globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rozdíly v gumách Bridgestone Battlax
 
8.2.2010 v 21:38
Řešil jsem problém s gumama.Na motu mám Battlaxi bt014 a bylo mi řečeno,že je to měká sněs.Koupil jsem si sadu bt020 a jednu gumu bt54.Tu bt 54 chcu dát momentálně na zadek a na předku nechám na dojetí bt14.Může to tak být?Vzorek maj obě podobnej.Jedná se o rozměry předek 120/70 17 a zadek 160/60 17.
další věc by mě zajímala co ty čísla znamenaj?Dle mého je to tak,že čím menší značené číslo za bt - tim měkčí směs.Ještě jsem zjistil,že ty bt54maj dvě směsy.
Další co mě zajímá je stáří.Co vím,tak by guma neměla být starší jak 2roky,ale prodejci a různé příručky uváděj 4roky?Máte někdo zkušenosti?Já to možná nikdy s mým klidným stylem jízdy nepoznám,ale pro jistotu.
V příloze je graf některých z Battlaxek.Grafu rozumým,to je v poho.Je to jen orientačně a nejsou tam stejně všechny gumy.
Dík za informace


rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 13:51 | Nahoru | #31
Ještě když jsme u pryží.... Bude někdo letos zkoušet nové Michelin Pure? Jsou o kilo lehčí než Power 2CT, a to je slušné......

(reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #32

BEGY>já mám vzadu BT020 a už bych jí nechtěl ani zadarmo. Na suchu OK, ale jakmile přijde voda tak brutálně klouže



Moje řeč. Prd vydrží, cca 9000 a na mokru plave jako blázen.

1 reakcí na tento příspěvek rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 13:55 | Nahoru | #33
hm... to je výzva jako upřímně, dost jsi mě nahlodal... s Mišulínama jsem byl opravdu hodně spokojený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:00 | Nahoru | #34
illMedvědGuzzin> Zatím žádnou jinou gumu nechci, mám stejný názor jako Ty, přidat pár stovek a mám klid. Sám víš jak je dvouvál na gumy náročný...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:01 | Nahoru | #35

mirektds>illMedvědGuzzin> Zatím žádnou jinou gumu nechci, mám stejný názor jako Ty, přidat pár stovek a mám klid. Sám víš jak je dvouvál na gumy náročný...



jojo, žere je před očima

1 reakcí na tento příspěvek rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:04 | Nahoru | #36
No ja taky vaham zda dat BT016 nebo Power pure .... Ale asi nejdriv zkusim BT16... na suchu jsem s nima mel lepsi zkusenosti nez 2CT, ale na mokru nemohu posoudit

(reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:05 | Nahoru | #37
illMedvědGuzzin>

rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:06 | Nahoru | #38
Mam BT021 na GTR a zatim drzi, po 6200 km se zacinaji sjizdet v prostredku, predni vic, asi proto ze GTR je hodne tezka na predek. Odhaduju je tak na 9-10 tis predek a 10-12 tis zadni. Protoze casto jezdime nalozeni ve 2, hustim 0 0.2 vic jak doporucuje vyrobce, protoze vozime tak 240 kilo, coz je 40 nad limit. Podle lidi na GTR foru se uz prodavaji nove BT021E s trochu tvrdsi smesi (?),takze by mely drzet dele - teda podle toho jak kdo jezdi. Nebo jit do BT023, o tech ale zatim moc nevim. Co se jezdeni tyce, s BT021 plna spokojenost, drzi jak luteranska vira.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:12 | Nahoru | #39
dakarista> Kdyby jsi prubnul Pure, dej prosím vědět. Mám zatím novou sadu 2CT a přemýšlím co dál, znáš to.... To kilo na váze jedné pneu asi bude fakt znát..... Dík a měj se.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:15 | Nahoru | #40
illMedvědGuzzin> na tu tvojí krásku ti bt 16ky můžu bez problému doporučit a budeš spokojenej.
na rsv jsem je kupoval už dvakrát a nikdy žádnej problém.jak na silnici,tak na okruhu.
dokonce i na mokru na dvouvál dnu
když jezdíš na silnici a jednou do měsíce na okruh klidně si kup bt 16 .NO PROBLEM

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:18 | Nahoru | #41

alda82>illMedvědGuzzin> na tu tvojí krásku ti bt 16ky můžu bez problému doporučit a budeš spokojenej.
na rsv jsem je kupoval už dvakrát a nikdy žádnej problém.jak na silnici,tak na okruhu.
dokonce i na mokru na dvouvál dnu
když jezdíš na silnici a jednou do měsíce na okruh klidně si kup bt 16 .NO PROBLEM



1:1

(reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:19 | Nahoru | #42

alda82>illMedvědGuzzin> na tu tvojí krásku ti bt 16ky můžu bez problému doporučit a budeš spokojenej.
na rsv jsem je kupoval už dvakrát a nikdy žádnej problém.jak na silnici,tak na okruhu.
dokonce i na mokru na dvouvál dnu
když jezdíš na silnici a jednou do měsíce na okruh klidně si kup bt 16 .NO PROBLEM



JO V tom avataru z tebe ta spokojenost přímo čiší

(reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:20 | Nahoru | #43
illMedvědGuzzin> Měj se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:24 | Nahoru | #44

mirektds>dakarista> Kdyby jsi prubnul Pure, dej prosím vědět. Mám zatím novou sadu 2CT a přemýšlím co dál, znáš to.... To kilo na váze jedné pneu asi bude fakt znát..... Dík a měj se.



no uvidim zda pozanm rozdil, tydle gumy jsem zkousel na Fazeru a ted je chci zkusit na Tuonu a tam nevim jestli poznam rozdil, kdyz to uz ma kovana kola OZracing , takze to bude pro me zmena tak i tak.... ale co jsem koukal na stranky mislenu, tak Power pure ma na bocich vice meksi smesi nez 2CT

Medved> na okruh bych taky zkusil ty BT16

Naposledy editováno 09.02.2010 14:25:27

2 reakcí na tento příspěvek rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:25 | Nahoru | #45
V testu sportovních pneumatik v loňském čísle Motocyklu Bridgestone BT 016 naprosto propadly. Z testovaných 7 druhů pneumatik zůstaly s velkým odstupem na posledním místě. Testovalo se to na motorkách CBR1000RR 2009.
Jako nejlepší pneu tam vyhrála právě Michelin 2CT.

(reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:32 | Nahoru | #46

Aliante>V testu sportovních pneumatik v loňském čísle Motocyklu Bridgestone BT 016 naprosto propadly. Z testovaných 7 druhů pneumatik zůstaly s velkým odstupem na posledním místě. Testovalo se to na motorkách CBR1000RR 2009.
Jako nejlepší pneu tam vyhrála právě Michelin 2CT.



pak je tu jeste jeden test a tam je to presne opacne, tak pak jak si ma clovek vybrat ...

dva testy a dva nazory, tak co ted

(reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:35 | Nahoru | #47


Medved> na okruh bych taky zkusil ty BT16



na okruh mám slíbený slicky pirelli

1 reakcí na tento příspěvek rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:38 | Nahoru | #48
Medved> takze jedez bezmozky... by jsi se v zacatecnikach nudil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:39 | Nahoru | #49

dakarista>Medved> takze jedez bezmozky... by jsi se v zacatecnikach nudil



nene, já jsem začátečník - pozér

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:41 | Nahoru | #50
illMedvědGuzzin> To jme dva, pozéři.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:43 | Nahoru | #51
mirektds> pište mě na seznam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:44 | Nahoru | #52

FiZzeR>mirektds> pište mě na seznam



a dvouválden jedeš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 14:50 | Nahoru | #53
illMedvědGuzzin> na medarda? ses posral v kině, na to jsem moc pověrčivej

(reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 15:02 | Nahoru | #54
FiZzeR> Pořád lepší než na štedrý den,cože? Já pojedu jen doplnit diváky. Moje kosti už srůstají pomalu, auuuu

1 reakcí na tento příspěvek rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 17:19 | Nahoru | #55
Taky se přidám do diskuse. Mám BT 014 a celkem to jde. Akorát mám divnej pocit, že mi toho moc za jízdy neříkají. Nebo já jsem úplnej diletant a začátečník. A protože je mám sjetý, tak na jaře taky musím něco koupit. Budu měnit obě dvě, nechci na tom šetřit, přeci jen mě to drží na silnici. Vzhledem k tomu, že na okruh se dostanu vskutku jen svátečně, když se zadaří, tak dvakrát ale spíše jednou do roka. Podle tohoto na normální silnici pokud budu jezdit od cca 10 stupňů do 35 stupňů a nepojedu tvrdou pilu, tak závodní gumy ani neohřeju - tudíž budou fungovat možná huř než standardní guma. Uvažuji také o Mišlénu 2ct, ale teď je tady nová Pure, která v případě výměny obou gum údajně zajistí váhový posun o 1 kg dolů. No 2CT vycházejí v různých testech vždy výborně a vždycky jsou chváleny při normálním ježdění za vedení, stabilitu a odezvu.Až na okruh, kde se prý začnou přehřívat a nemají grip. To možná bude řešit až ta nová Pure. Ještě jsem uvažoval o Continentálech sport attack, horší na mokru ale dobré na okruhu, v testech byly dokonce lepší jak Dunlop. Tak a babo raď.

(reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 20:35 | Nahoru | #56
DejvGSR> Konkrétně 2CT se zahřívá opravdu rychle. Jak tu někdo psal ,čím víc testů,tím víc výsledků. A našinec z toho má v hlavě guláš .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

9.2.2010 v 22:29 | Nahoru | #57

Aliante>V testu sportovních pneumatik v loňském čísle Motocyklu Bridgestone BT 016 naprosto propadly. Z testovaných 7 druhů pneumatik zůstaly s velkým odstupem na posledním místě. Testovalo se to na motorkách CBR1000RR 2009.
Jako nejlepší pneu tam vyhrála právě Michelin 2CT.



Taky jsem to četl - Bridgestone skončily za Avonama a za Metzellerama? s takovým testem bych si tak max. vytřel prdel jak tomu vůbec někdo může věřit? Já na Bridge nedám dopustit a můžou si je podělaný němci shazovat jak chtějí, ty jejich oblíbený Dunlopy nesahají Bridgestonu ani po patky...

(reakce na) rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

10.2.2010 v 09:30 | Nahoru | #58

MichalZX6R>Taky jsem to četl - Bridgestone skončily za Avonama a za Metzellerama? s takovým testem bych si tak max. vytřel prdel jak tomu vůbec někdo může věřit? Já na Bridge nedám dopustit a můžou si je podělaný němci shazovat jak chtějí, ty jejich oblíbený Dunlopy nesahají Bridgestonu ani po patky...



Všechny testy se musí brát tak trochu s rezervou. Asi by nešvindlovali s opotřebením pneumatik a s rychlostí průjezdu měřeného kola. Ale pneumatika je hodně o subjektivních pocitech a každý bude mít svého oblíbence.
Při počtu značek gum dovážených do ČR a při rychlosti uvádění nových modelů stejně není šance vyzkoušet všechno.
Právě taky stojí před jarním nákupem obou pneumatik a stále se nemůžu rozhodnout.

rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

10.2.2010 v 10:52 | Nahoru | #59
Všude zatím co jsem četl věsměs všici chválí Micheliny. Teda pokud beru ježdění z 90% silnice. Jak cestovní tak sportovní gumy. Hledal jsem něco o té novince, ale prozatím převedené povídání od výrobce u prodejců gum. Na test Michelin Pure jsem nenarazil. Vzhledem k tomu, že to je žhavá novinka letošního roku, určitě snad v březnu v teplejších zemích naší Evropy snad něco porovnají. Vzhledem k tomu, že zase padá ten bílej hnus, a sních u nás v Polabí leží už přes měsíc, obávám se že vystrčíme mzlíky až v květnu. . Takže snad do té doby budou nějaké další informace , a já s dobrým vědomím, že jsem udělal vše pro dobrý výběr koupím nové pneu, a budu zase mistr světa

1 reakcí na tento příspěvek rozdíly v gumách Bridgestone Battlax

10.2.2010 v 10:58 | Nahoru | #60
sada Pilot Power 2CT za 5890,- není zlá věc...

takže to asi vidím na jednu přední a dvě zadní.. jednu 180 a jednu 190. Musím na technickou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist