paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejlepší je Harley Davidson!Ostatní jsou krámy!!!
29.1.2010 v 19:42
Je to tak a nikdy jinak!Hlavně ty japonský! Žádná historie a žádnou cenu!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší je Harley Davidson!Ostatní jsou krámy!!!

4.2.2010 v 21:36 | Nahoru | #421

vandam1983>Je jedno na čem jezdíte, hlavně ať vás to baví, tak jako mě a další spokojené majitele BMW

No konecne naka podpora moje rec kamo

4.2.2010 v 21:37 | Nahoru | #422

DMC.motobiker>Moto Guzzi se mi vždycky líbila , co myslíš, kdybych si jí pořídil, můžu si pak dělat srandu z HDčkářů, že jim to nejede a nebrzdí, nebo bych na tom byl stejně? Jezdil jsem jen na Brevě 750, která nejela, a ani se jí moc nechtělo do zatáček, a na Californii, která byla fakt super, ale jela asi tak stejně jako HD Sportster, včetně jeho sportovního požitku... Ale nakonec jsem si tu MG musel rozmyslet, protože známej jezdí 883ku a já jsem potřeboval být alespoň v zatáčkách rychlejší než von...

Podle toho co bys koupil .Breva 750 fakt nejede a ani se mi nelíbí. Káča je zajímavej kousek.
Pokud se bavíme o grisu, V11, Sportce atd, tak by ses jim samozřejmě vychechtal....,ale tak to jsou motky uplně odjinud.
První motku jsem měl Hondu Shadow Spirit. Na naučení super a nejezdila vůbec špatně, ale po výletě do Itálie jsem pochopil, že choopery až za pár let:). Nicméně co se týče HD, tak jsem najezdil tak 1000 km na nightrodu a tenhle kousek mě naprosto uchvátil. Super svezení, i když spousta HDčkařů říká, že už to není HD. Nicméně myslím, že tam porsche odvedlo fakt kus dobré práce. Pro mě ta motka nemá chybu.(až na cenu ). Pak jsem se povozil na 883 a taky super a nightster1200 naprosto boží. Na můj vkus sice trochu kostitřas, ale zase se to kompenzuje jinde. Upřímně říkám, že pokud bych chtěl někdy kupovat tento typ motorky, tak bych šel jedině do ameriky...., Victory, HD atd. Má to prostě svoje a ty kluci to uměj. Někdo tady mlel o tom, že HD je pro zazobance...tak to mi ho vole vyndej . Za Vmaxe máš dvě Hádečka a ještě Ti zbyde na cíga kuwa, To nemluvím o Nortonu, Ducati clasic, Augusta a x dalších. V dnešní době je každá motka těžkej životní nadstandart a kdo jezdí, tak prostě má prachy. Ať se každej chytne za srdce a hodí sem kolik ho to ročně stojí....klidně začnu:

vč. pojistky, servisů, gum, dovolených a ježdění kolem komína jsem tak cca 80 tis. A to jsem to vzal fakt letem svět

4.2.2010 v 21:38 | Nahoru | #423

Psanec>DMC.motobiker> Byl si rychlejší.

To mi říká mladá taky!

4.2.2010 v 21:39 | Nahoru | #424

MartasUSA>No konecne naka podpora moje rec kamo

BMW super. Hodně jsem zvažoval K1200R, ale nakonec srdce nepovolilo .
Každopádně Advik je jasná další volba. Taky už bych někdy chtěl do polí

4.2.2010 v 21:39 | Nahoru | #425

Anti>DMC-na tom není nic smutné.Ty jsi propadl kouzlu HD,já ne.Prostě mě berou jiné stroje z jiných důvodů.A to je dobře.Představ si,že by byli všichni motorkáři příznivci HD.Neznali bychom nic jiného než véčkové OHV vzducháče v čoproidním podvozku...

Já teď nemyslím jen toho HD, ale všeobecně že nechceš legendu, jako třeba i to XT nebo Afriku , ale máš pravdu, každý má jiný vkus, a holt je vidět, že jsi individualista, ať už jde o USA, Evropu, nebo Asii, a tak to je dobře...

4.2.2010 v 21:45 | Nahoru | #426
mattua> Tak to je moc pěkně napsáno , jo a díky za info o MG...

4.2.2010 v 21:47 | Nahoru | #427

mattua>BMW super. Hodně jsem zvažoval K1200R, ale nakonec srdce nepovolilo .
Každopádně Advik je jasná další volba. Taky už bych někdy chtěl do polí

ale nechci zase pichnout do vosiho hnizda. Kazdej si zvoli sam co chce, kam chce a jak chce jezdit. Ja dal prednost rozumu a svemu srdci a dal jsem se na blatomila.

4.2.2010 v 21:54 | Nahoru | #428

4.2.2010 v 21:54 | Nahoru | #429
Jeden takovej postřeh: tady se furt štěkaj rejžisti s hádéčkama, ale když přijedu na pumpu, do kempu, nebo kamkoli jinam, tak se se všema bavím naprosto v pohodě a ani nemám dojem, že by ostatní cejtili proti mě nějakou žášť. Tak nevim, jestli je to tou anonymitou tady, nebo všeobecnou nasraností z ročního období. Tak se kurva těšte na jaro, už je to za pár a zase budem všichni kámoši, volové.

4.2.2010 v 21:54 | Nahoru | #430
nekdo ma rad holky a nekdo zase vdolky.ja beru oboji.

[img]

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší je Harley Davidson!Ostatní jsou krámy!!!

4.2.2010 v 21:55 | Nahoru | #431

MartasUSA>Presne tak. Kdyz mas cestovni enduro tak se podivas na masine uplne vsude. Zacampujes uplne vsude proste muzes uplne vsude. HDckari pokud tam nevede asfaltka tak proste se na nejaka mista nedostanou a holt se musej smirit s fotkama na netu ktere tam dal nakej endurak.

Já nejsem HDčkář a taky nemůžu jezdit po poli

4.2.2010 v 21:58 | Nahoru | #432

mattua>Já nejsem HDčkář a taky nemůžu jezdit po poli

To je divný, já taky ne...

4.2.2010 v 22:03 | Nahoru | #433

DMC.motobiker>MartasUSA> Ale zase nekecej! Však tam v USA jsou asfaltky až na dno Grand Kaňonu! Tam se dá dojet na HD i doprostřed pouště! Tam máš vyasfaltovaný i pole! Přiznej se, že máš to Endurko jenom na machrování...

No prave ze na dno Grand Canyon se musi pesky kamo a nebo vrtulnikem. Je to zahul. A pravda ze tady natahnou cestu skoro vsude ale na ty uplne nejhezci vede jen polnacka

4.2.2010 v 22:05 | Nahoru | #434

4.2.2010 v 22:07 | Nahoru | #435

mattua>Já nejsem HDčkář a taky nemůžu jezdit po poli

hele videl jsem typka na R1 v terenu. dal tam drapaky a frcel. Je to i na netu nekde. Jel do jizni ameriky a vetsinou samej offroad. takze se da jet na vsem. Jeden typek kteryho potkavam na ruznych rallye ma triumpha a jezdi vsechno co jezdime mi. Mimochodem je to Francouz

4.2.2010 v 22:12 | Nahoru | #436

DMC.motobiker>MartasUSA> Já ti to neberu, ale já být v USA, tak mi stačí vidět jen to, kam dojedu na HD!

Jojo. tady vede asfalt vsude. A kdyz ne tak si zaplatis pruvodce treba v hammeru a on te tam zaveze. Kuwwa. A to mne na tech amikach sere. Jsou to liny prdele a vsechno chtej videt jenom v sede /v sede od slova sedet/ Kurva nemam hacky tak to musim vysvetlovat.

Liny amik neni liny cech. Cech hodi do batuzku dva lahvace a jde

Naposledy editováno 04.02.2010 22:14:16

4.2.2010 v 22:12 | Nahoru | #437
MartasUSA> Tak když jsme byli u větrných elektráren u Kadaně, taky jsem tam řádně protáhl Monstera po poli, abych byl co nejblíž pro focení, ale kdybych tam dal drapáky a vyrazil do jižní ameriky, je otázka jak by to ta mašiny dlouho vydržela, asi moc ne... A v tom to je, kdo chce jezdit terén, nekoupí si HD ani supersport, i když by to na nich taky šlo, na Sportsteru se snad i jezdí plochá dráha ne?

4.2.2010 v 22:19 | Nahoru | #438
Tak koukam ze si tady na kontynentu byl. super, ale v Canade je kosa. Je to prece jenom jeste vis jak cesko.

4.2.2010 v 22:20 | Nahoru | #439

FiZzeR>Nedávno jsem závodil s Harlejem. Bylo to na hodně technickém úseku, bez rovinek, samej vracák, pomalu v každým vinglu byla značka s padesátkou, místy i třicítkou.
Když jsem ho poprvý zahlíd v dálce před sebou, věděl jsem že nebude jednoduchý si ho podat. Věděl jsem, že se budu pokoušet o jednu z těch bestií o objemu válců srovnatelném s motorem středního ropného tankeru, ale říkal jsem si že na místě jako je tohle se spíš pozná umění řidiče, než jen výkon motoru. Proto jsem se opravdu soustředil, na brzdy jsem chodil o dvě vteřiny pozdějc než mi můj závodnický instinkt napovídal, a během tří zatáček jsem se dotáhl na jeho blatník, doslova jsem cítil mocné pulzy z jeho otevřených výfuků. No jo, dohnat ho je věc jedna, předjet ho bude mnohem těžší.
O dvě zatáčky později přišla má chvíle, pořádně jsem to okouřil a už jsem byl vedle něj. Zprvu se zdál být šokován, ale na výjezdu otočil fullgas a dal mě na motor. To mě dožralo, a já si uvědomil že jediná možnost jak ho pokořit je, dát ho na brzdy. Proto jsem bral za páčku až v poslední možné setině sekundy, gumy hvízdaly a já úplně cítil průvan od skal a stromů, jenž jsem o milimetry míjel, ale POVEDLO SE!! Konečně jsem byl ve vedení!! Alespoň po nějakých dvě stě metrů, než se silnice narovnala a on mě opět předjel a zmizel v dálce, holt na ten obrovský výkon jeho motoru nemám. Ale cítil jsem, že jsem zvítězil. Do konce života si budu pamatovat tento okamžik, kdy jsem si sáhl na dno svých jezdeckých schopností a dokázal jsem, že odvaha a jezdecké umění vydá za víc, než jen velký motor a tlustá peněženka. Samozřejmě, velká část zásluh patří i firmě olpran, dělají opravdu perfektní horská kola!

Dlouho jsem tak nepotrénoval bránici

4.2.2010 v 22:24 | Nahoru | #440

Cooker>Dlouho jsem tak nepotrénoval bránici

HAHAHAHAHA

4.2.2010 v 22:31 | Nahoru | #441
maroch> máš pravdu, souhlas a hlavně šťastný návraty z výletů v jedné stopě

4.2.2010 v 23:06 | Nahoru | #442
Já jsem taky NO HD, ale i NO ŠOTOLINA
Ale mám rád a zdravím všechny, dokonce bych zvedl pracku na pozdrav i DMC bikerovi, pokud bych ho někdy potkal (ťuk ťuk na dřevo)

4.2.2010 v 23:14 | Nahoru | #443
walaszek> No a proč ne? Nemáš rád pravdu nebo co?

Ale Savagisty taky zdravím, teda pokud zrovna nemají plný ruce práce s tlačením...

Edit: Ale víš ty co? Pokud jsem tě někdy nějak něčím urazil, nebo ti přišlo, že moje hodnocení Savage, Viraga, nebo čehokoliv je nepřiměřený, tak se ti za to omlouvám , fakt, myslím to upřímně! Ber to prostě jako popichování, který nemyslím nijak zle, jasně, někdy je se mnou k nevydržení, ale buď se přidej, nebo pokud máš pocit, že už je to moc, tak to prostě ignoruj! Mějte se tu všichni pěkně, ať už jezdíte na čemkoliv, a hlavně opatrně, ať to jezdí a mátě z vašich mašin jenom radost!

Naposledy editováno 05.02.2010 00:22:42

4.2.2010 v 23:18 | Nahoru | #444
kluci hlavně pozor v provozu, občas tam bývá nebezpečno

Naposledy editováno 04.02.2010 23:18:58

3 reakcí na tento příspěvek Nejlepší je Harley Davidson!Ostatní jsou krámy!!!

5.2.2010 v 00:15 | Nahoru | #445
Ještě sem přidám jedno videjko, aby bylo vidět, že HD fakt nejede...

5.2.2010 v 06:48 | Nahoru | #446

DMC.motobiker>Ještě sem přidám jedno videjko, aby bylo vidět, že HD fakt nejede...

no tohle ale tady jezdej kluci na cezetach.. to asi nic o tom jk co jede nerika..

ta helma je moc fesna, nevim kdo to tem klukum poradil, ochrana hlavy nula a jeste je to vosklivy...

5.2.2010 v 07:37 | Nahoru | #447
btw když má někdo v profilu,že má Harley Davidson BFLMPSVZ, tak vim fakt kokot....kdo se v těch zkratkách má vyznat...

5.2.2010 v 07:38 | Nahoru | #448

noend>No.... nevím co je lepší, mít historii a nebo mít budoucnost ?

zlatá slova!

5.2.2010 v 08:02 | Nahoru | #449
a není náhodou úplně jedno na čem kdo jezdí,hlavně že je to dobrej člověk se kterým se každý rád setká a pokecá?

5.2.2010 v 09:05 | Nahoru | #450

Hezkej most v pozadi. Parkrat jsem po nem jel. Jinak na tom videu nevidim nic zajimaveho.

Naposledy editováno 05.02.2010 09:09:42
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pneu Harley Davidson Fat boy Harley Davidson FLSTF Fat Boy DusanMat 3 3.5.2022 v 08:38 panTerek
Posezonní servis Harley Davidson FLSTF Fat Boy Krbi 0 26.10.2021 v 10:07 Krbi
Výměna tlumičů výfuku Harley Davidson FLSTF Fat Boy Krbi 6 17.8.2021 v 11:28 Krbi
EU vám ty Haryky zase podraží Harley Davidson FLSTF Fat Boy, Harley Davidson Iron ... Kohlstein 3 22.4.2021 v 22:29 Kohlstein
Fat Boy filtr Screamin Eagle Harley Davidson FLSTF Fat Boy runis 18 8.5.2020 v 22:42 Wenny