paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak to maže...?
21.2.2010 v 18:58
Zdravíčko, mám takovej protřelej dotaz, kterej je myslím na místě než s ní vyjedu, a sice jak to maže.Když jsem ji kupoval tk mi borec říkal,ať to nenechávám nějak dlouho bručet, ptz na neutrál to nemaže,což jsem nepochápal. Když zapnu klíček svítí olej a neutrál,jakmile zařadím ,olej zhasne, při vyřazení opět rozsvítí...

Jak to maže...?

21.2.2010 v 19:10 | Nahoru | #1
Jakmile se roztoci motor toci se i Oil cerpadlo.... kontrolka sviti pred nastartovanim protoze v motoru neni tlak oleje po nastartovani musi zhasnout... kontrolky maji zhasinat postupne nikdy dve naraz
no nebo mas napojenou kontrolku oleje na neutral.

Jak to maže...?

21.2.2010 v 19:11 | Nahoru | #2
no ja nwm o co se jedná, ale u auta to dělá když máš malý otáčky

1 reakcí na tento příspěvek Jak to maže...?

21.2.2010 v 19:13 | Nahoru | #3
jest-li nemáš Oilmastera, tak to máš oil v benzínu, ne?

(reakce na) Jak to maže...?

21.2.2010 v 19:20 | Nahoru | #4
Mazat to musí i na volnoběch, jak bys to mazal na křižovatce . Buď ti borec propojil kontrolku mazaní na kontrolku neutrálu a nebo to taky dělá když máš malý otáčky volnoběhu nebo málo oleje, ale zařazení bez plynu by na to nemělo mít vliv.

1 reakcí na tento příspěvek Jak to maže...?

21.2.2010 v 19:36 | Nahoru | #5
takže oil master ti normalně maže i na volnoběžné otáčkyje sice rozdíl v průtoku oleje na neutral a na max otačky a max otevřený plyn, ale od toho pravě existuje oilmaster, který má proměnlivé mazání motoru. Motor při volnoběhu (není v uátěži) nepotřebuje mazat tak moc jako pri plném zatížení. A ta kontrolka svítí jen když je malo oleje v nádobce, funguje to jako hladinový spínač, takže je nesmyslné aby ti kontrolka shasínala po zařazení.

Jak to maže...?

21.2.2010 v 19:58 | Nahoru | #6
ta kontrolka me na mitu take svitila..kdys sem mel neutral..tak svitilo spolu stim jeste kontrolka mazani..po zarazeni rychlosti to zhaslo...ale nema to vliv na mazani..maze to i na neutral..

Jak to maže...?

21.2.2010 v 20:02 | Nahoru | #7
Buď v klidu, je to takhle normální. Taky mi to svítí do té doby, než tam kopnu jedničku :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak to maže...?

21.2.2010 v 20:03 | Nahoru | #8
the_duck> No na neutrál to napojený není,ptz když dochází oil,tk mi to při jízdě bliká,čím míň oleje tím rychleji, pořád,ale když vyřadím tk olejnička svítí. Je mi jasný,že válec to maže pořád,ale co motor a spojka...? Každopádně,kdyby měl pravdu s tím nemazáním,tk to asi ve městě v létě zadřu..

Jak to maže...?

21.2.2010 v 20:05 | Nahoru | #9
To je zcela normální, jestli ti majitel řekl že na volnoběh to nemaže, tak toho moc neví
Na mym DT to svítilo do tý doby než jsem zařadil kvalt,nevím proč to tak bylo, ale je to tak. neboj..maže to

Jak to maže...?

21.2.2010 v 21:02 | Nahoru | #10
lej volej primo do benzinu a mas jistotu je to starsi stroj a cerpadlo muze vynechavat

1 reakcí na tento příspěvek Jak to maže...?

21.2.2010 v 21:14 | Nahoru | #11
Tak díky kluci :)

Jak to maže...?

21.2.2010 v 22:34 | Nahoru | #12
s neutralem to sviti proto abys vedel ze to funguje

(reakce na) Jak to maže...?

21.2.2010 v 22:37 | Nahoru | #13
Ajonek> no jestli mas dost oleje v převodovce tak se spojka a převodovka musi mazat tam neni zadné čerpadlo tak se to maže rozstřikem. To nema zadny vliv na tu kontrolku jsou to uplně jiné okruhy.

(reakce na) Jak to maže...?

21.2.2010 v 22:47 | Nahoru | #14
Ajonek> Popravdě, kdybych kupoval motku a borec by mi řek, že to na neutrál nemaže, asi bych mu jí v tom okamžiku hodil na hlavu

PS: když sem měl scoota já, oil mastera sem odpojil a lil olej rovnou do nádrže...
Přecijen, jistota je jistota... Kort když tam má člověk o 12HP víc než na
kolik je to v sérii dělaný

1 reakcí na tento příspěvek Jak to maže...?

22.2.2010 v 09:55 | Nahoru | #15
Co pořád máte s tím odpojováním olejových čerpadel? To je nějaká nová móda?

(reakce na) Jak to maže...?

22.2.2010 v 11:11 | Nahoru | #16

WenCa>Co pořád máte s tím odpojováním olejových čerpadel? To je nějaká nová móda?



Já měl čínu, tam to byla nutnost
A dle mého názoru je na tom Cagiva velice,
ale velice podobně :)

1 reakcí na tento příspěvek Jak to maže...?

22.2.2010 v 15:52 | Nahoru | #17
Nowi> nesdílím tvůj pocit...

Jak to maže...?

22.2.2010 v 18:29 | Nahoru | #18
DTčko to tak má uplně stejné....i když mám plnou nádržku, tak na neutráosvítí i mazání...je to pravděpodobně kvůli kontroly funkce této kontrolky, po zařazení zhasne, jakmile začne svítit při jízdě(zařazené rychlosti) je třeba lahvičku doplnit, ovšem neboj se, že jak to rožne tak že hned zadřeš..je tam (aspoň u mně) rezerva cca 100-150 KM.

Ostatní, co haní olejové čerpadlo,nebo to že ti to nefunguje pravděpodobně neví o čem mluví.

(reakce na) Jak to maže...?

23.2.2010 v 11:45 | Nahoru | #19

funtom.24>Nowi> nesdílím tvůj pocit...



Na to máš právo

Jinak muj názor na oil mastera je vesměs pozitivní,
když funguje jak má
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Cagiva supercity přední tlumiče Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 7 12.7.2021 v 19:53 trapez
cagiva supercity tlumič Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 1 12.7.2021 v 19:51 trapez
Po přidaní plynu se dusi Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 18 12.3.2021 v 18:21 JwKS_Pavel
Pneu Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 2 23.1.2021 v 14:40 Michalcz2003
Cagiva supercity 125 Cagiva Supercity 125 Michalcz2003 4 26.10.2020 v 12:18 Bakoun


TOPlist