globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: @
14.1.2010 v 20:57


Naposledy editováno 10.04.2024 07:44:39
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující

@

14.1.2010 v 21:02 | Nahoru | #1
vzhledově jednoznačně modely k1-k3 v jakymkoliv objemu

1 reakcí na tento příspěvek @

14.1.2010 v 21:03 | Nahoru | #2
Cim novejsi,tim lepsi

@

14.1.2010 v 21:07 | Nahoru | #3
ja zeru k3 k4 ..

1 reakcí na tento příspěvek @

14.1.2010 v 21:11 | Nahoru | #4
Tak to mě zajímá jaký bude výsledný verdikt Těžko říct která z těhle motorek co už 25let brázdí silnice a okruhy je nejlepší. A hlavně nevím jestli de třeba vůbec srovnávat model z roku 85 s K10 :\ Ale za mě to sou modely SACS (rok 85-91), samozřejmě že jízdní vlastnosti oproti novým GSXR jsou někde jinde, ale tyhle starý motorky se mě prostě moooooooc líbí a řekl bych že už to sou dnes legendární stroje, zkrátka něco na nich je, mají svoje kouzlo, osobnost což se o nových strojích asi moc říct nedá :\ Na druhé místo bych dal asi SRADY a na poslední rozhodně GSXR-W (rok 92-95), když se podíváte do historie WSBK, tak tady ten model tam docela pohořel.

@

14.1.2010 v 21:12 | Nahoru | #5
nejhezčí GSXRa podle mě 06-07

1 reakcí na tento příspěvek @

14.1.2010 v 21:12 | Nahoru | #6
GSX-R 750 olej-vzduch 1985

@

14.1.2010 v 21:17 | Nahoru | #7
SRAD bez debaty

(reakce na) @

14.1.2010 v 21:18 | Nahoru | #8
mm-art-airbrush> tak, tak
[URL= tohle je vlastně 86´

Naposledy editováno 14.01.2010 21:48:05

@

14.1.2010 v 21:18 | Nahoru | #9
Jelikož si brousím zuby na 600 popř 750 K1- K3 tak u mě asi jasná odpověď...

@

14.1.2010 v 21:19 | Nahoru | #10
ja žeru všechny tohle je mašina co sem vždy chtěl.........ty wole proč já mám veferko?

@

14.1.2010 v 21:19 | Nahoru | #11
Myslím že to co mi stojí v garáži mluví za vše

@

14.1.2010 v 21:30 | Nahoru | #12
za mě srád ne kuli tomu že ho mám ale je to prostě pecka.jinak všechny gixery od prvního do současnosti

(reakce na) @

14.1.2010 v 21:30 | Nahoru | #13

Murkin>Cim novejsi,tim lepsi


Souhlas! Ale taky záleží,co za vlastnosti hledáš. K8-10 už prý je tak "dokonalá",až to může pro někoho být nuda...takže třeba angličtí novináři si na okruhové dny kupují rok 1999-2000,není o moc pomalejší,ale je to větší "živel" = SRAnDa. BTW v té době velice pokrokový stroj!!

@

14.1.2010 v 21:40 | Nahoru | #14
gsxr 750 k7 Zrovna jednu rekvalifikuju na okruh

Naposledy editováno 14.01.2010 21:41:29

(reakce na) @

14.1.2010 v 21:41 | Nahoru | #15
mischa638> naprostej souhlas

@

14.1.2010 v 21:45 | Nahoru | #16


Naposledy editováno 16.04.2024 08:03:11
Určitě tohle většina z vás viděla, ale myslím že se to sem docela hodí a navíc je to fakt pěkně udělané videjko
mischa638> Pekne udelane video

(reakce na) @

14.1.2010 v 21:58 | Nahoru | #19
ViperCZ> Jj, mě se mega moc líbí Škoda jen, že už tam není K8-10
SRAD, pak litr K1, K2, K5 a K6...jinak obecně se mě ty nový motorky nějak moc nelíbí, ty starší prostě mají svoje kouzlo
Lahůdka od Yoshimury [img]

@

14.1.2010 v 22:27 | Nahoru | #22
Asi bych byl sám proti sobě, kdybych řekl, že jiná než K8-K10.
Ale současný litr je moc krásnej...

(reakce na) @

14.1.2010 v 22:36 | Nahoru | #23
dewwil> tak ta je libová Prostě luxus

@

14.1.2010 v 22:39 | Nahoru | #24


Naposledy editováno 16.04.2024 08:03:28

(reakce na) @

14.1.2010 v 23:12 | Nahoru | #25

Dalibor666>SRAD, pak litr K1, K2, K5 a K6...jinak obecně se mě ty nový motorky nějak moc nelíbí, ty starší prostě mají svoje kouzlo



S timhle souhlasim prvni dem moc zral gsx-r s kulatejma svetlama libila se me az po srada 97 a pak trochu k1 pak uz je to nic moc

@

14.1.2010 v 23:35 | Nahoru | #26
Tak záleží jakej kdo má vkus..mně osobně určitě srad 96-99 ale mít první gsxr 750 co vyjelo na svět musí bejt taky pěkná rarita

@

15.1.2010 v 10:40 | Nahoru | #27
jelikoz jedno taky mam tak se pridam.
me se ty stary "veterany" proste nelibej. jako chapu, ze mit ji, bude rarita. ale pro me jsou to nevzhledne krabice.

z tech novych se mi libi K4-K5 (jak jinak ze ) je takova agresivni.
K6-K7 - ma takovej "priteplenej" design. svetlo, podsedlovka.
K8-K10 - svetla porad tragedie, podsedlovka uz je ok.

to bylo k designu. samozrejme vykon,podvozek,brdy cim novejsi tim lepsi. jak psal murkin.

me by spis zajimalo jaky kdo mate vykon na zadnim kole pokud jste si to byli merit.
vim, ze ty stary karbce meli az 150 PS coz je dost.

moje GSX-R 750 K4 - 137k
Pro mě jednoznačně K1 - K3

(reakce na) @

15.1.2010 v 10:45 | Nahoru | #29

JirkaGS>Pro mě jednoznačně K1 - K3

ale na obrázku máš model Y

@

15.1.2010 v 10:47 | Nahoru | #30
SRAD
Předchozí
1 2 3 4 5... 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist