tý pružiny aretace kvaltů je fakt obrovskej rozdíl, jestli je napnutá o půl otáčky při neutrálu, nebo o 5 stupňů méně při kvaltu
Hlavně nezapomeňte rozebrat ventily a všechny tlumiče, pač tam jsou ty pružiny slušně napružený i při zavřených ventilech a motorce na hlavním stojanu Navíc je potřeba vyndat písty z válců, protože pístní kroužky jsou ve válci taky napružený. To samé pružinové kroužky ve všech guferech, pružinky nad membránama karburátorů, přítlačné pružiny spojky, automatický napínák rozvoďáku....

Takže teď už víte, že motorku je potřeba na zimu rozebrat na jednotlivé součástky, ty nakonzervovat olejem, zabalit po jedné do voskového papíru a uložit doma pod postel.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist