globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.
18.1.2010 v 16:41
Zdravím. Chtěl jsem se zeptat mám motor 50 CCM vodou chlazený (hojně používaný am6). Po nastartování šíleně hulí a postupně se udusí. Kouř děsně smrdí během 30 sekund není v garáži skoro vidět. Co to může být? Špatně nastavený karbec - příliš bohatá směs? Prasklé těsnění pod hlavou voda ve válci? Dík za rady.
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 16:43 | Nahoru | #1
může to bejt oboje...začni pitvat... jakou barvu má svíčka? je mokrá? od benzínu, vody, oleje? jakou barvu má kouř? atd atd...

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 16:47 | Nahoru | #2
mizí ti voda?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 16:47 | Nahoru | #3

FiZzeR>může to bejt oboje...začni pitvat... jakou barvu má svíčka? je mokrá? od benzínu, vody, oleje? jakou barvu má kouř? atd atd...

má pravdu.Odělej víčko chladiče,(samo že když máš studenej motor) a když ti půjde z chladiče kouř a budou se v něm dělat bubliny,tak je to těsnění pod hlavou.

(reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:09 | Nahoru | #4
FiZzeR> no když už se ptáš na barvu svíčky tak se člověk ptá jestly má cihlovou barvu, pokud jo tak je vše ok pokud ne tak není

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:15 | Nahoru | #5
Svíčka je černá, z chladiče pára nejde, s kouřem je to tak- při namomntovaném váýfuku je kouř u výfuku bílý - bez výfuku je modrý

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:26 | Nahoru | #6
modrej??modrej je když se pálí olej ne??

1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:32 | Nahoru | #7
Čím to může být? Špatné pístní kroužky?

(reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:38 | Nahoru | #8
Arduan> spíš vypada na dost rozhozenej karbec, ale můt typ ikdyž příjde mi to jako hovadina

2 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:43 | Nahoru | #9
Taky z výfuku přitom teče černá břečka.

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:46 | Nahoru | #10
myslím že kdyby měl rozmrdanej karbec,tak se to bud přechlastá,nebo vodkrví,ale asi by nešel hustej kouř z véfuka,si myslím podíval bych se i na ty kroužky,jestli nejsou chycený,jako že by blbě setřeli stěnu.Vono to chce si s tím asi vyhrát a postupovat systémem pokus,omyl.

(reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:47 | Nahoru | #11

Arduan>Taky z výfuku přitom teče černá břečka.

no a když k tomu čuchneš,tak po čem to smrdí? je to mastný,nebo vodový?

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:51 | Nahoru | #12
je to takový tekutej černej humus smrdí to po benzínu je to hustší než voda.

1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 17:55 | Nahoru | #13
vyčistit svíčku,popř.movou,sundat halavu,podívat na kroužky(vyčistit),vyhodit karbec(vyčistit)karbec seštelovat.A pak se uvidí ,tak bych to řešil já.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 19:22 | Nahoru | #14
Arduan> tak jako většinou černá sračka teče z výfuku když motorku neodplynuješ a necháš to třeba na volnoběh běžet bez odplynování a nebo když to podtáčí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 19:27 | Nahoru | #15

messersmit>má pravdu.Odělej víčko chladiče,(samo že když máš studenej motor) a když ti půjde z chladiče kouř a budou se v něm dělat bubliny,tak je to těsnění pod hlavou.



Bílej kouř (pára) s toho muže jít to ještě nic neznamená ne?

Naposledy editováno 18.01.2010 19:29:35

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 19:37 | Nahoru | #16
Jestli to hulí bíle tak je v tom voda. Jestli modře tak je v tom olej, a tak jak to popisuješ tak bych to viděl dost špatně

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 20:00 | Nahoru | #17
a co takhle vyčistit výfuk? když se udusí? a jestli je pod hlavou těsnění ok zkus vyměňit svíčku a nebo neubejvá ti olej z převodovky? moch by bejt zlej simerink na straně spojky..to by vysvětlito hoodně kouře a černou svíčku.. (vycházim z toho že Aprilie tady popisovaná je 2t kdyby náhodou a to se mi zda nepravdepodobny, to byl 4t neberte moje kecy na vědomí )

Naposledy editováno 18.01.2010 20:07:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 20:16 | Nahoru | #18

Štolpin>Bílej kouř (pára) s toho muže jít to ještě nic neznamená ne?

když je motor i voda studená,tak po nastertování,během několika vteřin jde z chladiče,bílej kouř,výrazně a voda v něm buble,to je prasklý těsnění

(reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 20:22 | Nahoru | #19

messersmit>když je motor i voda studená,tak po nastertování,během několika vteřin jde z chladiče,bílej kouř,výrazně a voda v něm buble,to je prasklý těsnění



Motor studený- to jsem překoukl

(reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 20:25 | Nahoru | #20

Johnyx91>Arduan> tak jako většinou černá sračka teče z výfuku když motorku neodplynuješ a necháš to třeba na volnoběh běžet bez odplynování a nebo když to podtáčí



Co znamená podtáčí díky.

