globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jak dostat moto na mladší a jiné papíry
 
27.1.2010 v 22:56
Zdarec bajkeři,už dlouho se potýkám s problémem ohledně dokladů,mám starší GS550T-Suzuki,sehnat na ni Tp je už opravdu jen o štěstí,měla být veterán ale chci ji používat stále a zajímá mě toto:Jeto čtyřválec,4T,obsah 55O,r.1982 a šla by napsat na doklady od Suzuki GS 500 rok 1991,ale dvouválec???

Uzavřeno 29.07.2010 v 12:26 uživatelem -Jandys-

Naposledy editováno 08.06.2016 23:55:15
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek jak dostat moto na mladší a jiné papíry

27.1.2010 v 23:14 | Nahoru | #1
To ti neporadím, ale kámoš tohle řešil s GSX1100S a taky TP nesehnal tak koupil TP se štítkem z GSX750 a přebouchal to a nikdy problém ani na technický, pro Dušíny, není to čórka...normálně koupená přes bazar bez TP...

1 reakcí na tento příspěvek jak dostat moto na mladší a jiné papíry

27.1.2010 v 23:18 | Nahoru | #2
Zdravím, obávám se že to asi moc nepůjde, i hloupý technik na STk umí počítat do čtyř a když budeš mít v TP napsáno dvouválec a přijedeš tam na čtyřválci. To neprojde. Mám v podsatě tu samou motorku - stejný motor, rám, kola, sice ještě šoupátkové karburátory (ale, ten zátah od spodu )...já jsem měl štěstí, že jsem ji sehnal s TP - ten je sice psán na někoho jiného, TP je na něj odhlášený už od roku 92. a nemám značku, ale tak na silnici to snad legálně dostanu. Hodně štestí

(reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

27.1.2010 v 23:22 | Nahoru | #3
dewwil> Jo, tak to jde. A ještě když technik na STK není moc znalý, tak nepozná, že to není 750, ale 1100. To znám, taky jednoho chlapíka, co má úplně první Katanu, papírově jako 750, ve skutečnosti 1100. V podstatě stejný motor jako má GS 550 první typy - lisovanaá klika s kuličkovými ložisky.
Jandys>Leda zkus sehnat TP na GS 750, ale to se ti povede asi tak jako na to GS 550
E: tím GS 750 myslím první typy - s lisovanou klikou, ty novější typy, no kdo ví...i když teď si uvědomuju, že Suzuki dělala i GS 650...ale podle mě to bude opravdu problém ten TP sehnat

Naposledy editováno 27.01.2010 23:25:18

jak dostat moto na mladší a jiné papíry

27.1.2010 v 23:23 | Nahoru | #4
Jandys>A na veteránské TP by si to nedostal?

jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 00:18 | Nahoru | #5
v tomhle případě pomůže jenom jediný postup, a to podplatit technika STK. Takových je v čr 50%, takže no problem.

1 reakcí na tento příspěvek jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 07:47 | Nahoru | #6
....... a zase se bude podvádět. Proš asi ?

2 reakcí na tento příspěvek jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 07:55 | Nahoru | #7
A co ti bude bránit v tom používat ji stále na veteránských číslech? Ovšem pozor, na konci Dubna má přijít nová legislativa a pak bude možno přihlásit na veteránské pouze stroje od 30 let stáří tzn. rok 1980 a níž , do té doby se dájí přihlásit až do roku 1985.

(reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 08:24 | Nahoru | #8
-Jandys-: I pokud seženeš někoho, kdo to papírově pořeší (přeštítkování, přebouchání čísel), tak jsi furt jednou nohou v průseru. Stačí, aby ti nějaký trouba nedal přednost, ty do něj práskneš, on bude chtít umazat své zavinění, takže se v tom začne vrtat a máš na krku pozměňování veřejné listiny, nebo jak se tomu říká. Těžko by ses obhájil tím, že jsi nepoznal, že jezdíš na starém 4V místo novějšího 2V. On se z toho sice neodmaže, ale stáhne tě do průseru s sebou.
Lepší by opravu bylo fofrem vyřídit veteránské značky. Jezdit na tom můžeš i s nimi naprosto normálně.

jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 10:17 | Nahoru | #9
Zdar chlapi,dík všem za příspěvky,některé jsou i poučné.Podvádět nechci,taky to nemám rád.Dostat to na veteránské SPZ je běh na dlouhou trať a nato nemám čas,než aby suzina jen tak stála v koutě to radši ať jezdí,žena si chce rozšířit papíry a jezdit na ní .Mám od ní jen německý odhlášený TP a podle Dopravky mi k přihlášení na cz TP chybí jakási doložka,těžko se jí asi dohledat.Maník co mi GS prodal má nějaký TP na GS ale chce zato pořádnou sumu(asi chce vydělat),na veterána bych to dal ale už se na ní nesmí nic vyměnit a udělat jinak,navíc se tam pořát mění roky kdy to jde a kdy ne,jak říkám není moc času....

1 reakcí na tento příspěvek jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 10:26 | Nahoru | #10
Koupil bych třeba tohle , budeš mít jedny papíry a 2 podobný motorky. Chceš k tomu vysvětlovat víc?

1 reakcí na tento příspěvek jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 12:21 | Nahoru | #11
Nj, jak uz tu zaznelo, na ten TP GS500 dvouval to nepujde, ani kdybys na STK podplacel. To by uz nepustili

Ty veteransky papiry jsou fakt behani po uradech, nahovno, ale lepsi, nez abys na ni oficialne nemohl jezdit. Zkus to casem zaridit, az si najdes nejake casove volnejsi obdobi .

(reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 12:41 | Nahoru | #12
Želva_2> Jo dík za tip,no asi to tak udělám,jako veterána bych ji fakt chtěl,už jich moc nejezdí a radši jezdit legálně než vůbec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 12:46 | Nahoru | #13

Dave81>Koupil bych třeba tohle , budeš mít jedny papíry a 2 podobný motorky. Chceš k tomu vysvětlovat víc?

Jo tak o té Suze v motoinzerci vím,myslím že je za 28000kč a má to i ČMN to radeji našetřím na ty origo doklady co jsou za ranec,ale dík za snahu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 12:50 | Nahoru | #14

Katana>A co ti bude bránit v tom používat ji stále na veteránských číslech? Ovšem pozor, na konci Dubna má přijít nová legislativa a pak bude možno přihlásit na veteránské pouze stroje od 30 let stáří tzn. rok 1980 a níž , do té doby se dájí přihlásit až do roku 1985.

Podle toho co vím,od jiných co tím už prošli tak u nás je to trochu jinak,i ty roky k přihlášení,momentálně mám jen D TP,jak už jsem tu psal,hledám prostě i jiný způsob jak legálně jezdit,no asi se pustím na ten běh,dík za info

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 12:51 | Nahoru | #15

PijanST>....... a zase se bude podvádět. Proš asi ?

Nevidím v tom žádný podvod!!!Co tím máš na mysli,doma nemám čorku ale poctivě koupenou mašinu s německým TP

(reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 13:59 | Nahoru | #16

-Jandys-> Jo tak o té Suze v motoinzerci vím,myslím že je za 28000kč a má to i ČMN to radeji našetřím na ty origo doklady co jsou za ranec,ale dík za snahu



Je tam za 15 tKč.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 15:34 | Nahoru | #17

-Jandys->Nevidím v tom žádný podvod!!!Co tím máš na mysli,doma nemám čorku ale poctivě koupenou mašinu s německým TP



Omlouvám se za lamáckej dotaz, ale asi to nechápu, pokud je koupená a má německej TP tak jde normálně přepsat na naše papíry, ne?

(reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 16:22 | Nahoru | #18
-Jandys-> Ta informace pochází od člověka co je nějakým tím testačním komisařem (byl teď na školení) takže nejspíš bude pravdivá. Sám mám Kawasaki na veteránských číslech a jsem i členem klubu historických vozidel a něco o těch ročnících se proslýchá už asi rok. Chystám ještě jednu kawu na veteránský a raději s tím pohnu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 16:31 | Nahoru | #19

2stroke>Zdravím, obávám se že to asi moc nepůjde, i hloupý technik na STk umí počítat do čtyř a když budeš mít v TP napsáno dvouválec a přijedeš tam na čtyřválci. To neprojde.



Ty máš v TP napsanej počet válců?

(reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 19:31 | Nahoru | #20

FiZzeR>Ty máš v TP napsanej počet válců?

No to máš pravdu fakt to tam není jen objem atd.Jenže Suza je r.82 a na GS500 z roku 1991 opravdu nevypadá,jedině ji nějak přestavět a to nechci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 19:42 | Nahoru | #21

tattoodragON>Omlouvám se za lamáckej dotaz, ale asi to nechápu, pokud je koupená a má německej TP tak jde normálně přepsat na naše papíry, ne?

No v tom je ta sranda,jeto starší kousek a v D Tp měla být ještě nejaká doložka pro přihlášení u nás,jenže bývalý majitel ji dávno ztratil a já o tom nic nevěděl až pak na dopravce

(reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 20:03 | Nahoru | #22

-Jandys->No v tom je ta sranda,jeto starší kousek a v D Tp měla být ještě nejaká doložka pro přihlášení u nás,jenže bývalý majitel ji dávno ztratil a já o tom nic nevěděl až pak na dopravce



Aha, tak přeju hodně štěstí a ať se ti ji povede postavit na papíry co nejdřív

1 reakcí na tento příspěvek jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 22:04 | Nahoru | #23
Poslyš, ta doložka bude určitě papír o homologaci, takže buď ti ho zařídí na STK (když bude v databázi dekry) a nebo ti ho napíše výhradní zástupce pro ČR.... U Dekry to stojí tuším asi 500kč, u toho výhradního zástupce to bude tak za 5000.... Postup pro přihlášení máš zde

(reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 22:14 | Nahoru | #24
WenCa> Nebude to spis odhlaska?

1 reakcí na tento příspěvek jak dostat moto na mladší a jiné papíry

28.1.2010 v 22:41 | Nahoru | #25
Wenca24> Přečti si ten návod, co jsem poslal v předchozím příspěvku... Dnes už se odhláška nedává, stačí jen malý a velký TP

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

29.1.2010 v 13:09 | Nahoru | #26
WenCa> Dobra, to jsem nevedel..dik za doplneni Ale podle toho co psal zakladatel tematu mi prijde ze uz tu motorku doma nakej ten patek ma...

(reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

29.1.2010 v 13:52 | Nahoru | #27

Wenca24>WenCa> Dobra, to jsem nevedel..dik za doplneni Ale podle toho co psal zakladatel tematu mi prijde ze uz tu motorku doma nakej ten patek ma...



Nedávno jsem koupil motorku - viz. profil - jen německý malý a velký TP, odhlášená byla už někdy na podzim kdy ji kupoval prodejce od majitele, za týdej su objednanej na technickou, tam vystaví nějakej doklad (přesně tomu nerozumím), se kterým se to dá na magistrátě normálně přihlásit (+ zelená karta která se udělá na VIN motky), proto sem se už výš divil, proč to s TP nejde přihlásit.
Dostal jsem kontakt na pana Maloně z STK Slavkov kdyby byly nějaký problémy, prý je ochotný poradit i po telefonu, dělá hodně přepisů motorek a vyzná se v tom, tak by možná bylo dobrý poptat se přímo "u zdroje" - http://www.dekra-au...ex.php?page=kontakty

1 reakcí na tento příspěvek jak dostat moto na mladší a jiné papíry

29.1.2010 v 23:17 | Nahoru | #28
No, jen trochu k tématu.... Ta motorka v německu může být už nějakou dobu odhlášená, nefunguje to tam jako u nás.... Tam se motorka odhlásí, když majitel ví, že jí bude chtít prodat.... A když přijede kupec, tak už si vezme mašinu i s doklady a nemusí čekat, až to majitel půjde odhlásit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

29.1.2010 v 23:36 | Nahoru | #29

WenCa>No, jen trochu k tématu.... Ta motorka v německu může být už nějakou dobu odhlášená, nefunguje to tam jako u nás.... Tam se motorka odhlásí, když majitel ví, že jí bude chtít prodat.... A když přijede kupec, tak už si vezme mašinu i s doklady a nemusí čekat, až to majitel půjde odhlásit...



prešně ,,tam je uplně jiná mentalita úředníků.. tady musíš furt platit jako debil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak dostat moto na mladší a jiné papíry

30.1.2010 v 19:43 | Nahoru | #30

Mirek12>prešně ,,tam je uplně jiná mentalita úředníků.. tady musíš furt platit jako debil

Jo přesně,to je můj případ.Borec co měl tu mašinu přede mnou s tím nic nedělal a ona byla v Německu odhlášená od r.1998,u nás pak ale jezdila na jiných papírech z obdobné Suzuki,no kontaktoval sem jej znova,protože já na ní moc nejezdím,jen tak po ulici nebo k nám na pumpu cca 2km a boční cestou Letos chci však jezdit jako každý a v pohodě,zpět k tématu vše se začíná rýsovat a papíry snad budou do konce ŮNORA doma,ze staršího typu ale možná i rozebranou motorkou Děkuji všem co se mi tady snažili různě pomoct!Přeju pohodu v nadcházející sezóně
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist