globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX 1200 škrcení
11.2.2010 v 15:25
Ahoj,
doma máme Suzuki GSX 1200. O prázdninách budu mít řidičák na 25kw a tak se ptám, jestli je tuto motorku možné uškrtit na 25kw abych ji mohl řídit, alespoň papírově.
Díky


Naposledy editováno 11.02.2010 15:58:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 18:59 | Nahoru | #541
CSholka> Ale prosimtě to sis přečetla kde ? Ještě mi můžeš i popsat co to teda poškozuje.

Naposledy editováno 15.02.2010 19:03:24

Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 19:05 | Nahoru | #542
Taky si to rad poslechnu od nekoho kdo o tom vi ocividne mnohem vic nez my vsichni tady dohromady...

Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 19:16 | Nahoru | #543
ViperCZ>Díky, konečně člověk, který odpověděl přímo a poradil

Jinak, CSholka je jiný kalibr, má víš zkušeností než my (popřípadě já, jak tady uvedla ) a rozumí technice, bacha na to

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 19:27 | Nahoru | #544
matrixbiker> To je logické, ta motorka na to není stavěná. Tak razantní změna výkonu je prostě vražda motorky, to se na mě nezlob. Krom toho, když pak začne jezdit na nezaškrcené verzi, bude to zas nesmyslný přechod. Ta motorka ho pořádně vytrestá. Můj názor je, ať si pořídí nějakou slabší šestku (nemám na mysli žadné -rrrrrrr).

Scuber> A není to pravda? Pokud máš najeto víc na něčem než těch tvých 7000 km na cbr 125, tak mi to pověz. Ráda pak třeba přehodnotím svůj názor.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 19:34 | Nahoru | #545
Muzes mi osvetlit cim presne "zavrazdis" motor, kdyz do nej pujde napriklad mene paliva a vzduchu?! Nebo doraz na plynu? Ja sem se teda ucil 3 roky automechanikem (jen abych ti to osvetlil, v aute je taky spalovaci motor jako v motorce - jen kdyby si taky netusila). Ale o vrazde motoru nas teda nic neucili. Ono totiz i sam vyrobce dela seskrcene verze. Resp. v pripade seskrceni pouzivas napr. řídící jednotku přímo od výrobce, klidně v záruce, takže podle tebe vlastně výrobce "vraždí motor"...Proč by měl cokoli kupovat kdyz ma doma GSXko? Jako ze by ho prodal, 3 mesice jezdil na 600 a pak ho koupil z5? Di spat, uz je po vecernicku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 19:40 | Nahoru | #546
ViperCZ> Ty mluvíš o škrcení obecně. Já o škrcení 72 kW na 25 kW. Ty si myslíš, že tě za tři měsíce začne šestka nudit? Teda, na to, jak se chlubíš se svou školou, tak tě naučili hovno. Končím.

Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 19:41 | Nahoru | #547
vidis, ja mam seskrcenou z 92kW na 25kW a motor vrni spokojene 3 roky...
EDIT: Přímo od výrobce Suzuki...

Naposledy editováno 15.02.2010 19:43:13

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 19:48 | Nahoru | #548
CSholka> S tebou je sranda. Furt si nám neodpověděla co škrcení na 25 kw poškozuje. Nehraj na nás už to divadlo a přiznej že o tom víš prd.

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 19:48 | Nahoru | #549
CSholka> Jinak nevím co je nesmysleného na přechodu z 25kw na 75kw. Takže by jsi mu doporučila například Hornet ? Jenže ten má 70 kw. Opravdu si mě pobavila.

Naposledy editováno 15.02.2010 19:56:24

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 19:49 | Nahoru | #550
Kdyz uz sme u té vraždy tedy:
Jak si myslíš že doběhneš dál (výdrž motoru)? Sprintem, nebo výklusem (výkon)?!
Prostě se zatížením roste opotřebení. Když budeš využívat 100% výkonu motoru (obrazně řečeno), odejde ti mnohem dříve než motor, jehož maximální výkon je (at už defakto jakýmkoli způsobem) omezen například na 30%... Tak se nemontuj do něčeho o čem víš očividně úplnou pi*u a jdi psát "porno básničky"...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 20:09 | Nahoru | #551
Honem honem, do ní kluci ( záměrně nepoužívám slovo chlapi), a kdo řekne větší hustokruťárnu a " chytrost " tomu z vás za noc vyroste o milimetr pinďourek .

Nechovejte se jak děti z mateřský školky , i když těm bych i možná křivdil, používejte argumenty a naučte se přijímat i jiný názor. Kdyby se dávali řidičáky dle vyspělosti vy motorkáři, moc by jste toho nenajezdili.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 20:17 | Nahoru | #552
Michal1011> sdílíš její názor o vraždě motoru?! Tak to cg

Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 20:20 | Nahoru | #553
srat na to, stejne si ten kluk najde zpusob jak na tom jezdit, tak at pri tom nikoho nezabije ... neverim, ze ho tady nekdo presvedcite, ze to je blbost - kor jestli to nijak nevadi majiteli te motorky

Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 20:27 | Nahoru | #554
a pozor, na 19ti strankach se to zmenilo v jebacku mlady holky :) on se panum nekdo sere do panskeho remesla :D :D

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 20:29 | Nahoru | #555

ViperCZ>Michal1011> sdílíš její názor o vraždě motoru?! Tak to cg



Vyjádřil jsem se pouze k chování pár jedinců zde, nikoli k seškrcení.

Osobně si o škrcení takovýho stroje myslím svoje, jestli jí vůbec udrží, tak se vyválí v první zatáčce. Ale to je jeho věc. !

Jestli to je špatný názor není důležitý, je MŮJ, tvůj ti taky neberu a jsem ochoten o něm slušně diskutovat.

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 20:59 | Nahoru | #556
ViperCZ> motorku máš pěknou ale ten bordel okolo je fakt k zamyšlení.Možná většímu než se tady hádat s děvčetem který to má srovnaný nejen v hlavě.

Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 21:18 | Nahoru | #557
CSholka>Nepotřebuju ti dokazovat nic ohledně mých zkušeností. A tvůj názor zůstane stejně jen tvým názorem, nic, co by mi trhalo žílky
Matrixbiker, ViperCZ>CHlapi notáák, v jejím světe ty motory prostě fungují jinak!!
Ale nejvíc baví fakt, že vlastně výrobce si sám ničí motory tím, že škrtí motorky

Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 21:22 | Nahoru | #558
každopádně i když dáš zarážku na půl plynu tak jsi někde kolem minimálně 90nm = je ti to k hovnu a v tp to taky nemáš. Když uděláš to samý se šestkou tak jsi někde jinde. Jinak pochybuju že 12ku někdo seškrtí, od toho jsou šestky. U většího objemu se s tím moc nepočítá.

Naposledy editováno 15.02.2010 21:25:33

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 21:31 | Nahoru | #559
Škrtit 1200 je asi jako chtět přiškrtit Testarosu.Ti lidi jak si nevypijó,tak mají hrozny nápady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 21:39 | Nahoru | #560

kury72>Škrtit 1200 je asi jako chtět přiškrtit Testarosu.Ti lidi jak si nevypijó,tak mají hrozny nápady


Proč srovnáváš Suzuki GSX 1200 a Ferrari Testarossa?

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 21:47 | Nahoru | #561

Scuber>Proč srovnáváš Suzuki GSX 1200 a Ferrari Testarossa?



a proc se na to skrceni nevyseres?

Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 22:52 | Nahoru | #562
Zvláštní je, že kámoš si sehnal po 125 gsx-r 6OO ccm otevřenou a uš jezdí 2 rokem bez pádu. Tak neříkej že to je o věku.

Naposledy editováno 15.02.2010 22:54:03

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 22:55 | Nahoru | #563

ViperCZ>Kdyz uz sme u té vraždy tedy:
Jak si myslíš že doběhneš dál (výdrž motoru)? Sprintem, nebo výklusem (výkon)?!
Prostě se zatížením roste opotřebení. Když budeš využívat 100% výkonu motoru (obrazně řečeno), odejde ti mnohem dříve než motor, jehož maximální výkon je (at už defakto jakýmkoli způsobem) omezen například na 30%... Tak se nemontuj do něčeho o čem víš očividně úplnou pi*u a jdi psát "porno básničky"...



Dostal si výuční list? ono motoru nedělá dobře moc výkonu (100%), ani málo. Příklad z auta- benzín- volnoběh 800 otáček, detonační spalování při plné zátěži- cca 1500 otáček. Maximální výkon při 6000. neznám přesně grafy z brzdy jednotlivejch aut a motorek, ale kolik asi tak může mít otáček 1200 motor čtyřválec s vysoký kompresním poměrem při 25 kw, hm? Ještě když si člověk vezme, že sportovní motory mají mrtvej spodek, pokud je to karbec, čekal bych ještě horší chování jak u stříkačky, tak to takovému motoru ohromně prospěje. A škrcený jen papírově? RYchlejší cestu na kfchov neznám. KAždej ať si jezdí na čem chce, ale zase nehodlám platit z mejch daní vzdělání vylízanejm pakům, který to pak do systému už nestačej kvůli vlastní debilitě vrátit. Má úcta.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

15.2.2010 v 23:01 | Nahoru | #564
Já tady u těch komentářů umírám smíchy.

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 02:32 | Nahoru | #565

CSholka>Blahopřeji, další, co si myslí, že 600 je stejná jako 1200. Mimochodem, je trochu scestné navážet se do někoho bezdůvodně zrovna kvůli věku, když se sám za svůj věk stydíš. I když ten si podle tvého projevu snadno domyslím.



Tak za prvý návážet seš začla první ty do něho viz "banda pubertálních idiotů " apod. tak nevim o co ti jde
a za svůj věk se fakt nestydím...Podle projevu si domýšlej třeba nafukovacího slona,takové si zkoušej doma na tatu a ne na mě.

Jináč i když to uškrtí tak tím tomu uškodí mín než kdyby to točil do červena.
A ještě děkuju za blahopřání

Naposledy editováno 16.02.2010 02:33:15

(reakce na) Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 02:34 | Nahoru | #566

matrixbiker>Já tady u těch komentářů umírám smíchy.



Taky se mě nejvíc líbí jak tady vyteče mraky lidí kvůli takove blbosti.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 02:48 | Nahoru | #567
Jestli na tuhle konkrétní 12-tku přestoupí člověk v osmnácti "paírově" na 25kw, jinak otevřenou, nebo na ni přestoupí v jednadvaceti, v obou případech třeba ze 125, nebo klidně i třindy, která taky hovno jede, tak mají téměř stejnou šanci si nabít hubu, takže věk bych vyřadil. A co se týče výkonu? To by jste museli odsoudit všechny co šli v 21 letech třeba na šestku supersport, která má ještě vyšší výkon než ta dvanáctka inazuma, nebo sv 650, která zase umí pozlobit při neopatrný manipulaci s plynem, oproti plynulýmu nárůstu výkonu u Iny. Myslím, že autor už má přehled o tom co chtěl vědět, hubu si může namlít stejně jako kdokoliv, třeba i v první zatáčce jak tady někdo vtipně podotkl a myslím, že to téma bude nejepší uzavřít. Jsme motorkáři a měli by jsme bejt parta a ne se tady dohadovat. Hodně km bez nehody.

Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 07:05 | Nahoru | #568
Mě to spíše připadá jako závist, že ten kluk může mít tak výkonnou motorku tak brzo. O věku to není. Taky jsem začínal na vysoké kubatůře a žiju ... Je to o tom, jaký člověk je.

Scuber: Kašli na jejich řeči a jdi do toho. Jinak, kdyby něco, tak pisni PM, pokecáme.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 08:55 | Nahoru | #569
Scuber, matrixbiker, ViperCZ: pánové přečtěte si po sobě důkladně co jste zde pracně vypotili za nehorázné srance, běžte si navzájem naliskat a popřemýšlet o té spoustě hoven co jste zde nakydali

4 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX 1200 škrcení

16.2.2010 v 09:00 | Nahoru | #570
Je zajímavý, jak se mlaďoši navzájem plácají po zádech, jak je jako to dvanáctikilo na začátek the best a nikdo jinej nechápe, že zrovna oni maj ten božskej talent to zvládnout... Pravda je taková, že každej podzim tu mele tyhle sračky o pár "moudrejch" míň, bohužel díky své debilitě sem tam vezmou někoho s sebou. A druhé bohužel je to, že se tu každou zimu objeví zas nová várka tupounů, co sebe sama přesvědčuje o tom samým. Furt dokola. Když nepomůže rada a inteligence, nakonec musí pomoci pan Darwin
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 George22 19 19.3.2022 v 16:52 George22
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 Honda-600 6 14.12.2021 v 11:58 radi5
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 perak89 19 23.5.2020 v 17:39 Gahan37
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 Vinczento 0 3.5.2020 v 08:52 Vinczento


TOPlist