globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Fároš
19.1.2010 v 19:38
je nějaký zásadní rozdíl mezi r.v. 04 - 05 - 06 - 07 ??
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 17
Následující

Fároš

19.1.2010 v 19:56 | Nahoru | #1
je v roku výroby a designu

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

19.1.2010 v 19:57 | Nahoru | #2
07 ma sfytjycy fentilki !!

2 reakcí na tento příspěvek Fároš

19.1.2010 v 20:07 | Nahoru | #3
6,7 posilil motor, 4,5 je hrozna zdechlotina,nekteri majitele prechazeli zpet na 954, ktera jede jako r1 98, takze 4,5 jede asi jako gsxr600 98

Fároš

19.1.2010 v 20:08 | Nahoru | #4
je, kapotáž, umístění řídící jednotky, 04 ji má nešťastně na boku, otáčky, výkon

Fároš

19.1.2010 v 20:10 | Nahoru | #5
Není žádný

Fároš

19.1.2010 v 20:21 | Nahoru | #6

Bubráku,já ti už několikrát říkal,že aceton se nečichá...

(reakce na) Fároš

19.1.2010 v 20:34 | Nahoru | #7
Bubrak ZX10R>
Jo dobrý tak sem se pobavil,říkáš teda jako 600 neměls na myeli ZXso viť páč jinak bych se domníval že na něčem jedeš ,né dobré chechtám se ještě teď

Fároš

19.1.2010 v 21:06 | Nahoru | #8


no ja chtel hlavne napsat, ze je 6,7 lepsi, tu vomacku vokolo sem necekal ze bude vubec nekdo cist

zejtra budu montovat zalepenej chladic na ZX, tak uz bude zas lip

3 reakcí na tento příspěvek Fároš

19.1.2010 v 21:29 | Nahoru | #9
to jsem se toho zas dozvěděl ..

(reakce na) Fároš

19.1.2010 v 21:54 | Nahoru | #10

cvrkcvrk>to jsem se toho zas dozvěděl ..



Zase se priste klidne zeptej, sme jedno velky ucho.

(reakce na) Fároš

19.1.2010 v 22:20 | Nahoru | #11
cvrkcvrk>
Tak především má jinak udělaný motor,klika je jiná,posed už není tak do cestovna ,má o centák menší rozvor,a o proti 04,05 prý jede ale to u těch starších platí taky,já z ní byl prvmě dost v rozpacích,připadala my málo dravá ale je to tím hodně dobrým podvozkem,skvělí brzdy,el.tlumič řízení se taky hodí,ta motka je prostě dobře udělaná,samo že každej bude mít za nej,jen tu svojí motečku a to je dobře ale s modelem 06,07 co mužu potvrdit dle svích zkušeností rozhodně nešlápneš vedle,tím sem nechtěl říct že 04,05 jsou špatný,dost dobrá je i 954 už i tá má výkonu víc než většina motodrvců dokáže dost dobře pobrat,tak že vibírej směr si nabral dobrý

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

19.1.2010 v 22:38 | Nahoru | #12
Já chci jen doplnit, že každej kdo jel na Fároši 04/05 a přesedlal na R1 04/06 či ZX10 04/05 říká, že Fároš je totálně mrtvej.
Kopanec na ZX10 a R1 od 6 tis. ot. u Fároše prostě není.
Je to ale spíš tou vyrovnanou křivkou krouťáku a pozvolnýho nárůstu výkonu.

Ve spodu, ve středu a ani v pátek to prostě netahá, no.
Fároš 04/05 je dle mého názoru nejvíc "user-friendly" supersport z té doby.

Ale ber to s rezervou! Kdo umí jezdit, dá dost podobný časy na všech vyjmenovanejch
strojích. Nejuniverzálnější je ale ten Fároš.

Good choice!

1 reakcí na tento příspěvek Fároš

19.1.2010 v 22:39 | Nahoru | #13
Jo a k věci, sorry za ty kidy, rozdíl tam teda je !!!
Fároš 06/07 = více síly - více zábavy !!!

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 09:38 | Nahoru | #14
XB12>
Tak jistě,novější mašina více síly a to že od 6tis.tam není žádný kopanec je snad jen k dobrýmu,při palbě na nic nečekáš a přikládáš podle potřeby,jako v motocrosu 2T má mnohem víc síly a dravost dábelská a naproti tomu si většina riderů zvolí poslušný 4T kde motor bere plynule v celém rosahu,tak že pro normálního kolíka je Honda velice dobrá volba,hodná motka nechci tady dělat propagaci,pač Yamahy a Suzi nejsou o nic míň good

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:01 | Nahoru | #15
cvrkcvrk> 04-05 je jinej model než 06-07. 06-07 má vychytaný nedostatky z roku 04-05, vzhledově se mi víc líbí 04-05. Příjemná motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:17 | Nahoru | #16
GRASSEL> jaký nedostatky

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:19 | Nahoru | #17

Dina>07 ma sfytjycy fentilki !!


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:22 | Nahoru | #18

RIKORR>GRASSEL> jaký nedostatky



užší kapoty ve spod - nebyl problém kontakt s asfaltem
umístění řídící jednotky - stačil malej pád a byla v prdeli

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:24 | Nahoru | #19
GRASSEL> jj o tý jednotce vím a ty kapoty , jako že byl nižší kýl nebo přímo na boku a při klopení se škrtlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:29 | Nahoru | #20

RIKORR>GRASSEL> jj o tý jednotce vím a ty kapoty , jako že byl nižší kýl nebo přímo na boku a při klopení se škrtlo



když se koukneš na model 04-05 zepředu tak je hodně macatej (širokej) a právě ty boky kapot to odnášeli o asfalt. Jeden můj kámoš si na to dokonce nechával vyrobyt takový karbonový slidery a vypadalo to celkem dobře.

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:33 | Nahoru | #21
GRASSEL> to mohlo bejt v zatáčce dost nepříjemný, díky za info

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:33 | Nahoru | #22
XB12> Tak u Hondy vetsinou kopance nejsou... ne?Je fakt ze Faros nejni tkaovej jako ZX10R nebo R1 ale zase se s tim da jet vsude... Podvozek je nebe a dudy... Ozelim par koni a mam nejlepsi supersport... Jednoznacne Honda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:41 | Nahoru | #23
SensationBlaack> je to tak motorově je rozhodně yamaha, suzuki kawa lepší, ale Honda má ten zbytek uživatelsky přívětivej, prostě padne ale hodně se tomu blíží Suza, teda z mého pocitu najel jsem na všech jen pár kilometrů je to jen dojem

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:44 | Nahoru | #24

SensationBlaack>XB12> Tak u Hondy vetsinou kopance nejsou... ne?Je fakt ze Faros nejni tkaovej jako ZX10R nebo R1 ale zase se s tim da jet vsude... Podvozek je nebe a dudy... Ozelim par koni a mam nejlepsi supersport... Jednoznacne Honda



jel si na něm?! Tyhle bezduchý žvásty jsou už fakt trapný. To co je pro tebe jednoznačný by jinej vybral jinak. Stejně tak ti tady jinej člověk řekne dost neduh co má 1000rr, ty motorky jsou si naprosto rovný ačkoliv je každá jiná.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 10:48 | Nahoru | #25
SensationBlaack> to co ty oželíš jiného bude srát a to co oželí jinej bude pro tebe přínos. A můžu ti říct že mám dva kámoše co maj (jeden jí prodal) 1000rr 04 a 05ku, jednoho nechala v rakousku a druhýho v Itálii takže asi tak.

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 11:21 | Nahoru | #26
GRASSEL> Sedel jsem na Farosovi 09 a na ZX10R ale jaky rocnik to uz nevim jestli 06 nebo 07 nevim... ZX10R na okruh to same R1... s Farosem se nemusim bat jet nekam do Kotěhulek... Zalezi kdo jaky ma predstavy... kdyz uz supersporta tak takoveho kterej bude prece jen umet neco vic nez jen okruh... Nekdo zase ma radsi R1...

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 11:24 | Nahoru | #27
RIKORR> Tak suza je vetsi,tudis i pohodlnejsi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fároš

20.1.2010 v 11:35 | Nahoru | #28
GRASSEL> Este k tom uregulatoru kdyz si nekdo kupuje novejsi model od Hondy tak nevim proc se nepodiva jestli tam je origo Honda reg. nebo ne... popr. vymenim... do 5tis stoji neorigo ktery se neserou... a je po problemu...

(reakce na) Fároš

20.1.2010 v 11:41 | Nahoru | #29

SensationBlaack>GRASSEL> Este k tom uregulatoru kdyz si nekdo kupuje novejsi model od Hondy tak nevim proc se nepodiva jestli tam je origo Honda reg. nebo ne... popr. vymenim... do 5tis stoji neorigo ktery se neserou... a je po problemu...



třeba protože je to tisíckrát omílaná Honda je Honda které se nic nesere, jen to jezdí a i kdyby si dal do nádrže psí hovno tak to bude jezdit věčně. Hele tyhle kecy mě fakt serou a ačkoliv nemám nic proti Hondě tak ty seš přesnej příklad zatvrzelýho hondisty kterej mele blbosti jen aby to vypadlo že ta značka je nej.

Mluvíš tu o podvozku a přitom máš sám motorku která má podvozek hroznej a ještě ke všemu nejde nastavit. Už mě nebaví na to ani reagovat.

2 reakcí na tento příspěvek Fároš

20.1.2010 v 12:19 | Nahoru | #30
hodna je fakt nesmrtelná až na ten regulátor a další věci , a taky k té velikosti to je pravda, ale zase je to na úkor manipulovatelnosti tohle je asi velká alchymie
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 17
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike
Quickshifter SC59 Honda CBR 1000RR Fireblade kain80 3 13.12.2023 v 20:11 kain80


TOPlist