1 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
Naposledy editováno 25.01.2010 20:36:58
1 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
2 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
1 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin x Continental
e: jinak nic jinýho než Conti nejezdím, bo je mám od bratra co dělá v pobočce Continentalu za super ceny
Naposledy editováno 25.01.2010 22:43:14
2 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
1 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
[img]
Michelinky se mi zdály o malinko příjemnější a vydržely o tisícovku víc, ale nebyl jsem s nima na okruhu. Cena hraje pro Conti a rozhodně nemůžu nadávat, že by se chovaly špatně. Jen nic moc nevydržej, průměrně zadek 3300km až 3500km v rozměru 190/55. Piloty daly 4500 km ve 190/50. Nikdy je nejezdím do mrtva, jak jsem na značkách tak přezuju. Na letošek chci zkoušet kombinaci SportA předek a RoadA2 zadek, jestli daj aspoň těch 4500km tak u nich zůstanu.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
adamosr1>Čau chlapy. Mám dotaz. Sice se nejedná o michelin a continetal ale ted jsou ve více prodejnách 30% slevy Dunlop qualifier I 190/50 za 2180 kč. Za tu cenu se to hodí že? I kdyby mě ta guma vydržela 3500 km. Asi do ní půjdu
Qualifier I nechtěj ani zadarmo, pokud máš doma něco silnýho. Na normální silnici, když nejedeš střelbu je hodně obtížný udržet je zahřátý a jinak hooodně kloužou. Měl jsem 190 / 55 na zx12 a ani zadarmo.
1 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
Pokud chceš lepidla, tak určitě ne Conti.
rrss>Jezdím Conti RoadAttack a řeknu ti - nedrží, ale vydrží, ani to jinak být nemůže.
Pokud chceš lepidla, tak určitě ne Conti.
když jezdíš cestovní gumy tzv. betonky tak se není čemu divit, že nelepěj, zkus si Street nebo směsový Competetion a uvidíš....
2 reakcí na tento příspěvek Michelin x Continental
edit:
ty kiláky jsou také hodně o motorce a o stylu-já jezdím silově, prostě blbě. Furt brzda, furt plyn takže u mě destičky a gumy jdou rychle...kámoš na stejný motorce a na stejnejch gumách dává o skorotisíc víc, ale jezdí je do mrtva úplně. Taky každá guma se chová jinak podle motorky-váha a výkon. S kontrolou trakce bych zase byl o třetinu jinde. U velkých těžkých (plus já jsem přes metrák) překoňovaných werků drží tvrdší guma lépe, než superměkká.
Naposledy editováno 26.01.2010 13:11:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin x Continental
Americkej>Hamlet-no ona nebyla dvousměsová, ale jednosměs, která měla při vulkanizaci jinak ohřátej prostředek a jinak boky. Tak se to mělo chovat podobně jako 2CT, ale bez ostrého přechodu mezi směsemi-prostě z měkkýho do tvrdšího plynule.
To ja vim ma to jinak mekkou gumu na stredu a jinou na kraji tak je to dvousmesova.