globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry
19.1.2010 v 17:51
Zdar bikeři.Má někdo zkušenost s výměnou koncovky na gsxr 1000 K5 nebo K6,respektive s odstraněním přívěry ? Někdo tvrdí,že přívěra má vliv jen na emise,někdo říká,že to vylepšuje průběh toč.momentu v nižších otáčkách.Jo,pro závodní účely to chápu,spodek nepotřebuju ale pro normální ježdění to je trochu jinak.Já mám origo a kámoš Yoshimuru bez přívěry-on říká,že s přívěrou je spodek lepší...??? Dík

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 17:54 | Nahoru | #1
ta privera je tam kvuli lepsimu "zatahu" v nizsich otackach... s emisema to nema nic spolecneho... zkusenostijsou takove ze se vyndava prevazne na "okruhovkach" pro beznej provoz bych ji tam nechal.. pokud funguje:)

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 17:58 | Nahoru | #2
A co na to Jan Tleskač?

Jinak máš recht. Ale dá se to naladit pomocí PCIII, pak to jede i vespod jak má. Tuhle úpravu už mám za sebou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 18:00 | Nahoru | #3

BK>A co na to Jan Tleskač?

Jinak máš recht. Ale dá se to naladit pomocí PCIII, pak to jede i vespod jak má. Tuhle úpravu už mám za sebou.



tyyyy jo kde se vzal tu se vzal... dlouho si tu nebyl co?

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 18:01 | Nahoru | #4
Nevím jestli to má nějakej význam pro normální provoz. Ta přívěra funguje do 3300ot. a to aspoň já nikdy a nikde nejezdím. Všechno sem to vykuchal, jak motorek,lanka tak celej výfuk. Navíc tyhle přívěry jak u K5 nebo K6 jsou hodně poruchový. Jediný co bude otravovat při vypojený přívěře je blikající kontrolka na displeji, ale tenhle problém se dá taky vyřešit vypojením kablíku z ŘJ

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 18:05 | Nahoru | #5
kámoš má na R1 odstraněnou přívěru a ten spodek stojí za prd, musí to držet v otáčkách

(reakce na) Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 18:46 | Nahoru | #6
assassin> Njn, sem byl na jihovýchodě. Ted ladím piano, o víkendu jedu zajíždět a 6tyho razíme do itošky.

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 19:00 | Nahoru | #7
jezdil jsem sezónu na cbr 929 rr s porouchanym servomotůrkem (tudíž nešla ani přívěra) a řeknu vám že to byl očistec. jezdim převážně cestovnim tempem a ten spodek je fakt mrtvej, už se těšim až to letos bude fungovat tak jak má
pro ty, co nebrousí uchem o asfalt je fungující přívěra nepostradatelná, je to jak chlap bez koulí

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 19:18 | Nahoru | #8
Newim co to máte teda za mrd.. motorky. Já dal laďáky, kde přívěra musela jít pryč. Prakticky žádnej rozdíl jsem nepozoroval. U K5 bych z toho absolutně žádnou obavu neměl. Jinak existují šidítka na motorek, takže ti nic nebliká, ani nepotřebuješ žádný káblíky z ŘJ.

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 19:38 | Nahoru | #9
rozhodně bych to na sériovce nedával dolů, je to na to seřízený opravdu by to muselo projít přeprogramováním navíc u CBR1000RR je to plně otevřené od 6000

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

19.1.2010 v 20:04 | Nahoru | #10
Díky za názory.Je vidět,že to tak úplně jednoznačný není...

Naposledy editováno 19.01.2010 20:04:55

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

20.1.2010 v 10:36 | Nahoru | #11
Já řeknu jednoduchou a prostou věc....ať už s přívěrou nebo bez, vždy lze výkon odladit, aby byl optimální....

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

20.1.2010 v 14:00 | Nahoru | #12
To možná jo.Jen nechci přijít o ten spodek.Pár koní ve 13.tisících navrch nepoznám.To že to vespod nepojede,poznám.Byl jsem takhle zklamanej z kámošovy R1 07 s komplet akrapem.Do 7 tisíc nic moc,pak slušný.Dík .

Naposledy editováno 23.01.2010 00:18:50

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

27.1.2010 v 17:35 | Nahoru | #13
sundal jsem origo výfuk a bylo to citelně znát....spodek se hodně mrtvej

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

27.1.2010 v 22:10 | Nahoru | #14
Ještě, že K5tka 750 nic takového nemá (aspoň doufám nic jsem tam nikdy nenašel )

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

28.1.2010 v 00:00 | Nahoru | #15
Z vlastní zkušenosti mužů říct že po vyndání přívěry na K6 jsem úbytek výkonu v dolním pásmu nepoznal a to jsem to zkoušel i tak že jsem přesedal z mé K6 na kámošovo který má origo výfuk s přívěrou. Takže u K5-6 bych se toho vůbec nebál.

Zkušenosti s laděným výfukem bez přívěry

28.1.2010 v 09:01 | Nahoru | #16
Dík.Asi to taky zkusím.Půjdu do koncovky RP.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1180, 1181] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35408 Dnes v 19:18 oxygen
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 40 Včera v 23:15 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist