globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dobijeni
23.1.2010 v 19:31
zdar hosi mam dotaz:jak vedou3draty z altiku do kostky k regulatoru,tak je blbost aby hraly co?aby mekla izolace kolem,.?jestli to je blbost coz asi je tak je probity altik nebo ve zkratu co?

Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek dobijeni

23.1.2010 v 19:35 | Nahoru | #1
Jo to co popisuješ je špatné a co dělat a jak odhalit problém, tak si najdi zde nebo na internetu návod na měření altíků a dobíjeníé na motorkách, tyto návody existujou a je tam vše podrobně popsáno.

(reakce na) dobijeni

23.1.2010 v 19:37 | Nahoru | #2
Dingo> haluz je ta ze me to znejakeho duvodu ukazuje dobre

1 reakcí na tento příspěvek dobijeni

23.1.2010 v 19:39 | Nahoru | #3
ale vidim to na vymenu altiku

1 reakcí na tento příspěvek dobijeni

23.1.2010 v 20:41 | Nahoru | #4
to co je na fotce je každopádně způsobené špatným kontaktem toho konektoru(proto je opálená izolace jen 2 cm od konektoru)

proměřit stav alternátoru a elektoinstalace není až takový problém...

PS:ještě jeden tip-podobné problémy jsem viděl,když odešla baterka(šla do zkratu)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

23.1.2010 v 20:50 | Nahoru | #5
jecma89> Ty tři vodiče, které vedou z altíku do regulátoru se trošku hřejí, protože altík jede pořád naplno a zkratový regulátor přebytek vyzkratuje.

Pokud jsi vše proměřil a nezjistil žádnou chybu, tak z preventivních důvodů altík neměň.
Jen oprav ten konektor(prvně).

Jo a Dinga neposlouchej, ten tomu nerozumí Jen všem poradí, že si mají zjistit problém sami.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

23.1.2010 v 20:57 | Nahoru | #6

Danielos>jecma89> Ty tři vodiče, které vedou z altíku do regulátoru se trošku hřejí, protože altík jede pořád naplno a zkratový regulátor přebytek vyzkratuje.

Pokud jsi vše proměřil a nezjistil žádnou chybu, tak z preventivních důvodů altík neměň.
Jen oprav ten konektor(prvně).

Jo a Dinga neposlouchej, ten tomu nerozumí Jen všem poradí, že si mají zjistit problém sami.



A ty seš ňáko chytrej

To že se kabliky lehce ohřejí je eventuálně možné, ovšem nikdy u toho neměkne izolace

(reakce na) dobijeni

23.1.2010 v 21:18 | Nahoru | #7

Dingo>A ty seš ňáko chytrej

To že se kabliky lehce ohřejí je eventuálně možné, ovšem nikdy u toho neměkne izolace



To že jsi nejlepší už jsi předvedl minule .

Má špatnou fotku, ale zdá se, že to má jen na jednom kabelu.. Ale ta izolace tou běžnou provozní teplotou i změkne, ale stále to ničemu nevadí, ne že by se protlačila o něco.

Před tím jsi radil, že když člověk neví, tak nic nemá psát a to děláš ty. Já měl tehdy pravdu.

Jsi chytrák, který vždy poradí chytře, že si člověk má zjistit závadu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

23.1.2010 v 22:07 | Nahoru | #8
tak zitra skusim promerit baterku jestli je ok,jde o to ze jsem vypojil regulator a i tak se hrali a to jsem jeste odpojil plusovy drat a minusovi,byly zapojeny v regulatoru ciste jen 3vodice z altiku

dobijeni

23.1.2010 v 22:09 | Nahoru | #9
tak zitra skusim promerit baterku jestli je ok,draty se hrali se zapojenym regulatorem a to jsem mel odpojeny plusovy a minusovy drat,pak jsem odpojil i regulator a furt stejny

delalome to i totiz ze pri pridani plynu me problikavali svetla v zavislosti na plynu

dobijeni

23.1.2010 v 22:09 | Nahoru | #10
po odpojeni regulatoru uz ne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

23.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #11
jecma89> Tak to jsi neudělal vůbec dobře, žes nechal v regulátoru zapojené vodiče z altíku.. a plus a mínus jsi odpojil? Takhle to určitě nedělej.

Podívej se tady a projdi ten postup.

E: Měř s nabitou baterií.

Naposledy editováno 23.01.2010 22:20:07

dobijeni

23.1.2010 v 23:29 | Nahoru | #12
Navody na mereni altiku

Ten druhy je od Ignitech

Naposledy editováno 23.01.2010 23:37:47

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 05:39 | Nahoru | #13

Danielos>jecma89> Tak to jsi neudělal vůbec dobře, žes nechal v regulátoru zapojené vodiče z altíku.. a plus a mínus jsi odpojil? Takhle to určitě nedělej...


Proc to podle tebe neudelal dobre?

jecma89> odpojenim vystupu regulatoru jsi hned snadno vyloucil vse za nim (velka zatez - v pripade zminovane baterie jeji nizky paralelni vnitrni odpor - v kombinaci s nedobrym provedenim kontaktu v konektoru, ale to by ti nejspis projevilo uz driv jinak). Odpojenim vstupu regulatoru to prestalo (jestli jsem te spravne pochopil) - bylo by hodne divny kdyby ne . Z ty tvoji rozmazany fotky ani nepoznam, jestli je opalenej jen jeden kablik nebo vic . Pokud jeden, jdi primarne po kontaktu kabelu s konektorem; pokud vsechny/vic je pravdepodobne, ze chyba bude v regulatoru. V alternatoru bych chybu (minimalne zatim) nehledal... neni jeho problemem, ze se nekde pali draty, to zalezi na chovani obvodu za nim (zjednodusene receno; leda by daval vetsi napeti nez ma, coz je prilis "sofistikovana" zavada). Pokud mas po ruce ampermetr, zmer proud problematickejma dratama pri odpojenym vystupu regulatoru (kdy jak pises se to hreje) a muze byt leccos jasne...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 09:26 | Nahoru | #14
Skalda> uz sem skousel na to 2 regulator takze regulatorem to neni,je opaleny cerveny vodic,kdyz zapojim regulator tak ta svorkovnice je zhava jak prase,kdyz jsem sel po cervenym dratu tak vsude je vpohode,a kdyz sem zte svrorkovnice oddelal plus a minus tak se hraly 3 draty z altiku a mekla moc izolace takze to musi byt v altiku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 09:29 | Nahoru | #15
Skalda> nez dobijeni odeslo tak se me svetla v zavislosti na plynu hybalo,po odpojeni regulatoru uz ne tak sem to nechal byt,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 09:32 | Nahoru | #16
Danielos> udelal to nicemu nevadi pokud to nehodis do zkratu a neodpalis regulator

(reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 09:36 | Nahoru | #17
jecma89> Cili jestli tomu dobre rozumim, ty rikas nyni toto: Vicero dratu se vyrazne hreje, a to na 2 nezavislych regulatorech pri odpojenych vystupech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 09:38 | Nahoru | #18

jecma89>Skalda> nez dobijeni odeslo tak se me svetla v zavislosti na plynu hybalo,po odpojeni regulatoru uz ne tak sem to nechal byt,


a toto je co zase? . Jak "dobijeni odeslo" a co znamena, ze si to "nechal byt"... chtelo by to mluvit srozumitelnejc a pokud mozno v mensim poctu prispevku, jinak se tezko radi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 09:38 | Nahoru | #19
jecma89: Nejsem si jistý, jak je to u GSX-R750, ale pokud máš regulátor zpětnovazební, odpojením od aku ničemu neublížíš. Ale pokud máš zkratový, riskuješ, že ho po chvíli uškvaříš. Akmumulátor totiž funguje jako zátěž a když chybí, musí přebytečnou energii pohltit samotný regulátor. Na to ale nebývá dimenzovaný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 09:49 | Nahoru | #20
Skalda> kdyz jsem moto kupoval (v lete)tak tam vzavislosti na plynu se hybala svetla,nechal jsem to byt,a tesne pred zimou me odeslo dobijeni ted sem to zacal resit,v prve rade sem vymenil jen regulator a nic, tak sem sel po te kostce ,protoze sem videl ze je opalena vycistim a kontrola po kablech je dobra,mezitim sem zjistil ze se me hrejou kable od altiku(v te kostce u regulatoru co je na fotce) a to aji po odpojeni minusu a plusu z kostky,a pred chvili sem nasel aji konektor na altik (draty jdou z altiku do kostky a pak z kostky do kostky regulatoru) tak tu kostku z altiku sem rozpojil a ty draty tam jsou na sracku rozskvareny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 09:58 | Nahoru | #21
jecma89> njn... je treba se ptat az po zjisteni vsech dostupnych informaci a ty uz v otazce dodat . Bude treba promerit alternator...

(reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 10:04 | Nahoru | #22
Skalda> promin ja si toho vsiml az ted ja myslel ze to vede rovnou do kostky,ale su blbej protoze logicky jak to pak odpojis ze

(reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 10:05 | Nahoru | #23
1100Virago> takze si myslis ze je uz K.O?

2 reakcí na tento příspěvek dobijeni

24.1.2010 v 10:31 | Nahoru | #24
No ty dráty už na první pohled moc důvěru nebudí, nepřipadají mi moc jako původní.. Já teda mám dráty od altíku s o dost větším průřezem a červený, co vede plus do baterky je ještě tlustší.. Zahřívat se ti můžou buď velkým průtokem proudu nebo přechodovým odporem. První variantu odhalíš okamžitě ampérmetrem, spíše by to byl zkrat v elektroinstalaci nebo vadná aku, pochybuju (ale nejsem odborník), že by za to mohlo zkratlé vinutí altíku, to by naopak dobíjelo málo nebo vůbec, případně jen fáze, tudíž by ty 3 dráty nemohly hřát..

Může to být i přechodovým odporem, obzvláště, pokud si už něco musel se svorkovnici dělat. Mě se už svorkovnice roztekly u třech motorek, raději jsem vždy natáhl nové dráty bez zbytečných spojů a už byl klid..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 10:33 | Nahoru | #25
C.J.> jak dodatecne napsal... ma to uskvareny uz u alternatoru a zrejme vic nez nahore, takze spatnej konektor/prechodovej odpor muzem vyloucit; leda by nekdo zprasil vsechny konektory co po ceste jsou a v kazdym zaroven vsechny draty

dobijeni

24.1.2010 v 10:40 | Nahoru | #26
1100Virago> nevidel bych to s tim znicenim zkratoveho regulatoru pri odpojeni akumulatoru tak cerne... pokud je to zkratovy regulator tyristorovy pulzni (asi vetsina na moto), tak ten pri prekroceni napeti z alternatoru necha do konce pulperiody vyzkratovanou fazi; vetsina energie by se mela spotrebovat ve vinuti (napeti na tyristoru ve stavu sepnuto je nizke). Nabity akumulator tam hraje roli stabilizacniho kondenzatoru (taky si nevezme pri nastavenym palubnim napeti 14V v uplne nabitym stavu vic nez par desitek mA, takze o zatezi nemuze byt rec)

dobijeni

24.1.2010 v 11:15 | Nahoru | #27
No tohle už jde úplně mimo mě...

A trochu off topic, jak to je řešené u motorek bez baterky? Regler tam mám na první pohled standardní, třifázový..

(reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 11:21 | Nahoru | #28
C.J.> ono to nedobiji vubec (logicky)a baterku jsem skousel mam ji OK,vidim to na altik

(reakce na) dobijeni

24.1.2010 v 11:23 | Nahoru | #29
Skalda> tojo mas pravdu,nic vytahnu altik a kdyztak hodim foto jestli tam neco bude,ikdyz to mozna nepujde poznat vizualne

1 reakcí na tento příspěvek dobijeni

24.1.2010 v 11:24 | Nahoru | #30
Aha, tak pokud to nedobíjí a není to reglerem ani baterkou, tak zbýva jen altík.. Zkoušel jsi měřit odpor mezi jednotlivýma fázema a odpor jednotlivých fázi proti zemi?
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist