Regulátory Vape
Regulátor Ignitech
Naposledy editováno 17.02.2010 23:15:59
2 reakcí na tento příspěvek při vysokych otáčkách nedobíjí
1 reakcí na tento příspěvek při vysokych otáčkách nedobíjí
takze mam vymenu za sebou a od te doby nic.. a doufam ze to tak dlouho vydrzi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
1 reakcí na tento příspěvek při vysokych otáčkách nedobíjí
Jinak návod na měření je na Ignitech stránkách a je lepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
Dingo>Koukám, že tady většina má věšteckou kouli a už předem ví kde je problém
Jinak návod na měření je na Ignitech stránkách a je lepší
Za to ty akorát se jen vysmíváš a neporadíš, leda až tě vyhecuji, tak nasbíráš nějaké odkazy na netu. Víš kam máš jít
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
E: to by tu bylo za chvíli jako blbý s hluchým..
Naposledy editováno 18.02.2010 00:02:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
Danielos>Dingo> Ty jsi ma-gor. Neumíš reagovat..
E: to by tu bylo za chvíli jako blbý s hluchým..
Tak víš co je na obrázku a k čemu ty věci slouží a k čemu je ta věc?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
Jdu spát, ale víc by to prospělo tobě(no i když to asi vlastně není krátkodobé, tak by to asi nepomohlo).
Ostatní si o Tobě už udělali obrázek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
Danielos>Dingo> Držím se hesla: Nehádej se s blbcem, protože tě zatáhne na svou úroveň a tam tě dostane, protože je v tom nejlepší..
Jdu spát, ale víc by to prospělo tobě(no i když to asi vlastně není krátkodobé, tak by to asi nepomohlo).
Ostatní si o Tobě už udělali obrázek
Takže děláš chytrýho jak motorkám rozumíš a nejsi schopný poznat co to je na obrázku, hmm to mě stačí abych věděl co si mám myslet.
Danielos>Cosmogagy> No, to už asi prodávající tušil nebo věděl, že to není úplně OK. Mi to odešlo na farošovi 95 a VFR 92(taky už měl asi odžito hodně), dal jsem tam ignitech a najel hafo km bez prblémů.
no je mozny ze to vedel - ale postavil se k tomu dobre, novy regler zacaloval
Vysvětloval jsem Ti, že když ty neodpovídáš na můj příspěvek, a přejdeš jako malé dítě na hádanky, tak se nemá cenu o tom bavit. Tedy to už vím dlouho a několik diskuzí to dokazují, i ta, co jsi sám založil.
A za druhé.. ty tu děláš jak jsi velký odborník přes vše na moto a jak jsem psal, jen se všem vysmíváš, děláš z lidi debily a tím si zvětšuješ péro nebo nevím proč to děláš. Tipuji, že v osobním životě Ti to až tak moc neklape, tak se snažíš být hrdina tady na internetu.
Na rozdíl od tebe, když něco vím(nevím všechno jako ty), tak poradím a nevysmívám se.
Zkus se nad sebou zamyslet. Asi si stejně budeš myslet, že jsi největší geroj na m.cz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
3 reakcí na tento příspěvek při vysokych otáčkách nedobíjí
reseni v danem pripade je i vymena za vape/ignitech kterej funguje v tomhle stavu... ale uz sem videl par vyhozenejch origo OK regleru z TL... a pritom vada byla viz vyse
assassin>pokud po promereni bude altik OK tak bych mel jednu radu... moje TL se stejnym regultorem se chovalo totiz podobne. ta regulace v tom origo regleru je dost hakliva na napeti co kde jsou a kdyz se v palubni siti objevi prechodovy odpory v konektorech atd tak to zacne blbnout.. jestli ma ta GSXR elektriku jako TL tak jde od altiku stava do regleru pak pres vsechny pojistky ke vsem spotrebicum a pak az na baterku... bud muzes zkoumat kde po ceste je blbej kontakt, nebo + a - od regleru privedes primo na baterku(pres pojistku) pokud to pak bude dobijet spravne je to tak jak sem vyse popsal.
reseni v danem pripade je i vymena za vape/ignitech kterej funguje v tomhle stavu... ale uz sem videl par vyhozenejch origo OK regleru z TL... a pritom vada byla viz vyse
Tohle je hodne zajimava informace. Moc se mi nezdalo aby Suzuki mela stejnej problem jako Honda s regulatorama, navic zrovna z GSXR600 sme dali regulator do brachovy CBR900 a slapalo to dobre (ma i robusni pasivni chlazeni).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
1100Virago>assassin: Pokud to bude měřit podle návodu z motoride.sk, tak by na přechoďáky měl přijít. Známému podobně blbnul regulátor a bylo to korozí styčné plochy mezi futrálem regulátoru a držákem stupačky, ke kterému byl regler přišroubovaný. Po letech to tam prostě nahnilo, kostra stála za houby a napětí se houpalo všelijak. Nakonec to potuploval pomocným kostřícím drátkem a spokojeně dobíjí.
no jak sem psal vyse, u TL to jde od regleru pres hlavni pojistku, pojistkovou skrin, pres celej svazek az pak na baterku.. vylozene zadnej uplne spatnej kontak tam neni, na kazdym konektoru treba jen naky desetinky voltu, ve finale proste ten regulator na zaklade tohodle blbe reguluje, neprisel sem na to jak to ten IO v regleru ridi, ale proste mi to nabijelo na volnobeh( to je altik pripojenej primo na baterku, regler nereguluje) ale se zvysenejma otackama ve chvili kdy by mel regler zacit regulovat tak to nenabijelo .. kdyz sem od regleru natahl kably primo na baterku vse perfektni.. a to same u par dalsich lidi s TL... proto mi tohle co jsem psal vyse prislo jako jedine logicke vysvetleni toho jevu...
GSXR ze stejne doby bych tipoval ze bude podobne technicky resene a moznost stejnyho kiksu tam bude..
1100Virago>Dingo: Máš to udělané jako jednoúčelovku, nebo se dá ten středový kužel měnit pro různé rotory? Nebo je ten kužel u většiny mašin shodný? Nikdy mě nenapadlo to měřit.
Mám tam kužel "jawácký" ale zatim jsem zjistil že třeba Husqwarna WR250 má stejný, jinak je to motorka od motorky, Transalp má jinej ..... Takže to je zatím takové "dvojúčelové" až dovezu z chalupy motor z ČZ150C, tak uvidím, jestli to bude sedět i na ten historický stroj ostatně víc ani nepotřebuju. A když to rozeberu, tak se dá osa s kuželem vyměnit, takže další budou možná vznikat v budoucnu podle aktuální potřeby.Naposledy editováno 18.02.2010 12:11:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) při vysokych otáčkách nedobíjí
assassin>pokud po promereni bude altik OK tak bych mel jednu radu... moje TL se stejnym regultorem se chovalo totiz podobne. ta regulace v tom origo regleru je dost hakliva na napeti co kde jsou a kdyz se v palubni siti objevi prechodovy odpory v konektorech atd tak to zacne blbnout.. jestli ma ta GSXR elektriku jako TL tak jde od altiku stava do regleru pak pres vsechny pojistky ke vsem spotrebicum a pak az na baterku... bud muzes zkoumat kde po ceste je blbej kontakt, nebo + a - od regleru privedes primo na baterku(pres pojistku) pokud to pak bude dobijet spravne je to tak jak sem vyse popsal.
reseni v danem pripade je i vymena za vape/ignitech kterej funguje v tomhle stavu... ale uz sem videl par vyhozenejch origo OK regleru z TL... a pritom vada byla viz vyse
No a o tom to je, každej tady je chytrej jak rádio a samej odborník(hlavně ten co vyměnil už dva reglery ale tím zřejmě jeho povědomí o všech možných i nemožných problémech v dobíjecí soustavě končí), polovina lidí by hned měnila regulátor a přitom je potřeba nejdřív vše změřit a pak z toho vyvodit závěry, já totiž věšteckou kouli nevlastním.
Pro hňupa od D...:
Autorovi této diskuze jsem poradil aby změřil alternátor dle návodu na měření alternátorů a dodal jsem příslušná datat z měření, tedy jsem mu PORADIL DOSTATEČNĚ!!!
Dingo>No a o tom to je, každej tady je chytrej jak rádio a samej odborník(hlavně ten co vyměnil už dva reglery ale tím zřejmě jeho povědomí o všech možných i nemožných problémech v dobíjecí soustavě končí), polovina lidí by hned měnila regulátor a přitom je potřeba nejdřív vše změřit a pak z toho vyvodit závěry, já totiž věšteckou kouli nevlastním.
Pro hňupa od D...:
Autorovi této diskuze jsem poradil aby změřil alternátor dle návodu na měření alternátorů a dodal jsem příslušná datat z měření, tedy jsem mu PORADIL DOSTATEČNĚ!!!
Já mu dal návod podle kterého to má proměřit s tím, že to asi bude regulátor a ty na nás vytahuješ hned svoji "věšteckou kouli" a děláš z nás debily..
A ty tvoje teorie, že odběr zapalování 2A značně ulehčí zkratovému regulátoru, to taky stojí za to A pak, že to chápeš
E: hlavně si nevytrhni ty tři zlaté chlupy dědy vševědy
Naposledy editováno 18.02.2010 12:28:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejvhodnější supersport 600ccm [1, 2] Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 35 | 15.9.2024 v 21:21 Doomguy |
Z HD na sportovnější moto [1, 2, 3] Yamaha FZ6 Fazer, Suzuki GSX-R 600 | Strom96 | 70 | 27.8.2024 v 15:29 raidercz |
Motorka nedobíjí Suzuki GSX-R 600 | borec638 | 7 | 27.8.2024 v 14:02 Milos1 |
Nejvhodnější supersport 600ccm Kawasaki ZX-6R Ninja, Suzuki GSX-R 600, Yamaha YZF-R... | Doomguy | 0 | 25.8.2024 v 10:34 Doomguy |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |