globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E
 
27.8.2007 v 15:17
Nazdárek bando, poradí mi někdo jak nejlíp postupovat při výměně zadních brzdových destiček? :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

27.8.2007 v 16:29 | Nahoru | #1
Ja si dovolim pridat malej dotazek ohledne predni brzdy :)
Budu sundavat predni kolo a to znamena povolit predni brzdovy trmeny. Zajima me jestli pri opetovne montazi se do zavitu sroubu co trmen drzi dava nejaky lepidlo na zavity – pripadne jake pouzivate?
Diky za odpovedi, Jirin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

27.8.2007 v 18:01 | Nahoru | #2

jirin.sv píše: Ja si dovolim pridat malej dotazek ohledne predni brzdy :)
Budu sundavat predni kolo a to znamena povolit predni brzdovy trmeny. Zajima me jestli pri opetovne montazi se do zavitu sroubu co trmen drzi dava nejaky lepidlo na zavity – pripadne jake pouzivate?
Diky za odpovedi, Jirin


Dává se tam lepidlo, ale já ho tam dal snad jednou :D Nikdy se mi to bez něj nepovolilo teda a to to mám venku každou chvíli :lol: Ale lepidlo na závity seženeš skoro všude, akorát bych nekupoval to nejsilnější to u už je asi fakt lepidlo :lol:

(reakce na) Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

27.8.2007 v 18:07 | Nahoru | #3
simisim>Kolik to prosimte stoji ja nasel nejakej Loctite 50 ml a chcou za to 900 Kc? Neni neco levnejsiho, tolik se mi za to davat nechce

Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

27.8.2007 v 18:15 | Nahoru | #4
Je to tak, jak už bylo výše řečeno. Patří tam nějaké závitové lepidlo na zajištění spoje.

Sám za sebe říkám, že na to seru, zvláště přes sezonu, když přední kolo sundavám a nandavám třeba i 5 x za měsíc.

Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

27.8.2007 v 20:03 | Nahoru | #5
Tak lepidlo na zavity jsem nesehnal. Ale koupil jsem tohle: http://www.pattex.c...-repair-extreme.html – urcite to bude lepsi nez to dat na "sucho".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

27.8.2007 v 21:17 | Nahoru | #6
solinek>>
No prvně je třeba odšroubovat brzdový třmen a sundat ho z kotouče. Potom ze třmenu vyndáš čepy a závlačky, které drží brzdové destičky a ty vyměníš za nové. Zpětným postupem dáš celý třmen zase dohromady, destičky opatrně rozevřeš od sebe a nasuneš na brzdový kotouč. Přišroubuješ brzdový třmen zpátky na motorku. A potom už jen několikrát vezmeš za brzdu, aby se natlakovala. Hotovo .. alespoň u Yamahy, nevím jak to má Sůzůkí :lol:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

27.8.2007 v 21:27 | Nahoru | #7
Lipos>Brzdovku nevypouštět, jen odvzdušnit...jestli se nepletu!? :) jinak s tebou souhlas *yes*

1 reakcí na tento příspěvek Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

27.8.2007 v 21:34 | Nahoru | #8
v jakym stadiu opotrebeni u GS menite brzdovy desticky?

(reakce na) Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

27.8.2007 v 23:27 | Nahoru | #9
salusa>Mě začali pískat a vůbec to nebrzdilo. Vyndal jsem je (uplně jednoduchý i pro začátečníka - tedy i pro mě :lol: ) , vypadali docela pěkně ca 75% OK, ale nebrzdili. Asi předchozí majitel narychlo koupil destičky (levný a na ho*no). Dal jsem tam nový (FERODO) a účinek uplně jinej, brzděj jako čert a žádné pískání. :cool: Jinak já je budu měnit asi po max 10tis nebo dle stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

28.8.2007 v 08:35 | Nahoru | #10
škvarin>>
Myslím, že jsem o vypouštění brzdové kapaliny nic nepsal .. pro tu platí, že po výměně brzdového obložení zkontrolujeme její hladinu.
A myslím, že pokud neděláš něco se soustavou brzdové kapaliny, tak se nemají čím zavzdušnit. Takže není třeba odvzdušňovat.

(reakce na) Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

29.8.2007 v 15:17 | Nahoru | #11
Lipos>Vím, že si o tom nepsal... jen jsem se ujišťoval... jasně, do brzdovky se nehrabat, při výměně destiček... *yes*

Výměna brzdových destiček Suzuki GS 500 E

25.8.2013 v 23:38 | Nahoru | #12
Kdy vyměnít? to je správná otázka. Chlapy nebuďte blby a koukejte na ně před každou jízdou. Koupil jsem si GSo 500F. chtělo se mi plakat když jsem ho viděl, ovšem za 15k s čerstvou technickou (nechápu, půl ,motorky drželo na elektrikářskou izolepu) řikám si jdu do něj, stejně bych zbytek peněz vrazil do různých blbinek kolem moto. Věděl jsem že jsou desky sjetý ale že jsou sjetý tak aby se mi přední destička (ta na straně u pístků) ve 150ti při předjíždění mihla kolem hlavy to jsem netušil. Samozdřejmě jsem si myslel že jsem přejel nejakej mrmel ale když jsem před ostrou pravou zjistil že to byl "můj mrmel" tak jsem měl docela nasráno, naštěstí jsem to ubrzdil motorem a zadní brzdou na kterou jsem doteď nemusel ani sáhnout... zbytek cesty cca 100km (pulka po dalnici) jsem jel jako v autoškole. Po prostudování třmenu jsem zjistil co se vlastně stalo. ona zmiňovaná destička sedí pouze na těch přítlačných kloboučkách který jsou vsazený v pístkách a jediné vedení zajišťuje její obvodové "ozubení" pokud se sjede obložení tak prostě a jednoduše vyletí. u novějších GS už má tato destička očko které je navlečené na čepu, takže toto nehrozí... Já mám r.v. 94 nové desky mě stály cca 550,- a musím pochválit prodejce který se v neděli ráno obtěžoval zjistit skladové zásoby a poslal člověka aby je vzal ze skladu a prodal mi je na benzínce, montáž proběhla až na zatlačení velkého zarezlého pístku bez problémů a po lehkém zabrždění jsem na nich dojel 200 km v dešti až domu.

p.s. zpět k tématu kdy vyměnit: pokud máte přední kotouč 3mm žiletku jako já tak radši dřiv i s tím kotoučem než pak koukat jak se to mihne kolem a ten kamion v protisměrný pravý se nepříjemě rychle blíží...

sry za sloh ale bez něj by si to spousta lidí nevzala k srdci tak jako do "teď" já
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist