globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Enduro gumy LC4
7.2.2010 v 14:08
Ahoj,
chtěl bych na novou sezónu nějáké enduro gumy na LC4 rok 2005 které by zvládly středně těžký terén a byly by použitelné i na silnici ale ne na dravou jízdu. Najezdím cca 3000 - 4000km za sezónu. Do teď jsem mel Michelin AP10 (asi) ale na asfaltu mizely před očima, dal je tam původní majitel.Rozměr dle TP: 90/90-21 a 140/80-17. Nemáte někdo nějáké tipy na použitelné pneu? Zatím jsem pro Mitas E-09 (Dakar).
díky všem
Předchozí
1 2 3
Následující

Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 16:01 | Nahoru | #1
Do předu bych ti doporučil Metzeler Unicross, v terénu jou hodně dobrý a na silnici taky dobře drží. Já ji mám už víc jak rok a ještě určitě nějaký ten měsíc odjezdí, než bude moc sjetá.

Naposledy editováno 07.02.2010 16:07:26

Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 16:06 | Nahoru | #2
Jinak na zadek je Mitas E-09 docela dobrá, ale jakmile je trochu bláto, tak sice má docela záběr v přímém směru, ale jakmile s ní vezmeš trochu ostřeji zatáčku, tak ti to ujede.
Na asfaltu je E-09 dobrá.

Já mám teď vzadu C-02, ta je v terénu dobrá, ale má hodně malou životnost (spotřeba asi tak dvě na rok).

Naposledy editováno 07.02.2010 16:10:42

1 reakcí na tento příspěvek Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 16:14 | Nahoru | #3
Zadek C02 - ale je to jen 130, předek Trelleborg army
Čau, Tom

(reakce na) Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 18:37 | Nahoru | #4

TomElefant750>Zadek C02 - ale je to jen 130, předek Trelleborg army
Čau, Tom


...přesně toto taktéž jezdím a spokojenost veliká.

Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 19:39 | Nahoru | #5
Ta C-02 je ale crossova, tu jednou vezmu na silnici a bude po ni. Radeji bych sahnul po nejake vylozene enduro. Te Trelleborg army to je co zac?

1 reakcí na tento příspěvek Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 20:09 | Nahoru | #6
KubalC4: Ale dle tvých slov... "které by zvládly středně těžký terén a byly by použitelné i na silnici ale ne na dravou jízdu." jsou ty C-02 akorát. E-09 o kterých píšeš nejsou ani do středně těžkého terénu,...ale na silnici a lehkou suchou polňačku jsou fajn. Když tu C-02 nebudeš na silnici tolik tahat, tak na ní v pohodě najedeš těch 3-5 tis.

Naposledy editováno 07.02.2010 20:11:09

1 reakcí na tento příspěvek Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 20:47 | Nahoru | #7
jaks e ta C-02 chova na silnici?

(reakce na) Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 20:56 | Nahoru | #8

KubaLC4>jaks e ta C-02 chova na silnici?


...než se ojede ta uplně ostrá hranka, tak je to jak na lodi. Jinak na mokré silnici nic moc,...musí se pomaleji, ale v terénu se nedá s E-09 srovnat.Já myslel, že ti jde více o terén než o silnici.Ta C-02 není vyloženě crossovka,....je o něco tvrdší (ubývá o něco pomaleji) a je homologovaná pro provoz po pozemní komunikaci.

2 reakcí na tento příspěvek Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 21:02 | Nahoru | #9
mno... tak pul na pul, ale takova asi neexistuje.
vydrzi ta C-02ka treba 300km presun po okresce?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 21:58 | Nahoru | #10

KubaLC4>mno... tak pul na pul, ale takova asi neexistuje.
vydrzi ta C-02ka treba 300km presun po okresce?


...jak jsem ti už psal,...když za to nebudeš po silnici tolik tahat, tak vydrží dost. Já to dlouho řešil také,...také jsem zkusil E-09,...na silnici paráda, ale v terénu peklo.Vyhodil jsem je ještě nesjetý,...to raději zraubuju dvoje C-02 do roka.Na nějaké řeči co jsem tu někde kolem E-09 četl typu "na hladkých gumách v terénu se pozná um jezdce" ,...na to pěkně seru. Chci se o to trochu opřít a né furt dávat bacha, abych to neposlal někam mezi stromy.To si člověk nezajezdí,..jen lítáš jak hard v síni a stačí trošku blátíčka a malinkatej výjezdek a jsi v řiti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 22:03 | Nahoru | #11
KubaLC4> Opakovaně jsem na nich takovouhle vzdálenost jel a vydržej to. Jen kolem 150 km/h už se motorka kapku vlní . Nájezd na nich mám kolem 5 tisíc, prvních pár milimetrú se sjede rychle, pak už je to lepší a hlavně i když máš sjetej střed, furt zůstávaj boční špunty a v bahně zaberou.
Čau, Tom

(reakce na) Enduro gumy LC4

7.2.2010 v 22:06 | Nahoru | #12

TomElefant750>KubaLC4> a hlavně i když máš sjetej střed, furt zůstávaj boční špunty a v bahně zaberou.


...jj, přesně tak. To jsem zapoměl dodat.

(reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 09:28 | Nahoru | #13
Matess727x> Tak tak,mluvíš mi z duše.C-02 múžu doporučit.A nemusíš motorku pořád zvedat ze země.

3 reakcí na tento příspěvek Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 10:43 | Nahoru | #14
Takze predek Trelleborg Army a zadek Mitas C-02?

(reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 12:13 | Nahoru | #15

KubaLC4>Takze predek Trelleborg Army a zadek Mitas C-02?



jo tuto kombinaci můžu taky doporučit, sám takto jezdím

(reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 12:13 | Nahoru | #16
KubaLC4> Za sebe doporučuju, ten Trelleborg koupíš v prodejní síti Mitasu - mívaj ho i v prodejnách Barum - Continental.
Čau, Tom

(reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 12:24 | Nahoru | #17

KubaLC4>Takze predek Trelleborg Army a zadek Mitas C-02?


...no výběr je samozřejmě větší, ale toto je takové osvětčené a levné obutí na větší endura,...a proč vymýšlet vymyslené ne?Ten Trelleborg Army Special je podle mě suprová guma (já jí teď kupoval za 1000,-), na kterou se můžeš hodně spolehnout.Zejména, jsi-li zvyklej v terénu brzdit převážně přední brzdou.Má špičatější a hustější špuntíky, než ta E-09 (s držením stopy se to nedá absolutně srovnat), ale zase tlustější, než vyloženě crossová guma,....kterou zraubuješ při brždění předkem hodně brzo.A samozřejmě ten Trelleborg má boční vedení, takže se do toho můžeš daleko více opřít, než s gumou bez bočního vedení.No a ta C-02 na zadek,....vyloženě na motocross-alespoň co tu někdo psal, je moc tvrdá, ale na těžší endura je právě s tvrdostí ok-tak rychle neubývá, ale zase na mokré silnici musíš dávat bacha.Já jsem zkoušel poměrně dost gum (nějaký crossový Dunlopy, Bridgestonky atd.),...můžu ti je ve sklepě opsat, mám je tam naházený.Ale tak nějak jsem stále hledal, páč také jezdím dál od komína a někdy nějaké tahy po silnicích, no a došel jsem k této zmiňované kombinaci (Trelleborg Army Special a Mitas C-02) a to mi přesně vyhovuje.Jinak ten Trelleborg je také Mitas, ale pod rozměrem 21 90/90 já v tabulkách nemají,...je tam pod nějakým tím palcovým rozměrem-byl jsem z toho chvíli zmatenej.Kdyby jsi chtěl toho Trelleborga-on není zase tak často k sehnání, tak mě ho za tu ticku posílal TADY Lubin9,...někde tu nabízel distribuci Mitasu,...klidně se na něj obrať.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 12:27 | Nahoru | #18

Matess727x>KubalC4: Ale dle tvých slov... "které by zvládly středně těžký terén a byly by použitelné i na silnici ale ne na dravou jízdu." jsou ty C-02 akorát. E-09 o kterých píšeš nejsou ani do středně těžkého terénu,...ale na silnici a lehkou suchou polňačku jsou fajn. Když tu C-02 nebudeš na silnici tolik tahat, tak na ní v pohodě najedeš těch 3-5 tis.



já si teda myslímm, žen 09ky se na velkých strojích vyrovnají céčkám... kámoš je má na dakaru a nevidím v nich rozdíl.. ale mluvím o velkých endurech, na to KTM bych je asi nedal kdybych jezdil vyloženě terén.. ten kámoš co má ta céčka je má na dakaru a říkal, že 5-6tis najede..

Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 12:28 | Nahoru | #19
a stejně tychle gumy stojí pár kaček a vydrží mraky... když jsem kupoval na esvo apod. tak jsem to řešil hodně sada 7tis kč a vydržela 5tis km

(reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 12:38 | Nahoru | #20

naprcccs>já si teda myslímm, žen 09ky se na velkých strojích vyrovnají céčkám... kámoš je má na dakaru a nevidím v nich rozdíl...


...nechci se tě nějak dotknou, ale to je pěkná blbost. Jeď se na nějakou akci větších endur podívat a uvidíš sám,...co kdo dává na E-09 a co na C-02.Jestli v nich nevidíš rozdíl,...no tak to nevím, co bych ti na to řekl. Já vyzkoušel oboje, tak mluvím z vlastní zkušenosti,....nejenom ze zkušenosti kluků, co offíky na větších endurech jezdí.

Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 12:56 | Nahoru | #21
vidím to stejně jako Mates - mám přímé porovnání na Alpovi mezi TKC (použití cca jako 09) a c02

a nedá se to srovnat - s TKC není problém valit po dálnici 150 a užívat si zatáčky a i v lehkém terénu je sice na silniční gumu dobrá, ale trakce a vedení se s C02 nedá srovnat a samozřejmě i naopak - na silnci je c02 vedle TKC zcela mimo

zkus si v terénu někde ve výjezdu zastavit a rozjet se - tam rozdíl mezi c02 a e09 ucítíš zcela jasně, stejně jako v bahně - tam není co řešit c02 poráží TKC/09 rozdílem třídy

1 reakcí na tento příspěvek Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 13:28 | Nahoru | #22
Na cestování používám předek Continental TKC 80 super na asfalt,lehky terém,pomalu se sjíždí.Vzadu Mitas 09 Dakar ,výhodnější cena podobné vlastnosti.A kolem komína mitas ef 06 předek,ef 05 zadek.Je na ně spoleh i pří sjezdech za deště po trávě.Kombinace C02 a Army spec. je tak něco mezi.Já radeji přezouvám podle okolností.Na teď mám toto.

[img]

Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 13:53 | Nahoru | #23
igy:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 14:36 | Nahoru | #24
[quote]igy>Na cestování používám předek Continental TKC 80 super na asfalt,lehky terém,pomalu se sjíždí.Vzadu Mitas 09 Dakar ,výhodnější cena podobné vlastnosti.A kolem komína mitas ef 06 předek,ef 05 zadek.Je na ně spoleh i pří sjezdech za deště po trávě.Kombinace C02 a Army spec. je tak něco mezi.Já radeji přezouvám podle okolností.Na teď mám toto.

[img] jsem ještě neviděl, co to je? Mitas Igy Steel?
to se mi líbí, ty si blázen co jezdí i ted...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 17:50 | Nahoru | #25
tomelainen> Přece sjete Mitas EF06 a O5 s 560 vratových šroubů.Máš videt jak to letí po stráních,na plnou trojku.

(reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 18:02 | Nahoru | #26

igy>tomelainen> Přece sjete Mitas EF06 a O5 s 560 vratových šroubů.Máš videt jak to letí po stráních,na plnou trojku.


...to věřím. Ale jak dlouho trvalo, než jsi to tam nandal,....vyvrtal a našrouboval?....to bych snad reději upletl svetr.

Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 18:03 | Nahoru | #27
jo dovedu si to představit, bože už aby byl ten sníh pryč

Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 18:27 | Nahoru | #28
Tak za tři večery hotovo.A stojí to za to .Vřele doporučuju.Předtím jsem skoušel řetězy ale na ledu k ničemu.a ve sněhu to nejelo rovně.Na pěšíně se nešlo udrřet,o strach.

[img]

1 reakcí na tento příspěvek Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 18:31 | Nahoru | #29
igy: U těch řetězů bych měl strach, že se rozškubne a rozmlátí ten podběh. ...nebo mě přetáhne zezadu přes blembák.

(reakce na) Enduro gumy LC4

8.2.2010 v 19:01 | Nahoru | #30
Matess727x> Není to moc vidět, ale je to postahované cik cak gumicukem.takže se ani nehly.Byl i na předním kole.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Černá svíčka KTM LC4 640 petrktm3 7 12.8.2023 v 15:20 gugo
KTM LC4 KTM LC4 640 petrktm3 15 1.7.2023 v 20:19 petrktm3
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf


TOPlist