globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: chyba 3* dlouze 4* kratce
19.1.2010 v 22:07
Ahoj porikil jsem 954ku dovoz italie. Po koupi jsem si ji privezl do garaze a tam sem ji tri dny za sebou startoval. vzdy jsem ji nechal zahrat a pak chcipnul kazdy den startovala hur a hur az jsem nenastartoval :( od nekoho chytryho zvas jsem se dozvedel ze pod sedlem je ten dvoupinovy konektor kterej kdyz spojim tak mi to vyblika chybu to jsem udelal a blika trikrat dlouze a ctyrikrat kratce. volal jsem do hondy tam jim rek ten kod blikani a rekli ze je to chyba na ty klapce privodu vzduchu ale ze bez toho by motorka stejne chytla at hledam jinde no a ja nevim kde :( jeste mam teda obednany novy svice kdyz jsem je vyndal tak byli pekne mokry. jo a taky kdyz jsem ji vezl domu tak mi v tranzit spadla na pravou stranu na predek zlomila se maska drzak na svetle a asi trosku ohlo leseni ale nemuze to mit taky s tim neco spolecnyho diky moc za kdzdy info dik :)
Předchozí
1 2 3 4
Následující

chyba 3* dlouze 4* kratce

19.1.2010 v 22:21 | Nahoru | #1
Vybitá baterka?

chyba 3* dlouze 4* kratce

19.1.2010 v 22:26 | Nahoru | #2
Baterka bude (téměř) prázdná, tím zahřátím motoru se nestíhá dobít tolik, kolik předtím vydá na starty.
K čemu je dobré motorku v garáži nastartovat, zahřát a chcípnout?

chyba 3* dlouze 4* kratce

19.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #3
taky bych tak videla le to by napadlo snad kazdyho :D

chyba 3* dlouze 4* kratce

19.1.2010 v 22:28 | Nahoru | #4
Což ale neznamená, že s tou klapkou nemusí být opravdu problém....

2 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

19.1.2010 v 22:52 | Nahoru | #5
Možna to honda zakodovala do Morseovky
3* dlouze
4* kratce
Co by jsi chtěl od hondy

Joke Peace

chyba 3* dlouze 4* kratce

19.1.2010 v 22:54 | Nahoru | #6
nabij baterku a uvidíš

chyba 3* dlouze 4* kratce

19.1.2010 v 23:14 | Nahoru | #7
a taky to nestartuj jen tak pro nic za nic, kdyby mohla, tak by ti motorka nakopla prdel

chyba 3* dlouze 4* kratce

19.1.2010 v 23:35 | Nahoru | #8
pánové,kdo z vás by si nestartoval novů mašinu..? a ted když je zima,absták jak kráva,no mě by to nedalo

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

19.1.2010 v 23:46 | Nahoru | #9
jerzy_VFR jasná je lepší to nechat třeba půl roku stát viď právě,že je dobré nechat motorku párkrát za zimu zahřát.

No snad není blbej a pozná,že má vybitou baterku ne? Hlavně už podle toho,jak točí-teda doufám-jinak je každá rada drahá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 00:10 | Nahoru | #10

LukyCat>jerzy_VFR jasná je lepší to nechat třeba půl roku stát viď právě,že je dobré nechat motorku párkrát za zimu zahřát.



K čemu je dobrý zbytečně nutit motor točit se studenej na místě? Na místě se stejně pořádně nezahřeje.

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 00:32 | Nahoru | #11
jo dekuju motomaniakovi za zastani :)baterku jsem nabil to bylo prvni co jsem skousel a nic jinak je lepsi pro motorku ji v zime treba jednou za tejden nastartovat a zahrat nez ji nechat celou zimu stat. ale furt mi nikdo nerek co by skusil dal tak snad se najde nakej doktor prez masiny diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 01:02 | Nahoru | #12

Stráťa>K čemu je dobrý zbytečně nutit motor točit se studenej na místě? Na místě se stejně pořádně nezahřeje.


Ze se nezahreje? A kdes to cetl? Praveze na miste motor (i vodnika) muzes klidne uvarit a to vcetne sepnutyho vetraku chladice...

2 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 01:29 | Nahoru | #13
Stráťa tady je to čím dál větší banda odborníků

K čemu je dobrý něco nechat půl roku stát?

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 09:16 | Nahoru | #14
to vyblikani kodu - ma to pamet zavad, takhle ti to vyblika i kod kterej tam byl nekdy v minulosti.. pokud ho nekdo nesmazl... tzn ta chyba tam nemusi v tu chvili bejt, pokud je ta chyba "aktualni" tak to blika i bez propojovani konektoru...

klapka v sani by na startovni nemela vliv... proc to nechyti je takhle na dalku tezke poznat...

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 09:35 | Nahoru | #15

LukyCat>Stráťa tady je to čím dál větší banda odborníků

K čemu je dobrý něco nechat půl roku stát?


Nevím jak dlouhou máš zimu ale u mě to půl roku není, většinou ještě na začátku prosince se jezdí a na konci března už to tahám ven.

A k tomu motoru, motoru škodí když musí fungovat studenej a protože na volnoběh je minimálně zatíženej tak se zahřívá hrozně pomalu. Takže tím že to nastartuješ na stojánku a necháš to na volnoběh zahřívat se ten motor musí točit relativně dlouhou dobu studenej (s velkejma vůlema) a přitom tím že ho jednou za čas nastartuješ ničemu nepomůžeš.

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 09:37 | Nahoru | #16
Pokud motorka normálně chytala, teď točí jak má (baterka je v cajku)a jsou mokrý svíčky, tak jsou nejspíš špatný svíčky. Takže dej nový a vydrž do jara :)

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 10:32 | Nahoru | #17
znovu nabit a zkontrolovat svice,jestli jsi to neulil..

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 10:54 | Nahoru | #18
nabij baterku a nech tu motorku až do jara bejt.... A baterku odnes do tepla.... Na volnoběh ti motorka téměř nedobíjí...

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 12:26 | Nahoru | #19
třeba to je jenom uchcaný, nech to stát do jara a pak to půjde, případně pak bude mít smysl řešit co s tim je, teď se s tim akorát budeš nervovat, na jaro nový svíčky, olejík a pojede to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 12:34 | Nahoru | #20

LukyCat>

K čemu je dobrý něco nechat půl roku stát?



No protože to neni živá věc - je to jen železo, který stojí v garáži za stejné teploty - tomu nic nevadí. Jo kdyby to byl pes, toho bych nechal občas proběhnout po dvoře...

Máš pocit že všechny šrouby, trubky, plasy a žárovky nějak strádají, když jen tak stojí v prostoru pospojovaný dohromady a nic nedělaj? Že když vyvíjí činnost je jim na světě lépe?

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 13:21 | Nahoru | #21
rraol>

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 13:44 | Nahoru | #22
Možná sis i nevědomky pohrál se šroubem na volnoběžný otáčky, to je pak na pikaču.. A zkoušels při startování vrknout plynem?? U mě to jeden čas šlo nastartovat skoro jen tímhle způsobem, palivový čerpadlo bylo kaputt....

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 16:18 | Nahoru | #23
rraol No právě,že většina lidí tu motorku má v garáži,kde ta stálá teplota není-tedá já alespoň jo(nebot tam mám i auto a s tím si do haráže natáneš sakra vlhkosti),takže je dobře nechat motorku jednou za měsíc prohřát a ne kvůli šroubkům a žárovkám těm je to asi vážně šumák ,ale kvůli motoru atd. Než se s tím před zimou srát a zazimovávat to,tak to radši dojdu nastartovat-nehledě na to,že bych to stejně musel startovat,pač se v tom pořád hrabu,takže zakonzervování na zimu pro mě nemá cenu

Stráťa

Zimu mám dle počasí a ted jsem třeba třeba už skoro tři mesíce nejezdil
Jinak se tě zeptám dle tvého názoru je lepší po nastartování na motorku skočit a když je ještě studená,tak vyrazit? Já nevím,jak ty,ale já i v létě než vyjedu,tak to nechávám blafat na volnoběh,aby se to zahřálo.
To že je minimálně zatíženej neznamená,že se to zahřeje pomalu-zahřeje se to rychleji,nebot se to nechlatí jízdou..

Jinak co člověk to názor-ty ho nestartuj-já ho startovat budu a budem spokojeni oba dva ona stojící součást a vlhkost nadělá časem docela paseku-kondenzace vody a následné reznutí je prevít

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 17:23 | Nahoru | #24
Taky vážení docela nechápu, proč bych měl mašinu, která je v chladu a suchu a má logicky studenej motor, měl startovat, jen abych ho rozehřál a potom zase nechal zchladnout ?? Mám pocit že teď se tam teprve začne srážet vlhkost..
Zbytečný startování studenýho motoru, zbytečná zátěž baterky (kterou ani v motorce přes zimu nemám) a s tou kondenzací si myslím že to není rozhodně tak tragický (stačí zadělat výfuk)
Mašinu prostě na podzim uklidím, umeju, máznu řetěz, naberu plnou, vyndám baterku a fertig, na jaře chytne opět bez problemu

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 17:27 | Nahoru | #25

Stráťa

Zimu mám dle počasí a ted jsem třeba třeba už skoro tři mesíce nejezdil
Jinak se tě zeptám dle tvého názoru je lepší po nastartování na motorku skočit a když je ještě studená,tak vyrazit? Já nevím,jak ty,ale já i v létě než vyjedu,tak to nechávám blafat na volnoběh,aby se to zahřálo.
To že je minimálně zatíženej neznamená,že se to zahřeje pomalu-zahřeje se to rychleji,nebot se to nechlatí jízdou..

Jinak co člověk to názor-ty ho nestartuj-já ho startovat budu a budem spokojeni oba dva ona stojící součást a vlhkost nadělá časem docela paseku-kondenzace vody a následné reznutí je prevít



Jo, nastartuju a klidnou jízdou zahřeju stejně jako to dělá většina lidí s autem a jak se píše v každé příručce... (většinou teda nasadím přilbu a rukavice ale to je chvilička, za to se motor neohřeje).
A co nadělá vlhkost mám docela dobrou představu ale za zimu to zrezivět vážně nestihne. Celkově to jak kolem zimování, zahřívání atd. někteří blbou nechápu.

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 17:31 | Nahoru | #26
Startovat motorku v zimě proniczanic je kravina

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 17:39 | Nahoru | #27
K původnímu tématu - 34 bliknutí znamená závadu na servu přívěry výfuku a klapky v airboxu.Udělej test přívěry přes servisní konektor - při zkratování a opětném rozpojení servisního konektoru se musí servo točit sem a tam

(reakce na) chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 18:47 | Nahoru | #28
Camča_v> jj dekuju ted to mam odstrojeny az prijdou svice tak slozim a hned skusim . ten typek v honde mi presne rikal ze je to klapka v airboxu. ale pritom rikal ze bez toho by motorka nastartovala tak i tak. ja tam mam ladak a on rikal ze muze bejt vykuchana ta privera ve vyfuku a proto to pise tu chybu ale kdyz jsem koukal tak lanka 2ve k ni vedou. jeste mi jen skus poradit jak chybu smazu ? protoze jestli ji smazu a objevy se zas tak tam je:( a neni sporadicka jak byva u aut. dík

chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 18:50 | Nahoru | #29
jo a jeste pri tom zkratovani a opetovnem rozpojeni servsniho konektoru mam to delat pri stale zapnutem klicku nebo mam vzdy mezi tim vypnout klicek ?

1 reakcí na tento příspěvek chyba 3* dlouze 4* kratce

20.1.2010 v 18:55 | Nahoru | #30
No to se musíš podívat,jestli tam přívěra je,to já od svého pécé nepoznám,každopádně je to chyba servomotoru,kterej tam možná taky není,nebo je po něm
Zbavit se chyby,to je jednoduchý - dej tam funkční servo Nic víc ti neporadím,páč nevím
Motorka bez serva samozřejmě jede,ale přívěra je buď furt otevřená,což je menší zlo - motor nemá spodek,ale má vrch,nebo furt zavřená,což je větší zlo - motor má spodek,ale nemá vrch.
Nebo něco mezi,záleží na tom,v jaké poloze odešlo servo,nebo se zadřela přívěra.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CBR 954rr 2003 jede na dva valce Honda CBR 954RR Fireblade Rob7802 24 16.8.2023 v 10:15 Rob7802
Plná moc [1, 2] Honda CBR 954RR Fireblade, Honda CBR 929RR Fireblade karloss200 58 10.4.2023 v 16:41 Gahan37
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA
Jakou motorku Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 954RR Fi... PůlPlyn 2 9.6.2022 v 11:53 PůlPlyn
Naco si dat pozor Honda CBR 954RR Fireblade KaBrnak88 8 8.5.2022 v 19:57 lecomondo


TOPlist