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 20:36 | Nahoru | #21
podtáčet znamená že motor je je provozován při nižších otáčkách než by bylo vhodné v závisloti na průběhu točivého momentu..(jesi se mýlím opravte mě ať se taky přiučím ) Zkrátka jedeš stylem prd prd prd..což dvoutaktům moc nesvědčí

Naposledy editováno 18.01.2010 20:44:13

1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 20:48 | Nahoru | #22
když já se ani nerozjedu protože mi to chcípne a dělal bych kouřovou clonu jak torpédoborce za války okolo konvojů při napadení němcema

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 20:59 | Nahoru | #23
Z toho co popisujes mi vychazi olej. Ta poucka s barvou koure je vcelku k nicemu. Muj osobni tip je vysypane lozisko na klice, kvuli kteremu se rozdrbalo gufero a bere ti to kvanta oleje z klikove skrine...kdysi se mi to stalo na rotaxu 123 a priznaky byly stejne. Ani kdyz jsem sundal valec mi to tehdy nedoslo, motor se tocil celkem normalne, ale klika se samozrejme zakalila

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 21:00 | Nahoru | #24
Otazka: Nevrtal ses v tom ?

1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 21:17 | Nahoru | #25
Je pravda že motor jsem měl vyndaný, ale dovnitř jsem se nedíval.. Motorku jsem nedávno koupil. A neměl jsem hlavní trysku ke karborátoru tak jsem myslel že až ji koupím stav se upraví ale nikoli. Je možné že bývalý majitel šrouby na karbecu rozštěloval. Když je karbec rozštelovaný ma to podobné příznaky ne? Aspoň u babety mi to dělalo podobně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 21:25 | Nahoru | #26

Arduan> když já se ani nerozjedu protože mi to chcípne a dělal bych kouřovou clonu jak torpédoborce za války okolo konvojů při napadení němcema



Torpedoborca dělám já. (zkondenzovaná voda ve výfukách)


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 21:28 | Nahoru | #27
Arduan> Po netu podle popisu ti nikdo stoprocentne neporadi, takze si to nakonec stejne musis zjistit sam. Jenom si pripust, ze to muze byt trochu vic nez rozhasena smes (taky muzes mit hodne oleje v benzinu...) a ze tudiz tomu motoru fest skodis, kdyz ho vubec startujes...

(reakce na) Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 21:31 | Nahoru | #28
Petaksmetak> To nic neni :) Kdyz se mi vysypalo to lozisko a protrhlo gufero, dym za mnou byl hustsi a vetsi nez mlha kolem rybniku :)

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 21:32 | Nahoru | #29
Viděl bych to opravdu na tu chladící kapalinu. Podobné problémy jsem už u 2t řešil. Spálená chladící smrdí opravdu solidně a velmi rozdílně od nespáleného oleje, ale i po zhasnutí motoru se z výfuku pořád kouří, protože motor je zahřátý a kapalina se pořád odpařuje. I když to bude jako dýmovnice, moc kapaliny se z chladícího okruhu neztratí. Ten kouř je velmi hustý. Pokud je motor plněný přes jazýčkový ventil, tak se nabízí možnost nahlédnout do klikové skříně a pokud uvidíš kapičky, je to jasné. Zkoumání výfuku není moc průkazné, ale pokud z toho něco přímo kape, tak je to zase kapalina. Dým z oleje nebývá tak hustý a smrdí to pořád stejně jako dvoutakt. Záleží co si představuješ pod pojmem kouř, protože studený dvoutakt i když je v pořádku dokáže během chviličky učinit vzduch v garáži nedýchatelný.

Ztráta výkonu, bílý kouř, chlazení vodou.

18.1.2010 v 21:42 | Nahoru | #30
Já vím, že to po netu nevyřeším , ale chtěl jsem zjistit další možnosti, které mě nenapadli. Děkuji za názory. Trochu to pošteluju a dám vědět díky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
50 ccm Aprilia Classic 50 Jarda17 1 9.4.2017 v 14:40 Lubos007
Sháním majitelé aprilia Clasic 50 Aprilia Classic 50 Cyberguner 0 8.6.2015 v 09:54 Cyberguner
Přední ozubené kolečko Aprilia Classic 50 Hanziss 4 23.5.2015 v 10:56 FishX3
Základ pod chrom Aprilia Classic 50 Arduan 6 2.3.2010 v 21:05 Dawe02


TOPlist